Την παρέλαβα από το συνεργείο μετά το σέρβις στο μπροστινό (λάδια τσιμούχες ξύστρες) και σήμερα βρήκα χρόνο να βγω για μια καλή δοκιμή.
Κατ' αρχήν το πρόβλημα διορθώθηκε και κατά δεύτερον σήμερα κατάλαβα καλύτερα τι ήταν αυτό που είχα αντιληφθεί ως πρόβλημα εξ αρχής.
Για όποιον δεν το έχει παρακολουθήσει μιλάμε για ένα Tiger 800xrx όπου μετά από μια βόλτα άρχισε να κάνει μια κάθετη ταλάντωση στο μπροστινό. Λες και πέρναγες πάνω από σαμαράκια ή σαν να μην είχε λάδι και να δούλευαν μόνο τα ελατήρια.
Στο συνεργείο δεν μπόρεσαν να διαγνώσουν κάτι, ούτε σε μια σύντομη δοκιμή εκεί γύρω αλλά ούτε και στην ίδια την μηχανή. Το μόνο πράγμα που βρέθηκε ήταν ένα μικρό κομμάτι από πλαστική ροδέλα που "κολυμπούσε" μέσα στα λάδια του μπροστινού.
Προς τιμή του ο Φίλλιπος που το έλυσε δεν είπε "να κοίτα σου βρήκα το πρόβλημα είμαι ο γ@μάω μηχανικός" Είπε απλά, βρέθηκε αυτό, δεν ξέρω αν ήταν ή όχι η αιτία, απλά σου το αναφέρω.
Όπως και να έχει μετά το σέρβις το πρόβλημα σταμάτησε. Σήμερα λοιπόν που το οδήγησα δίνοντας μεγάλη προσοχή για να καταλάβω τι κάνει η ανάρτηση κατάλαβα ότι αυτό που είχα εντοπίσει ως πρόβλημα πριν ήταν ότι δεν δούλευε η απόσβεση επαναφοράς. Πέρναγες πάνω από μια ανωμαλία και η ανάρτηση δεν "έσβηνε" την ταλάντωση, αλλά συνέχιζε λες και δούλευαν μόνο τα ελατήρια. Σε εκείνη την βόλτα, επιστρέφοντας από Τρίπολη έλεγα ότι έπρεπε να έχω μαζί δραμαμίνες για την ναυτία
Χαίρομαι που διορθώθηκε αλλά δεν μπορώ να το καταλάβω πως έγινε όλο αυτό. Ωστόσο το παραθέτω εδώ μήπως φανεί χρήσιμο σε κάποιον άλλο ιδιοκτήτη.
Αν αποφασίσω ότι θα μείνω για κάμποσο καιρό με το Tiger ίσως κάποια στιγμή κοιτάξω για μια σημαντική αναβάθμιση στις αναρτήσεις. Είναι ένα εξαιρετικό μηχανάκι και είναι το μόνο πράγμα που με ενοχλεί επάνω του.