Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
H weber πισω, φωναζει...
Δεν μένει παραπονεμένη πάντως! Χρησιμοποιείται πολύ συχνά.
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι είναι με υγραέριο και έχω βαρεθεί να την καθαρίζω.

Άσχετο αλλά σχετικό: τσάμπα έβαλα το έξτρα φίλτρο... Ξαναείδα βίντεο εγκάταστασης από την Aurora και πρέπει να βγάλω το κάλυμα (και συνεπώς το έξτρα φίλτρο) για να έχω πρόσβαση στην εγκατάσταση. Σε δουλειά να βρισκόμαστε...
Πάντως μου έκανε εντύπωση πως κρατάει το κάλυμα του φιλτρόκουτου με 2 βίδες και η ροπή τους είναι μόλις 2Nm. Δηλαδή αν δεν τις σφίξεις με ροπόκλειδο για πλάκα σπας το πλαστικό ή φεύγουν τα μεταλλικά σπειρώματα από το κουτί (φαίνονται παραπάνω στη φωτογραφία τι εννοώ).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
2nm είναι όλα τα βιδακια των πλαστικών στα πενφέ, μάντεψε τι πάρτι γίνεται στα συνεργεία και στα home service.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Σήμερα έβγαλα το φανάρι / μάσκα και προετοιμασα για το κιτ.
Μου πήρε μιάμιση ώρα και κατέληξε έτσι:



Το δίδαγμα της ημέρας είναι:
Μην αφήνετε τα συνεργεία να σας περνάνε καλωδιώσεις και αξεσουάρ. Το τι αντίκρισα σήμερα δεν περιγράφεται…

Επισημο αξεσουάρ της Husqvarna το παρακάτω USB:



Έχει έτοιμο ειδικό βύσμα (φαίνεται στη φωτό) και η μοτοσυκλέτα ειδική αναμονή για να συνδεθεί, τελείως plug and play.
Όχι! Ο τεχνικός έπρεπε να μην διαβάσει τις οδηγίες και έπρεπε να το κάνει plug and pray.
Έκοψε το βύσμα και έβαλε ακροδέκτες. Ο θετικός ακροδέκτης είχε μόνωση και επειδή δεν είχε μαύρο αρνητικό ακροδέκτη με μόνωση έβαλε μονωτική ταινία. Από τα νεύρα μου δεν το έβγαλα φωτογραφία.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σήμερα έβγαλα το φανάρι / μάσκα και προετοιμασα για το κιτ.
Μου πήρε μιάμιση ώρα και κατέληξε έτσι:



Το δίδαγμα της ημέρας είναι:
Μην αφήνετε τα συνεργεία να σας περνάνε καλωδιώσεις και αξεσουάρ. Το τι αντίκρισα σήμερα δεν περιγράφεται…

Επισημο αξεσουάρ της Husqvarna το παρακάτω USB:



Έχει έτοιμο ειδικό βύσμα (φαίνεται στη φωτό) και η μοτοσυκλέτα ειδική αναμονή για να συνδεθεί, τελείως plug and play.
Όχι! Ο τεχνικός έπρεπε να μην διαβάσει τις οδηγίες και έπρεπε να το κάνει plug and pray.
Έκοψε το βύσμα και έβαλε ακροδέκτες. Ο θετικός ακροδέκτης είχε μόνωση και επειδή δεν είχε μαύρο αρνητικό ακροδέκτη με μόνωση έβαλε μονωτική ταινία. Από τα νεύρα μου δεν το έβγαλα φωτογραφία.
Και νομίζα ότι είχαμε το προνόμιο της πατέντας... :wacky:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Και νομίζα ότι είχαμε το προνόμιο της πατέντας... :wacky:
Άστο... Εδω πάνω έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο.

Είχα μια διαρροή λαδιού στις αρχές που την πρωτοαγόρασα στη φλάντζα ψηλά που ανοίγει το μοτέρ.
Ήταν σίγουρα πρόβλημα στο εργοστάσιο γιατί το καπάκι είχε χτύπημα, μπορεί και να τους είχε πέσει. Που θέλω να καταλήξω:

Το συνεργείο αντικατέστησε το φλάντζα, καπάκι, κτλ. και όλα καλά.
Αν δεν έλυνα σήμερα σε τέτοιο βαθμό τη μηχανή δεν θα το έβλεπα ποτέ. Το συνεργείο είχε δέσει με δεματικά (φαίνεται ότι τα είχαν περάσει στο συνεργείο) 2 σχετικά χοντρές καλωδιώσεις τόσο σφιχτά και χωρίς περιθώριο στο πλαίσιο, κοντά στην κλειδαριά που σε μερικούς μήνες θα κοβόταν σίγουρα. Αφού άφησε ελαφρύ σημάδι στο πλαίσιο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αλλαξα το πισω λαστιχο μιας και ειχε 0.1χλ τακουνι και προβλεπεται ταξιδακι το σ/κ.




Αλλα ελα που δεν ειχα ξαναλλαξει ποτε πισω λαστιχο και το να βγαλω τελειως το παλιο απ'τη ζαντα μουβγαλε το χριστο, κατι βιντεακια στο σωληνα που δειχνουν οτι βγαινει ευκολα ειναι μαλλον για λαστιχα με παχος και σκληροτητα ..ποδηλατου. Ας ειναι καλα το ετερο ολοκληρο που βοηθησε γιατι με ενα μονο ατομο ειναι παρα πολυ δυσκολο.




Και τελικα το καινουργιο Σαχαρα πανω, πληροφοριακα το παλιο εβγαλε ακριβως 12000χμ με χρηση κυριως commuting και καμια βολτιτσα και green laning το σ/κ.




Και μιας και πιαστηκα με το μηχανακι μετα απο πολυ καιρο, να πω επισης οτι πριν απο κανενα μηνα του εβαλα και μια εξατμιση MIVV τιτανιου γιατι η μαμισια σαπισε κυριολεκτικα μετα απο 10 χειμωνες commuting με νερα, χιονια και αλατια. Αλλα επισης και για να παρει το μηχανακι 0.5 αλογο (1 πονυ) να μπορω να περναω τους 130αρηδες "στις εθνικες των φορτηγων με τα ψυγεια" :D




 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Σιγά σιγά σκέφτομαι να προγραμματίσω το μεγάλο σέρβις για το BMW. Έχετε να προτείνετε κάποιο συνεργείο?

Πολλοί ορκίζονται στον Παναγιωτόπουλο (Γέρακα), ειδικά σε ότι αφορά τα 4κύλινδρα. Παλιότερα είχα πάει στον Βαγιανέλη (βολεύει μιας και μένω Ν. Προάστια) το S1000R όπου δεν μπορώ να πω ότι με κέρδισε αλλά δεν είχα κάτι κακό να του προσάψω. Ακούγονται πάντως διφορούμενα σχόλια γι'αυτ΄όν...
Θα ήθελα να είναι εξουσιοδοτημένος για θέμα αρχείου συντήρησης/μεταπώλησης.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα παιδιά στην ομάδα XR στο ΦΒ πάνε στον Παναγιωτόπουλο και δεν έχουν παράπονα. Εκεί άλλαξα λάδια στις 25 και λέω να πάω και στις 30 για το μεγάλο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σιγά σιγά σκέφτομαι να προγραμματίσω το μεγάλο σέρβις για το BMW. Έχετε να προτείνετε κάποιο συνεργείο?

Πολλοί ορκίζονται στον Παναγιωτόπουλο (Γέρακα), ειδικά σε ότι αφορά τα 4κύλινδρα. Παλιότερα είχα πάει στον Βαγιανέλη (βολεύει μιας και μένω Ν. Προάστια) το S1000R όπου δεν μπορώ να πω ότι με κέρδισε αλλά δεν είχα κάτι κακό να του προσάψω. Ακούγονται πάντως διφορούμενα σχόλια γι'αυτ΄όν...
Θα ήθελα να είναι εξουσιοδοτημένος για θέμα αρχείου συντήρησης/μεταπώλησης.
Εγώ είμαι ένας από τους ορκισμένους, αλλά έχω μάθει να μην συστήνω μηχανικούς και γιατρούς και ο λόγος είναι ότι όλοι στην δουλειά μας έχουμε αστοχίες.

Το μονο σίγουρο είναι ότι στην Ελλάδα, είναι κορυφή και σε αντιμετωπίζει καλά.

Δοκίμασε... Πες και στον Σάκη ότι είσαι φίλος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ετοίμαζε και το 500ρικο ταυτόχρονα γιατί στα 30 εκτός από υγρά/μπουζί/φίλτρα κλπ κάνει και σέρβις μπροστινά και έχω δει χρεώσεις από άλλο συνεργείο, φαντάζομαι δεν θα είναι διαφορετικές/πολύ διαφορετικές.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ετοίμαζε και το 500ρικο ταυτόχρονα γιατί στα 30 εκτός από υγρά/μπουζί/φίλτρα κλπ κάνει και σέρβις μπροστινά και έχω δει χρεώσεις από άλλο συνεργείο, φαντάζομαι δεν θα είναι διαφορετικές/πολύ διαφορετικές.
Aυτα τα 500 εχουν και βαλβιδες μεσα?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Aυτα τα 500 εχουν και βαλβιδες μεσα?
τα πάντα&κοάλα ναι

είναι πολύ ακριβότερο από τυπικό σέρβις GS εννοείται και πρακτικά ίδιο με 1290 και ντουκάτι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
τα πάντα&κοάλα ναι

είναι πολύ ακριβότερο από τυπικό σέρβις GS εννοείται και πρακτικά ίδιο με 1290 και ντουκάτι.
Kαι παλι τσουζει λιγο, τουλαχιστον στα ν2 των ΚΤΜ/Ντουκατι δικαιολογειται, ειναι μανικι το ν2 στις βαλβιδες, το 4Ι δεν ειναι μποξερ αλλα οκ, ειναι σχετικα ευκολο. Αλλα αμα μεσα εχει και λαδια μπροστινων (αν αυτο εννοεις) τοτε θα τολμουσα να πω οτι ειναι και καλα. Για σερβις εξουσιοδοτημενου μιλωντας παντα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Kαι παλι τσουζει λιγο, τουλαχιστον στα ν2 των ΚΤΜ/Ντουκατι δικαιολογειται, ειναι μανικι το ν2 στις βαλβιδες, το 4Ι δεν ειναι μποξερ αλλα οκ, ειναι σχετικα ευκολο. Αλλα αμα μεσα εχει και λαδια μπροστινων (αν αυτο εννοεις) τοτε θα τολμουσα να πω οτι ειναι και καλα. Για σερβις εξουσιοδοτημενου μιλωντας παντα.
120 ευρώ είναι μόνο το φπα
Η bmw έχει πολύ οικονομικά σέρβις για boxer, αλλά από ότι βλέπω και στα 4κ μια χαρά ειναι
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Kαι παλι τσουζει λιγο, τουλαχιστον στα ν2 των ΚΤΜ/Ντουκατι δικαιολογειται, ειναι μανικι το ν2 στις βαλβιδες, το 4Ι δεν ειναι μποξερ αλλα οκ, ειναι σχετικα ευκολο. Αλλα αμα μεσα εχει και λαδια μπροστινων (αν αυτο εννοεις) τοτε θα τολμουσα να πω οτι ειναι και καλα. Για σερβις εξουσιοδοτημενου μιλωντας παντα.
Δεν είναι θέμα να πιάσεις τον πίσω κύλινδρο, είναι ότι λύνεις ΟΛΟ το μηχανάκι για να βρεις κεφαλή, οπότε εργατοώρες στο θεό.
Το ίδιο έκπληξη μου είχε κάνει με το πρώτο ιαπωνικό SS που είχα δει λυμένο για τέτοιο σέρβις. Στα δικά μου "ημιγυμνά" έπρεπε να βγουν ελάχιστα πράγματα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Ετοίμαζε και το 500ρικο ταυτόχρονα γιατί στα 30 εκτός από υγρά/μπουζί/φίλτρα κλπ κάνει και σέρβις μπροστινά και έχω δει χρεώσεις από άλλο συνεργείο, φαντάζομαι δεν θα είναι διαφορετικές/πολύ διαφορετικές.
Το έχω υπόψην μου το κουστουμάκι και θα είμαι προετοιμασμένος. Θα δώ μήπως αφήσω το σέρβις στα μπροστινά για την επόμενη φορά, πιο πολύ με καίει να γίνει έλεγχος στις βαλβίδες, μιας και το μηχανάκι (παραδόξως για Εγγλέζικο) φαίνεται ότι έχει "πηδήξει" το μεγάλο σέρβις. Δεν έχω κανένα σύμπτωμα που να με ανησυχεί (ακούγεται λίγο ο τεντωτήρας καδένας όταν το βάζω μπρος από κρύο αλλά είναι σύνηθες από ότι διαβάζω στα S1000*) αλλά κοντέυω τα 45Κ και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τον άλλαξα γιατί με ενοχλούσε ο ήχος, περίπου 50ρικο, μαζί με το λάδι στα 25.

Δεν είναι τόσο παράδοξο, αν ήταν εκτός εγγύησης όταν έφτασε τα 30.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!



Το έχω υπόψην μου το κουστουμάκι και θα είμαι προετοιμασμένος. Θα δώ μήπως αφήσω το σέρβις στα μπροστινά για την επόμενη φορά, πιο πολύ με καίει να γίνει έλεγχος στις βαλβίδες, μιας και το μηχανάκι (παραδόξως για Εγγλέζικο) φαίνεται ότι έχει "πηδήξει" το μεγάλο σέρβις. Δεν έχω κανένα σύμπτωμα που να με ανησυχεί (ακούγεται λίγο ο τεντωτήρας καδένας όταν το βάζω μπρος από κρύο αλλά είναι σύνηθες από ότι διαβάζω στα S1000*) αλλά κοντέυω τα 45Κ και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο!
Boxer garage
 
Top Bottom