mallllias Μέλος Όνομα κωστας Μοτό Yamaha Tenere 700 21 Μαϊου 2025 #1 Καλημερα σε ολους και Χρονια Πολλα στους Κωσταδες / Ελενες ! Ηighlights απο τους αγωνες Dragster στην πιστα των Σερρων 2025 πριν 3 μερες. Τι ειδαν τα ματακια μας με τους φιλους που πηγαμε παρέα απο Χρυσουπολη. Ωτοασπιδες παρακαλω !! Απολαυστε!
Καλημερα σε ολους και Χρονια Πολλα στους Κωσταδες / Ελενες ! Ηighlights απο τους αγωνες Dragster στην πιστα των Σερρων 2025 πριν 3 μερες. Τι ειδαν τα ματακια μας με τους φιλους που πηγαμε παρέα απο Χρυσουπολη. Ωτοασπιδες παρακαλω !! Απολαυστε!
R Maniac Skipper ADVRIDE Team Περιοχή ΠΕΙΡΑΙΑΣ Όνομα Κωστας Μοτό NX 650-HRC Gandhi!! σαυRα 1250 R 21 Μαϊου 2025 #2 Ήμουν χορηγός στον αγώνα....η gandioil κοντά στο άθλημα Ευχαριστούμε Advphone
mallllias Μέλος Όνομα κωστας Μοτό Yamaha Tenere 700 21 Μαϊου 2025 #3 R Maniac έγραψε: Ήμουν χορηγός στον αγώνα....η gandioil κοντά στο άθλημα Ευχαριστούμε Advphone Click to expand... Xαρα μου !!
R Maniac έγραψε: Ήμουν χορηγός στον αγώνα....η gandioil κοντά στο άθλημα Ευχαριστούμε Advphone Click to expand... Xαρα μου !!