Τι κάλτσες για Adve Μπότα?

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Πρόσφατα πήρα τις Forma Terra Evo X Dry και η επόμενη αναζήτηση είναι κάλτσες που σε εκδρομή και on-offαδα με θερμοκρασίες 10-20 βαθμούς να μην παίρνουν φωτιά τα πόδια και να στεγνώνουν γρήγορα.

Υπάρχει καμιά δοκιμασμένη πρόταση που να μην στοιχίζει όσο ένας κούκος για 3 αηδόνια;;;
 
αν είναι για χώμα με επιγονατιδες κλπ θες μακριές mx κάλτσες, αν είναι με παντελόνι μοτο και μπότα εγώ φοράω κάτι ποδηλατικες που είναι μια χαρά
 
Θα παίζουν και οι 2 περιπτώσεις, δλδ με επιγονατίδα για χωματινη βολτα και χωρίς επιγονατίδα με τις προστασίες του παντελονιού για ασφάλτινη εκδρομή.

Αυτές που μου έστειλες zanny αν καταλαβαίνω καλά έχουν διαφορετικό πάχος στο κάτω και το πάνω μέρος σωστά; Πάχος κάλτσας μέχρι πάνω από αστάγαλο και από εκεί και πάνω πάχος καλτσόν; Επίσης καλή πρόταση και σε πολύ καλή τιμή!

Ερώτηση τώρα: Πόσο απαραίτητη είναι μια κάλτσα που καλύπτει και το γόνατο? Τις 3 φορές που έχω πατήσει χώμα και φόραγα επιγονατίδα, φόραγα κάλτσα sky που φτάνει μέχρι κάτω από το γόνατο. Δεν με είχε ενοχλήσει κάτι από όσο θυμάμαι. Μόνο οτι είχαν βράσει τα πόδια μου γτ ήταν κάλτσες sky!
 
Οι κάλτσες αυτές είναι όπως είπες. Μέχρι περίπου τη μέση της γάμπας είναι κανονική κάλτσα και από εκεί και πάνω είναι ελαστική, τύπου καλτσόν.
Φορώντας επιγονατίδες για αρκετές ώρες ή αλλάζοντας στάση (καθιστός/όρθιος) είναι συχνό οι ιμάντες των επιγονατίδων να τρίβονται στο πόδι και να αρχίζει να ερεθίζεται το δέρμα.
Οι ψηλές κάλτσες αποτρέπουν ακριβώς αυτό.
 
Οι κάλτσες αυτές είναι όπως είπες. Μέχρι περίπου τη μέση της γάμπας είναι κανονική κάλτσα και από εκεί και πάνω είναι ελαστική, τύπου καλτσόν.
Φορώντας επιγονατίδες για αρκετές ώρες ή αλλάζοντας στάση (καθιστός/όρθιος) είναι συχνό οι ιμάντες των επιγονατίδων να τρίβονται στο πόδι και να αρχίζει να ερεθίζεται το δέρμα.
Οι ψηλές κάλτσες αποτρέπουν ακριβώς αυτό.
Έτσι εξηγείται οτι δε μπορούσα να βολευτώ με τπτ όρθιος! Και νόμιζα ότι έφταιγε η τεχνική μου :ha.

Οκ βγάζει νόημα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
 
Ι χα ! ρε. Δεν φορας ενα μπιτζαμακι απο μεσα ? Οι ψηλες οι καλτσες θελουν κ ζαρτιερες ;)
 
Επίσης μια καλή λύση είναι ψηλές κάλτσες από merino ορειβασίας ή snowboard. Χειμώνα - καλοκαίρι.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
εγώ να ρωτήσω εδώ.

Στις μεγάλες διαδρομές χωμα/ασφαλτο που φοράω ολο τον εξοπλισμο, φοραω καλτσες, ισοθερμικό παντελονι, και απο πανω τη μποτα-επικαλαμιδα και το παντελονι μηχανης.

θεωρητικά δεν κανει παρομοια δουλειά;

και δευτερη ερώτηση, αν πάρω ψηλές κάλτσες, φαντάζομαι θα μπουν πάνω απο το ισοθερμικό?
 
Πρόσφατα παρήγγειλα από τον Τζελάτη κάποια ζευγάρια για ορειβασία που φτάνουν μέχρι το γόνατο, με σκοπό να τα χρησιμοποιώ και στο μηχανάκι. Με 3-4 βαθμούς έξω δεν καταλάβαινα τίποτα. Ακριβές, αλλά πάρα πολύ ποιοτικές κάλτσες. Το μόνο μειονέκτημα ότι βγάζουν πολύ χνούδι στην αρχή.
 
εγώ να ρωτήσω εδώ.

Στις μεγάλες διαδρομές χωμα/ασφαλτο που φοράω ολο τον εξοπλισμο, φοραω καλτσες, ισοθερμικό παντελονι, και απο πανω τη μποτα-επικαλαμιδα και το παντελονι μηχανης.

θεωρητικά δεν κανει παρομοια δουλειά;

και δευτερη ερώτηση, αν πάρω ψηλές κάλτσες, φαντάζομαι θα μπουν πάνω απο το ισοθερμικό?
Οι προστασίες πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο σταθερά δεμένες στο πόδι. Η κάλτσα εφάπτεται στο πόδι και η επιγονατίδα δένει σωστά πάνω της. Αν το ισοθερμικό είναι αντίστοιχο τότε είσαι οκ, αν είναι χαλαρό τότε υπάρχει κίνδυνος σε πτώση να μετακινηθεί και να μη κάνει σωστά τη δουλειά της.
 
Και εγώ με ισοθερμικό την παλευω
 
και δευτερη ερώτηση, αν πάρω ψηλές κάλτσες, φαντάζομαι θα μπουν πάνω απο το ισοθερμικό?

Δεν ξέρω πιο είναι το "σωστό", αλλά θα σου πω τι πρόβλημα αντιμετώπισα εγώ. Στην αρχή φόραγα το ισοθερμικό πρώτα και την κάλτσα από πάνω (επικαλαμίδα και παντελόνι) και μετά από πολύωρες βόλτες ανακάλυψα ότι οι ραφές του ισοθερμικου μου έκαναν εγκαύματα τριβής όπου ακουμπαγαν το πόδι μου. Το πρόβλημα λύθηκε όταν έβαλα πρώτα την κάλτσα και από πάνω το ισοθερμικό. Καμιά διαφορά στην αίσθηση και οι επιγονατίδες στη θέση τους. Ίσως μια δοκιμή θα σε βοηθήσει να αποφασίσεις πως το θες εσύ.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Κάλτσες snowboard υπάρχουν και μάλιστα πολύ ποιοτικές. Αλλά προσανατολίζονται στο να σε κρατάνε και ζεστό εκτός από το να μη μουσκεύουν. Οπότε τις απορρίπτω. Θα ήθελα κάτι πιο δροσερό. Επίσης και τα ισοθερμικά που έχω και είναι και αυτά ποιοτικά και με καλή εφαρμογή το φοράω μόνο σε πολυ κρύες μέρες. Κάτι για 10-20 βαθμούς ψάχνω και οι 2 προτάσεις που ειπώθηκαν παραπάνω νομίζω θα με καλύψουν πλήρως.
 
Δεν ξέρω πιο είναι το "σωστό", αλλά θα σου πω τι πρόβλημα αντιμετώπισα εγώ. Στην αρχή φόραγα το ισοθερμικό πρώτα και την κάλτσα από πάνω (επικαλαμίδα και παντελόνι) και μετά από πολύωρες βόλτες ανακάλυψα ότι οι ραφές του ισοθερμικου μου έκαναν εγκαύματα τριβής όπου ακουμπαγαν το πόδι μου. Το πρόβλημα λύθηκε όταν έβαλα πρώτα την κάλτσα και από πάνω το ισοθερμικό. Καμιά διαφορά στην αίσθηση και οι επιγονατίδες στη θέση τους. Ίσως μια δοκιμή θα σε βοηθήσει να αποφασίσεις πως το θες εσύ.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

δεν το ειχα σκεφτει, και γενικα εχω σημαδια μετα απο 7-8 ωρες που τα φοραω οπότε το θεωρησα φυσιολογικο.

θα το δω, Thanks
 
Κάλτσες snowboard υπάρχουν και μάλιστα πολύ ποιοτικές. Αλλά προσανατολίζονται στο να σε κρατάνε και ζεστό εκτός από το να μη μουσκεύουν. Οπότε τις απορρίπτω. Θα ήθελα κάτι πιο δροσερό. Επίσης και τα ισοθερμικά που έχω και είναι και αυτά ποιοτικά και με καλή εφαρμογή το φοράω μόνο σε πολυ κρύες μέρες. Κάτι για 10-20 βαθμούς ψάχνω και οι 2 προτάσεις που ειπώθηκαν παραπάνω νομίζω θα με καλύψουν πλήρως.
Το μαλλί γενικά, αλλά και ειδικά το merino, λειτουργεί εξαιρετικά και στη ζέστη και στο κρύο. Το ότι είναι μάλλινες δεν τις κάνει πιο ζεστές όταν έχει ζέστη, το αντίθετο. Μπορεί να σου ακούγεται κάπως, δοκίμασε το μια φορά και θα δεις.

EDIT: επίσης το μαλλί δεν μυρίζει για όσους έχουν μυρωδάτα πόδια

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Το μαλλί γενικά, αλλά και ειδικά το merino, λειτουργεί εξαιρετικά και στη ζέστη και στο κρύο. Το ότι είναι μάλλινες δεν τις κάνει πιο ζεστές όταν έχει ζέστη, το αντίθετο. Μπορεί να σου ακούγεται κάπως, δοκίμασε το μια φορά και θα δεις.

EDIT: επίσης το μαλλί δεν μυρίζει για όσους έχουν μυρωδάτα πόδια

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Ισχύει,
ακούγεται -ίσως-παράδοξο σε πρώτη ανάγνωση,
αλλά το ζήτημα είναι η "μόνωση".
/// Β
 
Οκ, Θα τις δοκιμάσω και θα σας πω εντυπώσεις.
 
Back
Top Bottom