Τι μηχανάκι είδα σήμερα φορτωμένο σε οδική ...

  • Thread starter Thread starter dtz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για να καταλάβουμε στα λεφτά που πήρε ο παραπάνω τα αυτοκόλλητα για το Αφρικα παίρνεις 2 -δύο ολογράφως- σετ φέρινγκ αριστερά και δεξιά και αυτοκόλητά για Cfmoto.

Σαφώς το CF moto δεν είναι τόσο καλό όσο το Χόντα, αλλά το αν είναι 4 ή 8 φορές καλύτερο είναι συζητίσιμο. Τα γούστα πλερώνονται.

Αυτά και εις άλλα με υγεία.
Να πω πως δεν έχεις δίκιο, ψέματα θα πω.
 
Το σοκαριστικό είναι ότι ο F9 λέει ότι τα όργανα του CRF κάνουν όχι 400 αλλά 4000+ δολάρια. Καναδά ελπίζω αλλά όπως και έχει... άσε ρε μας ρε Χόντα.
 
Καλά δεν αλλάζεις οθόνη και κάθε μέρα μην τρελαίνεσαι
 
Η διαφορά είναι ότι 25 χρόνια μετά τα καπάκια του Χόντα θα λάμπουν ενώ του cf κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει, με το πιο πιθανό σενάριο να έχουν διαλυθεί ή θαμπώσει στην περίπτωση που δεν έχει διαλυθεί όλη η μοτό .

Σε αυτή τη περίπτωση ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις όσον αφορά την ποιότητα των υλικών. Αλλά οι μεγάλες εταιρείες το έχουν τερματίσει με τις τιμές και τον εξοπλισμό. Αν έβγαινε μια έκδοση του crf1100 με αναλογικά όργανα και λιτά - βασικά ηλεκτρονικά σε αισθητά καλύτερη τιμή πιστεύω θα πουλούσε περισσότερο, όπως το Τ7.

Για τους Κινέζους υπομονή να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα να δούμε τι ψάρια πιάνουν.

Και στο παλιό Άφρικα 750 όταν ήταν φρέσκα ακόμα τα πλαστικά ήταν πανάκριβα όπως σε όλα τα μεγάλα ον ΟΦ
 
Καλά η 25ετία και αντίστοιχα "εύλογα" διαστήματα είναι εκτός πραγματικότητας. Πόσοι αγοραστές σήμερα αγοράζουν ένα μηχανάκι με σκοπό να το έχουν το 2051; Η πλειοψηφία των αναβατών κρατάει μια μοτοσυκλέτα 3 έως 7 χρόνια. Το να "λάμπουν τα καπάκια" μετά από ένα τέταρτο του αιώνα είναι ένα ωραίο ρομαντικό αφήγημα, αλλά πρακτικά αδιάφορο για κάποιον που θέλει να ζήσει εμπειρίες τώρα. Επίσης το επιχείρημα "περίμενε να δούμε" στερεί από τον αναβάτη τη χρήση μιας ικανότατης μοτοσυκλέτας στο σήμερα, με το 1/3 των χρημάτων που μια χαρά θα την χαρεί.

2ον δεν βρισκόμαστε στο 1990. Η επιστήμη των υλικών (πολυμερή πλαστικά, κράματα αλουμινίου) είναι πλέον standard παγκόσμια γνώση. Η CFMOTO (και άλλοι μεγάλοι Κινέζοι κατασκευαστές) χρησιμοποιεί πλέον προμηθευτές όπως η Bosch, η Brembo (J.Juan), η KYB και η Continental. Τα πλαστικά δεν "διαλύονται" πια γιατί η τεχνολογία των καλουπιών και των UV προστατευτικών είναι κοινή για όλους. Αν ένα πλαστικό ξεθωριάζει στον ήλιο της Ελλάδας, θα το πάθει και το Honda αν το αφήσεις 5 χρόνια στο πεζοδρόμιο χωρίς κουκούλα.

3ον Η CFMOTO δεν εμφανίστηκε χθες. Φτιάχνει κινητήρες και οχήματα εδώ και δεκαετίες (συνεργασία με KTM από το 2011, παραγωγή κινητήρων για λογαριασμό τους). Αν ήταν να "διαλυθούν" τα 450, 650 και 800 που κυκλοφορούν ήδη μερικά χρόνια, θα το είχαμε δει στα forum παγκοσμίως. Η αξιοπιστία της είναι πλέον συγκρίσιμη με τον μέσο όρο της αγοράς.

Και συνεχίζω με το πολυ αγαπημένο "ό,τι πληρώνεις παίρνεις" που οκ ισχύει, αλλά μέχρι ένα σημείο. Στην Africa Twin πληρώνεις το R&D, το Marketing, το δίκτυο και φυσικά το όνομα (Brand Equity). Στο 450MT πληρώνεις την ουσία της κατασκευής. Το αν η Honda έχει 2% καλύτερη βαφή στα καπάκια (λέμε τώρα... ναι έχει και ουσιαστικές διαφορές αλλά ποιος ταξιδευει όλον τον πλανήτη, ποιος αξιοποιεί τα 105 άλογα κτλ) δικαιολογεί τη διαφορά των 10.000+ ευρώ; Για τον μέσο αναβάτη, η απάντηση είναι όχι.

Θα συμφωνήσω στο "λιτό" Africa στην τιμή του T7 διότι είναι η είναι η μεγαλύτερη παραδοχή του: Ο κόσμος ζητάει αυτό που προσφέρει η CFMOTO. Και... ουπς έβγαλε η Honda το λιτό αυτό Transalp 750 και το γεγονός ότι η Honda έβγαλε κάτι πιο "φτωχό" σε ηλεκτρονικά (χωρίς Cornering ABS, χωρίς Cruise Control standard, χωρίς touch screen) δείχνει ότι παραδέχονται πως η υπερβολική τεχνολογία της Africa Twin κούρασε και ακρίβυνε το προϊόν.

Αυτά από κάποιον που έχει Honda και μέηντ ιν τζαπάν :D
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η διαφορά είναι ότι 25 χρόνια μετά τα καπάκια του Χόντα θα λάμπουν ενώ του cf κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει, με το πιο πιθανό σενάριο να έχουν διαλυθεί ή θαμπώσει στην περίπτωση που δεν έχει διαλυθεί όλη η μοτό .

Σε αυτή τη περίπτωση ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις όσον αφορά την ποιότητα των υλικών. Αλλά οι μεγάλες εταιρείες το έχουν τερματίσει με τις τιμές και τον εξοπλισμό. Αν έβγαινε μια έκδοση του crf1100 με αναλογικά όργανα και λιτά - βασικά ηλεκτρονικά σε αισθητά καλύτερη τιμή πιστεύω θα πουλούσε περισσότερο, όπως το Τ7.

Για τους Κινέζους υπομονή να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα να δούμε τι ψάρια πιάνουν.

Και στο παλιό Άφρικα 750 όταν ήταν φρέσκα ακόμα τα πλαστικά ήταν πανάκριβα όπως σε όλα τα μεγάλα ον ΟΦ
Επειδή είχα αγοράσει αφρικά 750 τίμιο κλπ ε εντάξει κόψε κάτι, καμένα από τον ήλιο και διαλυόντουσαν στο παραμικρό ζόρι.
 
Επειδή είχα αγοράσει αφρικά 750 τίμιο κλπ ε εντάξει κόψε κάτι, καμένα από τον ήλιο και διαλυόντουσαν στο παραμικρό ζόρι.
Για να μην μιλήσουμε για τους ανορθοτές ,τα πηνία και την αντλία βενζίνης στο africa...Η μηπως δεν πρέπει να τα αναφέρουμε αυτά γιατί έχουνε περάσει κάποια χρόνια και έχουνε παραγραφεί;;

Στάλθηκε από το T612B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καθένας με τις εμπειρίες του και τα συμπεράσματά του.
Το Transalp 750 πήγα να το παρκάρω σε πεζοδρόμιο, βιαστικά άνοιξα το stand το οποίο έμεινε στον αέρα γιατί ήταν στο χείλος του πεζοδρομίου και πάρτο κάτω.
Το αριστερό πλαστικό δεν έσπασε μεν αλλά έγινε χάλια , βαθιά γρατσουνισμένο .
Όταν θέλησα να το πουλήσω και να αποκαταστήσω το φαιριγκ , έριξα μαύρο δάκρυ στο ταμείο.
Κάποια στιγμή πήγαμε βόλτα στο Θέρμο και η παρέα κατέβηκε στον καταρράκτη που πολλοί από σας ξέρετε την διαδρομή .
Ε με το Africa δεν πήγα σκεφτόμενος το κόστος μιας πτώσης.
Ε για αυτό λέω , Himalayan να γουστάρω να πηγαίνω οπουδήποτε και ας το κάνω παρτάλι.
 
Παιδιά όλα είναι θέμα χρημάτων αν είχαμε μισθούς Ελβετίας δεν θα κοιταγε κανείς τα κινέζικα , Νταβός που ήμουν πριν κάτι μέρες κάτι panigale είδα και superduke .
 
Παιδιά όλα είναι θέμα χρημάτων αν είχαμε μισθούς Ελβετίας δεν θα κοιταγε κανείς τα κινέζικα , Νταβός που ήμουν πριν κάτι μέρες κάτι panigale είδα και superduke .

Εγώ το είπα εξ αρχής. Τα μεταξωτά βρακιά.....
:cool:

Δεν γίνεται να βγάζεις 1000 το μήνα και να πάρεις μηχανάκι 15 000 20 000
Κάποια στιγμή θα γίνει η στραβή και θα πάρεις το μπούλο
Ακόμα και να στο χαρίσουν
Πολύ δε περισσότερο αν αρχίσεις και τις ταρζανιές
 
Ενημερωτικά, δεξί πλαστικό σε norden, 390 ευρώ. Βέβαια άλλα κομμάτια πολύ δυσανάλογα ακριβά.
Πάμε στο ζουμί τώρα που διάβασα όλο το thread.
Παίρνεις μηχανή adv, ναι προφανώς φοβάσαι την πτώση και καλά κάνεις γιατί έχεις μοχθήσει να την πάρεις. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η ποιότητα της βαφής σε 25 χρόνια. Πόσοι από εμάς βάλαμε PPF για να την διατηρήσουμε στην δεκαετία; Πιστεύετε ότι χρειάζεται πτώση για να φθαρεί ένα πλαστικό; Ένα ξεμπαζωτήρι μπροστά σε χωμάτινη και έγινε καινούριο το μηχανάκι. Ένα θαμνάκι αγκαλιά και πάνε τα αυτοκόλλητα.
Τι εννοώ; Ας κατανοήσουμε ότι σε adv μηχανάκι, τα πλαστικά είναι αναλώσιμα ή πιο σωστά, αναπόφευκτα γρατζουνισμένα/σημαδεμένα.
Από εκεί και πέρα ο καθένας ζυγίζει αν θέλει ακριβό μηχανάκι (αγορά/ανταλλακτικά) και προσοχή στις φθορές ή φθηνότερο και αεροπορία μες στα βάτα.
 
Υπάρχουν και αρκετοί που τα παίρνουν απλά γιατί ταξιδεύουν πιο άνετα. Η δικαιολογία για το "cf moto 62 ευρώ, Άφρικα 540 ευρώ" δεν υπάρχει σε καμία χρήση και λογική. Μόνο στο ότι είμαστε ολοι κορόιδα. Αλλά να που ξυπνάει ο κόσμος.
 
Καθένας με τις εμπειρίες του και τα συμπεράσματά του.
Το Transalp 750 πήγα να το παρκάρω σε πεζοδρόμιο, βιαστικά άνοιξα το stand το οποίο έμεινε στον αέρα γιατί ήταν στο χείλος του πεζοδρομίου και πάρτο κάτω.
Το αριστερό πλαστικό δεν έσπασε μεν αλλά έγινε χάλια , βαθιά γρατσουνισμένο .

Ρε συ ΤΕΟΚΟΣ, βάλε κάγκελα στα μηχανάκια σου !! :p

Σοβαρά τώρα, όλα τα on-off μηχανάκια θέλουν με το καλημέρα τη σχετική προστασία για να μην πληρώνουμε για το τίποτα. Και κυρίως καλές χούφτες για να μη μείνουμε απο σπασμένη μανέτα συμπλέκτη (EDIT: ή και φρένου) και ειδικά σε ταξίδι :oops:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Υπάρχουν και αρκετοί που τα παίρνουν απλά γιατί ταξιδεύουν πιο άνετα. Η δικαιολογία για το "cf moto 62 ευρώ, Άφρικα 540 ευρώ" δεν υπάρχει σε καμία χρήση και λογική. Μόνο στο ότι είμαστε ολοι κορόιδα. Αλλά να που ξυπνάει ο κόσμος.
Για αυτό μίλησα για adv εστιάζοντας στην χρήση και όχι το είδος της μηχανής καθ'αυτό.
 
Για αυτό μίλησα για adv εστιάζοντας στην χρήση και όχι το είδος της μηχανής καθ'αυτό.
Γλιστράει το πόδι σε φανάρι. Στο ρίχνει κάτω από παρκαρισμένο ο γέροντας που ξέχασε ο χάρος να ζητήσει και που το κύκλωμα του κάνει ανανέωση το δίπλωμα.

Αντίο πλαστικό, μαρσπιε, πεντάλ φρένου/ταχύτητας, φλασάκι, χούφτα, καθρέφτης, εξάτμιση κλπ.

Ποια χρήση μιλάμε; Τα ανταλλακτικά μπορεί να χαλάσουν για οποιονδήποτε λόγο.
 
Γλιστράει το πόδι σε φανάρι. Στο ρίχνει κάτω από παρκαρισμένο ο γέροντας που ξέχασε ο χάρος να ζητήσει και που το κύκλωμα του κάνει ανανέωση το δίπλωμα.

Αντίο πλαστικό, μαρσπιε, πεντάλ φρένου/ταχύτητας, φλασάκι, χούφτα, καθρέφτης, εξάτμιση κλπ.

Ποια χρήση μιλάμε; Τα ανταλλακτικά μπορεί να χαλάσουν για οποιονδήποτε λόγο.
Προφανώς και συμφωνώ απολύτως αλλά νομίζω δεν κατάλαβες ποιο είναι το point του αρχικού μου post.
 
Προφανώς και συμφωνώ απολύτως αλλά νομίζω δεν κατάλαβες ποιο είναι το point του αρχικού μου post.
Το point δεν υπάρχει φίλε μου.

Όπως δεν υπάρχει λόγος να πληρώσει κάποιος 750-540-380-260 το δικα μου πλευρικά πλαστικά.

Ναι μπορεί να τα χαλάσεις με οποιοδήποτε τρόπο.

Ναι είναι μέσα στην πιθανότητα χρήσης να γίνει το μηχανάκι ατμός.

Δεν θα το βάλω σε βιτρίνα να μην χαλάσει, δεν σημαίνει ότι απλά γιατί μου αρέσει να οδηγώ και οι φθορές είναι στο πρόγραμμα θα πληρώνω έτσι άνετα ένα βασικό μισθό για 200 γραμμάρια πλαστικο τάπερ σε άλλο καλούπι.


Αν είσαι μάγκας σχεδιαστής κάνε το τζάμπα στην χρήση και μετά βγες πες "πάρτε το να το χαρείτε".
 
Τελευταία επεξεργασία:
Το point δεν υπάρχει φίλε μου.

Όπως δεν υπάρχει λόγος να πληρώσει κάποιος 750-540-380-260 το δικα μου πλευρικά πλαστικά.

Ναι μπορεί να τα χαλάσεις με οποιοδήποτε τρόπο.

Ναι είναι μέσα στην πιθανότητα χρήσης να γίνει το μηχανάκι ατμός.

Δεν θα το βάλω σε βιτρίνα να μην χαλάσει, δεν σημαίνει ότι απλά γιατί μου αρέσει να οδηγώ και οι φθορές είναι στο πρόγραμμα θα πληρώνω έτσι άνετα ένα βασικό μισθό για 200 γραμμάρια πλαστικο τάπερ σε άλλο καλούπι.


Αν είσαι μάγκας σχεδιαστής κάνε το τζάμπα στην χρήση και μετά βγες πες "πάρτε το να το χαρείτε".
Θες να θίξεις ένα θέμα κόστους ανταλλακτικών ορισμένων εταιρειών που δεν με ενδιαφέρει στο ελάχιστο στην παρούσα συζήτηση.
 
Παρκαρισμένο το μηχανάκι σε λιμάνι (το kawasaki εν προκειμένω). Κάποιος ή "κάτι".... έσπασε το πίσω δεξί φλας!!!
Τηλέφωνο αμέσως σε αντιπροσωπεία για παραγγελία.
41 ευρώ "μόνο"..... το φλας!!!!!! :oops: Τιμή ευκαιρίας που λένε..... :hungover:

Παραγγελία από Ταϊλάνδη το ίδιο απόγευμα, 24 ευρώ η ΤΕΤΡΑΔΑ!!!!! Τα ίδια φλας ακριβώς (στην Ταϊλάνδη κατασκευάζεται το συγκεκριμένο "μεκανάκι")!

Ή κάποιος τους έχει πει ότι εδώ έχουμε χρήματα, ή ότι είμαστε μαλ@κες, ή και τα δύο μαζί!!!!!!
 
Τετράδα husqnarna φλας 280. Τι ψάχνεις τώρα..

Για το 950 αν υπάρχει ακόμα το κιτ ήταν τετράδα led στα 80/85 με το φλασερ θυμάμαι. Είναι ολόιδια με τα cf moto οπότε αν σπάσει κάποιο ποτέ χτυπα ξύλο θα πάω να πάρω από κει.


Η απάτη στην όλη ιστορία που ξεκινήσαμε συζητάμε είναι ότι το μάρκετινγκ λέει να πάρετε μεγάλα μηχανάκια για την μεγάλη περιπέτεια και ξεχάσαμε το "τα λέμε στο ταμείο μετά την περιπέτεια" χαζεύοντας τον κάθε Μπιρτς και Μιραμπέτ και Ρίμαν. Τελευταία χρόνια μόνο έναν δημοσιογράφο έχω ακούσει να λέει ωραίο μηχανάκι αλλά δεν είναι για την τσέπη μου, δεν με πληρώνουν τόσο. Όλοι οι άλλοι μαγεία ζάχαρη ΨΩΝΙΣΤΕ.


Και τώρα που εδραιώθηκαν οι Κινέζοι έχει γεμίσει ο σωλήνας βίντεο "γιατί θα αγόραζα ATAS το 2026, το 750nc μην το βλέπετε έτσι έχει πλεονεκτήματα" κλπ. Τον μόνο που δικαιολογώ κάπως είναι ο Μεόνι που φτιάχνει το 890 του με πυργο Aurora κλπ αλλά το παιδί δεν είναι σαν εμένα τουρίστας, έχει απαιτήσεις σε πολύ συγκεκριμένο τερέν οπότε θέλει τσ καλύτερα, έστω καν δεν δουλέψουν για πολύ.

Δεν είναι ότι είναι κακά τα "παραδοσιακά" τέρατα και "καλά" τα νέα. Είναι ότι δυστυχώς και με ευθύνη των παραδοσιακών κατασκευαστών οι οποίοι άδειασαν από δουλειές των παλιό κόσμο για να στείλουν όλα τα μεροκάματα στην ανατολή... Άλλαξαν οι συνθήκες.


Περιμένω να δω αν θα σκάσει καμιά κινέζικη μάρκα με λάστιχα μοτοσυκλετών και να πληρώνουμε πάλι τα λάστιχα όσο τα πληρώναμε πριν τον covid.
 
Back
Top Bottom