Τι μηχανάκι είδα σήμερα φορτωμένο σε οδική ...

  • Thread starter Thread starter dtz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σε ποια σέχτα έχω μπει;
 
Το πηδάμε το νήμα αλλά προ 1,5 χρόνου κυρία στο Κολωνάκι οπισθενάρει το suv της ανηφορικώς στην Πλουτάρχου ολοταχώς για επαφή πίσω τζαμιού της με Barkbuster. Κάθομαι πλησίον με το Jameson μου και παρακολουθώ. Πριν την επαφή της κάνω νόημα να προσέξει γιατί θα πάθει ζημιά. Μου λέει να πάρω το μηχανάκι μου απο κει που πιάνει θέση πάρκινγκ αλλιώς θα το ρίξει κάτω. Αρνούμαι κατηγορηματικά και της εξηγώ ότι είναι τεθωρακισμένο κι ότι μπορεί αν επιθυμεί να το πατήσει κάτω. Τα ζύγισε η φλόμπα και πήρε το μπούλο. Ήθελα να το ζήσει κατά βάθος να δω τον κώλο της θρίψαλα. Είμαι λάθος αλλά ήμουν στο 5ο.
 
Έχω μάθει αλλιώς και απ' ότι βλέπω με κάποιους οι απόψεις μας διαφέρουν κάτι έτη φωτός αλλά κλαϊν .

Δεν είναι κακό αυτό βέβαια.

Όπως την βρίσκει ο καθένας .
 
Η διαφορά είναι ότι 25 χρόνια μετά τα καπάκια του Χόντα θα λάμπουν ενώ του cf κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει, με το πιο πιθανό σενάριο να έχουν διαλυθεί ή θαμπώσει στην περίπτωση που δεν έχει διαλυθεί όλη η μοτό .

Σε αυτή τη περίπτωση ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις όσον αφορά την ποιότητα των υλικών. Αλλά οι μεγάλες εταιρείες το έχουν τερματίσει με τις τιμές και τον εξοπλισμό. Αν έβγαινε μια έκδοση του crf1100 με αναλογικά όργανα και λιτά - βασικά ηλεκτρονικά σε αισθητά καλύτερη τιμή πιστεύω θα πουλούσε περισσότερο, όπως το Τ7.

Για τους Κινέζους υπομονή να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα να δούμε τι ψάρια πιάνουν.

Και στο παλιό Άφρικα 750 όταν ήταν φρέσκα ακόμα τα πλαστικά ήταν πανάκριβα όπως σε όλα τα μεγάλα ον ΟΦ

Συγνώμη αλλά κράτησε κανείς εδώ μέσα μηχανή για 25 χρόνια;

Σε 25 χρόνια οι μισοί εδώ μέσα θα κατουριόμαστε πάνω μας, το χρώμα στα καπάκια της μηχανής θα μας νοιάξει;

Εδώ το G/S και το κράτησα 17 χρόνια και από αυτά τα τελευταία για project και restoring.

Κλάιν μάιν αν θα γυαλίζει το μηχανάκι. Δεν πειράζει καλύτερα να κάνουν φτηνά τα πλαστικά να μπορείς να τα αλλάξεις και άμα "θαμπώσουνε".
 
Συγνώμη αλλά κράτησε κανείς εδώ μέσα μηχανή για 25 χρόνια;
Είμαι στα 21!!!!! :p

Πλησιάζω...... :wacky:
 
Η Μ...α δεν είναι τα ξεθωριασμένα πλαστικά. Η Μ....α είναι να περιμένεις και να οργανώνεις μήνες να πας μια βόλτα να πας να βάλεις μπροστά και να μην περνει.....αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά την γνώμη μου....όλοι το έχουμε βιώσει λίγο πολύ....είτε για απλές ζημιές είτε για πιο σύνθετες...
 
Η Μ...α δεν είναι τα ξεθωριασμένα πλαστικά. Η Μ....α είναι να περιμένεις και να οργανώνεις μήνες να πας μια βόλτα να πας να βάλεις μπροστά και να μην περνει.....αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά την γνώμη μου....όλοι το έχουμε βιώσει λίγο πολύ....είτε για απλές ζημιές είτε για πιο σύνθετες...
Africa twin 750 likes this post.

Υπογραφή η αντλία.

Στάλθηκε από το T612B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
λύσεις υπάρχουν :yew:
 
ο ομιλος παντως εχει φθηνα αναλωσιμα,τωρα αν παρει πρωταθλημα ολα παιζουν....
 
Υπογραφή η αντλία.
Αυτό αλλάζει σε 5 λεπτά, όπως και στο 950. Ομοίως ο ανορθωτης.

Το πιο αστείο στην όλη φάση είναι το dakar heritage που την συνοδεύει, περίπου τόσο κοντά όσο το funduro και όχι όσο το 950. Αλλά χονταδισμός κλπ, δεν βγαίνει άκρη.

Που καταλήγουμε, ας περνάει καλά ο κάθε ένας με το δικό του και όλα μια χαρά. Ακόμα και αν είναι στην οδική.
 
Και αντί για Kumbaya θα τραγουδάμε αυτό:

 
Επειδή είχα αγοράσει αφρικά 750 τίμιο κλπ ε εντάξει κόψε κάτι, καμένα από τον ήλιο και διαλυόντουσαν στο παραμικρό ζόρι.
Ξεκάθαρη αντι-Χόνδα προπαγάνδα. Φρουρά! Φρουρά!
 
23 χρόνια και συνεχίζει να με πηγαινοφέρνει το άμοιρο…Runner 125 VX 182.000 χιλιόμετρα.

Βγάλε και εσύ ρε Piaggio group ένα Giveaway όπως η CFMoto με τα πιο πολλά χιλιόμετρα σε σκούτερ να σωθούμε!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
27 χρόνια.... Από τον Φεβρουάριο 1999 ...

Εγώ ακριβώς, μα ακριβώς 25 χρόνια, αγορασμένο κούτα τον Μάϊο του 2001! :cool:
Μου ρίχνεις μια διετία Γλυκογιώργη ;)
 
Σα δε ντρέπεστε όλοι οι.... αρχαιολάγνοι!!! :laugh:
Αντί να "πιάνει τόπο" το μάρκετινγκ, και να δίνετε τα ωραία σας λεφτακια στις εταιρείες, κάθε δύο ή τρία χρόνια...... τα κρατάτε μέχρι να λιώσουν!!!!! :inlove:
Πώς θα επιβιώσουν οι εταιρείες;;;
Πώς θα ανέβουν τα μπόνους των CEO;;;
Πώς αντέχουν να σας βλέπουν οι φίλοι σας;;; :wacky:

Ντροπή............. μόνο αυτό!!!! :p
 
Εντάξει οκ, μας την λένε οι μπεμβεβάκηδες, οι κtm- άκηδες και γενικώς οι ευρώ-πέη και τώρα μας την λένε και οι Κινέζοι. Τέτοια κάνετε και δεν θα κεράσω κανένα σας.

 
Back
Top Bottom