Τι μηχανάκι είδα σήμερα φορτωμένο σε οδική ...

  • Thread starter Thread starter dtz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πάντως KOVE 800 δεν έχετε δεί ακόμα έτσι δεν είναι;
 
Είναι που έχει ξεπουλήσει πιο πολύ και από τα mt450.
 
Δε θα το πιστέψετε!
Χτες, απόγευμα. Το ειδα να φορτώνεται σε 2 οδικές, αφού με άφησε μέσα στην Αττική οδό :UH:
Συνδεθείτε για να δείτε τις φωτογραφίες.
 
Δε θα το πιστέψετε!
Χτες, απόγευμα. Το ειδα να φορτώνεται σε 2 οδικές, αφού με άφησε μέσα στην Αττική οδό :UH:
View attachment 2547
Το like πηγαίνει για το “Δεν θα το πιστέψετε! “

Στάλθηκε από το T612B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Από τι σε άφησε;
(Περαστικά του)
 
Από τι σε άφησε;
(Περαστικά του)
Απο ρεύματα.

Πριν κανα μήνα παρατήρησα random μείωση τάσης στο βολτόμετρο. Άνοιξα μπαταρία να δω αν είναι όλα οκ σε φις/ καλώδια και βρήκα λιωμένο το φις ανορθωτή πηνία.
Το έφτιαξα πρόχειρα με οικιακή κλέμα μέχρι να το πάω για το προβλεπόμενο μικρό σερβις. Δούλεψε έτσι για 5 διαδρομές μέχρι που χτες, στο δρόμο για τον μεγάλο γκουρού των 990 ανέβασε ξαφνικά 17volt, άναψε λαμπάκι μπαταρίας και τσουφφφφφ. Έσβησαν τα πάντα. Με άφησε εν κινήσει με 120χιλ/ω στη μεσαία λωρίδα.

Λογικά ανορθωτής. Αναμένω το πόρισμα της νεκροψίας
 
Απο ρεύματα.

Πριν κανα μήνα παρατήρησα random μείωση τάσης στο βολτόμετρο. Άνοιξα μπαταρία να δω αν είναι όλα οκ σε φις/ καλώδια και βρήκα λιωμένο το φις ανορθωτή πηνία.
Το έφτιαξα πρόχειρα με οικιακή κλέμα μέχρι να το πάω για το προβλεπόμενο μικρό σερβις. Δούλεψε έτσι για 5 διαδρομές μέχρι που χτες, στο δρόμο για τον μεγάλο γκουρού των 990 ανέβασε ξαφνικά 17volt, άναψε λαμπάκι μπαταρίας και τσουφφφφφ. Έσβησαν τα πάντα. Με άφησε εν κινήσει με 120χιλ/ω στη μεσαία λωρίδα.

Λογικά ανορθωτής. Αναμένω το πόρισμα της νεκροψίας

Ιν δισ κέισ μην τα φορτώνουμε στο μηχανάκι !
ιτ σσ γιορ φολτ και μόνο
που λένε και οι σύμμαχοι !
 
Δε θα το πιστέψετε!
Χτες, απόγευμα. Το ειδα να φορτώνεται σε 2 οδικές, αφού με άφησε μέσα στην Αττική οδό :UH:
View attachment 2547
Τετοια μολογας και θα καταληξεις να το πουλησεις κατω απο δεκα χιλιαρικα...:wacky:
 
Ιν δισ κέισ μην τα φορτώνουμε στο μηχανάκι !
ιτ σσ γιορ φολτ και μόνο
που λένε και οι σύμμαχοι !
Εε όχι μόνο δικό μου φολτ! 50 - 50 έστω. Θα έπρεπε να βγάλει καμία 10αρα χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμα με την κλεμα για φωτιστικό οροφής. :cool:
 
Back
Top Bottom