
Το like πηγαίνει για το “Δεν θα το πιστέψετε! “Δε θα το πιστέψετε!
Χτες, απόγευμα. Το ειδα να φορτώνεται σε 2 οδικές, αφού με άφησε μέσα στην Αττική οδό
View attachment 2547


Απο ρεύματα.Από τι σε άφησε;
(Περαστικά του)
Απο ρεύματα.
Πριν κανα μήνα παρατήρησα random μείωση τάσης στο βολτόμετρο. Άνοιξα μπαταρία να δω αν είναι όλα οκ σε φις/ καλώδια και βρήκα λιωμένο το φις ανορθωτή πηνία.
Το έφτιαξα πρόχειρα με οικιακή κλέμα μέχρι να το πάω για το προβλεπόμενο μικρό σερβις. Δούλεψε έτσι για 5 διαδρομές μέχρι που χτες, στο δρόμο για τον μεγάλο γκουρού των 990 ανέβασε ξαφνικά 17volt, άναψε λαμπάκι μπαταρίας και τσουφφφφφ. Έσβησαν τα πάντα. Με άφησε εν κινήσει με 120χιλ/ω στη μεσαία λωρίδα.
Λογικά ανορθωτής. Αναμένω το πόρισμα της νεκροψίας
Τετοια μολογας και θα καταληξεις να το πουλησεις κατω απο δεκα χιλιαρικα...Δε θα το πιστέψετε!
Χτες, απόγευμα. Το ειδα να φορτώνεται σε 2 οδικές, αφού με άφησε μέσα στην Αττική οδό
View attachment 2547
Τετοια μολογας και θα καταληξεις να το πουλησεις κατω απο δεκα χιλιαρικα...![]()

Εε όχι μόνο δικό μου φολτ! 50 - 50 έστω. Θα έπρεπε να βγάλει καμία 10αρα χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμα με την κλεμα για φωτιστικό οροφής.Ιν δισ κέισ μην τα φορτώνουμε στο μηχανάκι !
ιτ σσ γιορ φολτ και μόνο
που λένε και οι σύμμαχοι !