Τι μηχανάκι είδα σήμερα φορτωμένο σε οδική ...

  • Thread starter Thread starter dtz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πως θα πρεπε να δένουν σωστά οι φορτωτικές το άλογο μας; υπάρχει κάπου γραμμένο εδώ μέσα;
 
Πως θα πρεπε να δένουν σωστά οι φορτωτικές το άλογο μας; υπάρχει κάπου γραμμένο εδώ μέσα;

Σωστος τροπος ειναι μονο ενας: Ορθια η μηχανη, ΧΩΡΙΣ μονό, ουτε διπλο σταντ!!! (να ¨παιζει¨στις λακουβες και ανωμαλιες του δρομου με τις αναρτησεις της)

Αλλα εδω, εχουμε ενα οχημα για τα παντα. Ειτε φορτηγακι, ειτε αυτοκινητο, ειτε μηχανη, το ιδιο το βλεπουν.
Μονο για αθηνα μπορω να σου πω μια εταιρεια, την motoassist, η οποια τα φορτωνει και τα δενει σωστα. Το μονο μειον, ειναι οτι μεταφερει μονο εντος λεκανοπεδιου.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Σωστος τροπος ειναι μονο ενας: Ορθια η μηχανη, ΧΩΡΙΣ μονο, ουτε διπλο σταντ!!! (να ¨παιζει¨στις λακουβες και ανωμαλιες του δρομου με τις αναρτησεις της)

Αλλα εδω, εχουμε ενα οχημα για τα παντα. Ειτε φορτηγακι, ειτε αυτοκινητο, ειτε μηχανη, το ιδιο το βλεπουν.
Μονο για αθηνα μπορω να σου πω μια εταιρεια, την motoassist, η οποια τα φορτωνει και τα δενει σωστα. Το μονο μειον, ειναι οτι μεταφερει μονο εντος λεκανοπεδιου.
Με εναν υμάντα που θα περνά απ τη μία στην άλλη ή 2 ενας στη κάθε πλευρά ασ πούμε της σέλας.Οπως δένουμε τα εντουράκια επάνω στα τρέιλορ ενα πράμα...
 
Με εναν υμάντα που θα περνά απ τη μία στην άλλη ή 2 ενας στη κάθε πλευρά ασ πούμε της σέλας.Οπως δένουμε τα εντουράκια επάνω στα τρέιλορ ενα πράμα...
Στα εντούρο στερεώνουμε κάπου τον μπροστινό τροχό.
Δένουμε δύο ιμάντες από το τιμόνι αριστερά και δεξιά πατώντας ταυτόχρονα την ανάρτηση.
Προαιρετικά δένουμε και τον πίσω τροχό.
Και δεν πάει πουθενά...
 
Στα εντούρο στερεώνουμε κάπου τον μπροστινό τροχό.
Δένουμε δύο ιμάντες από το τιμόνι αριστερά και δεξιά πατώντας ταυτόχρονα την ανάρτηση.
Προαιρετικά δένουμε και τον πίσω τροχό.
Και δεν πάει πουθενά...
Βάζοντας και έναν αποστάτη στην ανάρτηση, για να μην σκάσει
 
Βάζοντας και έναν αποστάτη στην ανάρτηση, για να μην σκάσει
Ναι αλλά όχι για να μην σκάσει αλλά για να μην παίζει πάνω κάτω και φύγει από την θέση του.
 
Από ότι βλέπω οι κάτοχοι κτμ και μπε εμ βε έχουνε μεγάλη εμπειρία με τις φορτωτικές... :mooning:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ναι αλλά όχι για να μην σκάσει αλλά για να μην παίζει πάνω κάτω και φύγει από την θέση του.
Αν ταξιδέψει πολλές ώρες συμπιεσμένη η ανάρτηση, δεν έχει πρόβλημα?
Οι εντουραδες μου το είπαν, εγώ δεν ξερω
 
Δεν έχουν προδιαγραφές οι οδικές στην Ελλάδα για να μεταφέρουν μηχανάκια .

Να λέτε και ευχαριστώ άμα πετύχετε και κάνα παλιό οδηγό οδικής που ξέρει γιατί άμα πέσετε σε νέο παίζει να σας πάρουν τηλέφωνο και να σας πουν πως έχουν χάσει το μηχανάκι σας κάπου μεταξύ 67 με 68ου χλμ Αθηνών- Θεσσαλονίκης
 
Αν ταξιδέψει πολλές ώρες συμπιεσμένη η ανάρτηση, δεν έχει πρόβλημα?
Οι εντουραδες μου το είπαν, εγώ δεν ξερω
Αφού είναι ακίνητη...
Τι να πάθει?
Και δεν μαζεύεται τέρμα κάτω.
Ο αποστάτης αυτός απλά κρατάει σταθερή απόσταση ανάμεσα στο τροχό και στο λαιμό της μοτοσυκλέτας.
 
Σήμερα είδα ένα honda sh 300ρι. Mπα χαλάνε και αυτά?
 
Πιπέρι ρε :laugh:
Έχει pcx 150 η κυρά λενη και έχω κάνει έρευνα
Σπάνε μπιελες όπως χαλάνε τα κοκοράκια στα domie....τι δεν καταλαβαίνεις?
 
Έχει pcx 150 η κυρά λενη και έχω κάνει έρευνα
Σπάνε μπιελες όπως χαλάνε τα κοκοράκια στα domie....τι δεν καταλαβαίνεις?
Εγώ καταλαβαίνω ,αυτοί που νομίζουν ότι πήραν πύραυλο να δούμε αν καταλάβουν (θα καταλάβουν όταν το σπάσουν).
Το ότι 150αρίζει και φεύγει καλά σε επιταχυνσεις από στάση ,δεν το κάνουν κι αυτόματα μηχανή .
 
Έχει pcx 150 η κυρά λενη και έχω κάνει έρευνα
Σπάνε μπιελες όπως χαλάνε τα κοκοράκια στα domie....τι δεν καταλαβαίνεις?
Και όλοι τσιμουδια......
 
Εγώ καταλαβαίνω ,αυτοί που νομίζουν ότι πήραν πύραυλο να δούμε αν καταλάβουν (θα καταλάβουν όταν το σπάσουν).
Το ότι 150αρίζει και φεύγει καλά σε επιταχυνσεις από στάση ,δεν το κάνουν κι αυτόματα μηχανή .
147 κοντερίσια ρε.
Που 150? :ha
Η μπιέλα περνάει εγγύηση?
 
Αφού είναι ακίνητη...
Τι να πάθει?
Και δεν μαζεύεται τέρμα κάτω.
Ο αποστάτης αυτός απλά κρατάει σταθερή απόσταση ανάμεσα στο τροχό και στο λαιμό της μοτοσυκλέτας.

κάνει και τις 2 δουλειές ο αποστάτης, γιατί όντως δεν κάνει οι τσιμούχες να μένουν για ώρες συμπιεσμένες
το λέω γιατί εχω πλερώσει, αρα γνωρίζω ... :laugh:
 
147 κοντερίσια ρε.
Που 150? :ha
Η μπιέλα περνάει εγγύηση?
Εσύ ξες τι καβαλάς,δε σε φοβάμαι εσένα .
Κάτι άλλοι φοβάμαι που τραγουδούσαν οι Μπλε :pointu:

Υστερόγραφο: ο άλλος ,ειδες,το έδωσε δρόμο ,κάτι λέει αυτό νομιζω:cool:
 
Εσύ ξες τι καβαλάς,δε σε φοβάμαι εσένα .
Κάτι άλλοι φοβάμαι που τραγουδούσαν οι Μπλε :pointu:

Υστερόγραφο: ο άλλος ,ειδες,το έδωσε δρόμο ,κάτι λέει αυτό νομιζω:cool:
Ρε συ Γιάννη, πόσο καλά ξέρεις να δημιουργείς ενοχές στον κόζμο? :ha
 
Back
Top Bottom