Τι μηχανάκι είδα σήμερα φορτωμένο σε οδική ...

  • Thread starter Thread starter dtz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έχει μέχρι 27 λίτρα αν είδα καλά χτες στο ψάξιμο. Αλλά να δώσω ακόμα 100-150 ευρώ για να πάρω ΤΟ ΙΔΙΟ τανκμπαγκ με έξτρα βάση δεν είναι κάπως αστείο; Είναι.
 
Έχει μέχρι 27 λίτρα αν είδα καλά χτες στο ψάξιμο. Αλλά να δώσω ακόμα 100-150 ευρώ για να πάρω ΤΟ ΙΔΙΟ τανκμπαγκ με έξτρα βάση δεν είναι κάπως αστείο; Είναι.
Μήπως γίνεται μετατροπή ,ολόκληρη Αθήνα κάποιος θα κάνει δε μπορεί :thinking:
 
Το σακίδιο πλάτης είναι καλό ως ένα βάρος ή αν ακουμπάει στην σέλα και το βάρος πάει εκεί κατά την οδήγηση.

Σε μεγάλη βόλτα κάνει διαφορά στην κόπωση στο τέλος της ημέρας.

Αν βάλεις και υδρόσακο το βάρος γίνεται απαγορευτικό. Ο υδρόσακος είναι το cruise control του 2022, χτες δεν πήρα και μουτζωνομαι ακόμα. Με την ζέστη και τον ήλιο μπουκάλι στην βαλίτσα είναι μόνο για τσάι σε κάθε στάση, άρα αν δεν βρεις πηγή ή μαγαζί... Δεν τον ήπιες.


Τώρα σκέψη είναι, τι πατέντα θα κάνω για έξτρα δέσιμο του τανκμπαγκ στο XR ώστε να μην πέφτει στο πλάι. Χτες δεν ήταν απαραίτητη η βαλίτσα, ήταν σίγουρα μακράν η πιο άνετη λύση.
Οπως είπε κι ο ΚαπιΤάνο-ΠαραΠάν...Givi TankLock...ότι πιό ευχρηστο κ σταθερό σε tankbag
Στο Γελάδι ,πούλησα το ΟΕΜ tankbag ,ki αγόρασα τέτοιο ,κ το χαίρομαι.

Έχει μέχρι 27 λίτρα αν είδα καλά χτες στο ψάξιμο. Αλλά να δώσω ακόμα 100-150 ευρώ για να πάρω ΤΟ ΙΔΙΟ τανκμπαγκ με έξτρα βάση δεν είναι κάπως αστείο; Είναι.
Οχι ,δεν είναι ,αν σου λύσει το χρηστικό πρόβλημα.
Το κόστος ,έτσι κι αλλιώς ,δεν είναι απαγορευτικό.

Πάρε το tanklock πακέτο που θα σε βολέψει ,κ βάλε μια αγγελία αυτό που εχεις ,κ πλέον δεν είναι αστείο ,είναι αναβάθμιση με πολύ μικρό κόστος.

EDIT: Επίσης ,μπορείς να ψαξεις στο καρ ,να βρείς ενα μεταχειρ/νο tanklock tankbag ,να το παρεις τουλάχιστον 40% κατω απο καινούργιο ,κ να αγοράσεις καινούργια μόνο την tanklock βαση του XR ,με κόστος 15 € (+-)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πάρε το tanklock πακέτο που θα σε βολέψει ,κ βάλε μια αγγελία αυτό που εχεις ,κ πλέον δεν είναι αστείο ,είναι αναβάθμιση με πολύ μικρό κόστος.
Θα σου πω σκέψεις τώρα:
Το τανκμπαγκ αγοράστηκε για το 950, αφού στο XR βολεύει περισσότερο το μπαουλάκιοΝ από κάθε άποψη. Στο 950 κάνει αυτό που πρέπει, χωρίς να πέφτει σαν μαραμένο λουλούδι δεξιά, στο 950 δεν μπαίνει τανκλοκ προφανώς.
Στο XR ήταν φάση "βρήκαμε παπά να θάψουμε πεντέξι" με το συγκεκριμένο μαραφέτι. Βολεύει λιγότερο γιατί στενεύει την θέση οδήγησης και καθιστά και όρθια και βρίσκει και το τιμόνι.
Θα μου πεις πάρε πιο μικρό. Ε, δεν. Αν είναι για 10 λίτρα χώρο, τα βάζω στην τσάντα πλάτης.

Αυτό που προσπαθώ να δικαιολογήσω και η αδιαφορία του καταστήματος βοηθάει να μην αγοράσω, είναι το εξίσου περιττό αλλά όμορφο για την στενή σιλουέτα του 950 (και αντίστροφα θα θάψουμε πεντέξι στο XR) μεταλλικό Givi Trekker 43 που φοράει και ο Φώτης στο γκούτσι.

Τα κωλομηχανάκια είναι μαύρες τρύπες χρήματος. Τις ψάχνει η ΝΑΣΑ στο διάστημα, τι τους λες, είναι χιλιάδες και είναι δίπλα μας.
 
Τα κωλομηχανάκια είναι μαύρες τρύπες χρήματος. Τις ψάχνει η ΝΑΣΑ στο διάστημα, τι τους λες, είναι χιλιάδες και είναι δίπλα μας.

Και ενώ το ξέρουμε, το πληρώνουμε, το νιώθουμε ...... συνεχίζουμε να έχουμε περισσότερα από ένα στην κατοχή μας.....:sneaky:

Μετά μου λες, "για δε σου γράφω"!!!! :p
 
Θα σου πω σκέψεις τώρα:
Το τανκμπαγκ αγοράστηκε για το 950, αφού στο XR βολεύει περισσότερο το μπαουλάκιοΝ από κάθε άποψη. Στο 950 κάνει αυτό που πρέπει, χωρίς να πέφτει σαν μαραμένο λουλούδι δεξιά, στο 950 δεν μπαίνει τανκλοκ προφανώς.
Στο XR ήταν φάση "βρήκαμε παπά να θάψουμε πεντέξι" με το συγκεκριμένο μαραφέτι. Βολεύει λιγότερο γιατί στενεύει την θέση οδήγησης και καθιστά και όρθια και βρίσκει και το τιμόνι.
Θα μου πεις πάρε πιο μικρό. Ε, δεν. Αν είναι για 10 λίτρα χώρο, τα βάζω στην τσάντα πλάτης.

Αυτό που προσπαθώ να δικαιολογήσω και η αδιαφορία του καταστήματος βοηθάει να μην αγοράσω, είναι το εξίσου περιττό αλλά όμορφο για την στενή σιλουέτα του 950 (και αντίστροφα θα θάψουμε πεντέξι στο XR) μεταλλικό Givi Trekker 43 που φοράει και ο Φώτης στο γκούτσι.

Τα κωλομηχανάκια είναι μαύρες τρύπες χρήματος. Τις ψάχνει η ΝΑΣΑ στο διάστημα, τι τους λες, είναι χιλιάδες και είναι δίπλα μας.
ΟΚ ,κατανοητά τωρα όλα.

Οσο για μεταλικές Givi Trekker 42 (κι όχι 43ίο ,αυτό είναι άλλο)
υπάρχουν σε αγγελίες κ βγαίνουν συνεχώς μεταχ/νες σε άριστη κατάσταση 220-250 €
Γιατί εγκλωβίζεσαι σε τιμες καταστημάτων ?

Οταν βρείς τη νεα στην τιμή που θες ,την παίρνεις ,πουλας τη δικιά σου σε κάποιον που θα θελει πλαστική ,και WIN-WIN φαση
 
Γιατί ελάχιστα παραπάνω το βλέπω στο ψαρ καινούριο, χωρίς γρατσουνιά, χωρίς αυτοκόλλητα "ΛΑΚΗΣΟΓΛΙΓΟΥΡΟΣ", "globetrotters αναβάτες Άνω Σεκλάνων ενωμένοι ποτέ νικημένοι" και υφάκι στο πουλάω 25 ευρώ κάτω από το ολοκαίνουριο γιατί το δικό μου έχει πάει στο Πορδκαπ θα σέβεσαι.

H πλαστική δεν πάει πουθενά γιατί παίρνει δύο (φυσιολογικά) κράνη και τα γάντια μας ή δύο τσάντες πλάτης μέχρι να φτάσεις εκεί που πας. Να γιατί λέω για ΠΕΡΙΤΤΑ έξοδα με την μεταλλική και έχω καταπολεμήσει το τέρας του σόπινγκ.
 
Τι σχέση έχει η μάρκα;

Και με το tracer είχα κουνήματα με το topcase σε υψηλές ταχύτητες με το φαινόμενο να χειροτερεύει όταν έχει αερα.

Edit: Με το 1290 δεν έχω κουνήματα με το topcase μέχρι τα 180, παραπάνω δεν πήγα γιατί ήμουν σε αστικό ιστό.
1190 η έχω χάσει κάτι?
 
Σε ΚΤΜ ίσως.

Σε κανονικά μηχανάκια πας 200 άνετα (οκ με τον φόβο να ξεκολλήσει αλλά μόνο αυτό). Δοκιμασμένο πολλά χρόνια με άδεια και γεμάτη πέραν του ορίου φορτίου.

Μέχρι 120 λενε τα μανιουαλ στις μπαγαζιερες top case .αυτο ειναι το όριο ταχύτητας


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Μέχρι 120 λενε τα μανιουαλ στις μπαγαζιερες top case .αυτο ειναι το όριο ταχύτητας


Sent from my iPhone using Tapatalk
Όχι σε όλες
Είναι αναλόγως το "δέσιμο" που κάνουν πάνω στην βάση.
 
Στην πλαστική του gs 1200 δίνουν 180

 
Μέχρι 120 λενε τα μανιουαλ στις μπαγαζιερες top case .αυτο ειναι το όριο ταχύτητας


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πάντα το σεβόμαστε, εκτός από επίσκεψη σε πίστα για δοκιμή.
 
Στην πλαστική του gs 1200 δίνουν 180


στον Mirabet να τα πειτε αυτά, που κανει backflip με τις βαλίτσες ... δεν το ξέρει ότι είναι επικίνδυνο ...
 
στον Mirabet να τα πειτε αυτά, που κανει backflip με τις βαλίτσες ... δεν το ξέρει ότι είναι επικίνδυνο ...
Οταν κανεις backflip με μοτό ,παίζεις ρώσικη ρουλέτα με την αναπηρία κ τον θανατο σε πριβε τραπεζι για τρείς...
Στα παπάκια σου αν θα σου φύγουν κ που θα σκάσουν οι βαλίτσες.


ΥΓ: Οι βαλίτσες της BMW πάντως ,τουλάχιστον στα GS που γνωρίζω ,αναγραφουν στο εσωτερικό των καπακιών τους ,προτεινόμενο όριο ταχυτητας 180
Εχει να κανει με τον σχεδιασμό στήριξής τους.
Εχοντας ίδιαν άποψη ,εφ όσον εχουν εφαρμοστεί σωστά στις βασεις τους ,μόνο μαζί με τα κάγκελα μπορεί να ξεκολλήσουν από τη μηχανή.
Μόνες τους ,δεν υπάρχει περίπτωση.

Αντίθετα ,το φημισμένο σύστημα των Givi-Kappa-κλπ ,με την ασφάλιση να στηρίζεται σ ενα γλωσσάκι κι ένα ελατήριο ,ο κίνδυνος ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι πιθανός.
 
Οταν κανεις backflip με μοτό ,παίζεις ρώσικη ρουλέτα με την αναπηρία κ τον θανατο σε πριβε τραπεζι για τρείς...
Στα παπάκια σου αν θα σου φύγουν κ που θα σκάσουν οι βαλίτσες.


ΥΓ: Οι βαλίτσες της BMW πάντως ,τουλάχιστον στα GS που γνωρίζω ,αναγραφουν στο εσωτερικό των καπακιών τους ,προτεινόμενο όριο ταχυτητας 180
Εχει να κανει με τον σχεδιασμό στήριξής τους.
Εχοντας ίδιαν άποψη ,εφ όσον εχουν εφαρμοστεί σωστά στις βασεις τους ,μόνο μαζί με τα κάγκελα μπορεί να ξεκολλήσουν από τη μηχανή.
Μόνες τους ,δεν υπάρχει περίπτωση.

Αντίθετα ,το φημισμένο σύστημα των Givi-Kappa-κλπ ,με την ασφάλιση να στηρίζεται σ ενα γλωσσάκι κι ένα ελατήριο ,ο κίνδυνος ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι πιθανός.

Κωστή, δεν περίμενα τέτχια τεχνική ανάλυση-απάντηση, που να "πατάει" στο backflip με βαλίτσες ... σταματάω την προπόνηση ΤΩΡΑ :laugh:
 
Πηνία ,ναι γεια σας 700 ευρώ .
 
Πηνία ,ναι γεια σας 700 ευρώ .

Έχει πολλά 700αρια και αυτή η bmw "επάνω" της!!!! :cool:
Πώς κατεληξες στα πηνία; :p :laugh:
 
Back
Top Bottom