Τι μηχανάκι είδα σήμερα φορτωμένο σε οδική ...

  • Thread starter Thread starter dtz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
εξαιρετικά σπάνιο εως σοκαριστικό θέαμα χθες ...

φορτώμενα ΜΑΖΙ σε πλατφορμα οδικής, στο υψος Σκαραμαγκα προς Αθήνα, Varadero 1000 από τα ψιλοτελευταία + Transalp 700 ...

τι να πω ... τι κοσμο θα παραδώσουμε στα παιδιά μας ... :)
 
εξαιρετικά σπάνιο εως σοκαριστικό θέαμα χθες ...

φορτώμενα ΜΑΖΙ σε πλατφορμα οδικής, στο υψος Σκαραμαγκα προς Αθήνα, Varadero 1000 από τα ψιλοτελευταία + Transalp 700 ...

τι να πω ... τι κοσμο θα παραδώσουμε στα παιδιά μας ... :)
Και δεν εβγαλες φωτο?
Παιζει να είναι και τα μοντελα που θα παρουσιαστουν τον Νοεμβριο στην Eicma
:ha
 
Θυμήθηκα κάποιον που εσπρωχνε έχοντας ξεχάσει να γυρίσει το kill switch στο on.... :p
DT 200R και βάρα μανιβέλα....
 
Και δεν εβγαλες φωτο?
Παιζει να είναι και τα μοντελα που θα παρουσιαστουν τον Νοεμβριο στην Eicma
:ha

:laugh: ήμουνα με το μηχανάκι Λευτέρη, αν το προσπαθούσα, θα έμπαινε και 3ο μηχανάκι στην πλατφόρμα ...
 
:laugh: ήμουνα με το μηχανάκι Λευτέρη, αν το προσπαθούσα, θα έμπαινε και 3ο μηχανάκι στην πλατφόρμα ...
Αρα κι αυτοι φωτογραφια πηγαν να τραβηξουν.
Δεν χαλασαν.
:ha
 
Τεταρτούλα σήμερα


000c0e345e6a43dbaa538a33bf4c5daa.jpg
 
respect για αυτούς που βάζουν και φωτό :ok:
 
Τεταρτούλα σήμερα


000c0e345e6a43dbaa538a33bf4c5daa.jpg
Αυτος το 990 το'χει για να του ξεκολλησει το γερανο αμα μπλεξει σε τιποτα λασπες...:p
 
αρχίσανε και τα μικρά;
fa8b65f37cf2aa44a10395b1264d1883.jpg


Στάλθηκε από το Redmi 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
αρχίσανε και τα μικρά;
fa8b65f37cf2aa44a10395b1264d1883.jpg


Στάλθηκε από το Redmi 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να μαθαίνουν σιγά-σιγά...:laugh:
 
αρχίσανε και τα μικρά;
fa8b65f37cf2aa44a10395b1264d1883.jpg


Στάλθηκε από το Redmi 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ο μονος τροπος να αποκτησει "χαρακτηρα" ενα φορτηγακι οδικης!
 
HONDA Μπόλντορας!
Ποιος ξέρει άραγε γιατί πήρε οδική,
Από κάνα ηλεκτρονικό θα έμεινε
a40719392d6e13ac2f04f0ca87855109.jpg


Στάλθηκε από το SM-G390F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
HONDA Μπόλντορας!
Ποιος ξέρει άραγε γιατί πήρε οδική,
Από κάνα ηλεκτρονικό θα έμεινε
a40719392d6e13ac2f04f0ca87855109.jpg


Στάλθηκε από το SM-G390F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μόνο από βενζίνη!!!
Είναι σίγουρο :p!!!!
 
HONDA Μπόλντορας!
Ποιος ξέρει άραγε γιατί πήρε οδική,
Από κάνα ηλεκτρονικό θα έμεινε
a40719392d6e13ac2f04f0ca87855109.jpg


Στάλθηκε από το SM-G390F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μεγάλες πιθανότητες να είναι ανακατασκευή και να το μεταφέρουν για διάφορες εργασίες πριν κυκλοφορήσει.
Συμβαίνει και με ιστορικά αυτοκίνητα με κίτρινες πινακίδες
 
Μεγάλες πιθανότητες να είναι ανακατασκευή και να το μεταφέρουν για διάφορες εργασίες πριν κυκλοφορήσει.
Συμβαίνει και με ιστορικά αυτοκίνητα με κίτρινες πινακίδες

Το πιο πιθανό :friendship:
 
HONDA Μπόλντορας!
Ποιος ξέρει άραγε γιατί πήρε οδική,
Από κάνα ηλεκτρονικό θα έμεινε
a40719392d6e13ac2f04f0ca87855109.jpg


Στάλθηκε από το SM-G390F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το μυστήριο λύθηκε...
53d47c3e58c17f2b2bdd382bab81150c.jpg


Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
το μυστήριο λύθηκε...
53d47c3e58c17f2b2bdd382bab81150c.jpg


Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μήτσε....
Το φορτωμένο έχει άλλη εξάτμιση και σέλα... :secret:;)
 
Μήτσε....
Το φορτωμένο έχει άλλη εξάτμιση και σέλα... :secret:;)
Σωστά!
Στο ΣΕΦ πάντως, στην έκθεση, έχουν φέρει αρκετες μηχανές για διακόσμηση!
Η λέσχη μοτοσικλετιστών τις έχει "δανείσει"!
 
Διπλα ήταν μαζί με BSA, Triumph στην έκθεση οπτικών στο ΣΕΦ. Διακόσμηση ..

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Διπλα ήταν μαζί με BSA, Triumph στην έκθεση οπτικών στο ΣΕΦ. Διακόσμηση ..

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και τώρα έχει και αγώνα μπάσκετ !!!
 
Back
Top Bottom