Τι μηχανή να επιλέξω? Tiger 1200 vs GS 1200.

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Εξαιρετικά τα μηχανάκια που κοιτάς δεν λέω μα... ΑΝΟΙΞΕ λίγο αν θες το πλάνο σου .

Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και πήγαινε δες επίσης κάποιο Tenere 1200 για να έχεις άξονα και πραγματικά το κεφάλι σου ήσυχο.

Τα περισσότερα που υπάρχουν είναι φορτωμένα.

Γνωμη μου.

Καλή επιλογή
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ελληνικές τιμές Τ12 λίγο κριντζ.

Επίσης η στοά των γιαμαπΕων σπάνια ανοίγει το στόμα, δεν είναι τόσο ιερό δισκοπότηρο (όπως και το κοτοφτερο 1200).


Edit να που μερικές φορές το ψάρ.γρν διαψεύδει όσα είχα δει πίσω στον Μάιο

 
Τελευταία επεξεργασία:

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Μετά απο αρκετό ψάξιμο το BMW είναι μονόδρομος απο τις περισσότερες πλευρές, απο αυτά που έχω διαβάσει το adventure μοντέλο είναι ίσως καλύτερη επιλογή απο το απλό. Δυστυχώς εδω στα βόρεια δεν υπάρχουν αρκετές αγκελίες ώστε να δοκιμάσω να κάτσω σε κανένα και ίσως και να το οδηγήσω, βέβαια και το τρανσαλπ και το tiger θα πήρε χωρίς πρώτα να τα οδηγήσω. Με βλέπω να κατεβαίνω Αθήνα με κτελ και να ανεβαίνω κάνοντας τον γύρο της στερεάς Ελλάδας.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις αυτό που θα βρεις σε καλύτερη κατάσταση στο μπάτζετ που διαθέτεις. Όλοι ψηφίζουν BMW, μάλλον είναι καλύτερο μηχανάκι από το Triumph αλλά θα το πληρώσεις παραπάνω από ένα αντίστοιχης κατάστασης/χλμ Tiger. Αν δηλαδή με 12Κ παίρνεις αεροελαιόψυκτο BMW με 100000χλμ+ ή Tiger 2016 με τα μισά χλμ, εγώ θα προβληματιζόμουν.

Φυσικά, με την προυπόθεση ότι σου αρέσουν και τα δύο το ίδιο.
 

strofakias

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
Το καλυτερο
Με εξαιρεση την υποστηριξη που εχει η triumph στην ελλαδα η οποια ειναι αισχος θα ελεγα tiger με κλειστα ματια
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τώρα μπήκα ψαρ

Με λιγότερα από το όριο παίρνει tiger 2018 και 2019, που του αρέσει.

Ακριβώς στο όριο ξεκινάνε τα BMW LC .

Χωρίς να ξέρω τι χρήση κάνει, δεδομένου ότι δεν θέλει πάλι μεσαίο, δεν θέλει αλυσίδα...

Οι λογικές επιλογές είναι το t12 πιο πίσω, μετά κάποιο από τα tiger και τέλος τα BMW γιατί δεν αφήνουν περιθώριο στο "αν κάτι βγει στην πορεία".


Εντάξει λένε και οι δημοσιογράφοι ότι το tiger δεν είχε την συμπεριφορά του BMW στο δρόμο, ας μην κερδίσει τον αγώνα, αν το χαρεί στο ταξίδι ποιος νοιάζεται.


Και τώρα λέω οι πιο λογικές επιλογές, εννοείται αλλα να επαναλάβω το woke disclaimer ότι .. για εμένα με την λογική του αν το λιώσω στα χιλιόμετρα να μην μου λιώσει την τσέπη.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ θα πρότεινα το super tenere,σαν καλύτερη all around επιλογή με άξονα και με ελάχιστα προβλήματα σε σχέση με τα άλλα δύο.οδηγικα η μικρη επαφή που είχα μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις,στρίβει φρενάρει και κινείται αρχοντικά,και νομίζω θα το βρεις και σε καλη τιμή σε σχέση με τα άλλα δύο.αν δεν σ αρέσει σαν επιλογή από τα άλλα δύο θα πήγαινα σε μπεμβε.
Επίσης αν δεν κάνεις χώμα δεν θα πήγαινα σε κανένα αλλά σε ένα μεγάλου τουρισμού τύπου k1300gt,gtr 1400 ,που στο ταξίδι είναι ανώτερα παντου
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πολλοι ορκίζονται στο Super Tenere, ποιοι το αγοράζουν όμως? Είναι όντως τόσο καλό ή υπάγεται και αυτό στην κατηγορία "φοβεροκαταπληκτικοτοαγοραζαχθεςαλλαστοταμειοτελικαGSμονο" ?
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πολλοι ορκίζονται στο Super Tenere, ποιοι το αγοράζουν όμως? Είναι όντως τόσο καλό ή υπάγεται και αυτό στην κατηγορία "φοβεροκαταπληκτικοτοαγοραζαχθεςαλλαστοταμειοτελικαGSμονο" ?
Το σούπερ τενερε έχασε στη μάχη των σπεκς.δεν ήταν χαρτάκι υπερατου,και στη μονή κατηγορία που ο μικρότερος αριθμός κερδίζει,αυτό είχε το μεγαλύτερο.ετσι λοιπόν πολύς κόσμος για τη διαφορά των είκοσι + κιλών σκέφτηκε ότι πως θα βάλει τόσο βαρύ μηχανάκι στο χώμα κ ας μην πατάει χωμα ούτε στην αυλή του.
Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι το 80+% της κατηγορίας των αγοραστών αυτών των μοτοσικλετών είναι πουλ μουρ καφετέρια κλπ.καλως η κακώς άλλο στατους ο Ιάπωνας άλλο οι Ευρωπαίοι.και στην τελική σούμα δεν νομίζω ότι το τραιουμφ της πρώτης γενιάς πούλησε πιο πολλά από το γιαμαπα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ θα πρότεινα το super tenere,σαν καλύτερη all around επιλογή με άξονα και με ελάχιστα προβλήματα σε σχέση με τα άλλα δύο.οδηγικα η μικρη επαφή που είχα μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις,στρίβει φρενάρει και κινείται αρχοντικά,και νομίζω θα το βρεις και σε καλη τιμή σε σχέση με τα άλλα δύο.αν δεν σ αρέσει σαν επιλογή από τα άλλα δύο θα πήγαινα σε μπεμβε.
Επίσης αν δεν κάνεις χώμα δεν θα πήγαινα σε κανένα αλλά σε ένα μεγάλου τουρισμού τύπου k1300gt,gtr 1400 ,που στο ταξίδι είναι ανώτερα παντου
Σοβαρά τώρα?
Το πιο κακοζυγισμενο ψηλοβαρο μεγάλο ονοφ....αυτός ήταν ο κύριος λόγος που δεν έκανε πωλήσεις και όχι μονο
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σοβαρά τώρα?
Το πιο κακοζυγισμενο ψηλοβαρο μεγάλο ονοφ....αυτός ήταν ο κύριος λόγος που δεν έκανε πωλήσεις και όχι μονο
Το ίδιο είναι και το μικρό τενερε,το πιο κακοζυγισμενο ψηλοβαρο,πάραυτα για άλλους λόγους έκανε απίστευτες πωλήσεις κ ακόμα κάνει.και επαναλαμβάνω,αν δεν κάνεις χώμα αυτό δεν μετράει και τόσο.η μάχη της καφετέριας κέρδισε κ τίποτα άλλο,κ αυτή ακόμα συνεχίζει να κερδίζει
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο κύριος λόγος που δεν έκανε πωλήσεις είναι το χαμηλό πουλ μουρ.

Οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τι συζητάμε. Και θα πω ξανά την δική μου εμπειρία με τα σήματα. Στα ίδια λεφτά, με το ένα είσαι "καλωσήρθε το δολλάριο" με το άλλο είσαι λαηκώ πεντί.

Γεμίζω το 900 τις προάλλες και μου λέει ο βενζινάς "πόσο έχει αυτό, δεν είναι τριάντα χιλιάδες ευρώ μηχανή, να βάλουμε κατοσταρα". Αυτό βλέπει ο γενικός πληθυσμός, αυτό θέλει να προβάλλει με την αγορά. Και το ξέρει το μάρκετινγκ και πλέον σε χρεώνει τριάντα γιατί τόσα θες να πληρώνεις για να νιώθεις καλά.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Πολλοι ορκίζονται στο Super Tenere, ποιοι το αγοράζουν όμως? Είναι όντως τόσο καλό ή υπάγεται και αυτό στην κατηγορία "φοβεροκαταπληκτικοτοαγοραζαχθεςαλλαστοταμειοτελικαGSμονο" ?
Απο την μια δεν υπαρχουν πολλα διαθεσιμα οτι αυτο σημαινει και σε επαρκεια ανταλλακτικων,απο την αλλη το φοβουνται επειδη φευγει δυσκολα.Το μηχανακι ομως αξιζει καθε ευρω που θα δωσει καποιος.
 

Tol

Μέλ
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Στο ίδιο δίλημμα και'γω πριν 4 χρόνια και έκανα μερικά test ride και τα 2 (Gen1 1200XC & GS1200 '10-'12). Τότε είχα Tiger 800. Η οδηγική συμπεριφορά του Tiger 1200XC μου ταίριαξε πολύ καλύτερα με διαφορά και ο παράγοντας fun πιο έντονος. Πέρασα 2 όμορφα και απροβλημάτιστα χρόνια με το Tiger και ενίοτε σκέφτομαι ότι θα ξανα αγοράσω στο μέλλον.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κάνουν κάτι σωστά. Στα πρώτα λίγα χιλιόμετρα πάνω στο 1250 είπα οοοοκ κατάλαβα. Τα υπόλοιπα 2300 χλμ ήταν ηδωνικά. Χωρις χώμα.
Αυτό.. τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λεγαμε
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό.. τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λεγαμε
Ρουβίτσες, αυτά πείτε τα σε ανθρώπους που δεν έχουν οδηγήσει. Είναι εξαιρετική μοτοσυκλέτα, αλλά έχει πολλές εξαιρετικές μοτοσυκλέτες η αγορά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρουβίτσες, αυτά πείτε τα σε ανθρώπους που δεν έχουν οδηγήσει. Είναι εξαιρετική μοτοσυκλέτα, αλλά έχει πολλές εξαιρετικές μοτοσυκλέτες η αγορά.
Αμέτρητες....αλλά όχι σαν αυτές
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Ο κύριος λόγος που δεν έκανε πωλήσεις είναι το χαμηλό πουλ μουρ.

Οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τι συζητάμε. Και θα πω ξανά την δική μου εμπειρία με τα σήματα. Στα ίδια λεφτά, με το ένα είσαι "καλωσήρθε το δολλάριο" με το άλλο είσαι λαηκώ πεντί.

Γεμίζω το 900 τις προάλλες και μου λέει ο βενζινάς "πόσο έχει αυτό, δεν είναι τριάντα χιλιάδες ευρώ μηχανή, να βάλουμε κατοσταρα". Αυτό βλέπει ο γενικός πληθυσμός, αυτό θέλει να προβάλλει με την αγορά. Και το ξέρει το μάρκετινγκ και πλέον σε χρεώνει τριάντα γιατί τόσα θες να πληρώνεις για να νιώθεις καλά.
Ακόμα χειρότερα: Σχόλια τύπου "Ααα βλέπω έχεις bmw! ωραίος ωραίος!" όταν είχα το Xmoto, μηχανάκι του 3χίλιαρου που το πήρα επειδή δεν μπορούσα να πλησιάσω smc690. Μεγάλο πράγμα η σημαία της Βαβαρίας.
 
Top Bottom