Τι μηχανή να επιλέξω? Tiger 1200 vs GS 1200.

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αμέτρητες....αλλά όχι σαν αυτές
Τα ίδια λένε και οι ρουβιτσες της ΚΤΜ, της Χόντα, της μοτο τζι και πάει λέγοντας, χιονονιφάδες παντού. Τώρα ξεκίνησαν και οι Κινέζοι "να γιατί Μάο".
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα ίδια λένε και οι ρουβιτσες της ΚΤΜ, της Χόντα, της μοτο τζι και πάει λέγοντας, χιονονιφάδες παντού. Τώρα ξεκίνησαν και οι Κινέζοι "να γιατί Μάο".
Κανεις κουβέντα φατσοβιβλιου......εδώ μέσα υποτίθεται ότι έχουμε ξεπεράσει κάποια πράγματα
Αν είναι τόσο μάγκες εκεί στο Μόναχο και κορόιδεψαν τοσο κόσμο να ψωνίσει gs, χωρίς να είναι καλύτερο στα περισσότερα σημεία από τον ανταγωνισμό, να κλείσουμε το τάβλι και να ψωνίζουμε τριουμφ
 

Tol

Μέλ
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Το ότι το GS1200 πούλησε περισσότερα κομμάτια απ'ό,τι το Tiger1200 δεν αποδεικνύει τίποτα σχετικό και σίγουρα όχι το ότι μια μηχανή είναι καλύτερη από την άλλη. Φιλικά. Αυτή που οδηγάς είναι η καλύτερη τα έχουμε/έχετε πει εδώ μέσα πολλάκις. Τώρα το ότι μαζεύτηκαν Χ άτομα και λένε αυτή είναι καλύτερη και είναι πιο πολλοί από τους Y που λένε το ίδιο για άλλη μηχανή δεν λέει απολύτως τίποτα διότι και οι Χ και οι Υ είναι ευτυχισμένοι και αυτό δεν έχει να κάνει με πωλήσεις.

Γενικά από τις πωλήσεις δεν μπορείς να το συμπεράνεις αυτό. Αλλιώς θα μιλούσαμε για Honda που είναι η No. 1 από πωλήσεις στον κόσμο με τεράστια διαφορά. Μηχανάρες είναι όλες, πουλάνε όλες και αυτοί από το Μόναχο και οι άλλοι από το Hinckley και μπράβο τους, κάποιες πουλάνε πιο πολύ από άλλες και αυτό έχει άπειρες παραμέτρους από πίσω και τίποτα αντικειμενικό παρά μόνο για τον εκάστοτε οδηγό.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κανεις κουβέντα φατσοβιβλιου......εδώ μέσα υποτίθεται ότι έχουμε ξεπεράσει κάποια πράγματα
Αν είναι τόσο μάγκες εκεί στο Μόναχο και κορόιδεψαν τοσο κόσμο να ψωνίσει gs, χωρίς να είναι καλύτερο στα περισσότερα σημεία από τον ανταγωνισμό, να κλείσουμε το τάβλι και να ψωνίζουμε τριουμφ
Δεν υπάρχει κοροϊδία ρε μάνα μου γλυκιά

Δεν υπάρχει one size fits all επίσης

Το ερώτημα είναι:
-θέλω άξονα
-θέλω πιο πολλά κυβικά
-έχω 12000
-μου αρέσει ο τρικύλινδρος

Οι απαντήσεις είναι:
-πάρε GS μεταξύ ισότιμων μοτοσικλετών (τιμή αγοράς, εξοπλισμό, χιλιόμετρα, ηλικία)

Μεταξύ όχι ισότιμων μοτοσικλετών με άξονα και περισσότερα κυβικά (αυτό προκύπτει από τις αγγελίες)
-έχεις επιλογή σε πολύ πιο φρέσκα tiger
-έχεις επιλογή σε Τ12
Ομολογώ δεν κοίταξα αν έχει και Χόντα 1200

Και συζητάμε ότι δεν χάνεις απολύτως τίποτα αν πάρεις tiger 18-19 αντί για GS του 14-15, δεν χάνεις τίποτα αν πάρεις Τ12 επίσης.



Τα υπόλοιπα περί συγκρίσεων και φεσιμπουκ είναι στο μυαλό σας, γιατί κολλάτε με το πρέπει να είναι το καλύτερο αυτό που σας αρέσει. Οκ, μεγαλώσαμε πια, ξέρουμε/μάθαμε ότι το καλύτερο είναι προσωπική υπόθεση και τι λένε οι άλλοι δεν έχει σημασία. Μάθαμε επίσης ότι η ζωή δεν είναι δίκαιη και πρέπει να συμβιβαστεί ο κάθε ένας με το που φτάνει, άλλος έχει 35000 για ντουκατι ράλι, άλλος δεν έχει για παπί από το σούπερ μάρκετ.

12000 λέμε, δεν φτάνουν για GS LC και είναι πολλά λεφτά για camhead.
 

Tol

Μέλ
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Άλλο το μας άρεσε και άλλο το επειδή πουλάει πιο πολύ από τους αντιπάλους είναι καλύτερη μηχανή.
Σαν να λέω ότι το Tracer 9 είναι η καλύτερη μηχανή στην sport touring κατηγορία επειδή πουλάει πιο πολλά κομμάτια από τις αντίστοιχες από άλλα brands.
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Το ότι το GS1200 πούλησε περισσότερα κομμάτια απ'ό,τι το Tiger1200 δεν αποδεικνύει τίποτα σχετικό και σίγουρα όχι το ότι μια μηχανή είναι καλύτερη από την άλλη. Φιλικά. Αυτή που οδηγάς είναι η καλύτερη τα έχουμε/έχετε πει εδώ μέσα πολλάκις. Τώρα το ότι μαζεύτηκαν Χ άτομα και λένε αυτή είναι καλύτερη και είναι πιο πολλοί από τους Y που λένε το ίδιο για άλλη μηχανή δεν λέει απολύτως τίποτα διότι και οι Χ και οι Υ είναι ευτυχισμένοι και αυτό δεν έχει να κάνει με πωλήσεις.

Γενικά από τις πωλήσεις δεν μπορείς να το συμπεράνεις αυτό. Αλλιώς θα μιλούσαμε για Honda που είναι η No. 1 από πωλήσεις στον κόσμο με τεράστια διαφορά. Μηχανάρες είναι όλες, πουλάνε όλες και αυτοί από το Μόναχο και οι άλλοι από το Hinckley και μπράβο τους, κάποιες πουλάνε πιο πολύ από άλλες και αυτό έχει άπειρες παραμέτρους από πίσω και τίποτα αντικειμενικό παρά μόνο για τον εκάστοτε οδηγό.
Αποστόλη η γκάμα μοντέλων της Honda είναι τεράστια από παπιά μέχρι goldwing και ειδικά στα μεσαία κυβικά έχει ένα περίδρομο μοντέλα,συνεπώς η πρωτιά στις πωλήσεις οφείλεται ακριβώς σε αυτα και,οπωσδήποτε,όχι στα big on-off της (τι πωλήσεις να κάνει το Crossturer ή το ΝΤ 1100? ).

Ακριβώς το αντίθετο δηλ της bmw που αν κατέχει υψηλή θέση σαν εταιρία είναι μόνο και μόνο από τα gs,τα υπόλοιπα είναι πίσω με διαφορά,μην πει κανείς ότι πουλάνε τρελλά τα F ή τα Κ ή τα RR.To gs την απογειώνει.
Ακριβώς γι αυτό το λόγο οι μεγάλες πωλήσεις των gs φανερώνουν ότι πρόκειται για το καλύτερο μοντέλο μεταξύ των υπολοίπων ον οφ ή μάλλον,για να το πω καλύτερα,δίνει ακριβώς ό,τι ζητάει ο μέσος ταξιδευτής με τον πιο προσιτό τρόπο,έναντι των άλλων.

ΥΓ η καραμέλλα πουλ-μουρ,καφετέρια κλπ πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει,εντάξει ας δεχτούμε ότι ο μέσος Έλληνας κάτοχος gs είναι καφετεριάκιας ( μαλακίες,γνωρίζω άπειρους αναβάτες που έχουν γυρίσει τον πλανήτη με αυτό).Καφετεριάκηδες είναι και οι Γερμανοί οι Αυστριακοί και οι εκατοντάδες χιλιάδες Ευρωπαίοι και Αμερικανοί που τα προτιμάνε δηλαδή?
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Δεν έχω ανέβει σε τίγρη ούτε και σε τ12. Στο gs είμαι 100% σίγουρος ότι θα είναι άνετος σε ταξίδια. Γι αυτό δεν είπε ότι το θέλει; Αν υπάρχει πιο άνετο ον οφ σε ταξίδι για ψηλούληδες που τρώνε το φαΐ τους παρακαλώ πολύ πείτε μου κι εμένα γιατί πραγματικά θα ήθελα να το δοκιμάσω. Από περιέργεια μόνο. Ταξίδι έτσι; Χωρίς χώμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Το ότι το GS1200 πούλησε περισσότερα κομμάτια απ'ό,τι το Tiger1200 δεν αποδεικνύει τίποτα σχετικό και σίγουρα όχι το ότι μια μηχανή είναι καλύτερη από την άλλη. Φιλικά. Αυτή που οδηγάς είναι η καλύτερη τα έχουμε/έχετε πει εδώ μέσα πολλάκις. Τώρα το ότι μαζεύτηκαν Χ άτομα και λένε αυτή είναι καλύτερη και είναι πιο πολλοί από τους Y που λένε το ίδιο για άλλη μηχανή δεν λέει απολύτως τίποτα διότι και οι Χ και οι Υ είναι ευτυχισμένοι και αυτό δεν έχει να κάνει με πωλήσεις.

Γενικά από τις πωλήσεις δεν μπορείς να το συμπεράνεις αυτό. Αλλιώς θα μιλούσαμε για Honda που είναι η No. 1 από πωλήσεις στον κόσμο με τεράστια διαφορά. Μηχανάρες είναι όλες, πουλάνε όλες και αυτοί από το Μόναχο και οι άλλοι από το Hinckley και μπράβο τους, κάποιες πουλάνε πιο πολύ από άλλες και αυτό έχει άπειρες παραμέτρους από πίσω και τίποτα αντικειμενικό παρά μόνο για τον εκάστοτε οδηγό.
Το οτι η honda ειναι νουμερο ενα και με τεραστια διαφορα απο τον δευτερο δεν μπορει κανεις να το αμφισβητησει.Αν ομως ασχοληθεις με την συγκεκριμενη κατηγορια που μας ενδιαφερει τα πραγματα ειναι διαφορετικα και σιγουρα κατι μας λενε τα νουμερα.Αυτο ομως που μου λεει εμενα κατι ειναι το οτι η μεγαλη πλειοψηφια γνωστων μου που εδωσαν το tiger και πηγαν στο gs λενε οτι η triumph εχει πολυ δρομο ακομη μπροστα της,παντα στην συγκεκριμενη κατηγορια.Και τα λεω εγω που εχω ερωτα με τα triumph .
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν έχω ανέβει σε τίγρη ούτε και σε τ12. Στο gs είμαι 100% σίγουρος ότι θα είναι άνετος σε ταξίδια. Γι αυτό δεν είπε ότι το θέλει; Αν υπάρχει πιο άνετο ον οφ σε ταξίδι για ψηλούληδες που τρώνε το φαΐ τους παρακαλώ πολύ πείτε μου κι εμένα γιατί πραγματικά θα ήθελα να το δοκιμάσω. Από περιέργεια μόνο. Ταξίδι έτσι; Χωρίς χώμα.
Αν θες να ταξιδεύεις και να τιμωρείς...

ΚΤΜ 1290 Super Adventure.

Συνεχίστε :cool:
:ha

(Όλα καλά είναι, ναι και στο Σκατεμ, ναι και στην πομονα, ναι και στον Εγγλέζο).
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Σοβαρά τώρα?
Το πιο κακοζυγισμενο ψηλοβαρο μεγάλο ονοφ....αυτός ήταν ο κύριος λόγος που δεν έκανε πωλήσεις και όχι μονο
Καταρχήν πρώτα ας πάρει ότι θέλει και ότι του αρέσει του φίλου, αλλά επειδή τυγχάνει να εχω το τενερε 1200, δεν ξέρω με αυτό το σχόλιο αν μιλάμε για την ίδια μηχανή, γιατι είναι τέρμα ευκολοδήγητη και καλοζυγισμένη μηχανή και το κέντρο βάρους της είναι χαμηλό, εκτός αν επειδή δεν είμαι το πρώτο μποι 1,75 περίπου και ρίχνω το κέντρο βάρους της μηχανής.:D
Αυτά από εκεί και πέρα όντως το τενερε 1200 εχει το μειονέκτημα επειδή δεν πούλησε πολύ και επειδή καταργήθηκε από την αγορά δεν έχει το πλήθος των αξεσουαρ που εχουν αλλες μηχανές, πόσο μάλλον το GS1200 που έχει πουλήσει τρελά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μία συζήτηση η οποία είναι πάρα πολύ απλή έχει γίνει πάλι αντιπαράθεση.


Προσωπικά, έχοντας οδηγήσει GS με μονό και με διπλό εκκεντροφόρο (μου άρεσε) και 1200LC και 1250LC, τα θεωρώ πολύ καλές μοτοσικλέτες όλα. Καλύτερες από τον ανταγωνισμό; Χωράει συζήτηση αυτό, με πολλές παραμέτρους.


Εδώ όμως προκαλέσατε οι φανατικοί του GS μιά αντιπαράθεση που δεν υπάρχει. Ωρύεστε ότι το GS είναι καλύτερο μηχανάκι από τα πάντα, αλλά υπάρχουν μόνο έξι μοτοσικλέτες, μοντέλα 14 και 15 στα χρήματα αυτά που λέει ότι έχει. Υπάρχουν tiger 2015 ως 2019 στα χρήματα που λέει ότι έχει. Δεν έχω ασχοληθεί να δω λεπτομέρειες, αλλά αν το 2019 είναι "καθαρό" δεν βρίσκω λόγο γιατί να μην προτιμηθεί όταν η συζήτηση ξεκίνησε από τον άνθρωπο με το ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.


Και επειδή το συζητήσατε ήδη παίρνω το θάρρος να πω ότι (woke disclaimer, όταν μιλάω λέω την γνώμη μου και δεν υπαγορεύω στον Μωυσή 10 εντολές για όλο τον πλανήτη) το tiger 1200 rally explorer (την τελευταία γενιά) το θεωρώ καλύτερο μηχανάκι από το 1200GSA LC/1250GSA, χωρίς να πάρω τιμή αγοράς υπ' όψη (η οποία είναι υπέρ του tiger). Ναι ΟΚ στην μεταπώληση κλπ κλπ κλπ αλλά εγώ δεν αγοράζω την μοτοσικλέτα του επόμενου, αγοράζω για να περάσω εγώ καλά. Ομοίως θεωρώ καλύτερη μοτοσικλέτα την Africa 1100 '24+. Για ταξίδι. Χωρίς χώμα.

Αλλά είπαμε, εγώ. Εσύ επιλέγεις αυτό που σου αρέσει και για εμένα δεν θα είναι καλύτερο, αλλά θα είναι για εσένα, οπότε αυτό μετράει. Αν για να νιώσεις καλά πρέπει να σε θαυμάζω και να σε βλέπω ως ανώτερο, υπάρχει πρόβλημα. (edit για woke disclaimer #2, το εσύ είναι γενικός λόγος και όχι για έναν προσωπικά).
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καταρχήν πρώτα ας πάρει ότι θέλει και ότι του αρέσει του φίλου, αλλά επειδή τυγχάνει να εχω το τενερε 1200, δεν ξέρω με αυτό το σχόλιο αν μιλάμε για την ίδια μηχανή, γιατι είναι τέρμα ευκολοδήγητη και καλοζυγισμένη μηχανή και το κέντρο βάρους της είναι χαμηλό, εκτός αν επειδή δεν είμαι το πρώτο μποι 1,75 περίπου και ρίχνω το κέντρο βάρους της μηχανής.:D
Αυτά από εκεί και πέρα όντως το τενερε 1200 εχει το μειονέκτημα επειδή δεν πούλησε πολύ και επειδή καταργήθηκε από την αγορά δεν έχει το πλήθος των αξεσουαρ που εχουν αλλες μηχανές, πόσο μάλλον το GS1200 που έχει πουλήσει τρελά.
Εγώ μιλάω πάντα σε σύγκριση με το gs....είχα οδηγήσει από τα πρώτα tenere που ήρθαν στην Ελλάδα για αρκετά χλμ στο χώμα και ήταν μεγάλη η διαφορά με το gs.
Εκφράζω προσωπική άποψη και δεν σημαίνει ότι έχω δίκιο, μπορεί εσύ να καταλαβαίνεις ότι έχει καλύτερη συμπεριφορά από το gs
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Εγώ μιλάω πάντα σε σύγκριση με το gs....είχα οδηγήσει από τα πρώτα tenere που ήρθαν στην Ελλάδα για αρκετά χλμ στο χώμα και ήταν μεγάλη η διαφορά με το gs.
Εκφράζω προσωπική άποψη και δεν σημαίνει ότι έχω δίκιο, μπορεί εσύ να καταλαβαίνεις ότι έχει καλύτερη συμπεριφορά από το gs
Απάντησα στο σχολιο καθαρά γιατί θεωρώ αδικη την κριτική όσο αφορά το ψηλοβαρο, και εννοείται σεβαστή η γνώμη σου. Απλά μου φαίνεται τόσο παιχνιδάκι αυτή η μηχανή τοσό ευκολοδήγητη, τοσο ευκολη στην αλλαγη κατευθυνσεων που επρεπε να γράψω την γνωμη μου. Την εχω οδηγήσει σε χωματοδρομο την δικιά μου καμιά 20- χλμ δασικός δρόμος όχι κατι πιο δύσκολο και παλι δεν μου φάνηκε το βάρος της πουθενά. Δεν έχω οδηγήσει gs1200 αλλα gs1150 εχω οδηγήσει, και εχω οδηγήσει και άλλες μηχανές μεγάλου κυβισμού Onoff Κτλπ και συγκριτικά με όλες πουθενά δεν φάνηκε ψιλόβαρη η δικιά μου το αντίθετο.
 

mimakos

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R1200GS LC 2013
Καλησπέρα μετα απο 6 χρόνια και 85 χιλιαδες χλμ αποχωρίστηκα τον μικρό μου τίγρη που με πήγε σε αρκετά μέρη, πλέον θέλω κάτι ποιό δυνατό και με άξονα για να έχω μία σκέψη λιγότερη στα ταξίδια.
Μου άρεσε απίστευτα η λειτουργία του 3 κύλινδρου μοτέρ του και ενώ ήμουν αποφασισμένος για μεγάλο τίγρη αρχίζω και βλέπω ότι το gs υπερέχει σε αρκετά σημεία, μου αρέσει περισσότερο ο τίγρης οπτικά αλλά υστερεί σε σχέση με την Γερμανίδα. Κοιτάω για μέγιστο ποσό τα 12 χιλιάρικα και μοντέλα τίγρη 2016 και μετά όπως και bmw μετά του 14, θέλω κατα προτίμηση ακτίνες.

Εσείς τι θα παίρνατε? η χρήση είναι 90% σε βόλτες και ταξίδια, απο ύψος και βάρος έχω, ζωή να έχω οπότε δεν έχω θέμα αν η μηχανή είναι ψηλή ( καλύτερα ίσως ).

Απο Triumph ξέρω απο BMW δεν έχω ίδέα τι πρέπει να προσέξω.

Για πείτε καμιά ιδέα μπας και βρούμε μηχανή στα κοντά.
Φίλε μου σου απαντάω βάσει της δικής μου εμπειρίας γιατί μετά από 2,5 περίπου χρόνια και 30k χιλιόμετρα με V-STROM 650 αγόρασα αρχές Σεπτέμβρη ένα GS του 2013. Επισημαίνω με τυχαία σειρά τα εξής στοιχεία που εμένα προσωπικά μου φαίνονται σημαντικά κι ελπίζω να σε βοηθήσουν στην απόφασή σου:

1) Το κιβώτιο είναι σκληρό! Έγω επειδή είχα κι άλλα ιαπωνικά πιο πρίν (honda, kawasaki, suzuki) έπαθα σοκ με τη λειτουργία του. Για να προλάβω σχόλια, επειδή το δικό μου είναι το πρώτο υγρόψυκτο που είναι γνωστό ότι είχε θορυβώδες (και συχνά προβληματικό) σασμάν ενώ μετά (και καλά) βελτιώθηκε, θα πω ότι οδήγησα περίπου άλλες 8 GS, όλα μοντέλα 15 και 16 οπού το κιβώτιο ήταν όντως ελαφρώς βελτιωμένο ΑΛΛΆ και πάλι σοκ για κάποιον που έχει συνηθίσει σε ιάπωνα...ευτυχώς μικρός έκανα λίγο tae kwon do κι είχα πάρει μισή κίτρινη ζώνη οπότε μπορώ να βάζω πρώτη με τα ανάλογα λακτίσματα:p συνηθίζεται φυσικά αλλά μπορεί και να σε ξενερώσει στην αρχή.

2) Εγώ δεν ξαναείχα ποτέ υδραυλικό συμπλέκτη ούτε φυσικά τελελέβερ, παραλέβερ κλπ. Τα στοιχεία αυτά εμένα προσωπικά στην αρχή με ξένισαν. Δεν μου έδιναν ακριβή αίσθηση στον χειρισμό τους. Είναι premium στοιχεία και σε διευκολύνουν στη χρήση της μηχανής αλλά ταυτόχρονα σου δημιουργούν και μια ασάφεια. Συνηθίζεται φυσικά αλλά μπορεί και να σε ξενερώσει στην αρχή.

3) Κάποιος είπε παραπάνω για τη Triumph και την εξυπηρέτηση της. Δεδομένου ότι 2 γνωστοί αντιπρόσωποι εδώ στην Αθήνα έχασαν τις αντιπροσωπείες, έμεινε μόνο ο Σφακιανάκης ως εξουσιοδοτημένος (τώρα ανοίγει κι ο Σπανός νομίζω). Αποτέλεσμα? 1,5 μήνα αναμονή για ραντεβού. Ίσως δεν σε νοιάζει αφού είσαι Θεσαλλονίκη ή ίσως έχεις δικό σου μηχανικό αλλά το αναφέρω γιατί για μένα φαντάζει σημαντικό.

4) Έχεις ύψος και βάρος κατά δήλωσή σου οπότε ίσως σου ταιριάζει καλύτερα το adventure αλλά θα πώ ότι κι η απλή έκδοση βγάζει σίγουρα 300 χλμετρα με το μικρό τεπόζιτο οπότε δεν είναι απαγορευτική για ταξίδια και βόλτες που λες ότι θες να κάνεις, είναι επίσης κατά πολύ ελαφρύτερη και μπαίνει στο χώμα καλύτερα από το adve αν επιθυμείς να κάνεις. Το μηχανάκι έχει παρουσία ούτως ή άλλως οπότε μην αποκλίσεις και τη μικρη.

5) Εμένα αυτό το μηχανάκι ήταν όνειρο ζωής οπότε δεν μπορώ να σου πω κάτι συγκριτικά με το triumph. Εμφάνιση, μοτέρ κλπ είναι όλα υποκειμενικά. Θα σου πω απλά ότι σε αυτά τα χρήματα που έχεις βάλει όριο και μάλιστα για μοντέλο υγρόψυκτο μετά του '14 και με ακτίνες δύσκολα θα βρείς GS. Φτάνει Δεκέμβρης κι ίσως μπορείς να παζαρέψεις λίγο όμως. Το υγρόψυκτο έχει πλέον την εφ'όρου ζωής αντικατάσταση του άξονα οπότε θεωρώ ότι αξίζει περισσότερο σαν αγορά έναντι των αεροελαιόψυκτων.

6) SOS: Θεωρώ μεγάλο λάθος την τυφλή αγορά μηχανής χωρίς να την έχεις οδηγήσει πρώτα. Άσχετο αλλά just saying...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Απάντησα στο σχολιο καθαρά γιατί θεωρώ αδικη την κριτική όσο αφορά το ψηλοβαρο, και εννοείται σεβαστή η γνώμη σου. Απλά μου φαίνεται τόσο παιχνιδάκι αυτή η μηχανή τοσό ευκολοδήγητη, τοσο ευκολη στην αλλαγη κατευθυνσεων που επρεπε να γράψω την γνωμη μου. Την εχω οδηγήσει σε χωματοδρομο την δικιά μου καμιά 20- χλμ δασικός δρόμος όχι κατι πιο δύσκολο και παλι δεν μου φάνηκε το βάρος της πουθενά. Δεν έχω οδηγήσει gs1200 αλλα gs1150 εχω οδηγήσει, και εχω οδηγήσει και άλλες μηχανές μεγάλου κυβισμού Onoff Κτλπ και συγκριτικά με όλες πουθενά δεν φάνηκε ψιλόβαρη η δικιά μου το αντίθετο.
Το κατάλαβα ότι δεν έχεις οδηγήσει gs
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Γιατί ρουβίτσες βρε amyroukai; Επειδή το δοκιμάσαμε και μας άρεσε;
Είναι άλλο πράγμα η βόλτα η εκδρομή κ άλλο η συμβίωση.εγω το αγόρασα μες τη κα@λα,έβγαινα στα Βίλια και πήγαινα πιο γρήγορα από ότι με τα ςς.παρολα αυτά όσο πιο πολύ πέρναγαν τα χλμ τόσο πιο πολύ μου ξυνιζε.γενικα δεν μου έκατσε ποτέ,και στο τέλος είχα κάνα Οχταμηνο μέχρι να το δώσω δεν ήθελα ούτε να καβαλήσω για βόλτα.gs μεγάλο για μένα είναι οφφ, καλύτερα χονδα που λέει ο λόγος :hh:
 

Tol

Μέλ
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Αποστόλη η γκάμα μοντέλων της Honda είναι τεράστια από παπιά μέχρι goldwing και ειδικά στα μεσαία κυβικά έχει ένα περίδρομο μοντέλα,συνεπώς η πρωτιά στις πωλήσεις οφείλεται ακριβώς σε αυτα και,οπωσδήποτε,όχι στα big on-off της (τι πωλήσεις να κάνει το Crossturer ή το ΝΤ 1100? ).

Ακριβώς το αντίθετο δηλ της bmw που αν κατέχει υψηλή θέση σαν εταιρία είναι μόνο και μόνο από τα gs,τα υπόλοιπα είναι πίσω με διαφορά,μην πει κανείς ότι πουλάνε τρελλά τα F ή τα Κ ή τα RR.To gs την απογειώνει.
Ακριβώς γι αυτό το λόγο οι μεγάλες πωλήσεις των gs φανερώνουν ότι πρόκειται για το καλύτερο μοντέλο μεταξύ των υπολοίπων ον οφ ή μάλλον,για να το πω καλύτερα,δίνει ακριβώς ό,τι ζητάει ο μέσος ταξιδευτής με τον πιο προσιτό τρόπο,έναντι των άλλων.

ΥΓ η καραμέλλα πουλ-μουρ,καφετέρια κλπ πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει,εντάξει ας δεχτούμε ότι ο μέσος Έλληνας κάτοχος gs είναι καφετεριάκιας ( μαλακίες,γνωρίζω άπειρους αναβάτες που έχουν γυρίσει τον πλανήτη με αυτό).Καφετεριάκηδες είναι και οι Γερμανοί οι Αυστριακοί και οι εκατοντάδες χιλιάδες Ευρωπαίοι και Αμερικανοί που τα προτιμάνε δηλαδή?
Διαφωνώ με όλο τον σεβασμό Νίκο. Δεν με απασχολούν οι πωλήσεις ούτε της Honda, ούτε καμία επιτυχία καμίας εταιρείας. Αναφέρεις Crosstourer & NT 1100 αλλά δεν είναι στην ίδια κατηγορία με GS κατ'εμε και δεν υπάρχει θα έλεγα. Η Honda έχει άλλη φιλοσοφία και είναι πρώτη με τα μοντέλα που αυτή θέλει να φτιάχνει και η πλειοψηφία γουστάρει να αγοράζει. Ξέρει πολύ καλά και δεν περιμένει την δική σου ερμηνεία ούτε την δική μου στο τι θα πει και "μέσος" και "ταξιδευτής" όσον αφορά το κοινό της και έχει βγάλει άκρως πετυχημένα on/off και ας είναι λιγότερα κυβικά και ας μην έχουν άξονα και και... Αλλά δεν είναι αυτό εξ αρχής το επιχείρημα μου.

Το GS είναι ένα πάρα πολύ καλό μηχάνημα, έχει έρθει στα χέρια μου και μπορεί να ξαναέρθει και μπορεί να είμαστε στο ίδιο γκρουπ και στην ίδια βόλτα και να τα λέμε και να γελάμε. Και σαφώς να το πάρει και ο φίλος που ενδιαφέρεται και ρωτάει εδώ πέρα. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη μου ακόμα και αν εμένα με βόλεψε πιο πολύ το Tiger1200.

Επανέρχομαι όμως στο τι ζητάει ο μέσος ταξιδευτής το οποίο... απλά δεν υπάρχει. Υπάρχει το τι ζητάς εσύ, εγώ κτλ. Άκρως υποκειμενικό λοιπόν και προσωπική υπόθεση. Δεν έχει κανένα νόημα (και δεν γίνεται) να τους μαζέψεις όλους και να εξισώσεις όλες τις παραμέτρους για να βγει ένα μέσο πόρισμα/μηχανάκι μιας τυπικής κατανομής που τα κάνει σχεδόν όλα. Είναι μια φευγαλέα ιδέα και αίσθηση που έχουμε αυτός ο μέσος ταξιδευτής, μια άσκηση νοητική, ένα μπαλάκι που το πετάμε να'χαμε να λέγαμε σε μοτοπαρέες και αναλύουμε και συμφωνούμε/διαφωνούμε.

Όποιος θέλει όμως ας δει και πωλήσεις.
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου και 11μηνου 2023 - Κατάταξη Μοντέλων

Ποιος θα πει στους 641 ανθρώπους ότι "Α! φίλε μου δεν είσαι μέσος ταξιδευτής εσύ γιατί δεν έχεις άξονα, δεν έχεις 145 άλογα, δεν έχεις τριβάλιτσο. Εγώ θα σου πω και οι φίλοι μου που πήραμε GS (ουτε καν στο top 10). Εμείς είμαστε ο μέσος ταξιδευτής! Και εσείς οι 667 που πήρατε Tracer 9 είστε ο γείτονας του Σατανά! Έχουμε επίσημα το παράσημο του ταξιδευτή, έγινε έρευνα επιστημονική και μας έβγαλε τον τίτλο! Σας παρακαλώ μην κυκλοφορείτε πολύ και μην αισθάνεστε άνετα όταν οδηγάτε τα μηχανάκια σας γιατί εμείς αισθανόμαστε πιο... άνετα! Πως να το κάνουμε!"
 
Top Bottom