amyroukai
Μέλος
Τα ίδια λένε και οι ρουβιτσες της ΚΤΜ, της Χόντα, της μοτο τζι και πάει λέγοντας, χιονονιφάδες παντού. Τώρα ξεκίνησαν και οι Κινέζοι "να γιατί Μάο".Αμέτρητες....αλλά όχι σαν αυτές
Τα ίδια λένε και οι ρουβιτσες της ΚΤΜ, της Χόντα, της μοτο τζι και πάει λέγοντας, χιονονιφάδες παντού. Τώρα ξεκίνησαν και οι Κινέζοι "να γιατί Μάο".Αμέτρητες....αλλά όχι σαν αυτές
Κανεις κουβέντα φατσοβιβλιου......εδώ μέσα υποτίθεται ότι έχουμε ξεπεράσει κάποια πράγματαΤα ίδια λένε και οι ρουβιτσες της ΚΤΜ, της Χόντα, της μοτο τζι και πάει λέγοντας, χιονονιφάδες παντού. Τώρα ξεκίνησαν και οι Κινέζοι "να γιατί Μάο".
Δεν υπάρχει κοροϊδία ρε μάνα μου γλυκιάΚανεις κουβέντα φατσοβιβλιου......εδώ μέσα υποτίθεται ότι έχουμε ξεπεράσει κάποια πράγματα
Αν είναι τόσο μάγκες εκεί στο Μόναχο και κορόιδεψαν τοσο κόσμο να ψωνίσει gs, χωρίς να είναι καλύτερο στα περισσότερα σημεία από τον ανταγωνισμό, να κλείσουμε το τάβλι και να ψωνίζουμε τριουμφ
Αποστόλη η γκάμα μοντέλων της Honda είναι τεράστια από παπιά μέχρι goldwing και ειδικά στα μεσαία κυβικά έχει ένα περίδρομο μοντέλα,συνεπώς η πρωτιά στις πωλήσεις οφείλεται ακριβώς σε αυτα και,οπωσδήποτε,όχι στα big on-off της (τι πωλήσεις να κάνει το Crossturer ή το ΝΤ 1100? ).Το ότι το GS1200 πούλησε περισσότερα κομμάτια απ'ό,τι το Tiger1200 δεν αποδεικνύει τίποτα σχετικό και σίγουρα όχι το ότι μια μηχανή είναι καλύτερη από την άλλη. Φιλικά. Αυτή που οδηγάς είναι η καλύτερη τα έχουμε/έχετε πει εδώ μέσα πολλάκις. Τώρα το ότι μαζεύτηκαν Χ άτομα και λένε αυτή είναι καλύτερη και είναι πιο πολλοί από τους Y που λένε το ίδιο για άλλη μηχανή δεν λέει απολύτως τίποτα διότι και οι Χ και οι Υ είναι ευτυχισμένοι και αυτό δεν έχει να κάνει με πωλήσεις.
Γενικά από τις πωλήσεις δεν μπορείς να το συμπεράνεις αυτό. Αλλιώς θα μιλούσαμε για Honda που είναι η No. 1 από πωλήσεις στον κόσμο με τεράστια διαφορά. Μηχανάρες είναι όλες, πουλάνε όλες και αυτοί από το Μόναχο και οι άλλοι από το Hinckley και μπράβο τους, κάποιες πουλάνε πιο πολύ από άλλες και αυτό έχει άπειρες παραμέτρους από πίσω και τίποτα αντικειμενικό παρά μόνο για τον εκάστοτε οδηγό.
Το οτι η honda ειναι νουμερο ενα και με τεραστια διαφορα απο τον δευτερο δεν μπορει κανεις να το αμφισβητησει.Αν ομως ασχοληθεις με την συγκεκριμενη κατηγορια που μας ενδιαφερει τα πραγματα ειναι διαφορετικα και σιγουρα κατι μας λενε τα νουμερα.Αυτο ομως που μου λεει εμενα κατι ειναι το οτι η μεγαλη πλειοψηφια γνωστων μου που εδωσαν το tiger και πηγαν στο gs λενε οτι η triumph εχει πολυ δρομο ακομη μπροστα της,παντα στην συγκεκριμενη κατηγορια.Και τα λεω εγω που εχω ερωτα με τα triumph .Το ότι το GS1200 πούλησε περισσότερα κομμάτια απ'ό,τι το Tiger1200 δεν αποδεικνύει τίποτα σχετικό και σίγουρα όχι το ότι μια μηχανή είναι καλύτερη από την άλλη. Φιλικά. Αυτή που οδηγάς είναι η καλύτερη τα έχουμε/έχετε πει εδώ μέσα πολλάκις. Τώρα το ότι μαζεύτηκαν Χ άτομα και λένε αυτή είναι καλύτερη και είναι πιο πολλοί από τους Y που λένε το ίδιο για άλλη μηχανή δεν λέει απολύτως τίποτα διότι και οι Χ και οι Υ είναι ευτυχισμένοι και αυτό δεν έχει να κάνει με πωλήσεις.
Γενικά από τις πωλήσεις δεν μπορείς να το συμπεράνεις αυτό. Αλλιώς θα μιλούσαμε για Honda που είναι η No. 1 από πωλήσεις στον κόσμο με τεράστια διαφορά. Μηχανάρες είναι όλες, πουλάνε όλες και αυτοί από το Μόναχο και οι άλλοι από το Hinckley και μπράβο τους, κάποιες πουλάνε πιο πολύ από άλλες και αυτό έχει άπειρες παραμέτρους από πίσω και τίποτα αντικειμενικό παρά μόνο για τον εκάστοτε οδηγό.
Αν θες να ταξιδεύεις και να τιμωρείς...Δεν έχω ανέβει σε τίγρη ούτε και σε τ12. Στο gs είμαι 100% σίγουρος ότι θα είναι άνετος σε ταξίδια. Γι αυτό δεν είπε ότι το θέλει; Αν υπάρχει πιο άνετο ον οφ σε ταξίδι για ψηλούληδες που τρώνε το φαΐ τους παρακαλώ πολύ πείτε μου κι εμένα γιατί πραγματικά θα ήθελα να το δοκιμάσω. Από περιέργεια μόνο. Ταξίδι έτσι; Χωρίς χώμα.
Καταρχήν πρώτα ας πάρει ότι θέλει και ότι του αρέσει του φίλου, αλλά επειδή τυγχάνει να εχω το τενερε 1200, δεν ξέρω με αυτό το σχόλιο αν μιλάμε για την ίδια μηχανή, γιατι είναι τέρμα ευκολοδήγητη και καλοζυγισμένη μηχανή και το κέντρο βάρους της είναι χαμηλό, εκτός αν επειδή δεν είμαι το πρώτο μποι 1,75 περίπου και ρίχνω το κέντρο βάρους της μηχανής.Σοβαρά τώρα?
Το πιο κακοζυγισμενο ψηλοβαρο μεγάλο ονοφ....αυτός ήταν ο κύριος λόγος που δεν έκανε πωλήσεις και όχι μονο
Εγώ μιλάω πάντα σε σύγκριση με το gs....είχα οδηγήσει από τα πρώτα tenere που ήρθαν στην Ελλάδα για αρκετά χλμ στο χώμα και ήταν μεγάλη η διαφορά με το gs.Καταρχήν πρώτα ας πάρει ότι θέλει και ότι του αρέσει του φίλου, αλλά επειδή τυγχάνει να εχω το τενερε 1200, δεν ξέρω με αυτό το σχόλιο αν μιλάμε για την ίδια μηχανή, γιατι είναι τέρμα ευκολοδήγητη και καλοζυγισμένη μηχανή και το κέντρο βάρους της είναι χαμηλό, εκτός αν επειδή δεν είμαι το πρώτο μποι 1,75 περίπου και ρίχνω το κέντρο βάρους της μηχανής.
Αυτά από εκεί και πέρα όντως το τενερε 1200 εχει το μειονέκτημα επειδή δεν πούλησε πολύ και επειδή καταργήθηκε από την αγορά δεν έχει το πλήθος των αξεσουαρ που εχουν αλλες μηχανές, πόσο μάλλον το GS1200 που έχει πουλήσει τρελά.
Απάντησα στο σχολιο καθαρά γιατί θεωρώ αδικη την κριτική όσο αφορά το ψηλοβαρο, και εννοείται σεβαστή η γνώμη σου. Απλά μου φαίνεται τόσο παιχνιδάκι αυτή η μηχανή τοσό ευκολοδήγητη, τοσο ευκολη στην αλλαγη κατευθυνσεων που επρεπε να γράψω την γνωμη μου. Την εχω οδηγήσει σε χωματοδρομο την δικιά μου καμιά 20- χλμ δασικός δρόμος όχι κατι πιο δύσκολο και παλι δεν μου φάνηκε το βάρος της πουθενά. Δεν έχω οδηγήσει gs1200 αλλα gs1150 εχω οδηγήσει, και εχω οδηγήσει και άλλες μηχανές μεγάλου κυβισμού Onoff Κτλπ και συγκριτικά με όλες πουθενά δεν φάνηκε ψιλόβαρη η δικιά μου το αντίθετο.Εγώ μιλάω πάντα σε σύγκριση με το gs....είχα οδηγήσει από τα πρώτα tenere που ήρθαν στην Ελλάδα για αρκετά χλμ στο χώμα και ήταν μεγάλη η διαφορά με το gs.
Εκφράζω προσωπική άποψη και δεν σημαίνει ότι έχω δίκιο, μπορεί εσύ να καταλαβαίνεις ότι έχει καλύτερη συμπεριφορά από το gs
Φίλε μου σου απαντάω βάσει της δικής μου εμπειρίας γιατί μετά από 2,5 περίπου χρόνια και 30k χιλιόμετρα με V-STROM 650 αγόρασα αρχές Σεπτέμβρη ένα GS του 2013. Επισημαίνω με τυχαία σειρά τα εξής στοιχεία που εμένα προσωπικά μου φαίνονται σημαντικά κι ελπίζω να σε βοηθήσουν στην απόφασή σου:Καλησπέρα μετα απο 6 χρόνια και 85 χιλιαδες χλμ αποχωρίστηκα τον μικρό μου τίγρη που με πήγε σε αρκετά μέρη, πλέον θέλω κάτι ποιό δυνατό και με άξονα για να έχω μία σκέψη λιγότερη στα ταξίδια.
Μου άρεσε απίστευτα η λειτουργία του 3 κύλινδρου μοτέρ του και ενώ ήμουν αποφασισμένος για μεγάλο τίγρη αρχίζω και βλέπω ότι το gs υπερέχει σε αρκετά σημεία, μου αρέσει περισσότερο ο τίγρης οπτικά αλλά υστερεί σε σχέση με την Γερμανίδα. Κοιτάω για μέγιστο ποσό τα 12 χιλιάρικα και μοντέλα τίγρη 2016 και μετά όπως και bmw μετά του 14, θέλω κατα προτίμηση ακτίνες.
Εσείς τι θα παίρνατε? η χρήση είναι 90% σε βόλτες και ταξίδια, απο ύψος και βάρος έχω, ζωή να έχω οπότε δεν έχω θέμα αν η μηχανή είναι ψηλή ( καλύτερα ίσως ).
Απο Triumph ξέρω απο BMW δεν έχω ίδέα τι πρέπει να προσέξω.
Για πείτε καμιά ιδέα μπας και βρούμε μηχανή στα κοντά.
Το κατάλαβα ότι δεν έχεις οδηγήσει gsΑπάντησα στο σχολιο καθαρά γιατί θεωρώ αδικη την κριτική όσο αφορά το ψηλοβαρο, και εννοείται σεβαστή η γνώμη σου. Απλά μου φαίνεται τόσο παιχνιδάκι αυτή η μηχανή τοσό ευκολοδήγητη, τοσο ευκολη στην αλλαγη κατευθυνσεων που επρεπε να γράψω την γνωμη μου. Την εχω οδηγήσει σε χωματοδρομο την δικιά μου καμιά 20- χλμ δασικός δρόμος όχι κατι πιο δύσκολο και παλι δεν μου φάνηκε το βάρος της πουθενά. Δεν έχω οδηγήσει gs1200 αλλα gs1150 εχω οδηγήσει, και εχω οδηγήσει και άλλες μηχανές μεγάλου κυβισμού Onoff Κτλπ και συγκριτικά με όλες πουθενά δεν φάνηκε ψιλόβαρη η δικιά μου το αντίθετο.
Είναι άλλο πράγμα η βόλτα η εκδρομή κ άλλο η συμβίωση.εγω το αγόρασα μες τη κα@λα,έβγαινα στα Βίλια και πήγαινα πιο γρήγορα από ότι με τα ςς.παρολα αυτά όσο πιο πολύ πέρναγαν τα χλμ τόσο πιο πολύ μου ξυνιζε.γενικα δεν μου έκατσε ποτέ,και στο τέλος είχα κάνα Οχταμηνο μέχρι να το δώσω δεν ήθελα ούτε να καβαλήσω για βόλτα.gs μεγάλο για μένα είναι οφφ, καλύτερα χονδα που λέει ο λόγοςΓιατί ρουβίτσες βρε amyroukai; Επειδή το δοκιμάσαμε και μας άρεσε;
Διαφωνώ με όλο τον σεβασμό Νίκο. Δεν με απασχολούν οι πωλήσεις ούτε της Honda, ούτε καμία επιτυχία καμίας εταιρείας. Αναφέρεις Crosstourer & NT 1100 αλλά δεν είναι στην ίδια κατηγορία με GS κατ'εμε και δεν υπάρχει θα έλεγα. Η Honda έχει άλλη φιλοσοφία και είναι πρώτη με τα μοντέλα που αυτή θέλει να φτιάχνει και η πλειοψηφία γουστάρει να αγοράζει. Ξέρει πολύ καλά και δεν περιμένει την δική σου ερμηνεία ούτε την δική μου στο τι θα πει και "μέσος" και "ταξιδευτής" όσον αφορά το κοινό της και έχει βγάλει άκρως πετυχημένα on/off και ας είναι λιγότερα κυβικά και ας μην έχουν άξονα και και... Αλλά δεν είναι αυτό εξ αρχής το επιχείρημα μου.Αποστόλη η γκάμα μοντέλων της Honda είναι τεράστια από παπιά μέχρι goldwing και ειδικά στα μεσαία κυβικά έχει ένα περίδρομο μοντέλα,συνεπώς η πρωτιά στις πωλήσεις οφείλεται ακριβώς σε αυτα και,οπωσδήποτε,όχι στα big on-off της (τι πωλήσεις να κάνει το Crossturer ή το ΝΤ 1100? ).
Ακριβώς το αντίθετο δηλ της bmw που αν κατέχει υψηλή θέση σαν εταιρία είναι μόνο και μόνο από τα gs,τα υπόλοιπα είναι πίσω με διαφορά,μην πει κανείς ότι πουλάνε τρελλά τα F ή τα Κ ή τα RR.To gs την απογειώνει.
Ακριβώς γι αυτό το λόγο οι μεγάλες πωλήσεις των gs φανερώνουν ότι πρόκειται για το καλύτερο μοντέλο μεταξύ των υπολοίπων ον οφ ή μάλλον,για να το πω καλύτερα,δίνει ακριβώς ό,τι ζητάει ο μέσος ταξιδευτής με τον πιο προσιτό τρόπο,έναντι των άλλων.
ΥΓ η καραμέλλα πουλ-μουρ,καφετέρια κλπ πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει,εντάξει ας δεχτούμε ότι ο μέσος Έλληνας κάτοχος gs είναι καφετεριάκιας ( μαλακίες,γνωρίζω άπειρους αναβάτες που έχουν γυρίσει τον πλανήτη με αυτό).Καφετεριάκηδες είναι και οι Γερμανοί οι Αυστριακοί και οι εκατοντάδες χιλιάδες Ευρωπαίοι και Αμερικανοί που τα προτιμάνε δηλαδή?
Θα δείς το σκότοςΖητείται τάιγκερ ράλι εκσπλόρερ 1200 και άφρικα 1100 24+ για βραχυχρόνια ανταλλαγή να δω το φως το αληθινό.