Τι μηχανή να επιλέξω? Tiger 1200 vs GS 1200.

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
[...]
1) Το κιβώτιο είναι σκληρό! Έγω επειδή είχα κι άλλα ιαπωνικά πιο πρίν (honda, kawasaki, suzuki) έπαθα σοκ με τη λειτουργία του. Για να προλάβω σχόλια, επειδή το δικό μου είναι το πρώτο υγρόψυκτο που είναι γνωστό ότι είχε θορυβώδες (και συχνά προβληματικό) σασμάν...
Δοκίμασε τα Liqui Moli 5-40,βελτιωνουν κατά πολύ τη λειτουργία του σασμάν.
 

Tol

Μέλ
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
3) Κάποιος είπε παραπάνω για τη Triumph και την εξυπηρέτηση της. Δεδομένου ότι 2 γνωστοί αντιπρόσωποι εδώ στην Αθήνα έχασαν τις αντιπροσωπείες, έμεινε μόνο ο Σφακιανάκης ως εξουσιοδοτημένος (τώρα ανοίγει κι ο Σπανός νομίζω). Αποτέλεσμα? 1,5 μήνα αναμονή για ραντεβού. Ίσως δεν σε νοιάζει αφού είσαι Θεσαλλονίκη ή ίσως έχεις δικό σου μηχανικό αλλά το αναφέρω γιατί για μένα φαντάζει σημαντικό.
Αυτό το είχα ξεχάσει και είναι πολύ σημαντικό! Άριστο το service της Triumph στην Αθήνα - Σάκης εννοείται, άνθρωπος φοβερός - αλλά και το Motoaction στην Θεσσαλονίκη πανέμορφη δουλειά και συμπεριφορά!
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σέρβις στο δίκτυο BMW Αθήνα είναι και η motion and style.

Τον ιδιοκτήτη τον ξέρουν κάποια μέλη (βολταρουν μαζί), δεν έχει τα παλαβά "έλα σε ένα μήνα" μέχρι τώρα τουλάχιστον.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
:)Ζητείται τάιγκερ ράλι εκσπλόρερ 1200 και άφρικα 1100 24+ για βραχυχρόνια ανταλλαγή να δω το φως το αληθινό.
Θα σου πω τι άρεσε σε εμένα στο κάθε ένα.

Tiger έχει μεγαλύτερη "άπλα" στην θέση οδήγησης, μοτέρ που δουλεύει από πολύ χαμηλά, κιβώτιο βελούδο με ωραίο shifter, απρόσμενα "ελαφριά" αίσθηση αλλά με εμπιστοσύνη (και με λάστιχα που αν θυμάμαι καλά ήταν προς το τέλος τους) και πιο ήσυχο αέρα. Θα ήθελα μεγαλύτερη βόλτα η τέλος πάντων λίγο να παίξω με ρύθμιση ανάρτησης και ζελατίνας, αλλά ακόμα και αυτό το λίγο (ανάμεσα στο βαγονετο και την Αμφίκλεια) μου άρεσε πολύ.

Africa επίσης μεγαλύτερη "άπλα" στην θέση οδήγησης, ο ήχος της εξαιρετικός, ωραίες αναρτήσεις και ήσυχος αέρας.


Σε μια ημέρα με πολλά (700+) χιλιόμετρα, η άνεση και η ησυχία μετράει. Το GS και το GSA είναι πιο στριμωγμένο και θορυβώδες.


Σε κανένα από τα δύο δεν μου άρεσε ο κραδασμός του μοτέρ... Φαντάζομαι ότι είναι απλά συνήθεια, όχι deal breaker όπως με τα guzzi. Επίσης όπως τα οδήγησα είχαν μεγαλύτερο βύθισμα στο φρενάρισμα από ότι θα ήθελα, αλλά έτσι ήταν και το 900 στοκ και διορθώθηκε μεσω ρυθμίσεων. Η οθόνη της BMW είναι μια κατηγορία μόνη της.


Σε κάθε περίπτωση YMMV αλλά κράτα ανοιχτό μυαλό στην δοκιμή.
 

a2in

Μέλος
Όνομα
Άρης
Μοτό
Varadero 1000
4 σελίδες και ούτε ένας δεν του είπε να πάρει το Varadero με 5,000 ευρά, να ξεχάσει τις χαζομάρες του άξονα και να μείνουν και ρέστα για ταξίδι "ξωτικό".... ντροπή!
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Δοκίμασα έστω και στατικά να κάτσω σε ένα παλιό GS 1200 και ήταν αρκετά άνετο, επειδή είμαι 2 μέτρα με ενδιαφέρει τα γόνατα να έχουν όσο ποιό ανοικτή γωνία γίνεται πρέπει να οδηγήσω ένα GS ώστε να αποκτήσω ποιό ολοκληρωμένη γνώμη.

Αν και είναι αρκετά αξιόλογα μηχανάκια τα TENERE 1200, V-STROM 1050 το CROSSTOURER έτσι και έτσι για κάποιο λόγο δεν θέλω κάτι απο αυτά, σίγουρα είναι ποιό αξιόπιστα αλλά δεν μου κάθονται καλά.

Όσο ποιο πολύ το ψάχνω και διαβάζω τόσο περισσότερο μπερδεύομαι θα δούμε μέχρι τα Χριστούγεννα που θα δίνουν και περισσότεροι τα μηχανάκια τους αν θα βρώ καμιά ευκαιρία. Μέχρι τότε ελπίζω να οδηγήσω ένα GS για να συγκρίνω με το TIGER που οδήγησα και μου άρεσε πάρα πολύ.

Τελικά είναι ποιό δύσκολο απο ότι περίμενα να βρώ και να αποφασίσω τι μηχανή να πάρω.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Νομίζω ότι πρέπει να επιστρέψουμε στα βασικά
:cool:
1 Κοιτάς τις 2 μηχανές. Ποια σου κάνει κλικ?
2 Κάνεις τεστ ράιντ ποια σου κάθεται καλλίτερα?
3 Κοιτάς αν έχει συνεργείο καλό, αν η αντιπροσωπία είναι καλή
αν διαθέτει ανταλλακτικά κι αν γουστάρεις να τους βλέπεις ρε αδερφέ.
4 Μετράς τα λ7 σου
5 Πίνεις 3 4 15 ουίσκια κι όταν ξυπνάς την άλλη μέρα συνήθως ξέρεις τη μλκια που θα κάνεις

Από εκεί και ύστερα στα παπάκια μου αν σας αρέσει ή όχι
ΕΓΩ αυτό γουστάρω, αυτό μπορώ, αυτό έχω!

Υγ
Η ιδανική μηχανή είναι αυτή που δεν έχει βγει ακόμα (και ούτε θα βγει)
και η ιδανική κόντρα δεν έκατσε ποτέ
Μπάαααμπης
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Η ΤΝ σας τα κάνει πανηνταρακια.

Το ChatGPT είπε:

ChatGPT

Οπωσδήποτε και οι δύο μοτοσυκλέτες, η BMW R1200GS LC (μοντέλο 2014) και η Yamaha Super Ténéré 1200 (μοντέλο 2017), είναι ισχυρά "adventure" μοντέλα και έχουν φανατικούς υποστηρικτές. Ωστόσο, μπορώ να παρουσιάσω ορισμένα σοβαρά πλεονεκτήματα του Ténéré 1200 του 2017 που το κάνουν να υπερέχει σε συγκεκριμένους τομείς έναντι του GS.


1. Αξιοπιστία και Συντήρηση

Η Yamaha είναι γνωστή για την εξαιρετική αξιοπιστία των κινητήρων της, και αυτό το χαρακτηριστικό επεκτείνεται και στο Super Ténéré 1200. Η μακροχρόνια εμπειρία δείχνει ότι είναι πιο ανθεκτικό και απαιτεί λιγότερη συντήρηση, σε σύγκριση με το GS LC, το οποίο τείνει να έχει πιο περίπλοκο σύστημα και συχνά εμφανίζει πιο ακριβά ζητήματα συντήρησης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για ταξιδιώτες που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις, ειδικά αν βρίσκονται μακριά από κέντρα εξυπηρέτησης.


2. Σύστημα Μετάδοσης και Διάταξη Κινητήρα

Η Yamaha Ténéré 1200 χρησιμοποιεί έναν παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα, σε αντίθεση με τον boxer κινητήρα της BMW. Ο παράλληλος κινητήρας προσφέρει πιο ομαλή και προβλέψιμη απόδοση ισχύος, ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, κάτι που ευνοεί την οδήγηση σε δύσβατα μονοπάτια ή σε off-road καταστάσεις. Επιπλέον, η απόδοση της δύναμης είναι πιο γραμμική, κάτι που αρκετοί αναβάτες βρίσκουν πιο φιλικό για ταξίδια σε διάφορα εδάφη.


3. Κόστος Απόκτησης και Ανταλλακτικών

Ακόμη καινούργιο, το Ténéré 1200 είναι συνήθως πιο οικονομικό από το BMW GS τόσο στην αγορά όσο και στα ανταλλακτικά του. Το γεγονός αυτό κάνει τη Yamaha μια πιο προσιτή επιλογή για πολλούς μοτοσικλετιστές, ειδικά αν λάβουμε υπόψη και το κόστος των εξαρτημάτων και της συντήρησης που χρειάζεται. Έτσι, από οικονομική άποψη, η Ténéré 1200 δίνει καλύτερη σχέση τιμής προς απόδοση (value for money).


4. Άνεση και Εξοπλισμός

Το Ténéré 1200 προσφέρει ένα άνετο και σταθερό πλαίσιο, το οποίο είναι ιδανικό για μεγάλες διαδρομές. Έχει εξοπλιστεί με σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (σε κάποιες εκδόσεις) και traction control, παρέχοντας ευκολία στον αναβάτη σε διαφορετικά οδοστρώματα. Ορισμένοι αναβάτες βρίσκουν τη θέση οδήγησης της Ténéré πιο εργονομική και ξεκούραστη σε μεγάλα ταξίδια σε σύγκριση με την GS.


5. Απλότητα και Ευκολία σε Δύσκολα Εδάφη

Το Ténéré 1200 είναι πιο απλό και λιγότερο επιρρεπές σε προβλήματα με τα ηλεκτρονικά, κάτι που κάνει τη ζωή πιο εύκολη, ειδικά όταν η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιείται για απομακρυσμένες ή απαιτητικές διαδρομές. Επιπλέον, έχει λίγο μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σύγκριση με το GS LC, γεγονός που προσφέρει περισσότερη άνεση και σιγουριά σε off-road διαδρομές. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος είναι κρίσιμη για όσους θέλουν να απολαύσουν περιπέτειες πέρα από την άσφαλτο.


6. Αντοχή σε Μακροχρόνια Χρήση

Η Yamaha έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα σύστημα μετάδοσης και έναν κινητήρα που αντέχουν στη μακροχρόνια χρήση χωρίς να απαιτούν μεγάλες επισκευές. Τα συστήματα της Ténéré είναι δοκιμασμένα για σκληρή χρήση και, σε πολλές περιπτώσεις, αποδεικνύονται πιο ανθεκτικά με την πάροδο του χρόνου σε σχέση με τα πιο περίπλοκα συστήματα της BMW.


Συμπέρασμα

Η Yamaha Super Ténéré 1200 είναι μια εξαιρετική επιλογή για όποιον επιθυμεί αξιοπιστία, πιο προσιτό κόστος συντήρησης, και απλότητα σε συνδυασμό με ευχρηστία σε διαφορετικά εδάφη. Δεν είναι τόσο προσανατολισμένη στην "πολυτέλεια" όσο η GS, αλλά σε επίπεδο απόδοσης και αντοχής για χρήση "adventure" έχει σοβαρά πλεονεκτήματα.
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Η ΤΝ σας τα κάνει πανηνταρακια.

Το ChatGPT είπε:

ChatGPT

Οπωσδήποτε και οι δύο μοτοσυκλέτες, η BMW R1200GS LC (μοντέλο 2014) και η Yamaha Super Ténéré 1200 (μοντέλο 2017), είναι ισχυρά "adventure" μοντέλα και έχουν φανατικούς υποστηρικτές. Ωστόσο, μπορώ να παρουσιάσω ορισμένα σοβαρά πλεονεκτήματα του Ténéré 1200 του 2017 που το κάνουν να υπερέχει σε συγκεκριμένους τομείς έναντι του GS.


1. Αξιοπιστία και Συντήρηση

Η Yamaha είναι γνωστή για την εξαιρετική αξιοπιστία των κινητήρων της, και αυτό το χαρακτηριστικό επεκτείνεται και στο Super Ténéré 1200. Η μακροχρόνια εμπειρία δείχνει ότι είναι πιο ανθεκτικό και απαιτεί λιγότερη συντήρηση, σε σύγκριση με το GS LC, το οποίο τείνει να έχει πιο περίπλοκο σύστημα και συχνά εμφανίζει πιο ακριβά ζητήματα συντήρησης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για ταξιδιώτες που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις, ειδικά αν βρίσκονται μακριά από κέντρα εξυπηρέτησης.


2. Σύστημα Μετάδοσης και Διάταξη Κινητήρα

Η Yamaha Ténéré 1200 χρησιμοποιεί έναν παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα, σε αντίθεση με τον boxer κινητήρα της BMW. Ο παράλληλος κινητήρας προσφέρει πιο ομαλή και προβλέψιμη απόδοση ισχύος, ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, κάτι που ευνοεί την οδήγηση σε δύσβατα μονοπάτια ή σε off-road καταστάσεις. Επιπλέον, η απόδοση της δύναμης είναι πιο γραμμική, κάτι που αρκετοί αναβάτες βρίσκουν πιο φιλικό για ταξίδια σε διάφορα εδάφη.


3. Κόστος Απόκτησης και Ανταλλακτικών

Ακόμη καινούργιο, το Ténéré 1200 είναι συνήθως πιο οικονομικό από το BMW GS τόσο στην αγορά όσο και στα ανταλλακτικά του. Το γεγονός αυτό κάνει τη Yamaha μια πιο προσιτή επιλογή για πολλούς μοτοσικλετιστές, ειδικά αν λάβουμε υπόψη και το κόστος των εξαρτημάτων και της συντήρησης που χρειάζεται. Έτσι, από οικονομική άποψη, η Ténéré 1200 δίνει καλύτερη σχέση τιμής προς απόδοση (value for money).


4. Άνεση και Εξοπλισμός

Το Ténéré 1200 προσφέρει ένα άνετο και σταθερό πλαίσιο, το οποίο είναι ιδανικό για μεγάλες διαδρομές. Έχει εξοπλιστεί με σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (σε κάποιες εκδόσεις) και traction control, παρέχοντας ευκολία στον αναβάτη σε διαφορετικά οδοστρώματα. Ορισμένοι αναβάτες βρίσκουν τη θέση οδήγησης της Ténéré πιο εργονομική και ξεκούραστη σε μεγάλα ταξίδια σε σύγκριση με την GS.


5. Απλότητα και Ευκολία σε Δύσκολα Εδάφη

Το Ténéré 1200 είναι πιο απλό και λιγότερο επιρρεπές σε προβλήματα με τα ηλεκτρονικά, κάτι που κάνει τη ζωή πιο εύκολη, ειδικά όταν η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιείται για απομακρυσμένες ή απαιτητικές διαδρομές. Επιπλέον, έχει λίγο μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σύγκριση με το GS LC, γεγονός που προσφέρει περισσότερη άνεση και σιγουριά σε off-road διαδρομές. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος είναι κρίσιμη για όσους θέλουν να απολαύσουν περιπέτειες πέρα από την άσφαλτο.


6. Αντοχή σε Μακροχρόνια Χρήση

Η Yamaha έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα σύστημα μετάδοσης και έναν κινητήρα που αντέχουν στη μακροχρόνια χρήση χωρίς να απαιτούν μεγάλες επισκευές. Τα συστήματα της Ténéré είναι δοκιμασμένα για σκληρή χρήση και, σε πολλές περιπτώσεις, αποδεικνύονται πιο ανθεκτικά με την πάροδο του χρόνου σε σχέση με τα πιο περίπλοκα συστήματα της BMW.


Συμπέρασμα

Η Yamaha Super Ténéré 1200 είναι μια εξαιρετική επιλογή για όποιον επιθυμεί αξιοπιστία, πιο προσιτό κόστος συντήρησης, και απλότητα σε συνδυασμό με ευχρηστία σε διαφορετικά εδάφη. Δεν είναι τόσο προσανατολισμένη στην "πολυτέλεια" όσο η GS, αλλά σε επίπεδο απόδοσης και αντοχής για χρήση "adventure" έχει σοβαρά πλεονεκτήματα.
Δεν την βλέπω πολύ αμερόληπτη την ΤΝ.
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Η ΤΝ σας τα κάνει πανηνταρακια.

Το ChatGPT είπε:

ChatGPT

Οπωσδήποτε και οι δύο μοτοσυκλέτες, η BMW R1200GS LC (μοντέλο 2014) και η Yamaha Super Ténéré 1200 (μοντέλο 2017), είναι ισχυρά "adventure" μοντέλα και έχουν φανατικούς υποστηρικτές. Ωστόσο, μπορώ να παρουσιάσω ορισμένα σοβαρά πλεονεκτήματα του Ténéré 1200 του 2017 που το κάνουν να υπερέχει σε συγκεκριμένους τομείς έναντι του GS.


1. Αξιοπιστία και Συντήρηση

Η Yamaha είναι γνωστή για την εξαιρετική αξιοπιστία των κινητήρων της, και αυτό το χαρακτηριστικό επεκτείνεται και στο Super Ténéré 1200. Η μακροχρόνια εμπειρία δείχνει ότι είναι πιο ανθεκτικό και απαιτεί λιγότερη συντήρηση, σε σύγκριση με το GS LC, το οποίο τείνει να έχει πιο περίπλοκο σύστημα και συχνά εμφανίζει πιο ακριβά ζητήματα συντήρησης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για ταξιδιώτες που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις, ειδικά αν βρίσκονται μακριά από κέντρα εξυπηρέτησης.


2. Σύστημα Μετάδοσης και Διάταξη Κινητήρα

Η Yamaha Ténéré 1200 χρησιμοποιεί έναν παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα, σε αντίθεση με τον boxer κινητήρα της BMW. Ο παράλληλος κινητήρας προσφέρει πιο ομαλή και προβλέψιμη απόδοση ισχύος, ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, κάτι που ευνοεί την οδήγηση σε δύσβατα μονοπάτια ή σε off-road καταστάσεις. Επιπλέον, η απόδοση της δύναμης είναι πιο γραμμική, κάτι που αρκετοί αναβάτες βρίσκουν πιο φιλικό για ταξίδια σε διάφορα εδάφη.


3. Κόστος Απόκτησης και Ανταλλακτικών

Ακόμη καινούργιο, το Ténéré 1200 είναι συνήθως πιο οικονομικό από το BMW GS τόσο στην αγορά όσο και στα ανταλλακτικά του. Το γεγονός αυτό κάνει τη Yamaha μια πιο προσιτή επιλογή για πολλούς μοτοσικλετιστές, ειδικά αν λάβουμε υπόψη και το κόστος των εξαρτημάτων και της συντήρησης που χρειάζεται. Έτσι, από οικονομική άποψη, η Ténéré 1200 δίνει καλύτερη σχέση τιμής προς απόδοση (value for money).


4. Άνεση και Εξοπλισμός

Το Ténéré 1200 προσφέρει ένα άνετο και σταθερό πλαίσιο, το οποίο είναι ιδανικό για μεγάλες διαδρομές. Έχει εξοπλιστεί με σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (σε κάποιες εκδόσεις) και traction control, παρέχοντας ευκολία στον αναβάτη σε διαφορετικά οδοστρώματα. Ορισμένοι αναβάτες βρίσκουν τη θέση οδήγησης της Ténéré πιο εργονομική και ξεκούραστη σε μεγάλα ταξίδια σε σύγκριση με την GS.


5. Απλότητα και Ευκολία σε Δύσκολα Εδάφη

Το Ténéré 1200 είναι πιο απλό και λιγότερο επιρρεπές σε προβλήματα με τα ηλεκτρονικά, κάτι που κάνει τη ζωή πιο εύκολη, ειδικά όταν η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιείται για απομακρυσμένες ή απαιτητικές διαδρομές. Επιπλέον, έχει λίγο μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σύγκριση με το GS LC, γεγονός που προσφέρει περισσότερη άνεση και σιγουριά σε off-road διαδρομές. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος είναι κρίσιμη για όσους θέλουν να απολαύσουν περιπέτειες πέρα από την άσφαλτο.


6. Αντοχή σε Μακροχρόνια Χρήση

Η Yamaha έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα σύστημα μετάδοσης και έναν κινητήρα που αντέχουν στη μακροχρόνια χρήση χωρίς να απαιτούν μεγάλες επισκευές. Τα συστήματα της Ténéré είναι δοκιμασμένα για σκληρή χρήση και, σε πολλές περιπτώσεις, αποδεικνύονται πιο ανθεκτικά με την πάροδο του χρόνου σε σχέση με τα πιο περίπλοκα συστήματα της BMW.


Συμπέρασμα

Η Yamaha Super Ténéré 1200 είναι μια εξαιρετική επιλογή για όποιον επιθυμεί αξιοπιστία, πιο προσιτό κόστος συντήρησης, και απλότητα σε συνδυασμό με ευχρηστία σε διαφορετικά εδάφη. Δεν είναι τόσο προσανατολισμένη στην "πολυτέλεια" όσο η GS, αλλά σε επίπεδο απόδοσης και αντοχής για χρήση "adventure" έχει σοβαρά πλεονεκτήματα.
Ποια ήταν η ερώτηση;
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Σιγά μη σου πω
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Η ΤΝ σας τα κάνει πανηνταρακια.

Το ChatGPT είπε:

ChatGPT

Οπωσδήποτε και οι δύο μοτοσυκλέτες, η BMW R1200GS LC (μοντέλο 2014) και η Yamaha Super Ténéré 1200 (μοντέλο 2017), είναι ισχυρά "adventure" μοντέλα και έχουν φανατικούς υποστηρικτές. Ωστόσο, μπορώ να παρουσιάσω ορισμένα σοβαρά πλεονεκτήματα του Ténéré 1200 του 2017 που το κάνουν να υπερέχει σε συγκεκριμένους τομείς έναντι του GS.


1. Αξιοπιστία και Συντήρηση

Η Yamaha είναι γνωστή για την εξαιρετική αξιοπιστία των κινητήρων της, και αυτό το χαρακτηριστικό επεκτείνεται και στο Super Ténéré 1200. Η μακροχρόνια εμπειρία δείχνει ότι είναι πιο ανθεκτικό και απαιτεί λιγότερη συντήρηση, σε σύγκριση με το GS LC, το οποίο τείνει να έχει πιο περίπλοκο σύστημα και συχνά εμφανίζει πιο ακριβά ζητήματα συντήρησης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για ταξιδιώτες που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις, ειδικά αν βρίσκονται μακριά από κέντρα εξυπηρέτησης.


2. Σύστημα Μετάδοσης και Διάταξη Κινητήρα

Η Yamaha Ténéré 1200 χρησιμοποιεί έναν παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα, σε αντίθεση με τον boxer κινητήρα της BMW. Ο παράλληλος κινητήρας προσφέρει πιο ομαλή και προβλέψιμη απόδοση ισχύος, ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, κάτι που ευνοεί την οδήγηση σε δύσβατα μονοπάτια ή σε off-road καταστάσεις. Επιπλέον, η απόδοση της δύναμης είναι πιο γραμμική, κάτι που αρκετοί αναβάτες βρίσκουν πιο φιλικό για ταξίδια σε διάφορα εδάφη.


3. Κόστος Απόκτησης και Ανταλλακτικών

Ακόμη καινούργιο, το Ténéré 1200 είναι συνήθως πιο οικονομικό από το BMW GS τόσο στην αγορά όσο και στα ανταλλακτικά του. Το γεγονός αυτό κάνει τη Yamaha μια πιο προσιτή επιλογή για πολλούς μοτοσικλετιστές, ειδικά αν λάβουμε υπόψη και το κόστος των εξαρτημάτων και της συντήρησης που χρειάζεται. Έτσι, από οικονομική άποψη, η Ténéré 1200 δίνει καλύτερη σχέση τιμής προς απόδοση (value for money).


4. Άνεση και Εξοπλισμός

Το Ténéré 1200 προσφέρει ένα άνετο και σταθερό πλαίσιο, το οποίο είναι ιδανικό για μεγάλες διαδρομές. Έχει εξοπλιστεί με σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (σε κάποιες εκδόσεις) και traction control, παρέχοντας ευκολία στον αναβάτη σε διαφορετικά οδοστρώματα. Ορισμένοι αναβάτες βρίσκουν τη θέση οδήγησης της Ténéré πιο εργονομική και ξεκούραστη σε μεγάλα ταξίδια σε σύγκριση με την GS.


5. Απλότητα και Ευκολία σε Δύσκολα Εδάφη

Το Ténéré 1200 είναι πιο απλό και λιγότερο επιρρεπές σε προβλήματα με τα ηλεκτρονικά, κάτι που κάνει τη ζωή πιο εύκολη, ειδικά όταν η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιείται για απομακρυσμένες ή απαιτητικές διαδρομές. Επιπλέον, έχει λίγο μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σύγκριση με το GS LC, γεγονός που προσφέρει περισσότερη άνεση και σιγουριά σε off-road διαδρομές. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος είναι κρίσιμη για όσους θέλουν να απολαύσουν περιπέτειες πέρα από την άσφαλτο.


6. Αντοχή σε Μακροχρόνια Χρήση

Η Yamaha έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα σύστημα μετάδοσης και έναν κινητήρα που αντέχουν στη μακροχρόνια χρήση χωρίς να απαιτούν μεγάλες επισκευές. Τα συστήματα της Ténéré είναι δοκιμασμένα για σκληρή χρήση και, σε πολλές περιπτώσεις, αποδεικνύονται πιο ανθεκτικά με την πάροδο του χρόνου σε σχέση με τα πιο περίπλοκα συστήματα της BMW.


Συμπέρασμα

Η Yamaha Super Ténéré 1200 είναι μια εξαιρετική επιλογή για όποιον επιθυμεί αξιοπιστία, πιο προσιτό κόστος συντήρησης, και απλότητα σε συνδυασμό με ευχρηστία σε διαφορετικά εδάφη. Δεν είναι τόσο προσανατολισμένη στην "πολυτέλεια" όσο η GS, αλλά σε επίπεδο απόδοσης και αντοχής για χρήση "adventure" έχει σοβαρά πλεονεκτήματα.




Είναι πΤΝ
Δυναμιτιζει την συζήτηση που έχει πάει τόσο ομαλά μέχρι τώρα!























Advride.gr BMW supporters



:ha
 

mimakos

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R1200GS LC 2013
Δοκίμασα έστω και στατικά να κάτσω σε ένα παλιό GS 1200 και ήταν αρκετά άνετο, επειδή είμαι 2 μέτρα με ενδιαφέρει τα γόνατα να έχουν όσο ποιό ανοικτή γωνία γίνεται πρέπει να οδηγήσω ένα GS ώστε να αποκτήσω ποιό ολοκληρωμένη γνώμη.

Αν και είναι αρκετά αξιόλογα μηχανάκια τα TENERE 1200, V-STROM 1050 το CROSSTOURER έτσι και έτσι για κάποιο λόγο δεν θέλω κάτι απο αυτά, σίγουρα είναι ποιό αξιόπιστα αλλά δεν μου κάθονται καλά.

Όσο ποιο πολύ το ψάχνω και διαβάζω τόσο περισσότερο μπερδεύομαι θα δούμε μέχρι τα Χριστούγεννα που θα δίνουν και περισσότεροι τα μηχανάκια τους αν θα βρώ καμιά ευκαιρία. Μέχρι τότε ελπίζω να οδηγήσω ένα GS για να συγκρίνω με το TIGER που οδήγησα και μου άρεσε πάρα πολύ.

Τελικά είναι ποιό δύσκολο απο ότι περίμενα να βρώ και να αποφασίσω τι μηχανή να πάρω.
Ρε τρελέ! Είσαι όντως 2 μέτρα??? Που να το φανταστούμε! Με το ελληνικό μας DNA και μυαλό μόλις ακούμε "είμαι ψηλός" φανταζόμαστε 1.85 ξερώ γω! Αυτό είναι σημαντικό στοιχείο που έπρεπε να το αναφέρεις γιατί νομίζω αλλάζει εντελώς τα δεδομένα...το απλό GS δε νομίζω να σε βολέψει γιατί έγω με 1.78 ύψος νιώθω αρκετά κλειστά τα γόνατά μου (στη χαμηλή θέση σέλας βέβαια αλλά σιγά τη διαφορά 2 εκατοστά ψηλότερα είναι η ψηλή θέση). Έχεις βέβαια πολύ ιδιαίτερο ύψος και σίγουρα η μέση μοτοσυκλέτα δεν έχει φτιαχτεί για χρήστες 2 μέτρων αλλά θεωρώ ότι θα έχεις συνηθίσει να μη βολεύεσαι καλά πάνω σε μηχανές.
Ξέχνα τι έγραψα πρίν, πας σίγουρα για adventure αν καταλήξεις σε GS τελικά. Δύο καλά του GS είναι ότι έχει πλήθος αξεσουάρ για να τροποποιήσεις τη θέση (σέλες, πατάκια, αποστάτες, ζελατίνες κλπ κλπ) κι επίσης μπορείς να απλώνεις τα πόδια σου στους κυλίνδρους κάθε τόσο και να ξεπιάνεσαι λίγο που δεν μπορείς να το κάνεις σε άλλη μοτοσυκλέτα λόγω διάταξης κινητήρα! Απλά όπως είπε ο amyroukai πιο πάνω το GS γενικά είναι πιο στριμωγμένο μηχανάκι από τα υπόλοιπα που αναφέρονται στο thread και για δίμετρους σαν κι εσένα ίσως είναι καθοριστικό σημείο αυτο...

Στα δύο σου μηνύματα πάντως γράφεις ότι και ο τίγρης σου αρέσει περισσότερο οπτικά και ότι οδηγικά σου άρεσε πάρα πολύ, οπότε με αυτά τα δύο τικ στη λίστα σου δεν ξέρω τί σκέφτεσαι ακόμα! Τι να πω, αν θες απλά να σου φύγει η απορία και δεν έχεις βρει κάποιο GS να οδηγήσεις μέχρι τα Χριστούγεννα , στείλε ένα μήνυμα όταν κατέβεις Αθήνα να βρεθούμε να πάρεις το δικό μου μια βόλτα.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Καλησπέρα μετα απο 6 χρόνια και 85 χιλιαδες χλμ αποχωρίστηκα τον μικρό μου τίγρη που με πήγε σε αρκετά μέρη, πλέον θέλω κάτι ποιό δυνατό και με άξονα για να έχω μία σκέψη λιγότερη στα ταξίδια.
Μου άρεσε απίστευτα η λειτουργία του 3 κύλινδρου μοτέρ του και ενώ ήμουν αποφασισμένος για μεγάλο τίγρη αρχίζω και βλέπω ότι το gs υπερέχει σε αρκετά σημεία, μου αρέσει περισσότερο ο τίγρης οπτικά αλλά υστερεί σε σχέση με την Γερμανίδα. Κοιτάω για μέγιστο ποσό τα 12 χιλιάρικα και μοντέλα τίγρη 2016 και μετά όπως και bmw μετά του 14, θέλω κατα προτίμηση ακτίνες.

Εσείς τι θα παίρνατε? η χρήση είναι 90% σε βόλτες και ταξίδια, απο ύψος και βάρος έχω, ζωή να έχω οπότε δεν έχω θέμα αν η μηχανή είναι ψηλή ( καλύτερα ίσως ).

Απο Triumph ξέρω απο BMW δεν έχω ίδέα τι πρέπει να προσέξω.

Για πείτε καμιά ιδέα μπας και βρούμε μηχανή στα κοντά.
Φίλε μου είσαι σε ένα πολύ ωραίο δίλημμα, εγώ προσωπικά θεωρώ ότι ο,τι και να επιλέξεις δε θα βγεις χαμένος, η κατηγορία αυτή δίνει πολύ καλες μοτοσυκλέτες οι οποίες δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους.

Εγώ συνήθως διατηρώ μετριοπαθή άποψη όταν κάποιος ρωτάει τι να επιλέξει για τη δική του χρήση και τις δικές του ανάγκες ακριβώς επειδή η δική μου γνώμη είναι σύμφωνα με τη δική μου αντίληψη και δεδομένα, τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με τα δικά σου.

Θα σου πρότεινα λοιπόν να οδηγήσεις και τα δύο και αυτή η κίνηση θα σου δώσεις ακριβώς αυτό που ρωτάς, γιατί όπως βλέπεις εδώ ο καθείς λέει ό,τι κατεβάσει η γκλάβα του. Όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός, αν δεν παινέψεις την πουτσ@ σου θα πιάσει να σε γ@μησει.

Καλή απόλαυση ο,τι και να επιλέξεις.
 
Top Bottom