Τι μπορεί να φταίει? (Τρέμουλο στον μπροστινό τροχό)

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Παιδιά έχω πελαγωσει.
Διαβάζω σε νετ και haines και άκρη δεν βγάζω.
Οπότε είπα να πάρω την βοήθεια του κοινού.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Πριν δέκα μέρες άλλαξα το μπροστινό λάστιχο. Εβαλα ένα tw41 και πίσω εχω ένα mitas 08 στα τελειώματα.
Το επόμενο πρωί ένιωσα ότι η μηχανή τραβάει δεξιά.
Έλυσα τα προστατευτικά από το πιρούνι και στο αριστερό καλάμι είχε μια "λάσπη" από χώμα και μάλλον λαδι.
Το καθάρισα και πήγα μια απόσταση 15km και με λίγο χωματόδρομο για να δω αν δακρύζει η τσιμουχα αλλά δεν είδα ούτε σταγόνα. Ούτε και στο σημείο που την αφήνω στο πλαϊνό Σταντ είδα λάδι.
Κοίταξα το δέσιμο του μπροστινού στην πάνω τιμόνοπλακα και με βάση την γραμμή η αριστερη είναι ελάχιστα πάνω από την γραμμή και η δεξιά ελάχιστα κάτω.
Εδώ να συμπληρώσω ότι όταν πάω με λίγα και αφήσω το τιμόνι ή τραβάει δεξιά ή τρεμει.
Αν το κάνω στα 50km/h ή τραβάει η πηγαίνει κανονικά.
Σκέφτομαι να λύσω τα μπροστινά και να τους αλλάξω τσιμουχες και λάδια και βλέπουμε αλλά θα ήθελα να ακούσω τις γνωμες-ιδεες-συμβουλες σας .
Υγ1 το μηχανάκι είναι Άφρικα 750.
Υγ2 ξέχασα να αναφέρω ότι καθημερινά πέρναγε για ένα μήνα 3km χωματόδρομο σε μέτρια κατάσταση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
δεν το ξερω το θεμα καθολου
ας περιμενουμε παρεακι να σκασει μυτη κανενας μαστορας
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Ξεκίνα από τα εύκολα,δοκίμασε άλλο λάστιχο,εγώ δλδ αυτο θα εκανα
Το μπροστινό το καινούριο η το πίσω το παλιό? Έχω σκεφτεί το ενδεχόμενο της ανομοιομορφης φθοράς και του διαφορετικού πέλματος.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Οπως και να χει αφου στο εκανε μετα την αλλαγη θα εχει σχεση με τα λαστιχα.Το mitas ειναι στα τελειωματα και πρεπει ετσι και αλλιως να το αλλαξεις.Εγω στν θεση σου,πριν πιαστω με οτιδηποτε θα αλλαζα το πισω.

Μιας και ειναι στα τελειωματα αφαιρεσε 5-6 λιμπρες απο το πισω και καντο μια βολτα.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
μπορει κ να σε βοηθησω...
καποτε ειχα βαλει τα λαστιχα αυτα TW41 σένα Τενερε που εχω κ θυμαμαι οτι μεχρι να πατησουν καλα ειχα τρεμουλο στο τιμονι,επειτα στρωσανε.
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Έβγαλα την μπαγκαζιερα και είδα μια μικρή βελτίωση αλλά παραμένει η αίσθηση ότι τραβάει.
Θα αλλάξω το πίσω το οποίο σκόπευα μιας και με το καινούριο μπροστινό μου φαίνεται έτσι κι αλλιώς "λίγο" και θα περιμένω να δω.
Ευχαριστώ για την βοήθεια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ τώρα αναρωτιέμαι γιατί δεν βάζεις σωστά τα καλάμια αφού δεν είναι "ίσια" στα σημάδια τους. Και δες την ευθυγράμμιση του πίσω άξονα επίσης, τις πιέσεις στα λάστιχα, το sag αν είναι εντάξει γιατί συχνά το τρέμουλο προέρχεται από υπερβολικά "χαμηλό" πισινό ή και τελειωμένο αμορτισέρ, πράγμα στο οποίο συνηγορεί και η καλυτέρευση όταν έβγαλες την βαλίτσα. Τα ρουλεμάν στον λαιμό είναι εντάξει;

Όπως λέει ο μαλακός καριόλης συχνά τα τρέμουλα έρχονται από πίσω ( lol ) οπότε παίζει να φταίει και το πίσω λάστιχο αλλά βλέπω έχει ψωμί ακόμα, κάνε τις άλλες δοκιμές.
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Εγώ μολις άλλαξα λάστιχα S 21 σε Nc 750 είχα τρέμουλο μπροστά για περίπου 1000 χιλ
Μετά εξαφανίστηκε και μέχρι τα 7000 χιλ που έχω τώρα δεν έχω κανένα θέμα
Φαντάζομαι κάτι τέτοιο θα συμβαίνει και σε σένα μέχρι να πατήσει καλά το λάστιχο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το TW41 ΔΕΝ κουνάει.

1) Σοβαρή πιθανότητα να μην μονταρίστηκε ο τροχός στην μοτό με την σωστή διαδικασία.
Οι περισσότεροι λαστιχάδες ,ΔΕΝ την γνωρίζουν ,ή δεν ασχολούνται.
Λύσε κ δέσε όπως προβλέπεται.

2) Σοβαρή πιθανότητα το σημάδι της βαλβίδας (στο ελαστικό) να είναι όπου να'ναι ,κ να μην έγινε σωστά ή καθόλου ζυγοστάθμιση.

3) Τσέκαρε οτι έχεις τη σωστή πίεση αέρα.

4) Λασπόλαδο στο καλάμι ,μαρτυρά σκασμένη τσιμούχα ,άρα κ λιγότερο λάδι.
Αν είναι και αρχαίο ,άρα λασπονερόλαδο μέσα στα καλάμια ,έχεις ένα θέμα.

5) Αν είναι κ το πίσω αμορτισέρ ψιλο-κλασμένο ,η όποια από τις παραπάνω πιθανότητες ,επιδεινώνει την οδηγική αστάθεια.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αερας τσεκ μπρος πισω
Ζυγια στο μπροστινο
Ανομοιομορφη φθορα στο πισω
...και μετα ασχολησου με οτι αλλο...
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Επειδή ψαχνοντας βρισκεις, έκανα μια ανησυχητική ανακάλυψη: ενώ ο αριθμός πλαισίου είναι μετά το 97 τα μπροστινά έχουν βαλβίδες για αέρα, κοινώς 90-95.
Αλλαγμένα λοιπόν.
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Δεύτερη ανακάλυψη: το tw41 δεν βγαίνει σε 140, οπότε αν έχετε καμία πρόταση για πίσω λάστιχο που να συνδυάζεται καλά, είμαι όλος αυτιά.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεύτερη ανακάλυψη: το tw41 δεν βγαίνει σε 140, οπότε αν έχετε καμία πρόταση για πίσω λάστιχο που να συνδυάζεται καλά, είμαι όλος αυτιά.
Βαλε 130 Μια χαρα θα 'ναι νομιζω
Αν και δεν καταλαβαινω γιατι θελεις να αλλαξεις το πισω λαστιχοΜια χαρα φαινεται στην φωτο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επειδή ψαχνοντας βρισκεις, έκανα μια ανησυχητική ανακάλυψη: ενώ ο αριθμός πλαισίου είναι μετά το 97 τα μπροστινά έχουν βαλβίδες για αέρα, κοινώς 90-95.
Αλλαγμένα λοιπόν.
'Η μπορει απλα ο προηγουμενος να εβαλε τις ταπες με τις βαλβιδες
 
Top Bottom