Τι να παρω;!

jimjimas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Adventure
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Μάλλον θα ξεκινησω τη διαδικασία δοκιμης( όσο αυτό είναι εφικτό) για να δω τι μου κάθεται καλύτερα. Το country βέβαια συνεχίζει να είναι πιο κοντα σε αυτό που θέλω γιατί μου αρέσει εκτός των άλλων κ οπτικά. Να είστε καλά κ πάντα όρθιοι!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ωραίο consept το XCOUNTRY.
Το κοιτούσα-κοιτάω κι εγώ.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ του όμως (9,5 lt) ,το καθιστά προβληματικό σε αποδράσεις εκτός πόλης ,ειδικά αν εμπεριέχονται κ χωμάτινες περιηγήσεις.
Τα 9,5 λίτρα βενζίνης ,του δίνουν μιαν αυτονομία 150-170 κμ ,τα οποία είναι λίγα και αγχωτικά ,για μένα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραίο consept το XCOUNTRY.
Το κοιτούσα-κοιτάω κι εγώ.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ του όμως (9,5 lt) ,το καθιστά προβληματικό σε αποδράσεις εκτός πόλης ,ειδικά αν εμπεριέχονται κ χωμάτινες περιηγήσεις.
Τα 9,5 λίτρα βενζίνης ,του δίνουν μιαν αυτονομία 150-170 κμ ,τα οποία είναι λίγα και αγχωτικά ,για μένα.
Καλομαθες από τον μονοδρομο και συ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
με κατανάλωση περίπου στα 4λ/100χλμ δεν είναι τόσο μικρή η αυτονομία, καταλαβαίνω τι λες όμως γιατί αν εμπλακεί κάπου "δύσκολα" και φάει παραπάνω, είναι ρίσκο.
 

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Αντίστοιχη απκρια εχω και εγω, για ίδιο πεδιο χρησης σκεφτομουν το κλε 500, θα ηθελα να ακουσω αποψεις, γιατι ναι, γιατί όχι ή αλλες προτάσεις
Αν θέλουν οι κάτοχοι ας απαντήσουν στον άνθρωπο. (No offence )


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
με κατανάλωση περίπου στα 4λ/100χλμ δεν είναι τόσο μικρή η αυτονομία, καταλαβαίνω τι λες όμως γιατί αν εμπλακεί κάπου "δύσκολα" και φάει παραπάνω, είναι ρίσκο.
Η αληθεια ειναι οτι επαρχιακο και εθνικη χαλαρα ειναι γυρω στο 4-4,5...οταν το χρησιμοποιησεις σε συνθηκες πολης ειδα περιπου στο 6 καταναλωση.σε συνθηκες βουνου θα δειξει.μου χει αναψει λαμπακι στα 170 μου χει αναψει και στα 100..οποτε σε αγχωνει λιγο.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
με κατανάλωση περίπου στα 4λ/100χλμ δεν είναι τόσο μικρή η αυτονομία, καταλαβαίνω τι λες όμως γιατί αν εμπλακεί κάπου "δύσκολα" και φάει παραπάνω, είναι ρίσκο.
Η αληθεια ειναι οτι επαρχιακο και εθνικη χαλαρα ειναι γυρω στο 4-4,5...οταν το χρησιμοποιησεις σε συνθηκες πολης ειδα περιπου στο 6 καταναλωση.σε συνθηκες βουνου θα δειξει.μου χει αναψει λαμπακι στα 170 μου χει αναψει και στα 100..οποτε σε αγχωνει λιγο.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Aν κοιτάξει κανείς τα διάφορα specs sites στο διαδύκτιο ,θα δει αναγραφόμενες μέσες καταναλώσεις από 4 - 5,5.
Μιά λογική κ πραγματική μέση κατανάλωση για τον συγκεκριμένο ROTAX 650άρη ,πρέπει να είναι -κατά την άποψή μου- γύρω στα 5,5 lt / 100 κμ
Οπότε τα 9,5 λτ είναι λίγα κ αγχωτικά.(για μένα ξαναλέω)

Νταξ ,μπορεί να κάψει κ 4/100 ,με αναβάτη κατηγορίας φτερού που θα σέρνεται με 80-100 κμ/ω σε επαρχιακό.
Αλλά μπορεί να κάψει εύκολα κ 6,5/100 με βαρύ αναβάτη κ εξοπλισμό κ μπαγκάζια στο χώμα (με συχνές 1ες-2ες-3ες )
Μπορεί να κάψει κ 8/100 με μένα καβάλα γυρνώντας Κυριακή βράδυ από 2ήμερο.
Οπότε ,για μακρυνές περιηγήσεις(για μένα) δεν κάνει από άποψη αυτονομίας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Aν κοιτάξει κανείς τα διάφορα specs sites στο διαδύκτιο ,θα δει αναγραφόμενες μέσες καταναλώσεις από 4 - 5,5.
Μιά λογική κ πραγματική μέση κατανάλωση για τον συγκεκριμένο ROTAX 650άρη ,πρέπει να είναι -κατά την άποψή μου- γύρω στα 5,5 lt / 100 κμ
Οπότε τα 9,5 λτ είναι λίγα κ αγχωτικά.(για μένα ξαναλέω)

Νταξ ,μπορεί να κάψει κ 4/100 ,με αναβάτη κατηγορίας φτερού που θα σέρνεται με 80-100 κμ/ω σε επαρχιακό.
Αλλά μπορεί να κάψει εύκολα κ 6,5/100 με βαρύ αναβάτη κ εξοπλισμό κ μπαγκάζια στο χώμα (με συχνές 1ες-2ες-3ες )
Μπορεί να κάψει κ 8/100 με μένα καβάλα γυρνώντας Κυριακή βράδυ από 2ήμερο.
Οπότε ,για μακρυνές περιηγήσεις(για μένα) δεν κάνει από άποψη αυτονομίας.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Aν κοιτάξει κανείς τα διάφορα specs sites στο διαδύκτιο ,θα δει αναγραφόμενες μέσες καταναλώσεις από 4 - 5,5.
Μιά λογική κ πραγματική μέση κατανάλωση για τον συγκεκριμένο ROTAX 650άρη ,πρέπει να είναι -κατά την άποψή μου- γύρω στα 5,5 lt / 100 κμ
Οπότε τα 9,5 λτ είναι λίγα κ αγχωτικά.(για μένα ξαναλέω)

Νταξ ,μπορεί να κάψει κ 4/100 ,με αναβάτη κατηγορίας φτερού που θα σέρνεται με 80-100 κμ/ω σε επαρχιακό.
Αλλά μπορεί να κάψει εύκολα κ 6,5/100 με βαρύ αναβάτη κ εξοπλισμό κ μπαγκάζια στο χώμα (με συχνές 1ες-2ες-3ες )
Μπορεί να κάψει κ 8/100 με μένα καβάλα γυρνώντας Κυριακή βράδυ από 2ήμερο.
Οπότε ,για μακρυνές περιηγήσεις(για μένα) δεν κάνει από άποψη αυτονομίας.
4+λίγο μου έκαιγε το gs, που είναι πιο βαρύ. Τώρα θα δω αυτό, οπότε περιμένω λιγότερα.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
4+λίγο μου έκαιγε το gs, που είναι πιο βαρύ. Τώρα θα δω αυτό, οπότε περιμένω λιγότερα.
Καιει πιο πολυ απο το 650 gs που ειχα και γω...αλλος ψεκασμος.λιγο πιο αγριος.ειχα δει καινκατω απο τεσσερα στο gs δικαβαλος φορτωμςνοςσε επαρχιακο χαλαρα...

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ΝΑΙ...Νταξ...λύσεις υπάρχουν ,αλλά κ πάλι δε θα'ναι πολλά ,κ θα πρέπει να λύνεις δενεις γεμίζεις κλπ.
Επίσης ,άμα βάλουμε σχάρα για να κουμπώνει το ΡοτοπαΞ ,και πλαϊνά κάγκελα για αποσκευές ,αφού στη σχάρα θα είναι το Ρότοπαξ ,κ κανα φερινγκάκι για τον αγέρα ,τότε θα φτάσει 180 κιλά ,αφού ήδη στα specs το δίνουν 160 πλήρες υγρών.

Στα κιλά αυτά υπάρχουν κι άλλες πιό έτοιμες μοτοσυκλέτες.

4+λίγο μου έκαιγε το gs, που είναι πιο βαρύ. Τώρα θα δω αυτό, οπότε περιμένω λιγότερα.
Δεν είπα οτι δεν μπορεί να κάψει κ 4.
Είπα οτι μιά μέση κατανάλωση (μέσου χρήστη κ μέσης χρήσης δηλ) θα είναι στα 5,5.

Δεν μπορείς να βασιστείς σ'ένα μικτό (ασφαλτος + χώμα) εκδρομικό δηλ ,στα 4 λτ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nτεποζιτακι Μουρατεκ απο εβαυ και εχεις +13 λιτρα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oχι αλλα πιστευω οτι του XChallenge θα μπει με σχετικα ελαχιστες πατεντες οπως το κοβω, ειδικα για καποιον που το'χει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
δεν νομίζω να είναι διαφορετικά κάτω από τα πλαστικά. Το μούρατεκ ακουμπάει σε πρόσθετες βάσεις στο πλαίσιο κάτω από το ψυγείο, το πλαίσιο πρέπει να είναι ίδιο και στα τρία μηχανάκια Χ, δένει στο ψυγείο που πάλι λογικά είναι ίδιο και σε μιά έξτρα βάση πίσω από το φιλτροκούτι που πάλι λογικά είναι ίδια σε όλα.
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Αν δε σας φτάνουν τα 180-200χλμ αυτονομίας των 9,5l, τότε για κάποια συγκεκριμένη μεγαλύτερη απόσταση, η κατάσταση βολεύεται σίγουρα και πολύ-πολύ φθηνά με ένα μπετονάκι 1,5-2lit.
Μην ξεχνάτε ότι βρισκόμαστε στην Ελλάδα και οι αποστάσεις αυτές στην πλειονότητά τους καλύπτονται σε ανεφοδιασμό.
Υπάρχουν μοτο τύπου adventure άλλων εταιρειών με μεγαλύτερα ρεζερβουάρ, λόγω υψηλής κατανάλωσης όμως, έχουν ίδια ή και μικρότερη αυτονομία.
Αρκετοί κάτοχοι αγχώνονται βλέποντας την ένδειξη καυσίμου να ανάβει. Όμως αυτή ανάβει στα περ. 7lit, οπότε απομένουν άλλα 2,5lit, πάνω από το 1/3 των διανυθέντων χιλιομέτρων δηλαδή.
Όταν θα το δεις στα 150χλμ, βαδίζεις σίγουρα για τα 200χλμ.
Το XChallenge δεν ξυπνάει το τέρας μέσα σου, και το υποτονικό και ομαλό μοτέρ του δε θα ανεβάσει τραγικά την κατανάλωση, έστω και αν πιεστεί. Η φιλοσοφία κατασκευής του είναι τέτοια.
Η λύση του 16-17lit ρεζερβουάρ touratech δίνει όγκο, βάρος και 550χλμ αυτονομία. Χρειάζεται;

Tip: ¨Ένα πολύ καλό γέμισμα (ξέχειλο) και ένα γέμισμα ρουτίνας στο XC, μπορεί να έχουν διαφορά και 30χλμ αυτονομίας, γιατί λόγω του σχήματος του ρεζερβουάρ (ανάποδος κώνος), έστω και 2cm διαφορά στη στάθμη, αντιστοιχούν σε αρκετό όγκο.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Στον Όλυμπο άναβε ρεζέρβα στα 140-150χλμ, είχα κάβα ένα 2λιτρο και δεν είχα θέμα πουθενά θέμα...
...άνετα μέχρι το πιο κοντινό Βενζινάδικο...όπως λέει και ο Σπύρος είμαστε Ελλάδα...χωρίς άγχος λοιπόν Κώστα...

Νομίζω το XChallenge/XCountry για τη δουλειά μας, είναι βέλτιστη λύση...ή μια από αυτές...

...Εθνική με 120 (τακούνια), ανάβει στα 160-170 και βγάζει μέχρι να σβήσει 225...μετρημένο (είχα το 2λιτρο και συνέχισα)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ένα Rotopax είναι ακριβή αλλά εύκολη και ασφαλής λύση. Είναι άθραυστο στις πτώσεις, έχει μέσα έτοιμο στόμιο και ο ανεφοδιασμός είναι διαδικασία 2 λεπτών. Επίσης με τις δέστρες και τις αναμονές που έχει μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν σχάρα για λογική χρήση (εγώ πρόπερυσι πάνω στο Rotopax είχα σάκο 21 λίτρων που μέσα είχε τη σκηνή, κουβέρτα και σλίπινγκ μπαγκ).
Πιστεύω πως στη χώρα μας, μοτοσυκλέτες με μέση κατανάλωση τα 5,5 λίτρα καλύπτονται ιδανικά από ντεπόζιτα 11 λίτρων.
Τα 9,5 μόνα τους (χωρίς υποστήριξη κάνιστρου) και εμένα θα με άγχωναν.
 
Top Bottom