Τι να παρω;!

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Ένα Rotopax είναι ακριβή αλλά εύκολη και ασφαλής λύση. Είναι άθραυστο στις πτώσεις, έχει μέσα έτοιμο στόμιο και ο ανεφοδιασμός είναι διαδικασία 2 λεπτών. Επίσης με τις δέστρες και τις αναμονές που έχει μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν σχάρα για λογική χρήση (εγώ πρόπερυσι πάνω στο Rotopax είχα σάκο 21 λίτρων που μέσα είχε τη σκηνή, κουβέρτα και σλίπινγκ μπαγκ).
Πιστεύω πως στη χώρα μας, μοτοσυκλέτες με μέση κατανάλωση τα 5,5 λίτρα καλύπτονται ιδανικά από ντεπόζιτα 11 λίτρων.
Τα 9,5 μόνα τους (χωρίς υποστήριξη κάνιστρου) και εμένα θα με άγχωναν.
Άρα με κατανάλωση 4,5 l/100km και ντεπόζιτα 9,5 l γιατί θα σε άγχωναν;
Εγώ θα προτιμούσα για παράδειγμα κατανάλωση 2 l/100km και ντεπόζιτα 4 l.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν δε σας φτάνουν τα 180-200χλμ αυτονομίας των 9,5l, τότε για κάποια συγκεκριμένη μεγαλύτερη απόσταση, η κατάσταση βολεύεται σίγουρα και πολύ-πολύ φθηνά με ένα μπετονάκι 1,5-2lit.
Μην ξεχνάτε ότι βρισκόμαστε στην Ελλάδα και οι αποστάσεις αυτές στην πλειονότητά τους καλύπτονται σε ανεφοδιασμό.
Υπάρχουν μοτο τύπου adventure άλλων εταιρειών με μεγαλύτερα ρεζερβουάρ, λόγω υψηλής κατανάλωσης όμως, έχουν ίδια ή και μικρότερη αυτονομία.
Αρκετοί κάτοχοι αγχώνονται βλέποντας την ένδειξη καυσίμου να ανάβει. Όμως αυτή ανάβει στα περ. 7lit, οπότε απομένουν άλλα 2,5lit, πάνω από το 1/3 των διανυθέντων χιλιομέτρων δηλαδή.
Όταν θα το δεις στα 150χλμ, βαδίζεις σίγουρα για τα 200χλμ.
Το XChallenge δεν ξυπνάει το τέρας μέσα σου, και το υποτονικό και ομαλό μοτέρ του δε θα ανεβάσει τραγικά την κατανάλωση, έστω και αν πιεστεί. Η φιλοσοφία κατασκευής του είναι τέτοια.
Η λύση του 16-17lit ρεζερβουάρ touratech δίνει όγκο, βάρος και 550χλμ αυτονομία. Χρειάζεται;

Tip: ¨Ένα πολύ καλό γέμισμα (ξέχειλο) και ένα γέμισμα ρουτίνας στο XC, μπορεί να έχουν διαφορά και 30χλμ αυτονομίας, γιατί λόγω του σχήματος του ρεζερβουάρ (ανάποδος κώνος), έστω και 2cm διαφορά στη στάθμη, αντιστοιχούν σε αρκετό όγκο.
Στον Όλυμπο άναβε ρεζέρβα στα 140-150χλμ, είχα κάβα ένα 2λιτρο και δεν είχα θέμα πουθενά θέμα...
...άνετα μέχρι το πιο κοντινό Βενζινάδικο...όπως λέει και ο Σπύρος είμαστε Ελλάδα...χωρίς άγχος λοιπόν Κώστα...

Νομίζω το XChallenge/XCountry για τη δουλειά μας, είναι βέλτιστη λύση...ή μια από αυτές...

...Εθνική με 120 (τακούνια), ανάβει στα 160-170 και βγάζει μέχρι να σβήσει 225...μετρημένο (είχα το 2λιτρο και συνέχισα)
Άρα με κατανάλωση 4,5 l/100km και ντεπόζιτα 9,5 l γιατί θα σε άγχωναν;
Εγώ θα προτιμούσα για παράδειγμα κατανάλωση 2 l/100km και ντεπόζιτα 4 l.
Σπύρο & Στέλιο ,δεν αμφιβάλω για τα λεγόμενά σας ,γιατί ,αφού το έχετε ,σίγουρα γνωρίζετε.
Αν η μέση κατανάλωση είναι 4,5/100 ,κ τα χλμ αυτονομίας είναι σίγουρα 200-220 ,είναι (οριακά) μιά χαρά

Τα 5,5/100 που ανέφερα εγώ σαν μεση κατανάλωση ,κ εκεί μου φαίνεται μικρή η αυτονομία ,τα ανέφερα χωρίς ίδια άποψη ,αλλά βάσει λογικής κατανάλωσης 650cc 1cyl κινητήρα ,που θα του ζητήσεις μικρές σχέσεις κ ψηλές στροφές σε μια ΟνΟφφ διαδρομή.

Το XCountry πάντως μου αρέσει.
Εχει συνδιάσει την σχεδιαστική απλότητα με μια εσάνς από σκράμπλερ.
Το σκέφτομαι.
Αν ήξερα οτι θα το χρησιμοποιήσω κιόλας ,κ δεν θα έχω ΠΑΛΙ άλλο ένα αραγμένο στο γκαράζ ,θα το'χα πάρει ήδη.

Και το ΧChallenge μ'αρέσει.
Το ύψος σέλας του όμως ,είναι μεγάλο fail challenge για την φυσική μου κατάσταση κ τα γέρικα κόκαλά μου.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Άρα με κατανάλωση 4,5 l/100km και ντεπόζιτα 9,5 l γιατί θα σε άγχωναν;
Εγώ θα προτιμούσα για παράδειγμα κατανάλωση 2 l/100km και ντεπόζιτα 4 l.
Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Όμως σαν να το απλοποιούμε πολύ. Με 5,5 λίτρα κατανάλωσης τα 11 λίτρα θα ήταν ένας αποδεκτός συμβιβασμός, με 4,5 λίτρα κατανάλωσης τα 11 λίτρα θα ήταν ένα ήσυχο μυαλό.

Γενικότερα με τα μικρά ντεπόζιτα πρέπει να ξέρουμε εξ' αρχής πολύ καλά που πάμε και που θα φουλάρουμε. Σε κάποιες περιοχές μάλιστα αναγκάζεσαι να πάρεις τηλέφωνο μια μέρα νωρίτερα για να είσαι σίγουρος ότι θα βρεις τον πρατηριούχο ανοιχτό. Έπειτα, οι καταναλώσεις δεν είναι κλειδωμένο πράγμα. Και αν με μέση κατανάλωση έχει κανείς 200 χλμ εμβέλεια στη διάθεση του, εννοούμε ότι στα 200 το μοτέρ θα σωπάσει και η αντλία θα δουλέψει ενδεχομένως στεγνά για κάποια χιλιόμετρα. Άρα στη πράξη δεν εννοούμε 200 αλλά 170 χλμ, και αυτό με μέση κατανάλωση που άνετα μπορεί να γίνει 150 χλμ για πολλούς λόγους που όλοι έχουμε ζήσει. Ε όλα αυτά δε ερμηνεύονται σαν αποθέωση της ανεμελιάς. Να ξεκαθαρίσω πως τουλάχιστον εγώ αναφέρομαι πάντοτε για On/Off-άδες, γιατί αν μιλάμε για ξεκάθαρες εντουράδες αλλάζουν αρκετά τα πράγματα. Όπως έγραψα θεωρώ τα 11 λίτρα μια λογική απαίτηση, δεν είναι δα και κανένα τεράστιο νούμερο.
Το δικό μου ντεπόζιτο είχε χωρητικότητα 7,6 λίτρα μέσα σε αυτά η ρεζέρβα ήταν 2.1 λίτρα και είχα καταφέρει καταναλώσεις κάτω από τέσσερα λίτρα. Όταν έβγαλα τα On/Off-άδικα ελαστικά και έβαλα πιο μεγάλα τακούνια η κατανάλωση αμέσως τσίμπησε 0,5-1 λίτρο στα 100 χλμ. Γραμμένη οξιά αν δεν είχα το έξτρα κάνιστρο θα είχα πρόβλημα. Τώρα έχω ένα 14άρι πάνω στη μηχανή αλλά ξέρω πως και με 11 θα ήμουν πολύ καλά, έως άριστα.
Από 'κει και πέρα είναι και θέμα προσωπικών επιλογών και διαχείρισης.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ανασύρω το θέμα γιατί μου περνάνε κάποιες περίεργες ιδέες.

Κατ' αρχήν έβλεπα πάντα με συμπάθεια το Xcountry, όχι τόσο για χρήση όπως είναι αλλά ως βάση για ένα advtrophy-bike. Αν και πιθανόν με καλή θέληση και χωμάτινα λάστιχα να πέρναγε και έτσι όπως είναι το μεγαλύτερο μέρος των διαδρομών.

Τι επεμβάσεις θα προτείνατε; Από τις πιο σημαντικές μέχρι τελείως αισθητικής. Έχετε βρει κάποιο καλό project στο νετ; Δεν βρήκα και πολλά πράγματα.

Και δεύτερο: Σίγουρα η επιλογή ενός Xchallenge ή ενός 640 να είναι πιο εύκολη και έτοιμη λύση. Αλλά δεδομένου ότι είναι κοντά σε βάρος και αφού κανένα από αυτά δεν προορίζεται για μονοπάτια, ποια είναι πραγματικά η διαφορά ενός Xcoyntry με τα άλλα δυο. Ρωτάω από θέμα αίσθησης, ευκολίας στο χώμα και ουσίας.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Το έχω δει και ένα συν ότι δηλαδή αυτά τα λίγα που βρίσκεις δεν έχουν πατήσει χώμα ποτέ και συνήθως έχουν ελάχιστα χιλιόμετρα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Δες και αυτό...

Πολύ ωραίο αλλά σίγουρα πάνω από τα άλλα σε κόστος.

Επίσης αν κάποιος έχει οδηγήσει 640 και Drz400 τι διαφορές έχουν στην πράξη;
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Με το ένα (640) είσαι άρχοντας! Με το άλλο είσαι ήσυχος...
Απο τη στιγμή που μιλάς για μεταχειρισμένο και μάλιστα με πάνω απο 30.000χλμ-40.000χλμ ενδεχεται να μην είσαι ούτε άρχοντας, ούτε ήσυχος...εμένα το DRZ πχ μου έβγαλε ΤΑ ΠΑΝΤΑ, απο κυλινδροπίστονο μέχρι ψυγείο, πηνία κλπ κλπ... ενταξει θα μου πεις...έτυχε και ένας Ιάπωνας να βγεί Κινέζος. Δεν είναι έτσι όμως, στις περισσότερες περιπτώσεις τα DRZ που θα βρεις είναι κατακρεουργημένα. 1ον γιατί συνήθως τα έχουν πιτσιρικάδες και το γκάζι είναι είτε κλειστό είτε τέρμα και 2ον γιατί κακα τα αψέματα ρε παιδιά (αυτο ισχύει και για το 640) είναι μηχανάκια 15ετίας και βάλε... εαν βάλεις οτι έχουν αλλάξει 2-3 χέρια και τα δυο μοντέλα, για εμενα προσωπικά είναι επιφοβα...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Είχα και εγώ DRZ να ξέρεις και Είχα τρέξει και τον πρώτο μου αγώνα εντουρο στα Μέγαρα το 2003 .Το ειχα πάρει κούτα όμως...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Είχα και εγώ DRZ να ξέρεις και Είχα τρέξει και τον πρώτο μου αγώνα εντουρο στα Μέγαρα το 2003 .Το ειχα πάρει κούτα όμως...
 

Vargos

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Africa
Καλησπερα και από μένα κύριοι . Επανερχομαι στην ερωτηση του φίλου, "Τι να πάρω". Τα δεδομενα καθημερινη χρηση για την εργασία οποτε καμποσο commute , λιγο ταξιδι (υπο τελειες συνθήκες 1 φορα το μήνα τπτ περιξ αττικοβοιωτιας), λιγο χωμα και λιγο δικαβαλο- budget 3k. Οι τιμες των αγαπημενων μεταχειρισμένων Αφρικα , ΤΑ 650 και f650 gs dakar κοντα στα 3κ με 3,5 . Τα οποια συμμάζεματα χρειαστουν μπορεί κοντα στο 1κ και εκει λες δεν παίρνεις δανειο 5ετες ,ελιες και παξιμαδι και να παιρεις κούτα Cb500x ? Απο την αλλη η ολη ιστορια περί ηλεκτροκινησης και εναλλακτικών καυσίμων, κινητηρες υδρογονου με κάνει να σκεφτομαι οτι κατι το καινουργιο σε 5- 10 χρόνια μπορει να έχει χασει τελειως την αξια του γτ η βενζινη μπορει να έχει φτασει στα 3 ευρώ το λίτρο και οτιδηποτε σε petrol engine να χαριζεται όποτε ξαναγυρνας παλι στις μεταχειρες ουτως ωστε να εχεις τη μικροτερη ζημία ..... Η έσχατη λύση μετακόμιση Ντουμπάι
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πάει στο Ντουμπάϊ δηλαδη;;;; :p
Αν περιμενει να του πούμε εμείς, να βγαλει εισιτήρια από τώρα :p:p
Βέβαια υπάρχει και άλλη λύση...
Να τον συμβουλέψει ο μουσιας του αλμυρού νερου :p:p
 
Top Bottom