Τι πρέπει να γνωρίζεις οδηγώντας μια βαριά on off

Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Πολύ ωραίο άρθρο αλλά πολύ συμπιεσμένο σε σχέση με την ποικιλία των προκλήσεων που θα συναντήσεις στις διαδρομές που περιγράφει.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Οι ιδιαιτερότητες στην χωμάτινη οδήγηση μιας βαριάς οn-off (με όποιους συμβιβασμούς) έναντι πιο μαζεμένων μοτοσυκλετών, κατά τη γνώμη μου μαθαίνονται και συνηθίζονται σχετικά εύκολα.

Μακράν ο καλύτερος τρόπος για την απόκτηση αντίληψης και τη βελτιστοποίησης της τεχνικής οποιασδήποτε μοτοσυλέτας σε όλες τις χωμάτινες συνθήκες (εκτός από την εξάσκηση), είναι η εξοικείωση στην οδήγηση ελαφρών χωμάτινων σε συνθήκες "enduro".
(όπως συμβαίνει και με τους trialάδες που ξεκινάνε enduro o_O o_O o_O, όπως συμβαίνει και με αυτούς που μια ζωή τσακίζονταν με τα ποδήλατα πριν καβαλήσουν μοτό, κλπ κλπ κλπ).

Είναι πολύ πιο δύσκολο και απαιτητικό να ξεκινήσει κάποιος σοβαρή χωμάτινη οδήγηση από το 0 με μια βαριά on-off, από το αν είχε μια προηγούμενη σχετική εμπειρία με "μικρά". Όσοι ξεκινάνε έτσι, παρά το οτι είναι ήρωες, συνήθως αργούν και ζορίζονται αρκετά παραπάνω, άσχετα με το πόσα χρόνια και πόσο καλά οδηγάνε στην άσφαλτο.

Πολυεργαλεία οι μεγάλες on-off, πολύ πολύτιμα τα σχολεία και τα άρθρα, αναντικατάστατο σχολείο όμως και τα "μικρά" στο χώμα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
....... Όσοι ξεκινάνε έτσι, παρά το οτι είναι ήρωες, συνήθως αργούν και ζορίζονται αρκετά παραπάνω, άσχετα με το πόσα χρόνια και πόσο καλά οδηγάνε στην άσφαλτο.
Αυτό με τους ήρωες, πολύ μου άρεσε!!!
Έτσι αισθανόμουν εγώ, μόλις πήρα το «μικρό» και πήγα το πρώτο του χώμα!!!!
Ήρωας που σε κάτι «τραγικά» χωμάτινα κομμάτια, παιδευόμουν με το μοσχάρι...... ΠΟΤΕ ξανά!!!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Αυτό με τους ήρωες, πολύ μου άρεσε!!!
Έτσι αισθανόμουν εγώ, μόλις πήρα το «μικρό» και πήγα το πρώτο του χώμα!!!!
Ήρωας που σε κάτι «τραγικά» χωμάτινα κομμάτια, παιδευόμουν με το μοσχάρι...... ΠΟΤΕ ξανά!!!
+1000
Ως εντελώς στραβάδι και παρασυρμένος από υπέρμετρο ενθουσιασμό όταν είχα πάρει το 990 βρέθηκα σε σημεία που είπα να το παρατήσω εδώ να το βρουν στις ανασκαφές του 2150 o_O:hungover: :laugh::laugh:

Όταν ξανά πιάσω τα χώματα λέω να το κάνω σωστά ξεκινώντας με μικρό
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αυτό με τους ήρωες, πολύ μου άρεσε!!!
Έτσι αισθανόμουν εγώ, μόλις πήρα το «μικρό» και πήγα το πρώτο του χώμα!!!!
Ήρωας που σε κάτι «τραγικά» χωμάτινα κομμάτια, παιδευόμουν με το μοσχάρι...... ΠΟΤΕ ξανά!!!
To "ήρωες" στην προκειμένη περίπτωση το ανέφερα σχετικά με όσους προσπαθούν να ξεκινήσουν απαιτητικό χώμα από το 0 με τα μεγάλα. Και πόσο πολύ βοηθάνε τα μικρα στην απόκτηση εμεπιρίας και αντίληψης για να μπορέσουμε να κάνουμε καλύτερα κουμάντο τα βαριά στο χώμα.
Παρόλα αυτά ναι, πηγαίνοντας με ένα μικρό σε σημεία που κόλλαγες με τα θηρία, σίγουρα θα αισθάνεσαι ήρωας...
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Πάντως ως οδηγός που ξεκινήσα χώματα με μεγάλη μηχανή ναι το βλέπω ότι τα μικρά είναι πιο εύκολα πιο ξεκούραστα,αλλά αυτή η αίσθηση του θηρίου που το ανέβασες κάπου σε ένα δύσκολο ανηφορικό κομμάτι η που το πέρασες σε νεροφαγωματα με λάσπη κάτι που με το μικρό θα ήταν παιχνιδάκι, είναι διαφορετική.
Δεν μιλάμε για μοτοκρός η σκληρο εντουρο μην τρελαθουμε.
Αλλά αυτή η διέλευση που θα πας αρχοντικα με το μεγάλο βαρύ κ θα περάσεις κ το δύσκολο κομμάτι που θα σου δωσει την αίσθηση της ικανοποίησης γιατί κακά τα ψέματα.
Αν δεν ζοριστεις κ λίγο δεν ιδρώσεις δεν πεις κ ένα Ω να σου γαμη... .
Ίσως δεν κατάλαβες off road.

Μιλάμε για όσο κρατάν τα κοτσία ακόμα γιατί μετά θα παω σε ελαφρύ κ πραγματικά προσωπικά θα ζηλεύω αφάνταστα τον πιτσιρικά που ιδρώνει με κάποιο 200+ κιλών μηχάνημα.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Οι ιδιαιτερότητες στην χωμάτινη οδήγηση μιας βαριάς οn-off (με όποιους συμβιβασμούς) έναντι πιο μαζεμένων μοτοσυκλετών, κατά τη γνώμη μου μαθαίνονται και συνηθίζονται σχετικά εύκολα.

Μακράν ο καλύτερος τρόπος για την απόκτηση αντίληψης και τη βελτιστοποίησης της τεχνικής οποιασδήποτε μοτοσυλέτας σε όλες τις χωμάτινες συνθήκες (εκτός από την εξάσκηση), είναι η εξοικείωση στην οδήγηση ελαφρών χωμάτινων σε συνθήκες "enduro".
(όπως συμβαίνει και με τους trialάδες που ξεκινάνε enduro o_Oo_Oo_O, όπως συμβαίνει και με αυτούς που μια ζωή τσακίζονταν με τα ποδήλατα πριν καβαλήσουν μοτό, κλπ κλπ κλπ).

Είναι πολύ πιο δύσκολο και απαιτητικό να ξεκινήσει κάποιος σοβαρή χωμάτινη οδήγηση από το 0 με μια βαριά on-off, από το αν είχε μια προηγούμενη σχετική εμπειρία με "μικρά". Όσοι ξεκινάνε έτσι, παρά το οτι είναι ήρωες, συνήθως αργούν και ζορίζονται αρκετά παραπάνω, άσχετα με το πόσα χρόνια και πόσο καλά οδηγάνε στην άσφαλτο.

Πολυεργαλεία οι μεγάλες on-off, πολύ πολύτιμα τα σχολεία και τα άρθρα, αναντικατάστατο σχολείο όμως και τα "μικρά" στο χώμα.
Με βρίσκεις σύμφωνο στα γραφόμενα σου.Θα ήθελα να είμαι καλύτερος στα εκτός δρόμου αλλά δεν περάσα από το σχολείο του μικρού πρώτα κ σίγουρα αυτό είναι στα μείον.
Πάντως με το ποδήλατο έχω μαζέψει πολύ σαβουρα μπορώ να πω ότι εκει δεν με συναγωνίζεται κάνεις. :D
Αρα εμπειρία.:laugh:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πάντως ως οδηγός που ξεκινήσα χώματα με μεγάλη μηχανή ναι το βλέπω ότι τα μικρά είναι πιο εύκολα πιο ξεκούραστα,αλλά αυτή η αίσθηση του θηρίου που το ανέβασες κάπου σε ένα δύσκολο ανηφορικό κομμάτι η που το πέρασες σε νεροφαγωματα με λάσπη κάτι που με το μικρό θα ήταν παιχνιδάκι, είναι διαφορετική.
Δεν μιλάμε για μοτοκρός η σκληρο εντουρο μην τρελαθουμε.
Αλλά αυτή η διέλευση που θα πας αρχοντικα με το μεγάλο βαρύ κ θα περάσεις κ το δύσκολο κομμάτι που θα σου δωσει την αίσθηση της ικανοποίησης γιατί κακά τα ψέματα.
Αν δεν ζοριστεις κ λίγο δεν ιδρώσεις δεν πεις κ ένα Ω να σου γαμη... .
Ίσως δεν κατάλαβες off road.

Μιλάμε για όσο κρατάν τα κοτσία ακόμα γιατί μετά θα παω σε ελαφρύ κ πραγματικά προσωπικά θα ζηλεύω αφάνταστα τον πιτσιρικά που ιδρώνει με κάποιο 200+ κιλών μηχάνημα.
Φίλε το ΟΝΣΓ το έχω πει και γω πολλές φορές, μήπως έχεις και συ παλιό GS?

Και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, για μας τους πιτσιρικάδες που παλεύουμε με τα θηρία :friend:.


Μια χαρά τα γράφεις Λεωνίδα, έχουν και οι μεγάλες την χάρη τους στο χωμάτινο ταξίδι ή στη χωμάτινη βόλτα τέλος πάντων.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Φίλε το ΟΝΣΓ το έχω πει και γω πολλές φορές, μήπως έχεις και συ παλιό GS?

Και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, για μας τους πιτσιρικάδες που παλεύουμε με τα θηρία :friend:.


Μια χαρά τα γράφεις Λεωνίδα, έχουν και οι μεγάλες την χάρη τους στο χωμάτινο ταξίδι ή στη χωμάτινη βόλτα τέλος πάντων.
Να είσαι καλά φίλε,την ώρα που έγραφα για πιτσιρικάδες εσύ πρώτος μου ήρθες στο μυαλό.
Ένα παλιό σε μαύρο χρώμα λιγάκι βαρύ έχω κ εγώ :D
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
To "ήρωες" στην προκειμένη περίπτωση το ανέφερα σχετικά με όσους προσπαθούν να ξεκινήσουν απαιτητικό χώμα από το 0 με τα μεγάλα. Και πόσο πολύ βοηθάνε τα μικρα στην απόκτηση εμεπιρίας και αντίληψης για να μπορέσουμε να κάνουμε καλύτερα κουμάντο τα βαριά στο χώμα.
Παρόλα αυτά ναι, πηγαίνοντας με ένα μικρό σε σημεία που κόλλαγες με τα θηρία, σίγουρα θα αισθάνεσαι ήρωας...
Κοιτά, ποτέ μας δεν ξεκινήσαμε με τα μοσχάρια να πάμε για απαιτητικό χώμα. Στις περισσότερες περιπτώσεις έβγαινε... μόνο του:hungover:!!!!
Βρισκόμασταν σε κάτι σημεία αστα να πάνε στο διάολο! Το σπρώξιμο και το σήκωμα πήγαινε σύννεφο:p......
Με τα μικρά και βολικά, είσαι αρχηγόπουλο. Τότε σου έρχονται στο μυαλό οι «ηρωικές» στιγμές με τα τεθωρακισμένα..... :laugh:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
......αλλά αυτή η αίσθηση του θηρίου που το ανέβασες κάπου σε ένα δύσκολο ανηφορικό κομμάτι η που το πέρασες σε νεροφαγωματα με λάσπη κάτι που με το μικρό θα ήταν παιχνιδάκι, είναι διαφορετική.
Δεν μιλάμε για μοτοκρός η σκληρο εντουρο μην τρελαθουμε.
Αλλά αυτή η διέλευση που θα πας αρχοντικα με το μεγάλο βαρύ κ θα περάσεις κ το δύσκολο κομμάτι που θα σου δωσει την αίσθηση της ικανοποίησης γιατί κακά τα ψέματα.
Συμφωνώ σε αυτά, αλλά: Αυτή η αίσθηση που λες είναι ωραίο ναρκωτικό, όντως! Ευτυχώς όμως, χάρη στα μικρά.... το ξεπερνάς γρήγορα :happy:! Αποτοξινωνεσαι άμεσα και δεν γυρνάς πίσω :p.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Κοιτά, ποτέ μας δεν ξεκινήσαμε με τα μοσχάρια να πάμε για απαιτητικό χώμα. Στις περισσότερες περιπτώσεις έβγαινε... μόνο του:hungover:!!!!
Βρισκόμασταν σε κάτι σημεία αστα να πάνε στο διάολο! Το σπρώξιμο και το σήκωμα πήγαινε σύννεφο:p......
Με τα μικρά και βολικά, είσαι αρχηγόπουλο. Τότε σου έρχονται στο μυαλό οι «ηρωικές» στιγμές με τα τεθωρακισμένα..... :laugh:
Κι όμως υπάρχουν πολλοί που κάνουν συνειδητά τα πρώτα τους χωμάτινα βήματα με μεγάλα on off και καλά το κάνουν αφού το θέλουν.


Όντως έχει διαφορετική αίσθηση και ικανοποίηση το να καταφέρεις να βγάλεις ένα δύσκολο κομμάτι με μια μεγάλη μοτό κι ας μην κάνεις ούτε το 1/10 από αυτά που θα έκανες με ένα εντουράκι. Έχει όμως άλλη..... βαρύτητα! :p
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κι όμως υπάρχουν πολλοί που κάνουν συνειδητά τα πρώτα τους χωμάτινα βήματα με μεγάλα on off και καλά το κάνουν αφού το θέλουν.


Όντως έχει διαφορετική αίσθηση και ικανοποίηση το να καταφέρεις να βγάλεις ένα δύσκολο κομμάτι με μια μεγάλη μοτό κι ας μην κάνεις ούτε το 1/10 από αυτά που θα έκανες με ένα εντουράκι. Έχει όμως άλλη..... βαρύτητα! :p
Αυτό το τελευταίο, ξανά πες το :laugh:!!!
 
Top Bottom