Τι rackless σαμάρια ή ποια saddlebags να επιλέξω ;

Nikoscrete

Μέλος
Όνομα
Nikolaos
Μοτό
KTM 890 ADV R
Καλησπέρα έχω στο νου μου να επιχειρήσω να κάνω λίγο ΤΕΤ έχω σαμάρια με κάγκελα αλλά θεωρω θα είναι πολύ βαριά το να οδηγάω και να είναι πάνω, μέχρι τώρα τα άφηνα πίσω και έκανα το χώμα. Είδα τα saddlebags είναι φθηνότερα και πιο σταθερά αλλά έχουν το βάρος λίγο ψηλότερα απο ότι τα σαμάρια reckless. Τα reckless πάλι είναι πιο ακριβά και βλέπω ταλαντεύονται πολύ στις διαδρομές όποτε γρατζουναν τα πλαστικά. Εν ολίγοις θα ήθελα κάτι δοκιμασμένο και σχετικά οικονομικό και αν μου αρέσουν να πάω σε κάτι καλύτερο πχ μοσκο. Το μηχανάκι είναι 890ρ
 

Mermar

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F800GS 2018
Αφήνω σχόλιο γιατί με ενδιαφέρει το θέμα!✌
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλησπέρα έχω στο νου μου να επιχειρήσω να κάνω λίγο ΤΕΤ έχω σαμάρια με κάγκελα αλλά θεωρω θα είναι πολύ βαριά το να οδηγάω και να είναι πάνω, μέχρι τώρα τα άφηνα πίσω και έκανα το χώμα. Είδα τα saddlebags είναι φθηνότερα και πιο σταθερά αλλά έχουν το βάρος λίγο ψηλότερα απο ότι τα σαμάρια reckless. Τα reckless πάλι είναι πιο ακριβά και βλέπω ταλαντεύονται πολύ στις διαδρομές όποτε γρατζουναν τα πλαστικά. Εν ολίγοις θα ήθελα κάτι δοκιμασμένο και σχετικά οικονομικό και αν μου αρέσουν να πάω σε κάτι καλύτερο πχ μοσκο. Το μηχανάκι είναι 890ρ
Τα kriega πάντως δεν ταλαντεύονται ή το κάνουν πολύ λίγο. Εγώ έβαλα διάφανο αυτοκόλλητο εκεί που ακουμπά και δεν αφήνει τίποτα στα πλαστικά. Και έχει ωραίο ζύγισμα όταν οδηγείς... Αλλά δεν είναι φθηνά..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Καλησπέρα έχω στο νου μου να επιχειρήσω να κάνω λίγο ΤΕΤ έχω σαμάρια με κάγκελα αλλά θεωρω θα είναι πολύ βαριά το να οδηγάω και να είναι πάνω
Οσον αφορά το βαρος να σου πω μερικες εμπειριες απο το τ7.

Καγκελα πισω outback motortek : 4kg. Kriega os 22 soft : 2.5kg το ενα. 44l χωρος Συνολο 9kg.

Καγκελα πισω outback motortek : 4kg. Kriega os-18 : 1kg το ενα. 36l χωρος Συνολο 6kg.

Mosko moto rackless 80l , χωρις το κεντρικο "λουκανικο" : 50l χωρος Συνολο 5kg.

Mosko moto rackless 40l, μαζι με το 8l "λουκανικο" : 36l χωρος 4.5kg.

Πριν αρχισουμε να λεμε για διαφορές βαρους σε μηχαχανακια 200 κιλων να σημειώσουμε ότι η αυξομείωση του βαρους του ανθρώπινου σωματος φτανει μεχρι και τα δυο κιλα στην διάρκεια μερικων ημερων.

Επισης ειναι σίγουρο οτι αν γεμισεις 40λιτρα πράγματα φτανεις ευκολα τα +20κιλα. Σε αυτη την περίπτωση η διαφορά σε +-2 κιλα που ζυγίζουν οι παραπανω λυσεις δεν παιζει ρολο.

Με γνώμονα ολα τα παραπάνω:
Κανε ενα πλανο και δες ποσο ζυγίζει ο εξοπλισμός που κουβαλας και ποσο ογκο καταλαμβάνει. Αποφάσισε τι ειναι απαραίτητο και τι οχι, οχι με βάση το μέγιστο χωρο που εχεις διαθέσιμο στους σακους σου. Αυτο το τελευταίο θελει λίγο εμπειρία με δοκιμές σε μερικες εκδρομές.

Με τα παραπάνω θα σωσεις περισσότερο βαρος απο το να αλλαξεις σαμαρια/συστημα και θα σου μείνουν και λεφτα να τα κανεις κατι αλλο δεδομένου οτι η adv αγορά ειναι ενα βαρέλι δίχως πάτο.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Γυρνώντας από το 2ημερο της ΛΕΜΟΤ έχω να πω τα καλύτερα για τα Kriega OS base & OS 18 … πολύ σταθερά και αρκετά κοντά στον αναβάτη, πράγμα που νομίζω πως και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο.
Άλλο να έχεις τα ίδια κιλά σχετικά κοντά σου και άλλο αρκετά πίσω.
Επίσης μπορείς να κάνεις συνδυασμούς για περισσότερα ή λιγότερα lt
 

Nikoscrete

Μέλος
Όνομα
Nikolaos
Μοτό
KTM 890 ADV R
Οσον αφορά το βαρος να σου πω μερικες εμπειριες απο το τ7.

Καγκελα πισω outback motortek : 4kg. Kriega os 22 soft : 2.5kg το ενα. 44l χωρος Συνολο 9kg.

Καγκελα πισω outback motortek : 4kg. Kriega os-18 : 1kg το ενα. 36l χωρος Συνολο 6kg.

Mosko moto rackless 80l , χωρις το κεντρικο "λουκανικο" : 50l χωρος Συνολο 5kg.

Mosko moto rackless 40l, μαζι με το 8l "λουκανικο" : 36l χωρος 4.5kg.

Πριν αρχισουμε να λεμε για διαφορές βαρους σε μηχαχανακια 200 κιλων να σημειώσουμε ότι η αυξομείωση του βαρους του ανθρώπινου σωματος φτανει μεχρι και τα δυο κιλα στην διάρκεια μερικων ημερων.

Επισης ειναι σίγουρο οτι αν γεμισεις 40λιτρα πράγματα φτανεις ευκολα τα +20κιλα. Σε αυτη την περίπτωση η διαφορά σε +-2 κιλα που ζυγίζουν οι παραπανω λυσεις δεν παιζει ρολο.

Με γνώμονα ολα τα παραπάνω:
Κανε ενα πλανο και δες ποσο ζυγίζει ο εξοπλισμός που κουβαλας και ποσο ογκο καταλαμβάνει. Αποφάσισε τι ειναι απαραίτητο και τι οχι, οχι με βάση το μέγιστο χωρο που εχεις διαθέσιμο στους σακους σου. Αυτο το τελευταίο θελει λίγο εμπειρία με δοκιμές σε μερικες εκδρομές.

Με τα παραπάνω θα σωσεις περισσότερο βαρος απο το να αλλαξεις σαμαρια/συστημα και θα σου μείνουν και λεφτα να τα κανεις κατι αλλο δεδομένου οτι η adv αγορά ειναι ενα βαρέλι δίχως πάτο.
Σε ευχαριστώ πολύ με κατατόπισες πραγματικά πολύ ευχαριστώ για το χρόνο σου!!!
 

Nikoscrete

Μέλος
Όνομα
Nikolaos
Μοτό
KTM 890 ADV R
Γυρνώντας από το 2ημερο της ΛΕΜΟΤ έχω να πω τα καλύτερα για τα Kriega OS base & OS 18 … πολύ σταθερά και αρκετά κοντά στον αναβάτη, πράγμα που νομίζω πως και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο.
Άλλο να έχεις τα ίδια κιλά σχετικά κοντά σου και άλλο αρκετά πίσω.
Επίσης μπορείς να κάνεις συνδυασμούς για περισσότερα ή λιγότερα lt
Σε ευχαριστώ πολύ !!!
 

KolaMare

Μέλος
Όνομα
Νικολας
Μοτό
R1150GS
DR250S
Εμένα με έχει βολέψει το GIVI GRT721 CANYON BASE

Για να ρίξω λίγο το κόστος χτύπησα 2 * 20 λίτρα drybags απο Temu. Το βάρος είναι σε νορμάλ πλαίσια. Θα χρειαστείς σίγουρα κάποιο φιλμ προστασίας για τα πλαστικά σου γιατι το χοντρό θερμομονωτικό πλαστικό μαζί με το χώμα θα στα γδάρουν.
20240828-152021-1
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nikoscrete

Μέλος
Όνομα
Nikolaos
Μοτό
KTM 890 ADV R
Εμένα με έχει βολέψει το GIVI GRT721 CANYON BASE

Για να ρίξω λίγο το κόστος χτύπησα 2 * 20 λίτρα drybags απο Temu. Το βάρος είναι σε νορμάλ πλαίσια. Θα χρειαστείς σίγουρα κάποιο φιλμ προστασίας για τα πλαστικά σου γιατι το χοντρό θερμομονωτικό πλαστικό μαζί με το χώμα θα στα γδάρουν.
20240828-152021-1
Ευχαριστημένος το έχεις δουλέψει ;
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Africa Twin DCT
Χρειάζεσαι οπωσδήποτε κάποιες βάσεις για σαμάρια, saddlebags, rackless ή όπως θες να τα αποκαλέσεις.
Δεν είναι μόνο για τα πλαστικά να μην γδαρθούν, αλλά για να μην καούν από την εξάτμιση και να μην βρουν στην αλυσίδα (ή ακόμα σε λακούβα να κοπανηθεί και να πάει στον τροχό).

Εγώ στο 890 θα διάλεγα είτε Kriega KRIEGA | Official website - Online Store —OS-BASE KTM 790/890 ADVENTURE
ή αν πήγαινα σε κάτι άλλο του στυλ enduristan, rhinowalk ακόμη και για rackless mosko moto θα έλεγα πως χρειάζονται και ελαφριά κάγκελα σαν αυτά:







 
Τελευταία επεξεργασία:

mimakos

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R1200GS LC 2013
Τσέκαρε λίγο και τα rhinowalk. Οικονομικές λύσεις που αξίζουν μια ματιά. Έχουν rackless σαμάρια διαφόρων λίτρων (Waterproof Motorcycle Pannier Side Bag 18/28/48L - Pair/Rackless) αλλά και μία universal βάση (Universal Saddle Bag Mounting Base) την οποία την έχω αγοράσει και μου έκανε εντύπωση κατευθείαν γιατί ήταν αρκετά ποιοτική (ποιότητα καλού κινέζου!) πάντα αναλογικά με την τιμή φυσικά...
 

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Και εγώ το Givi canyon base χρησιμοποιώ. Εκανα 3750 χλμ στην Τουρκία φέτος μαζί με τον STF χωρίς κανένα πρόβλημα. Πολύ εύκολο φόρτωμα και άψογο ζύγισμα και σε άσφαλτο και σε χώμα. Dry bags 25lt Reload από Motoraid
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Meoni
Τσέκαρε λίγο και τα rhinowalk. Οικονομικές λύσεις που αξίζουν μια ματιά. Έχουν rackless σαμάρια διαφόρων λίτρων (Waterproof Motorcycle Pannier Side Bag 18/28/48L - Pair/Rackless) αλλά και μία universal βάση (Universal Saddle Bag Mounting Base) την οποία την έχω αγοράσει και μου έκανε εντύπωση κατευθείαν γιατί ήταν αρκετά ποιοτική (ποιότητα καλού κινέζου!) πάντα αναλογικά με την τιμή φυσικά...
To rackless σύστημα της Rhinowalk χρησιμοποιώ κι εγώ και συγκεκριμένα την XL έκδοση στα 2 x 24L = 48L σύνολο.

Τα παραπάνω λίτρα μου ήταν υπεραρκετά για ένα ταξίδι 3 βδομάδων με φουλ εξοπλισμό κατασκήνωσης. Στον μικρό υφασμάτινο σάκο πίσω στη σέλα - στις πιο κάτω φωτογραφίες - είχα μόνο μια εργαλειοθήκη-ρολό και το σπρέι αλυσίδας (θα μπορούσαν κι αυτά να μπουν στα πλαϊνά σαμάρια αλλά ήθελα πιο άμεση πρόσβαση).

Με κόστος 120-130 ευρώ περίπου, ήταν απροβλημάτιστα ποιοτικά και κυρίως πλήρως αδιάβροχα. Αν θα πρεπε να βρω κάποιο μειον, θα έλεγα οτι οι πλαστικές αγκράφες των πάνω ιμαντών έχουν την τάση να χαλαρώνουν λίγο και χρειάζονται ένα επιπλέον δέσιμο, σε αντίθεση με τις κάτω μεταλλικές που παραμένουν σφιχτές παρά το ταρακούνημα. Έτσι κι αλλιώς όμως τους πάνω ιμάντες τους δένεις μία φορά και βάζεις/βγάζεις τους σάκους μαζί από τη μηχανή, δένοντας κάθε φορά μόνο τους κάτω ιμάντες με τις μεταλλικές αγκράφες στο πλαίσιο/μαρσπιέ.

Βάση έξτρα δε χρειάζονται, ούτε κάγκελα κατά τη γνώμη μου, μόνο μια ασπίδα θερμοκρασίας για την εξάτμιση και πέρασμα με duct tape τα πλαστικά καπάκια που έρχονται σε επαφή για να προστατευτούν από την τριβή. Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω και δουλεύει περίφημα. Ίσα-ίσα, όταν τα χρησιμοποιώ, αφαιρώ και την πίσω σχάρα για να κάθονται όσο γίνεται περισσότερο "κολλητά" στη μοτοσυκλέτα, χωρίς τζόγους.

Τέλος, για μένα που το βάρος ή μάλλον η έλλειψή του είναι σημαντική για το πως χρησιμοποιώ τη μοτοσυκλέτα μου, το γεγονός ότι όλος μου ο εξοπλισμός για... να γυρίσω τον κόσμο ήταν +15kg και μόνο (7,5+7,5) είναι το α και το ω. "Fast and light" το λεγε ο Messner...



 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ πάλι τα έψαξα όλα και κατέληξα στο σύστημα της kriega για τρεις λόγους. Α. Δεν ήθελα κάτι που να είναι PVC θερμοκολλημενο. Έχει ημερομηνία λήξης σαν υλικό. Β. Η kriega δίνει 10 χρόνια εγγύηση για τα προϊόντα της. Την χρησιμοποίησα για σακίδιο πλάτης που ανακάλυψα ελάττωμα 8 μήνες από την αγορά τού και μου το άλλαξε με καινούργιο αμέσως. Γ. Σου δίνει την δυνατότητα να προσαρμόσεις και σακίδια μικρότερης χωρητικότητας ( αφού τα αγοράσεις βέβαια) .
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εμένα με έχει βολέψει το GIVI GRT721 CANYON BASE

Για να ρίξω λίγο το κόστος χτύπησα 2 * 20 λίτρα drybags απο Temu. Το βάρος είναι σε νορμάλ πλαίσια. Θα χρειαστείς σίγουρα κάποιο φιλμ προστασίας για τα πλαστικά σου γιατι το χοντρό θερμομονωτικό πλαστικό μαζί με το χώμα θα στα γδάρουν.
20240828-152021-1
Φίλος πατάς?και μετά θέλει μια αναμνηστική φωτογραφία και με τα δύο να ζηλέψουν οι χονταδιστες του φόρουμ που κυνηγάνε κοκοράκια στις πλαγιές :allk:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ με τα big rogal των 21 αδερφών δεν έχω κανένα θέμα κ στο μικρό κ στο μεγάλο μηχανάκι
 

KolaMare

Μέλος
Όνομα
Νικολας
Μοτό
R1150GS
DR250S
Φίλος πατάς?και μετά θέλει μια αναμνηστική φωτογραφία και με τα δύο να ζηλέψουν οι χονταδιστες του φόρουμ που κυνηγάνε κοκοράκια στις πλαγιές :allk:
Τα 250 κυβικά η αλήθεια ειναι βέλαξαν αλλα με πήγαν πολύ μακριά φέτος...
 
Top Bottom