Τουμπανιασμενα africa twin....φωτο για τους λατρεις

YianPep

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Africa twin 750
Άντε και ένα Ελληνικό..... :p

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπορεί να μην έχει μετατροπές αλλα είναι τούμπανο! φαινεται οτι έχεις ριξει πολύ φροντίδα στη γριούλα σου:ok:
Ευχομαι αν το δώσεις τελικά να πάει σε έναν αντιστοιχο ψείρα κάτοχο
Κατα την ταπεινή μου γνώμη είναι κι απ τους ποιο όμορφους χρωματισμούς των RD07a το συγκεκριμένο γκρι-μαύρο
 

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Είπα να βάλω και καμία απ'τη γριούλα μου,αλλά επειδή δεν έχω πρόσβαση σε Η/Υ αναγκαστικά η πχιότητα...??χάλια.
Με τα "ρούχα της δουλειάς"...




Και με το "κοστούμι"...

 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Και ορισμένες φωτογραφίες από το δικό μου Africa που πλέον, μετά από αρκετές παρεμβάσεις, έχει έρθει στα μέτρα που θέλω. Θα ακολουθήσει περιγραφή όποιας προσθήκης έχει γίνει σε αυτό.
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Και ορισμένες φωτογραφίες από το δικό μου Africa που πλέον, μετά από αρκετές παρεμβάσεις, έχει έρθει στα μέτρα που θέλω. Θα ακολουθήσει περιγραφή όποιας προσθήκης έχει γίνει σε αυτό.
Σταύρο αυτήν την εξάτμιση θα βάλλω και γω στην δικιά μου (arrow replica paris dakar) τα Χριστούγεννα. Είσαι ευχαριστημένος; Και τι φίλτρο αέρα φοράς; Εγώ σκέφτομαι να την συνδυάσω με pipercross μιας και πάω αρκετό χώμα.

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Θάνο η arrow είναι πολύ όμορφη, πολύ ελαφριά, κάνει ωραίο και διακριτικό ήχο και είναι και αρκετά οικονομική, γιαυτό και την έβαλα. Φυσικά ούτε λόγος για βελτίωση απόδοσης και τα σχετικά. Φίλτρο έχω το μανησιο γιατί δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα για aftermarket.
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Θάνο η arrow είναι πολύ όμορφη, πολύ ελαφριά, κάνει ωραίο και διακριτικό ήχο και είναι και αρκετά οικονομική, γιαυτό και την έβαλα. Φυσικά ούτε λόγος για βελτίωση απόδοσης και τα σχετικά. Φίλτρο έχω το μανησιο γιατί δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα για aftermarket.
Γιατί όλοι μου λένε ότι αν αλλάξω εξάτμιση πρέπει να αλλάξω και φίλτρο; Και όταν τους ρωτάω γιατί μου απαντάνε...για να ανασάνει καλύτερα. Έχεις πειράξει τα ζιγκλερ;

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Σταύρο (=Παντελης) αυτήν την εξάτμιση θα βάλλω και γω στην δικιά μου (arrow replica paris dakar) τα Χριστούγεννα. Είσαι ευχαριστημένος; Και τι φίλτρο αέρα φοράς; Εγώ σκέφτομαι να την συνδυάσω με pipercross μιας και πάω αρκετό χώμα.

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Λοιπόν. Στη μηχανή μου έχουν μπει.
* Σέλα gel motoK
* Ανάρτηση ohlins με ελατήριο hyperpro
* Μπροστινά ελατήρια wp και καλάμια με raceteck emulators (ευχαριστώ @Manouel650 για τις πληροφορίες)
* Προφορτιστήρια μπροστινων ελατηρίων
* Εξάτμιση arrow
* Σωληνάκια υψηλής Venhill μπρος πισω
* Κάγκελα givi μπρος πίσω (από τα μπρος δεν είμαι ευχαριστημένος και κάποια στιγμή θα αλλαχθούν)
* Tutoro chain oiler
* Αντλία βενζίνης Facet
* Ανορθωτής σειριακός εξ Αμερικής (ευχαριστώ @Antreas990 για τις πληροφορίες)
* Φλας led
* Cruise control
* Φυσούνες και grip progrip σιλικόνης για λιγότερους κραδασμούς
* Βολτομετρο, μπριζα 12v και USB, θερμόμετρο και υγρομετρο (και ότι άλλο μας φτιάξει ο @Carooly)
* Αποστάτες τιμονιού
* Χειροποίητα pegs 4 εκατοστά πιο χαμηλά, πιο φαρδιά και οδοντωτά
* Προβολακια από @gefr
* Σιτα φώτων
* Αποστάτες καλαμιών που μαζί με το πίσω αμορτισέρ ψηλωνουν τη μηχανή κατά 5 εκ.
* Βάση GPS Garmin
* Ενίσχυση και επέκταση πλαινου σταντ
* Πίσω γρανάζι 2 δόντια μικρότερο
* Προφιλτρο Guglatech
* Προέκταση σχάρας made by @Antreas990 (ευχαριστώ!)

Επισης ευχαριστώ και τον @GGS μια που από τον Γιωργαρα πήρα την μηχανή και φυσικά τον @christof40 (και τον @el-Gatto) που την κουράρει μια που έχει βάλει άπειρες ώρες επάνω σε αυτήν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Γιατί όλοι μου λένε ότι αν αλλάξω εξάτμιση πρέπει να αλλάξω και φίλτρο; Και όταν τους ρωτάω γιατί μου απαντάνε...για να ανασάνει καλύτερα. Έχεις πειράξει τα ζιγκλερ;

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό Θάνο είναι ένας παλιός και, από όσο γνωρίζω και διαβάζω, ξεπερασμενος μύθος. Επειδή παλιότερα είχα ασχοληθεί αρκετά με βελτίωση μηχανής (εξάτμιση, φίλτρο, προγράμματα, power commander, εισαγωγές αέρα κτλ) κατέληξα ότι:
* αν αλλάξεις εξάτμιση σε απόδοση δεν θα πάρεις τίποτα και ισως θα χάσεις κάτι ψιλά σε χαμηλό μεσαίες.
* αν αλλάξεις και φίλτρο τότε θα χάσεις σίγουρα κάτι ψιλά σε χαμηλομεσαιες
* μόνο εάν βάλεις ένα σωστό(!) πρόγραμμα (δεν μιλάω για εμάς φυσικά) μπορεί σε συνδυασμό με τα παραπάνω να πάρεις κατι
* το κόστος των παραπάνω δεν άξιζει την φασαρία

Αν πάντως ψήνεσαι για αναβάθμιση στην απόδοση του Africa δες το θέμα του @Manouel650 εδώ μέσα που είναι για διατριβή (εγώ ούτε με ζιγκλέρ ασχολήθηκα γιατί θεωρώ ότι δεν απαιτείται στο Africa)
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Αυτό Θάνο είναι ένας παλιός και, από όσο γνωρίζω και διαβάζω, ξεπερασμενος μύθος. Επειδή παλιότερα είχα ασχοληθεί αρκετά με βελτίωση μηχανής (εξάτμιση, φίλτρο, προγράμματα, power commander, εισαγωγές αέρα κτλ) κατέληξα ότι:
* αν αλλάξεις εξάτμιση σε απόδοση δεν θα πάρεις τίποτα και ισως θα χάσεις κάτι ψιλά σε χαμηλό μεσαίες.
* αν αλλάξεις και φίλτρο τότε θα χάσεις σίγουρα κάτι ψιλά σε χαμηλομεσαιες
* μόνο εάν βάλεις ένα σωστό(!) πρόγραμμα (δεν μιλάω για εμάς φυσικά) μπορεί σε συνδυασμό με τα παραπάνω να πάρεις κατι
* το κόστος των παραπάνω δεν άξιζει την φασαρία

Αν πάντως ψήνεσαι για αναβάθμιση στην απόδοση του Africa δες το θέμα του @Manouel650 εδώ μέσα που είναι για διατριβή (εγώ ούτε με ζογκλέρ ασχολήθηκα γιατί θεωρώ ότι δεν απαιτείται στο Africa)
Παντελή σ'ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες! Δεν με απασχολεί το θέμα απόδοσης στην Africa μου είναι υπέρ αρκετή έτσι όπως την γέννησε η μανούλα της (για τα δικά μου γούστα) απλά μου αρέσει πολύ η arrow εμφανισιακά και νομίζω ότι ταιριάζει τέλεια και στην σιλουέτα της Africa!

Υ.Γ Συγγνώμη για την αλλαγή του ονόματός σου στο παραπάνω post!

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Λοιπόν. Στη μηχανή μου έχουν μπει.
* Σέλα gel motoK
* Ανάρτηση ohlins με ελατήριο hyperpro
* Μπροστινά ελατήρια hyperpro και καλάμια με raceteck emulators (ευχαριστώ @Manouel650 για τις πληροφορίες)
* Προφόρτιση μπροστινων ελατηρίων
* Εξάτμιση arrow
* Σωληνάκια υψηλής Venhill μπρος πισω
* Κάγκελα givi μπρος πίσω (από τα μπρος δεν είμαι ευχαριστημένος και κάποια στιγμή θα αλλαχθούν)
* Tutoro chain oiler
* Αντλία βενζίνης Facet
* Ανορθωτής σειριακός εξ Αμερικής (ευχαριστώ @Antreas990 για τις πληροφορίες)
* Φλας led
* Cruise control
* Φυσούνες και grip progrip σιλικόνης για λιγότερους κραδασμούς
* Βολτομετρο, μπριζα 12v και USB, θερμόμετρο και υγρομετρο (και ότι άλλο μας φτιάξει ο @Carooly)
* Αποστάτες τιμονιού
* Χειροποίητα pegs -4 εκατοστά, πιο φαρδιά και οδοντωτά
* Προβολακια από @gefr
* Σιτα φώτων
* Αποστάτες καλαμιών που μαζί με το πίσω αμορτισέρ ψηλωνουν τη μηχανή κατά 3-4 εκ.
* Βάση GPS Garmin
* Ενίσχυση και επέκταση πλαινου σταντ
* Πίσω γρανάζι 1 δόντι μεγαλύτερο
* Προφιλτρο Guglatech
* Προέκταση σχάρας made by @Antreas990 (ευχαριστώ!)

Επισης ευχαριστώ και τον @GGS μια που από τον Γιωργαρα πήρα την μηχανή και τον @christof40 (και τον @el-Gatto) που την κουράρει μια που έχει βάλει άπειρες ώρες επάνω σε αυτήν.
μπροστινα ελατηρια εχεις wp
πισω γραναζι ειναι 43αρι δηλ. 2 δοντια μικροτερο
και το αφρικα εχει ψηλωσει τουλαχιστον 5 ποντους γιατι εχω μακρυνει κατα 6,5 cm το κεντρικο σταντ και 8,5 το πλαινο:Watching:
φοβος και τρομος για τους κοντυτερους του 1,85:Watching::Watching:
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
@thanosxrv @sugariasgeorge @stavrouliasp:

Σταυρος απο το stavroulias, απαιχτο λεμε! :D :roflmao: :roflmao:

ΥΓ To RD07 του Παντελη ειναι οντως τουμπανο και εντυπωσιακα ψηλο αλλα για να το οδηγησει κανεις πρεπει ναναι 1.90 :rolleyes:
Γιώργο μ'έπιασε σπαστικό γέλιο :D :D :D :D

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
μπροστινα ελατηρια εχεις wp
πισω γραναζι ειναι 43αρι δηλ. 2 δοντια μικροτερο
και το αφρικα εχει ψηλωσει τουλαχιστον 5 ποντους γιατι εχω μακρυνει κατα 6,5 cm το κεντρικο σταντ και 8,5 το πλαινο:Watching:
φοβος και τρομος για τους κοντυτερους του 1,85:Watching::Watching:
Ωχ! Έχεις δίκιο... Καλύτερα από εμένα την ξέρεις την μηχανή!

(κάτσε να διορθώσω το παραπάνω ποστ)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
@thanosxrv @sugariasgeorge @stavrouliasp:Σταυρος απο το stavroulias, απαιχτο λεμε! :D :roflmao: :roflmao:
ΥΓ To RD07 του Παντελη ειναι οντως τουμπανο και εντυπωσιακα ψηλο αλλα για να το οδηγησει κανεις πρεπει ναναι 1.90 :rolleyes:
ασε ρε γατακι....:p
το θεμα ειναι να ΄χεις το ''σωστο'' εξοπλισμο....:ok::ok::ok::ok::ok:


 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
και το αφρικα εχει ψηλωσει τουλαχιστον 5 ποντους γιατι εχω μακρυνει κατα 6,5 cm το κεντρικο σταντ και 8,5 το πλαινο:Watching:
φοβος και τρομος για τους κοντυτερους του 1,85:Watching::Watching:
Δε μου λετε παιδες, οταν τοχα οδηγησει αρκετα την τριτη μερα του ταξιδιου το καλοκαιρι στο military road στη Γεωργια, ητανε τοσο ψηλο οσο και τωρα ή το ψηλωσατε κι'αλλο μετα το ταξιδι (που δε νομιζω)? Ή ειχε καθησει λιγο λογω του φορτωματος και ητανε οριακααα ενταξει σε επιπεδη ασφαλτο? Γιατι ανεβηκα πανω προσφατα στο σπιτι του Χριστοφ και παταγα μονο με τις μυτες o_O
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
* Μπροστινά ελατήρια wp και καλάμια με racetech emulators (ευχαριστώ @Manouel650 για τις πληροφορίες)
Να πω επισης οτι το μπροστινο με racetech εχει γινει τελειο και το πηρουνι συμπεριφερεται σαν να ειναι τυπου cartridge, το οδηγησα το μηχανακι στο ταξιδι στη Ασια το καλοκαιρι και το μπροστινο ητανε "αλλου" σε σχεση με το τυπικο μπροστινο ΑΤ(/ΤΑ). Τοσο που οταν βρω ευκαιρια σκεφτομαι να κανω αυτη τη μοντα και στο δικο μου Τρανσαλπ, απλα θελει ψαξιμο για να σεταριστει σωστα και ο Χριστοφ @christof40 το πετυχε τελεια στο μηχανακι του Παντελη :ok:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να πω επισης οτι το μπροστινο με racetech εχει γινει τελειο και το πηρουνι συμπεριφερεται σαν να ειναι τυπου cartridge, το οδηγησα το μηχανακι στο ταξιδι στη Ασια το καλοκαιρι και το μπροστινο ητανε "αλλου" σε σχεση με το τυπικο μπροστινο ΑΤ(/ΤΑ). Τοσο που οταν βρω ευκαιρια σκεφτομαι να κανω αυτη τη μοντα και στο δικο μου Τρανσαλπ, απλα θελει ψαξιμο για να σεταριστει σωστα και ο Χριστοφ @christof40 το πετυχε τελεια στο μηχανακι του Παντελη :ok:
Αυτό ακριβώς είναι η καλύτερη λυση για απλά πιρουνια. Θα ήθελα να δω στην πράξη τη διαφορά πχ. Με το δικό μου που έχει μόνο ελατήρια -λαδια. Μου αρέσουν πολύ αυτές οι μοντες, που με την πρώτη ματιά δεν φαίνεται τιποτα, αλλά στο δρόμο είναι άλλο πράγμα!

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Δε μου λετε παιδες, οταν τοχα οδηγησει αρκετα την τριτη μερα του ταξιδιου το καλοκαιρι στο military road στη Γεωργια, ητανε τοσο ψηλο οσο και τωρα ή το ψηλωσατε κι'αλλο μετα το ταξιδι (που δε νομιζω)? Ή ειχε καθησει λιγο λογω του φορτωματος και ητανε οριακααα ενταξει σε επιπεδη ασφαλτο? Γιατι ανεβηκα πανω προσφατα στο σπιτι του Χριστοφ και παταγα μονο με τις μυτες o_O
Μάλλον το βάρος ήταν Γιώργο. Στο ίδιο ύψος έχει μείνει.
 
Top Bottom