Τουμπανιασμενα africa twin....φωτο για τους λατρεις

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Αυτό ακριβώς είναι η καλύτερη λυση για απλά πιρουνια. Θα ήθελα να δω στην πράξη τη διαφορά πχ. Με το δικό μου που έχει μόνο ελατήρια -λαδια. Μου αρέσουν πολύ αυτές οι μοντες, που με την πρώτη ματιά δεν φαίνεται τιποτα, αλλά στο δρόμο είναι άλλο πράγμα!

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
Όποτε θέλεις στείλε πμ για δοκιμή..
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το πρώην αφρικα μου με ελευθερη remus genesis που ειχε ογκο σχεδον σαν της μαμας (σημαντικο), πιο πολυ αερα στο φιλτροκουτι με αυτοσχεδιο ramair και μεγαλυτερα ζιγλερ ανεβαζε πολυ πιο γρηγορα, καμμια σχεση με μαμα, αλλα εκαιγε αρκετά.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Λοιπόν. Στη μηχανή μου έχουν μπει.
* Σέλα gel motoK
* Ανάρτηση ohlins με ελατήριο hyperpro
* Μπροστινά ελατήρια wp και καλάμια με raceteck emulators (ευχαριστώ @Manouel650 για τις πληροφορίες)
* Προφορτιστήρια μπροστινων ελατηρίων
* Εξάτμιση arrow
* Σωληνάκια υψηλής Venhill μπρος πισω
* Κάγκελα givi μπρος πίσω (από τα μπρος δεν είμαι ευχαριστημένος και κάποια στιγμή θα αλλαχθούν)
* Tutoro chain oiler
* Αντλία βενζίνης Facet
* Ανορθωτής σειριακός εξ Αμερικής (ευχαριστώ @Antreas990 για τις πληροφορίες)
* Φλας led
* Cruise control
* Φυσούνες και grip progrip σιλικόνης για λιγότερους κραδασμούς
* Βολτομετρο, μπριζα 12v και USB, θερμόμετρο και υγρομετρο (και ότι άλλο μας φτιάξει ο @Carooly)
* Αποστάτες τιμονιού
* Χειροποίητα pegs 4 εκατοστά πιο χαμηλά, πιο φαρδιά και οδοντωτά
* Προβολακια από @gefr
* Σιτα φώτων
* Αποστάτες καλαμιών που μαζί με το πίσω αμορτισέρ ψηλωνουν τη μηχανή κατά 5 εκ.
* Βάση GPS Garmin
* Ενίσχυση και επέκταση πλαινου σταντ
* Πίσω γρανάζι 2 δόντια μικρότερο
* Προφιλτρο Guglatech
* Προέκταση σχάρας made by @Antreas990 (ευχαριστώ!)

Επισης ευχαριστώ και τον @GGS μια που από τον Γιωργαρα πήρα την μηχανή και φυσικά τον @christof40 (και τον @el-Gatto) που την κουράρει μια που έχει βάλει άπειρες ώρες επάνω σε αυτήν.
Πολυ ωραια η αφρικανα σου Παντελη!

Μηπως μπορεις να δωσεις info για το cruise control και για τα χαμηλοτερα pegs γιατι ειναι πραγματα που θελω να βαλω.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πολυ ωραια η αφρικανα σου Παντελη!

Μηπως μπορεις να δωσεις info για το cruise control και για τα χαμηλοτερα pegs γιατι ειναι πραγματα που θελω να βαλω.
Ευχαριστώ Γιάννη!

Λοιπόν τα pegs τα πήρα από Bosley's pegs (βρες τον στο Facebook) στα 80€ με μεταφορικά. Στα φτιάχνει οσο χαμηλά και μπροστά ή πίσω θέλεις. Τα θεωρώ από τις πιο βασικές αλλαγές που μπορεί να κάνει κάποιος, ειδικά για μεγάλα ταξίδια και ειδικά εάν είναι ψηλός.

Cruise control έβαλα το Vista
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/201667886406
και έχω να πω ότι δουλεύει άψογα (καλύτερα από kaoko και τα σχετικά...). Αν ψάχνεις μην δεις για άλλο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ευχαριστώ Γιάννη!

Λοιπόν τα pegs τα πήρα από Bosley's pegs (βρες τον στο Facebook) στα 80€ με μεταφορικά. Στα φτιάχνει οσο χαμηλά και μπροστά ή πίσω θέλεις. Τα θεωρώ από τις πιο βασικές αλλαγές που μπορεί να κάνει κάποιος, ειδικά για μεγάλα ταξίδια και ειδικά εάν είναι ψηλός.

Cruise control έβαλα το Vista
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/201667886406
και έχω να πω ότι δουλεύει άψογα (καλύτερα από kaoko και τα σχετικά...). Αν ψάχνεις μην δεις για άλλο.
Εγω δεν ειμαι ψηλός, αλλά εκ των πραγματων οι χαμηλοτεροι μαρσπιεδες προσφερουν πιο ξεκουραστη οδηγηση οπως πολυ σωστα λες, αλλα και βολευουν πολυ στην ορθια οδηγηση, αφενος γιατι χαμηλωνει το κεντρο βαρους, αφετερου γιατι ειναι σαν να ψηλωνεις το τιμονι χωρις να αλλαξει η γεωμετρια της μηχανης.

Ενας περιορισμος ειναι οτι μειωνεις τις κλισεις που περνει η μηχανη στην στροφη, αλλα εαν δεν εχεις σκοπο να στριβεις με τον αγκωνα κατω, θεωρω οτι δεν εχει σημασια.

Ευχαριστω φιλε!
:)

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Σου ευχομαι να το χαρεις @stavrouliasp Παντελη, μοναδικη μου παρατηρηση ειναι να βαψεις τα καγκελα μαυρα!
Ευχαριστώ Νικολαρα! Όσο για τα κάγκελα, μαύρα ήταν και τα έβαψα ηλεκτροστατικη άσπρα. Αλλά αυτό είναι θέμα καθαρά γούστου ;)
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Είπα να αναβαθμίσω λίγο την Africana μου και έτσι τις πρόσθεσα κάγκελα givi (γιατί πήγαινα στο χώμα χωρίς κάγκελα και τα φαιρινγκ της είναι δυσεύρετα)

Σειρά είχε να αλλάξω τις εργοστασιακές χούφτες και να τις αντικαταστήσω με αυτές της touratech

Και τέλος αντικατέστησα την εργοστασιακή εξάτμιση με αυτην της Arrow replica paris dakar


Ο έρωτας μας αναζωπυροθικε!!!

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Η εξάτμιση αυτή νομίζω ότι είναι ότι πιο ωραίο υπάρχει για αφρικα. Τι λέει χωρίς τον σιγαστήρα που την έχεις;

Από τα κάγκελα της givi προσωπικά δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
ωραιος Θανο!αν αυτο δεν λεγεται διαχρονικοτητα (αναφερομενος εμφανισιακα σε μια μοτοσυκλετα) τοτε τι ειναι?
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Είπα να αναβαθμίσω λίγο την Africana μου και έτσι τις πρόσθεσα κάγκελα givi (γιατί πήγαινα στο χώμα χωρίς κάγκελα και τα φαιρινγκ της είναι δυσεύρετα)

Σειρά είχε να αλλάξω τις εργοστασιακές χούφτες και να τις αντικαταστήσω με αυτές της touratech

Και τέλος αντικατέστησα την εργοστασιακή εξάτμιση με αυτην της Arrow replica paris dakar


Ο έρωτας μας αναζωπυροθικε!!!

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κούλα η "μικρή"!! Να τη χαίρεσαι!
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Η εξάτμιση αυτή νομίζω ότι είναι ότι πιο ωραίο υπάρχει για αφρικα. Τι λέει χωρίς τον σιγαστήρα που την έχεις;

Από τα κάγκελα της givi προσωπικά δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος.
Παντελή την εξάτμιση την παρήγγειλα γιατί μου άρεσε πάρα πολύ εμφανισιακά και χωρίς να με ενδιαφέρει το πως θα ακούγεται αλλά έλα που μόλις την άκουσα κ@υλωσ@!!! Τώρα...σε μία κοντινή χωματαδα που πήγα έχω να σου πω πως με ενόχλησε στο δεξι αυτι και ο λόγος είναι επειδή η μηχανή δούλευε συνέχεια με φορτίο(γκαζιού)! Όπως κάθε σοβαρή εταιρία έτσι και η arrow κατασκευάζουν εξατμίσεις η οποίες πρέπει να ακούγονται μόνο στο άνοιγμα του γκαζιού και όχι συνέχεια.
Άρα στο άνοιγμα του γκαζιού βγάζει έναν πάρα πολύ ωραίο και μπάσο θόρυβο που πρέπει να τον συνηθίσω και στο ταξίδι κοιμάται!
Όσο για τα κάγκελα... όταν είχα αγοράσει την μηχανή ειχε κάποια κάγκελα που πιάνανε από τα μπροστινά αυτάκια του πλαισίου όπου και από αυτά πιάνει και η ποδιά με αποτέλεσμα σε δύο τρεις στατικές πτώσεις να σπάνε τα αυτάκια!
Έτσι λοιπόν στην αναζήτηση για κάγκελα κατέληξα στα givi για το λόγο ότι πιάνουν από πολύ πιο σταθερά σημεία που είναι πολύ δύσκολο να σπάσει κάτι σε ενδεχόμενη πτώση!

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Παντελή την εξάτμιση την παρήγγειλα γιατί μου άρεσε πάρα πολύ εμφανισιακά και χωρίς να με ενδιαφέρει το πως θα ακούγεται αλλά έλα που μόλις την άκουσα κ@υλωσ@!!! Τώρα...σε μία κοντινή χωματαδα που πήγα έχω να σου πω πως με ενόχλησε στο δεξι αυτι και ο λόγος είναι επειδή η μηχανή δούλευε συνέχεια με φορτίο(γκαζιού)! Όπως κάθε σοβαρή εταιρία έτσι και η arrow κατασκευάζουν εξατμίσεις η οποίες πρέπει να ακούγονται μόνο στο άνοιγμα του γκαζιού και όχι συνέχεια.
Άρα στο άνοιγμα του γκαζιού βγάζει έναν πάρα πολύ ωραίο και μπάσο θόρυβο που πρέπει να τον συνηθίσω και στο ταξίδι κοιμάται!
Όσο για τα κάγκελα... όταν είχα αγοράσει την μηχανή ειχε κάποια κάγκελα που πιάνανε από τα μπροστινά αυτάκια του πλαισίου όπου και από αυτά πιάνει και η ποδιά με αποτέλεσμα σε δύο τρεις στατικές πτώσεις να σπάνε τα αυτάκια!
Έτσι λοιπόν στην αναζήτηση για κάγκελα κατέληξα στα givi για το λόγο ότι πιάνουν από πολύ πιο σταθερά σημεία που είναι πολύ δύσκολο να σπάσει κάτι σε ενδεχόμενη πτώση!

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω τη ίδια εξάτμιση που βγάζει η arrow για το δικό το TA 600. Ο θόρυβος χωρίς την τάπα είναι ανυπόφορος και ενοχλεί αρκετά και τους γύρω. Επίσης για να δουλέψει σωστά το μηχανάκι χωρίς τάπα θέλει (κατά την άποψη μου) αλλά ζιγκλερ γιατί γίνεται φτωχό το μείγμα. Επίσης χωρίς την τάπα είναι λίγο πιο κούφιο χαμηλά αλλά ψηλά καθαρίζει και τραβάει δυνατά μέχρι το τέλος. Το αντίθετο γίνεται με την τάπα μεσα, τραβάει καλύτερα χαμηλα αλλά ψηλά λαχανιαζει. Μια μέση λύση μεταξύ των δύο είναι την τάπα να της βγάλεις το πλέγμα που έχει στο τέλος. Ζωντανεύει αρκετά, ο ήχος είναι πιο δυνατός και μπάσος από την εργοστασιακή και αν πηγαίνεις χαμηλά δεν ακούγεται. Βέβαια να ξέρεις ότι αν βγάλεις το πλέγμα δεν περνάς ΚΤΕΟ το θόρυβο.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ευτυχώς πιάσαν τόπο οι συμβουλές μου συνονόματε...:)
@thanosxrv Μην ξαναμπείς στον ίδιο προβληματισμό που είχες...
Ζήσε την όσο μπορείς...!!!:)
Καλούς δρόμους να 'χετε...!!!
υγ. Καμιά Γουδοβάσδα θα παίξει φέτος...;:D
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Ευτυχώς πιάσαν τόπο οι συμβουλές μου συνονόματε...:)
@thanosxrv Μην ξαναμπείς στον ίδιο προβληματισμό που είχες...
Ζήσε την όσο μπορείς...!!!:)
Καλούς δρόμους να 'χετε...!!!
υγ. Καμιά Γουδοβάσδα θα παίξει φέτος...;:D
Θα παίξει....

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom