Το Τenere 700 με πήγε στην καλύτερη πισινα της Χαλκιδικής

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Καλησπερα σε ολους !
Το προηγούμενο Σαβ/κο πηγα για 2 μερες στη
Χαλκιδική ,στην Ουρανουπολη συγκεκριμένα με το Τενερε 700 εννοείται,
και έμεινα σε ενα ξενοδοχείο που ειχε την καλυτερη πισινα που εχω παει ποτε.
4 πισίνες βασικα .
Ολα ηταν πολυ παλια γενικά στο ξενοδοχειο ,
σε βαθμο που νομιζες πως εκει γυρίστηκε καμια ταινία με τη Ρενα Βλαχοπουλου ,
αλλα η πισινα που ειχε , ηταν το κατι αλλο .
Με αλλα λογια , μιλαμε για μια καθαρα moto adventure εκδρομη :ha !!!!!
Εδω το βιντεο και καλο υπολοιπο καλοκαιριου ναχουμε ολοι μας παιδια !
 
Με τα γάντια πάλι μαλωμένος είσαι;
:pointu:
 
Με τα γάντια πάλι μαλωμένος είσαι;
:pointu:
Kατσε ,τωρα μετα το 15Αυγουστο θα ταχω ολα ... its a deal !
 
Back
Top Bottom