mallllias
Μέλος
- Όνομα
- κωστας
- Μοτό
- Yamaha Tenere 700
Καλησπερα σε ολους !
Το προηγούμενο Σαβ/κο πηγα για 2 μερες στη
Χαλκιδική ,στην Ουρανουπολη συγκεκριμένα με το Τενερε 700 εννοείται,
και έμεινα σε ενα ξενοδοχείο που ειχε την καλυτερη πισινα που εχω παει ποτε.
4 πισίνες βασικα .
Ολα ηταν πολυ παλια γενικά στο ξενοδοχειο ,
σε βαθμο που νομιζες πως εκει γυρίστηκε καμια ταινία με τη Ρενα Βλαχοπουλου ,
αλλα η πισινα που ειχε , ηταν το κατι αλλο .
Με αλλα λογια , μιλαμε για μια καθαρα moto adventure εκδρομη
!!!!!
Εδω το βιντεο και καλο υπολοιπο καλοκαιριου ναχουμε ολοι μας παιδια !
Το προηγούμενο Σαβ/κο πηγα για 2 μερες στη
Χαλκιδική ,στην Ουρανουπολη συγκεκριμένα με το Τενερε 700 εννοείται,
και έμεινα σε ενα ξενοδοχείο που ειχε την καλυτερη πισινα που εχω παει ποτε.
4 πισίνες βασικα .
Ολα ηταν πολυ παλια γενικά στο ξενοδοχειο ,
σε βαθμο που νομιζες πως εκει γυρίστηκε καμια ταινία με τη Ρενα Βλαχοπουλου ,
αλλα η πισινα που ειχε , ηταν το κατι αλλο .
Με αλλα λογια , μιλαμε για μια καθαρα moto adventure εκδρομη
!!!!!Εδω το βιντεο και καλο υπολοιπο καλοκαιριου ναχουμε ολοι μας παιδια !
