Το ερωτημα. KTM EXC 250 TPI (2021) vs KTM EXC 350F (2020)

Manosfr

Μέλος
Όνομα
Manos
Μοτό
KTM 1190 Adventure R
Σας ευχαριστω ολους για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας. Ηδη εχω ξεκινησει να κοιταζω μονο το 350 καθως νομιζω θα με βολεψει περισσοτερο για αυτο που εχω στο μυαλο μου και ειναι και λιγακι 'πιο ευκολο' απο το διχρονακι. Το μονο προβλημα ειναι οτι θελει παρα, μα παρα, μα παρα πολυ ψαξιμο. Βρηκα ενα 250 εχθες και ενω απο μια αρχικη ματια φαινετε καθαρο, με λιγα χιλιομετρα/ωρες, με πιο καθαρο μυαλο σημερα το πρωι μου βρωμαει. Το μπροστα φτερο φαινετε να κοιταζει αλλου, η τελευταια φωτογραφια στην αγγελια μοιαζει να εχει στραβο υποπλαισιο και ντεποζιτο, και ενω εχει κανει μονο '500' χιλιομετρα φαινετε το καπακι του συμπλεκτη να ειναι ξεβαμενο.
Καθε γνωμη δεχτη!

 
Τελευταία επεξεργασία:

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Σας ευχαριστω ολους για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας. Ηδη εχω ξεκινησει να κοιταζω μονο το 350 καθως νομιζω θα με βολεψει περισσοτερο για αυτο που εχω στο μυαλο μου και ειναι και λιγακι 'πιο ευκολο' απο το διχρονακι. Το μονο προβλημα ειναι οτι θελει παρα, μα παρα, μα παρα πολυ ψαξιμο. Βρηκα ενα 250 εχθες και ενω απο μια αρχικη ματια φαινετε καθαρο, με λιγα χιλιομετρα/ωρες, με πιο καθαρο μυαλο σημερα το πρωι μου βρωμαει. Το μπροστα φτερο φαινετε να κοιταζει αλλου, η τελευταια φωτογραφια στην αγγελια μοιαζει να εχει στραβο υποπλαισιο και ντεποζιτο, και ενω εχει κανει μονο '500' χιλιομετρα φαινετε το καπακι του συμπλεκτη να ειναι ξεβαμενο.
Καθε γνωμη δεχτη!

Απο φωτογραφίες μόνο δεν μπορείς να καταλάβεις, καλό θα είναι να δεις από κοντά 3-4 μηχανάκια που σου φαίνονται τα πιο καλά και μετά εναν έλεγχο απο μηχανικό που εμπιστεύεσαι ή αν ξέρεις και μπορείς εσύ, που και παλι μέσα στο μοτέρ δεν ειναι κανείς ούτε ο μηχανικός, έχει να κάνει με το αν έχει συντηρησει σωστά ο προηγουμενος κάτοχος το μηχανάκι που κάποια πράγματα φαίνονται οπτικά κάποια αλλα όχι... Γνώμη μου μην βιαστεις...δες οσα μπορείς από κοντά.
 

Manosfr

Μέλος
Όνομα
Manos
Μοτό
KTM 1190 Adventure R
Αυτο προσπαθω να κανω, αλλα ειναι λιγο δυσκολο καθως τα περισσοτερα μηχανακια βρισκοντα μακρια απο Λονδινο (2-4 ωρες οδηγηση). Ευχαριστω πολυ για την συμβουλη.
 

Manosfr

Μέλος
Όνομα
Manos
Μοτό
KTM 1190 Adventure R



Καλησπερα στην παρεα. Μετα απο αρκετο ψαξιμο κατελληξα σε αυτο εδω! KTM 350EXCF 2017 Six Days.
Eχθες βγηκα την πρωτη μου σοβαρη βολτα και πραγματικα δεν ξερω γιατι δεν ειχα κανει αυτο το βημα νωριτερα.
Ευχαριστω ολους για την βοηθεια και οσα μου προτεινετε!
Καλες βολτες σε ολους!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450



Καλησπερα στην παρεα. Μετα απο αρκετο ψαξιμο κατελληξα σε αυτο εδω! KTM 350EXCF 2017 Six Days.
Eχθες βγηκα την πρωτη μου σοβαρη βολτα και πραγματικα δεν ξερω γιατι δεν ειχα κανει αυτο το βημα νωριτερα.
Ευχαριστω ολους για την βοηθεια και οσα μου προτεινετε!
Καλες βολτες σε ολους!
Ωραία επιλογή...!
Καλές βόλτες και σε σένα!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κουκλι, να το λασπώσεις μέχρι το κοντέρ!
 

Manosfr

Μέλος
Όνομα
Manos
Μοτό
KTM 1190 Adventure R
Ευχαριστω ολους για τις ευχες! Ωραιο το λασπωμα και οι βολτες αλλα τωρα ψαχνω πληροφοριες οσο αναφορα την σωστη συντηρηση. Δλδ αλλαγες λαδιωνω καθες ποσες ωρες/βολτες, καθαρισμα φιλτρου, λιπανση, αντικατασταση αλυσιδας & γραναζιων. Καθε πληροφορια και ιδεα καλοδεχουμενη.
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Ευχαριστω ολους για τις ευχες! Ωραιο το λασπωμα και οι βολτες αλλα τωρα ψαχνω πληροφοριες οσο αναφορα την σωστη συντηρηση. Δλδ αλλαγες λαδιωνω καθες ποσες ωρες/βολτες, καθαρισμα φιλτρου, λιπανση, αντικατασταση αλυσιδας & γραναζιων. Καθε πληροφορια και ιδεα καλοδεχουμενη.
Καλό πλύσιμο μετά από κάθε βόλτα και μετά λάδωμα αλυσίδας.
Αν παίζεις με λάσπες εκεί πάνω, καλό είναι να έχεις και το εργαλείο καθαρισμού τσιμούχας καλαμιών.
Αν έχεις χρόνο - διάθεση, στο πλύσιμο ανοίγεις και το καπάκι του φίλτρου αέρα, το αφαιρείς και βάζεις την τάπα που υπάρχει για αυτή τη δουλειά και πλένεις καλά. Αντίστοιχα τάπα παίζει και για την εξάτμιση.

Καθάρισμα του φίλτρου ίσως χρειάζεται να κάνεις σε κάθε βόλτα, ανάλογα βέβαια με τις συνθήκες.
Σε μια μεγάλη ημερήσια πχ σε ξερό χώμα και ιδιαίτερα αν είσαι πίσω από άλλους που σηκώνεται σκόνη θα δεις οτι έχει μαζέψει μούργα, οπότε θέλει πλύσιμο.
Σε μικρότερες βόλτες με πιο υγρά χώματα χωρίς πολλές σκόνες δε χρειάζεται. Σε κάθε περίπτωση ανοίγεις το καπάκι και το τσεκάρεις.
Για το πλύσιμο το βγάζεις, πλύσιμο σε λεκανάκι με σαπούνι και χλιαρό νερό, πολύ καλό ξέβγαλμα και στίψιμο, το αφήνεις να στεγνώσει και μετά το λαδώνεις, είτε με σπρέι είτε πάλι σε λεκανάκι με λάδι για φίλτρο. Αν λαδώσεις σε λεκανάκι, θέλει πολύ καλό στίψιμο. Αφήνεις να στεγνώσει λίγο και μετά (την επόμενη μέρα ) το τοποθετείς.
Βολεύει να έχεις και ένα 2ο και να παίζεις εναλλάξ.

Λάδια αλλάζεις ανάλογα με τη χρήση που του κάνεις. Αν ζορίζεται σε μονοπάτια ή παίζεις με αγωνιστικούς ρυθμούς καλό είναι να είσαι by the book. Σε πιο χαλαρή φάση μπορείς να αλλάζεις κάθε 20 ώρες. Εγώ αλλάζω φίλτρο κάθε 2η αλλαγή λαδιών. Στην αλλαγή λαδιών ανοίγεις - καθαρίζεις και τα μεταλλικά φίλτρα (νομίζω το δικό σου έχει ένα). Καλό είναι να παίρνεις μαζί με τα λάδια σου και όλο το σετ με τα λάστιχα για τις τάπες καθώς και τη χάλκινη ροδέλα της μαγνητικής βίδας αποστράγγισης.

Μια φορά το χρόνο μπορείς να κάνεις μια αντικατάσταση στα υγρά του ψυγείου, το δικό σου βγαίνουν εύκολα από μια βίδα-τάπα χαμηλά δίπλα στο δεξί καπάκι.
Υγρά συμπλέκτη (dot 5.1) αντίστοιχα, εκεί βολεύει να έχεις ένα μικρό λάστιχο όπου το βάζεις στο ρακόρ στον κύλινδρο του συμπλέκτη για να κάνεις εύκολα αντικατάσταση/εξαέρωση. Η διαδικασία είναι απλή, αν θες βλέπεις και κάνα βίντεο. Ανοίγεις το δοχείο, αφαιρείς με σύριγγα το παλιό υγρό, γεμίζεις με νέο και αρχίζεις τη στάνταρ διαδικασία "κρατάω πατημένη μανέτα συμπλέκτη- ανοίγω με κλειδάκι το ρακόρ για να βγάλει το υγρό - κλείνω το ρακόρ - αφήνω μανέτα", μέχρι να κατέβουν όλα τα υγρά. Στη διαδικασία αυτή συμπληρώνεις συχνά υγρό πάνω για να μη σου πάρει αέρα.

Όλα τα παραπάνω είναι πολύ απλά σα διαδικασία, αν τα κάνεις 1-2 φορές μετά πάει τυφλά.

Αλυσίδα - γρανάζια δεν είναι πολύ στάνταρ στα καθαρά. Θα το δεις ανάλογα με τη χρήση.
 

Manosfr

Μέλος
Όνομα
Manos
Μοτό
KTM 1190 Adventure R
Σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες πραγματικα χρησιμες!
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
καλές βόλτες Μάνο ! έκανες την καλύτερη επιλογή

από την δική μου πείρα, και ανάλογα βέβαια με τον κάλο του καθενός :laugh: θα σου πρότεινα λάδια κάθε 10-12 ώρες max
άσχετα με το τι λέει το βιβλίο, και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για πολύ καιρό.
Εγώ που τα άλλαξα 2 φορές, στις 15 ώρες, που λέει η ΚΤΜ, δε μου άρεσαν καθόλου τα λάδια ... :)
Με συχνές αλλαγές, μπορεί και να ξεπεράσεις τις 350-400 ώρες, χωρίς να χρειαστεί πιστόνι
 
Top Bottom