Το 610 δεν κρατιέται με τίποτα! (πρόβλημα με συμπλέκτη)

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
Καλά τα ΚΤΜ, τα BMW κτλ. κτλ. , αλλά σαν τα Husqvarna και τον ατίθασο, εξωτικό τους χαρακτήρα δεν έχει! Αν κρίνω από το δικό μου τουλάχιστον.
Το βάζεις μπροστά το πρωί και μοιάζει ήρεμο και πειθήνιο σχετικά. Μόλις όμως ξυπνήσει καλά-καλά και ζεσταθεί, δεν το συγκρατεί τίποτα! Ακόμα και με πατημένο συμπλέκτη στα φανάρια, πάει να φύγει μπροστά σαν λιοντάρι που θέλει να φάει τον χριστιανό που κάνει το λάθος να περάσει την διάβαση. Τόσο που καμμιά φορά μόνο με φρένο μπορώ να το κρατήσω.
Θα μου πείτε να βάλω νεκρά και να τελειώνει το θέμα. Ναι, καλά. Το 610 το ρωτήσατε; Σταματημένο στο φανάρι, ο λεβιές των ταχυτήτων δεν κουνιέται χιλιοστό. Ούτε νεκρά ούτε δευτέρα μπαίνουν. Εν κινήσει, δεν έχω κανένα θέμα. Οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά. Γενικότερα, αυτό το μηχανάκι μόνο όταν κινείται είναι καλά. Αλλιώς μόνο το kill switch το ηρεμεί. Όλα αυτά κρύο δεν τα κάνει και σε ξεγελάει στην αρχή.

Δοκίμασα να ρυθμίζω την ντίζα συμπλέκτη, αλλά δεν βοήθησε. Από περιέργεια, δοκιμάσα διάφορες ρυθμίσεις. Παντού το ίδιο (αρνητικό) αποτέλεσμα. Επίσης, δεν βλέπω καμμία φθορά στην ντίζα.

Τι να κάνω; Να ρίξω Valium στο ντεπόζιτο; Στο φαρμακείο θα μου ζητήσουν συνταγή. Δέχονται οι φαρμακοποιοί συνταγές από μηχανικούς μοτοσικλετών;

Δεν είχα ποτέ στο παρελθόν "εξωτικό" μηχανάκι, αλλά νομίζω ότι αυτή του η συμπεριφορά δεν είναι συνηθισμένη ακόμη και για μηχανή του είδους του. Να ανησυχώ; Να περιμένω τα χειρότερα (π.χ. να μην έχω συμπλέκτη καθόλου); Τι πιστεύετε ότι φταίει;
 

thn

Μέλος
Περιοχή
Καστοριά
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
06' TE610
Χρειάστηκε να μαζέψεις πολύ την ντίζα; μήπως έχει αρπάξει το αξονάκι του συμπλέκτη; το αξονάκι αυτό είναι στη λίστα τον προβλημάτων που έχει το 610, στραβώνει και σπάει, στο δικό μου έχει αλλαχτεί δύο φορές από ότι μου είπε ο πρώην ιδιοκτήτης. Εν κινήσει δεν έχεις πρόβλημα ούτε στα ανεβάσματα ούτε και στα κατεβάσματα;
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Έχεις καινούργια ντίζα να δοκιμάσεις;
Υπάρχει περίπτωση να: α) έχει ξεχειλώσει η ντίζα; β) μην είναι ακριβώς η δικιά του;
Για το αξονάκι έχω ακούσει κι εγώ από κάτοχο 610 ότι είναι πέιν ιν δι ας, αλλά δεν ξέρω σε τι επηρεάζει την λειτουργία του συμπλέκτη.
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Καλά τα ΚΤΜ, τα BMW κτλ. κτλ. , αλλά σαν τα Husqvarna και τον ατίθασο, εξωτικό τους χαρακτήρα δεν έχει! Αν κρίνω από το δικό μου τουλάχιστον.
Το βάζεις μπροστά το πρωί και μοιάζει ήρεμο και πειθήνιο σχετικά. Μόλις όμως ξυπνήσει καλά-καλά και ζεσταθεί, δεν το συγκρατεί τίποτα! Ακόμα και με πατημένο συμπλέκτη στα φανάρια, πάει να φύγει μπροστά σαν λιοντάρι που θέλει να φάει τον χριστιανό που κάνει το λάθος να περάσει την διάβαση. Τόσο που καμμιά φορά μόνο με φρένο μπορώ να το κρατήσω.
Θα μου πείτε να βάλω νεκρά και να τελειώνει το θέμα. Ναι, καλά. Το 610 το ρωτήσατε; Σταματημένο στο φανάρι, ο λεβιές των ταχυτήτων δεν κουνιέται χιλιοστό. Ούτε νεκρά ούτε δευτέρα μπαίνουν. Εν κινήσει, δεν έχω κανένα θέμα. Οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά. Γενικότερα, αυτό το μηχανάκι μόνο όταν κινείται είναι καλά. Αλλιώς μόνο το kill switch το ηρεμεί. Όλα αυτά κρύο δεν τα κάνει και σε ξεγελάει στην αρχή.

Δοκίμασα να ρυθμίζω την ντίζα συμπλέκτη, αλλά δεν βοήθησε. Από περιέργεια, δοκιμάσα διάφορες ρυθμίσεις. Παντού το ίδιο (αρνητικό) αποτέλεσμα. Επίσης, δεν βλέπω καμμία φθορά στην ντίζα.

Τι να κάνω; Να ρίξω Valium στο ντεπόζιτο; Στο φαρμακείο θα μου ζητήσουν συνταγή. Δέχονται οι φαρμακοποιοί συνταγές από μηχανικούς μοτοσικλετών;

Δεν είχα ποτέ στο παρελθόν "εξωτικό" μηχανάκι, αλλά νομίζω ότι αυτή του η συμπεριφορά δεν είναι συνηθισμένη ακόμη και για μηχανή του είδους του. Να ανησυχώ; Να περιμένω τα χειρότερα (π.χ. να μην έχω συμπλέκτη καθόλου); Τι πιστεύετε ότι φταίει;
Χωρίς δεύτερη σκέψη ξεκινάς από το αξονάκι που σου είπε ο @thn και αν μας τα εξήγησες καλά 99% είναι αυτό.. Πες μου ότι έχεις και μεγαλύτερο κενό στη μανέτα η το πάτημα στον πρώτο ένα πόντο είναι κάπως περίεργο(δεν συμβαίνει πάντα) και μπορώ να πω 99,99.. :p






Βασικά λάθος......









Πρώτα πρώτα εξορκισμό:wacky:













Αυτό το μαραφέτι κανονικά θα πρέπει να βγαίνει πολύ εύκολα όπως σε όλα τα μηχανάκια ελπίζω και σου εύχομαι δλδ.. Ανάλογα από ποια μεριά του μοτέρ καταλήγει η ντίζα,βγάζεις το καπάκι και μετά με ένα απλό τράβηγμα θα πρέπει να το πάρεις στα χέρια.. Κοίτα με το μάτι στα τελειώματα της βέργας για πιθανά χτυπήματα η αν έκαναν κεφάλι κοίτα-σιγουρέψου ότι είναι/δεν είναι ίσια η βέργα και ελπίζω να είναι.........Θεόστραβη...:) Δεν κοστίζει πολλά ούτε πολύ χρόνο θέλει! Προσπαθώ να θυμηθώ τι είχα κάνει στο rg80:p που είχα καααποτε το ίδιο πρόβλημα και δεν θυμάμαι καθόλου...!! Τώρα αν δεν είναι αυτό.... Δεν έχω ιδέα δεν ξαναστέλνω :pΜόνο θα ακούω! Να μας πεις τι έγινε ε!!

@est επηρεάζει επακριβώς σε όλα αυτά που προανέφερε ο προβληματιζόμενος! +ότι το θέμα απασχολεί ""αρκετά"" μηχανάκια του ίδιου συστήματος εννοείτε...!:UH:
 
Τελευταία επεξεργασία:

thn

Μέλος
Περιοχή
Καστοριά
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
06' TE610
Το αξονακι γυρνάει 180° και βγαίνει όταν είναι ελεύθερο (αυτό έχω καταλάβει εγω) το πρόβλημα είναι αν στράβωσε η έσπασε τότε ίσως χρειάζεται λύσιμο.

Τώρα που το ξαναβλέπω σωστά λες @Spyrious --> http://www.cafehusky.com/threads/sudden-slack-in-clutch-lever.19101/

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
Την περιστροφή των 180 μοιρών την δοκίμασα, με παταγώδη αποτυχία. Δοκίμασα να βγάλω το αξονάκι περιστρέφοντας το σε διάφορες γωνίες, πάλι χωρίς επιτυχία. Μετά την δοκιμή αυτή το πρόβλημα χειροτέρεψε, σε σημείο να φοβάμαι να προχωρήσω το 610 έστω και 10 μέτρα.

Η αλήθεια είναι ότι life got in the way και δεν ασχολήθηκα όσο θα έπρεπε. Αλλά δεν σας ξέχασα. Μόλις λυθεί, θα ποστάρω πληροφορίες.
 

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
Αν και υπολόγιζα να ασχοληθώ ο ίδιος με την βοήθεια ενός φίλου που έχει περισσότερες τεχνικές γνώσεις από μένα, τελικά χρόνος δεν βρέθηκε και λύση δόθηκε από το συνεργείο.

Τελικά ήταν το αξονάκι. Ήταν ακριβώς όπως στην φωτογραφία που ανέβασε ο @thn.
Για να βγει το αξονάκι, βγήκε το καπάκι του συμπλέκτη και χάθηκαν τα λάδια. Αντικαταστάθηκαν με τον ίδιο τύπο που είχα και πριν (Motorex 10W-60 full synthetic). Επειδή δεν το έκανα ο ίδιος, δεν έχω περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς βγαίνει...
Το καινούριο αξονάκι ήταν πανάκριβο: €150!! :eek: Άμα πρέπει να αλλάζω αξονάκια κάθε 8000-10000 χλμ. καήκαμε!
Ο μηχανικός πρότεινε να ισιώσω και να ξανακολλήσω το παλιό αξονάκι και να το κρατήσω, πράγμα που σκοπεύω να κάνω.

Αντικαταστάθηκε και η ντίζα συμπλέκτη αν και προφανώς δεν χρειαζόταν. Κράτησα την παλιά για ανταλλακτικό, δεν φαίνεται να έχει ουσιαστική φθορά.
 
Top Bottom