Τσιπαρισμα η οχι

SOTIRIOS

Μέλος
Όνομα
sotirios
Μοτό
BMW R 1150 RT 2002
Εχω το BMW R 1150 RT 2002 το εχω αγορασει απο γερμανια ,αξιζει να το τσιπαρω η οχι?????
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εχω το BMW R 1150 RT 2002 το εχω αγορασει απο γερμανια ,αξιζει να το τσιπαρω η οχι?????
ΝΑΙ !!!!
θα μεταμορφωθει με ενα bbpower chip
Υπο την προυποθεση οτι θα αντικατασταθει ο καταλυτης με ενα Υ, θα μπει ενα remus τελικο και θα ανοιξει λιγο η εισαγωγη (βασικα αφαιρεις το snorkel).

Επικοινωνησε με αυτους για λεπτομερειες μοντελου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εχω το BMW R 1150 RT 2002 το εχω αγορασει απο γερμανια ,αξιζει να το τσιπαρω η οχι?????
Για να το τσιπάρεις πρέπει να έχει την ηλεκτρονική που ξεκινάει με 7 στα νούμερα της από τα τελευταία 1150.

Έχω 1150 gs μονόμπουζο του 2001και για να το τσιπαρω άλλαξα την ηλεκτρονική και ναι αξίζει, κανένα πρόβλημα και μόνο θετικά. Δεν ανέβηκε η κατανάλωση και στροφαρει από 3.000 στρ και πάνω πολύ πιο γρήγορα με το τσιπ.

Επίσης επιταχύνει δυνατά την overdrive 6η ταχύτητα από τις 2500 στρ.

Όμως το RT έχει σημαντικές διαφορές στην τροφοδοσία σε σχέση με το gs για αυτό είναι καλύτερα να επικοινωνήσεις με τον Γιάννη από Θεσσαλονίκη, John's performance θα τον βρεις και στο ebay.

Έχω remus τελικό χωρις τάπα και δεν έχω αφαιρέσει τον καταλύτη. Δεν κάνει καθόλου φασαρία, ακούγεται λίγο πιο μπάσο από μαμά.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Όμως το RT έχει σημαντικές διαφορές στην τροφοδοσία σε σχέση με το gs για αυτό είναι καλύτερα να επικοινωνήσεις με τον Γιάννη από Θεσσαλονίκη, John's performance θα τον βρεις και στο ebay.
Αλλα ρεύματα, άλλες σχέσεις. Κατά την γνώμη μου δεν είναι βουλομένο, πνιγμένο, το σασμάν του όπως το gs. Έχεις οδηγήσει r1100s?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αλλα ρεύματα, άλλες σχέσεις. Κατά την γνώμη μου δεν είναι βουλομένο, πνιγμένο, το σασμάν του όπως το gs. Έχεις οδηγήσει r1100s?
Όχι δεν έτυχε αλλά μου αρέσει πολύ σαν μοτοσυκλέτα.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Όχι δεν έτυχε αλλά μου αρέσει πολύ σαν μοτοσυκλέτα.
Κάνε την μια βόλτα, θα τρελαθείς. Κ δεν βουτάει από βάρος όπως το rt
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κάνε την μια βόλτα, θα τρελαθείς. Κ δεν βουτάει από βάρος όπως το rt
Δεν πρόκειται να αλλάξω το gs 1150 οπότε αποφεύγω να οδηγώ άλλες μηχανές.

Όχι επειδή είναι επιλογή μου αλλά λόγω οικονομικού strimokol.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Για πάμε λίγο , έβαλα πρόγραμμα στο 1200 του 2012 τουιν καμ

Εξαφανίστηκε ένα λαγκ που είχε κατα την εκκίνηση , έφυγε η 'τρύπα΄ στις 3500-4500 και στις μεσαίες ανεβάζει πολύ πιο γρήγορα .
Ανέβηκε λίγο ο κόφτης , έγινε πιο πλούσιο , λίγο το αβανς στις μεσαίες .
Ο εγκέφαλος πήγε στον John Gemi και επεστρεψε ετοιμος .
Η σχέση τιμής με αυτό που παίρνεις , είναι θετική .

Tώρα πρεπε να βρω έναν εξατμισά να μου φτιάξει ένα Y ,
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Για πάμε λίγο , έβαλα πρόγραμμα στο 1200 του 2012 τουιν καμ

Εξαφανίστηκε ένα λαγκ που είχε κατα την εκκίνηση , έφυγε η 'τρύπα΄ στις 3500-4500 και στις μεσαίες ανεβάζει πολύ πιο γρήγορα .
Ανέβηκε λίγο ο κόφτης , έγινε πιο πλούσιο , λίγο το αβανς στις μεσαίες .
Ο εγκέφαλος πήγε στον John Gemi και επεστρεψε ετοιμος .
Η σχέση τιμής με αυτό που παίρνεις , είναι θετική .

Tώρα πρεπε να βρω έναν εξατμισά να μου φτιάξει ένα Y ,
Κανονικά, δεν έπρεπε πρώτα να φτάξεις την εξάτμιση και μετά να τσιπάρεις? Ή το τσιπ είναι υπολογισμένο και για την μοντιφιά στην εξάτμιση?
 

KolaMare

Μέλος
Όνομα
Νικολας
Μοτό
R1150GS
DR250S
onroad δεν θέλω να είμαι η Κασσανδρα της συζήτησης, αλλά θα πρέπει να κάνεις κάποια (αρκετές εκατοντάδες) χλμ για να δεις αν διατηρεί αυτή τη συμπεριφορά. Επικρατεί πολύ σκεπτικισμός αναφορικά με τον Γιάννη. Συστήνω ένα τσεκ τα ποστς / άρθρα του roger 04 rt στο advride, όπου εξηγεί τους μηχανισμούς και το concept πίσω απο τα closed loops και την σχέση με το αυτόματο compensate που κάνουν οι εγκέφαλοι.

Έχω αρκετά χρόνια πάνω στο δικό μου 1150 ένα stage 8-9 (ούτε που θυμάμαι) και η αλήθεια ειναι ότι ο αρχικός ενθουσιασμός εξαφανίστηκε στη βδομάδα.

Υ πήρα απο τον motonio και έμεινα πολύ ευχαριστημένος
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
onroad δεν θέλω να είμαι η Κασσανδρα της συζήτησης, αλλά θα πρέπει να κάνεις κάποια (αρκετές εκατοντάδες) χλμ για να δεις αν διατηρεί αυτή τη συμπεριφορά. Επικρατεί πολύ σκεπτικισμός αναφορικά με τον Γιάννη. Συστήνω ένα τσεκ τα ποστς / άρθρα του roger 04 rt στο advride, όπου εξηγεί τους μηχανισμούς και το concept πίσω απο τα closed loops και την σχέση με το αυτόματο compensate που κάνουν οι εγκέφαλοι.

Έχω αρκετά χρόνια πάνω στο δικό μου 1150 ένα stage 8-9 (ούτε που θυμάμαι) και η αλήθεια ειναι ότι ο αρχικός ενθουσιασμός εξαφανίστηκε στη βδομάδα.

Υ πήρα απο τον motonio και έμεινα πολύ ευχαριστημένος
Καλά σίγουρα , εγώ έχω κάνει μόνο 300χλμ αλλά δείχνει να δουλεύει καλύτερα .
Μέσα στο επόμενο 20ημερο θα κάνω αλλά 3500 χλμ , όποτε θα έχω κάποια καλύτερη άποψη .
Θα δείξει στο μέλλον , η δουλειά δεν έγινε για αύξηση ιπποδύναμης αλλά για να διορθώσει αυτά που έγραψα .
Σε εμένα διορθώθηκαν , ελπίζω ότι δεν θα γυρίσει αυτόματα ξανά σε στοκ μορφή .
Επίσης εγώ μόνο καλά λόγια έχω ακούσει για τα προγράμματα που κάνει , έχω οδηγήσει 1150 δικό του και έχει διαφορά από στοκ (δεν ξέρω πιο stage ειχε επανω )

Τώρα για την συννενόηση με τον Γιάννη ο κάθε ένας είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του .

Για το Υ έχω πάρει μοτονιο και παπαγιαννη και έχουν χρόνο από τον επόμενο μήνα και μετά
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κανονικά, δεν έπρεπε πρώτα να φτάξεις την εξάτμιση και μετά να τσιπάρεις? Ή το τσιπ είναι υπολογισμένο και για την μοντιφιά στην εξάτμιση?
Είναι υπολογισμένο για την μετατροπή ήδη .
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Τρύπα....στο 2εκκεντρο???
αμεεεεεε

KolaMare ξεκινησα να τον διαβασω αλλα μετα ειδα οτι ειναι 115 σελιδες και τα εχει λιγο μπρεδεμενα ολα τα μοτερ μαζι .
τώρα ιτ ιζ γουατ ιτ ιζ .
Η σχέση τιμής - απόδοσης είναι πολύ καλή έως τώρα , το πολύ πολύ αν δω κάποια δυσλειτουργια να το ξανά γυρίσω σε στοκ μορφή εύκολα και γρήγορα εδώ στην Αθήνα .
 

KolaMare

Μέλος
Όνομα
Νικολας
Μοτό
R1150GS
DR250S
onroad εννοειται οτι αν εισαι ικανοποιημενος στο δρομο, ολα τα άλλα δεν έχουν σημασία.
ο roger εχει και "ανταγωνιστικό" προιόν, το AF-XiED λινκ , το οποίο σε δεύτερο χρόνο θα ήθελα να το τσεκάρω καλύτερα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
αμεεεεεε

KolaMare ξεκινησα να τον διαβασω αλλα μετα ειδα οτι ειναι 115 σελιδες και τα εχει λιγο μπρεδεμενα ολα τα μοτερ μαζι .
τώρα ιτ ιζ γουατ ιτ ιζ .
Η σχέση τιμής - απόδοσης είναι πολύ καλή έως τώρα , το πολύ πολύ αν δω κάποια δυσλειτουργια να το ξανά γυρίσω σε στοκ μορφή εύκολα και γρήγορα εδώ στην Αθήνα .
Δεν σε βλέπω να το γυρίζεις ούτε εσύ!!! ;)

(Βασικά, δεν ξέρω κανέναν να το έχει γυρίσει σε εργοστασιακή μορφή)
 
Top Bottom