ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι βασικές διαφορές από την απλή έκδοση είναι η παρακάτω:
  • Δύο πλευρικά τοποθετημένα ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 23 λίτρων που κατεβαίνουν χαμηλά ενώ το άνω μέρος τους βρίσκεται σε χαμηλότερη θέση συγκριτικά με την απλή έκδοση. Η νέα αυτονομία αγγίζει πλέον τα 500 χλμ. (η απλή έκδοση είχε ψηλότερο κέντρο βάρους και 16 λίτρα χωρητικότητα)
  • Επίπεδη σέλα 2 τμημάτων με έμπνευση από τα ράλι. Είναι φαρδύτερη και ταυτοχρόνως και 20 χλστ. ψηλότερη με συνολικό ύψος στα 890 χλστ. Είναι λιγότερο κυρτή στο εμπρός τμήμα της και διευκολύνει τις μετακινήσεις στην εκτός δρόμου οδήγηση (η απλή έκδοση βρίσκεται στα 870 χλστ.)
  • Έγχρωμη οθόνη TFT 5" με δυνατότητα συνδεσιμότητας στο κινητό τηλέφωνο (η απλή έκδοση είχε μονόχρωμη LCD οθόνη)
  • ABS με δυνατότητα εναλλαγής 3 τρόπων λειτουργίας: α) πλήρως ενεργοποιημένο, β) απενεργοποιημένος μόνο ο πίσω τροχός και γ) πλήρως απενεργοποιημένο (η απλή έκδοση δεν είχε τη δυνατότητα της μερικής απενεργοποίησης).
  • Μπροστινό πιρούνι KYB 43 χλστ. υψηλών προδιαγραφών, διαδρομή 230 χλστ. (στο απλό ήταν 210 χλστ.)
  • Ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού Öhlins με 18 θέσεις τοποθετημένο ψηλά για εύκολη ρύθμιση on the fly
  • Πίσω αμορτισέρ τύπου piggyback από αλουμίνιο, διαδρομή μεγαλύτερη από 220 χλστ. (στο απλό ήταν 200 χλστ.)
  • Κινητήρας EU5 CP2 υψηλής ροπής
  • Κουτί φίλτρου αέρα νέας σχεδίασης που δεν επιτρέπει την εύκολη εισροή σκόνης κατά την εκτός δρόμου οδήγηση
  • Μεγαλύτερη ζελατίνα που συμπεριλαμβάνει flaps που μπορούν εύκολα να αφαιρεθούν
  • Φλας LED στον βασικό εξοπλισμό
  • Νέες προστασίες με ενισχυμένες κάθετες περσίδες στο ψυγείο (αντιγραφή από τα αγωνιστικά) καθώς και στο εμπρός τμήμα του φέρινγκ που είναι αντικαταστάσιμα και προστατεύουν καλύτερα σε πτώσεις (προστατευτικές μπάρες τέλος... επιτέλους)
  • Νέα διαιρούμενη ποδιά σε 3 κομμάτια
  • 10 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
  • Φαρδύτερα πατητά αναβάτη
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης το World Raid πωλείται 800 ευρώ περισσότερο από την έκδοση Rally.
Συμπεραίνω λοιπόν ότι στη χώρα μας θα πωλείται κοντά στα 13500 (και μάλλον όχι περισσότερο από 13700), αφού η έκδοση Rally κοστίζει 12700.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης το World Raid πωλείται 800 ευρώ περισσότερο από την έκδοση Rally.
Συμπεραίνω λοιπόν ότι στη χώρα μας θα πωλείται κοντά στα 13500 (και μάλλον όχι περισσότερο από 13700), αφού η έκδοση Rally κοστίζει 12700.
Με τις διαφορές που έγραψες,σε σχέση με το απλό, βλέπω να γεμίζουμε μεταχειρω τ700.
Πραγματική αναβαθμιση
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Βάρος, και σύγκριση με το απλό;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βάρος, και σύγκριση με το απλό;
Και τα 2 βαριδια είναι.
Αν έχει πιο χαμηλά το κέντρο βάρους το καινούργιο, ισως να φαίνεται πιο ελαφρυ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
204 το απλό και 220 το raid.

Για τον gsmaniac θα είναι παιχνιδάκι μιάς και το ένα που έχει ζυγίζει 256 και το άλλο ένα 180άρι στο νερό :roflmao:
Και στα 2 οξω επεσες
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για γράψε λοιπόν τις πραγματικές τιμές. Κυρίως με ενδιαφέρει το μικρό.
Στο θέμα του κυρίαρχου, όταν περάσω από πλάστιγγα.
Αλλά δεν είναι 180 μαμά το domi
Πρέπει να είμαστε γύρω στα 150
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Στο θέμα του κυρίαρχου, όταν περάσω από πλάστιγγα.
Αλλά δεν είναι 180 μαμά το domi
Πρέπει να είμαστε γύρω στα 150
Νομίζω γεμάτο μαμά είναι 168. Υπολογίζω έχει πάρει 5 κιλά με ότι έχεις βάλει, και 7 ακόμα για τον χαβαλέ και να ΄μαστε!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και τα 2 βαριδια είναι.
Αν έχει πιο χαμηλά το κέντρο βάρους το καινούργιο, ισως να φαίνεται πιο ελαφρυ
Μεγάλο On-Off είναι ρε μάστορα πόσο θες να ζυγίζει? ¨Οσο ζύγιζες εσύ στο δημοτικό?!

Θα έρθει τώρα ο Κινέζος η Covove (ZF-KY Group) ή αλλιώς η εταιρεία που φτιάχνει το daytona Maverick 500 και θα σας ρίξει στα μούτρα το COLOVE 800Χ που το ανακοινώνουν 180 κιλά γεμάτο με το μοτέρ 790 της ΚΤΜ (κόπια(?)ρέπλικα(?)ιδιο ακριβώς(??) κανείς δεν ξέρει ακόμα..

Εδώ η εκδοχή προ-προ παραγωγής


τωρα πώς θα βγούν αυτά τα κιλά δε ξέρω ίσως φτιάξουν πλαίσιο απο μερέντα ζάντες απο βούτυρο και αναρτήσεις απο ανακυκλωμένο πλαστικό ή ίσως ανακάλυψαν τον τρόπο να το κάνουν δε ξέρω..

Αλλά άμα όντως έρθει και όντως είναι καλό θα κλάψουν μανούλες..

Ο Zhang Xue ρε θα γίνει ο μπαμπάς σας γατάκια!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μεγάλο On-Off είναι ρε μάστορα πόσο θες να ζυγίζει? ¨Οσο ζύγιζες εσύ στο δημοτικό?!

Θα έρθει τώρα ο Κινέζος η Covove (ZF-KY Group) ή αλλιώς η εταιρεία που φτιάχνει το daytona Maverick 500 και θα σας ρίξει στα μούτρα το COLOVE 800Χ που το ανακοινώνουν 180 κιλά γεμάτο με το μοτέρ 790 της ΚΤΜ (κόπια(?)ρέπλικα(?)ιδιο ακριβώς(??) κανείς δεν ξέρει ακόμα..

Εδώ η εκδοχή προ-προ παραγωγής


τωρα πώς θα βγούν αυτά τα κιλά δε ξέρω ίσως φτιάξουν πλαίσιο απο μερέντα ζάντες απο βούτυρο και αναρτήσεις απο ανακυκλωμένο πλαστικό ή ίσως ανακάλυψαν τον τρόπο να το κάνουν δε ξέρω..

Αλλά άμα όντως έρθει και όντως είναι καλό θα κλάψουν μανούλες..

Ο Zhang Xue ρε θα γίνει ο μπαμπάς σας γατάκια!!
Εγώ από την πρώτη μέρα λέω ότι 2κυλινδρο ελαφρύ δεν γίνεται ...γκουρού των κινεζικών επενδύσεων!!

Έμαθα ότι κανείς εντατικά μαθήματα κινεζικής γλωσσας:nnj:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αρε απριλιαρα τι τους εκανες,βαλαν και προγραμματα ειδα,οταν διαφημιζε η γιαμαχα την απλοτητα :D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ από την πρώτη μέρα λέω ότι 2κυλινδρο ελαφρύ δεν γίνεται ...γκουρού των κινεζικών επενδύσεων!!

Έμαθα ότι κανείς εντατικά μαθήματα κινεζικής γλωσσας:nnj:
Μας έχει τρελάνει με τη Λονσιν.... ας πάρει επιτέλους μετοχές να τελειώνουμε.

Daggers in Brothel
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ από την πρώτη μέρα λέω ότι 2κυλινδρο ελαφρύ δεν γίνεται ...γκουρού των κινεζικών επενδύσεων!!

Έμαθα ότι κανείς εντατικά μαθήματα κινεζικής γλωσσας:nnj:
Σιγά που δεν μπορούν να κάνουν 2κύλινδρο ελαφρύ! Απλά πρέπει σώνει και καλά να κάνεις και ταξίδια άνετα δικάβαλο και να έχεις και αυτονομία να σε βγάλει στο Δυρράχιο μονοτεπόζιτος και να φορτώσεις και τη γκαρνταρόμπα της κυράς και να πάρεις και δώρο για τη πεθερά απο Ντουμπρόβνικ να μη σε πεί και αγενή!

ΜΙα χαρά γίνονται όλα. Ενα σύγχρονο 2κύλινδρο μοτέρ όπως το 790 2Κ της KTM σε σειρά ζυγίζει λιγότερο απο μονοκύλινδρα παλαιότερα όπως ο Rotax της BMW. Νομίζω 51 κιλά ζυγίζει περίπου ο ΚΤΜ και μάλλον περισσότερο ο Rotax. Και απο διαστάσεις είναι πολύ κοντά.

Τεχνολογία υλικών, τεχνολογία σχεδιασμού, οφέλη 2Κ κινητήρα χωροταξικά κλπ.

Έχουμε δει και παλαιότερα SXV550 2K πούπουλο. Πονάει Χοντάκιδες?! Θα έρθει όμως τώρα ο Zhang Xue και θα σας το τρίψει στη μούρη. Εδώ θα είμαι να σας μεταφράζω.. Πώς λέγεται η ΤΣΑΠΟΥ στα Κινέζικα..:roflmao:


Μας έχει τρελάνει με τη Λονσιν.... ας πάρει επιτέλους μετοχές να τελειώνουμε.

Daggers in Brothel
Άμα είχα μετοχές στη Loncin βρε Αυστριακή φανουρόπιτα με Ινδικό κάρυ εδώ θα μουνα να μιλάω με εσάς πλεμπαίοι?!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μίλησε και η κινέζικη μουσταλευριά...
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Εγώ δεν κατάλαβα αυτό με το φιλτροκουτι.
Αυτή δεν είναι η δουλειά όλων των φιλτροκουτιων;
Να μη μπαίνει άμμος και σκόνη μέσα;
Τι το διατυμπανιζουν δλδ σαν έξτρα.
Τι το διαφορετικό έχει;
Δλδ στο "απλό" εμπαζε και το βελτίωσαν στο raid;;
 
Top Bottom