ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Αλλάζοντας λίγο πλεύση της συζήτησης, να πω ότι, παρακολουθόντας την ανακοίνωση του "χοντρού" Τ7 οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του απλού δείχνουν έτοιμοι να δώσουν τα απλά Τ7 για να τα αντικαταστήσουν με το world raid. Το πόσοι θα το κάνουν βέβαια δεν ξέρω. Οι ίδιοι που υποστήριζαν ότι διάλεξαν το τ7 για την απλότητα , το χαμηλό (για κάποιους έστω) κόστος και την λεπτή εντουράδικη του σιλουέτα ξαφνικά άλλαξαν γνώμη ( ; ). Κάτι το οποίο δεν είδα να γίνεται ούτε με την ανακοίνωση του norden ούτε με το tuareg. Εμένα αυτό με βγάζει στο συμπέρασμα ότι μια χαρά το πάει η yamaha. Απο θέμα μαρκετινκ ή από θέμα σχεδιασμού δεν ξέρω αλλά λίγους είδα να γκρινιάζουν για την τιμή. Βλέπω γενικά σχόλια κάτω από άρθρα περιοδικών μοτο να λένε τι τιμές είναι αυτές για μοτό μεσαίου κυβισμού, έχουμε ξεφύγει κτλ αλλά το 1250gs που κοστίζει τα διπλά και λεφτά είναι πρώτο στις ταξινομήσεις όπως επίσης αρκετά ψηλά είναι και το xadv της χόντα που αν δεν κάνω λάθος είναι στα 15 χιλιάρικα και είναι σκούτερ για όνομα του θεού.
Που θέλω να καταλήξω; Όλα είναι θέμα μάρκετινκ, δεν γίνεται τα 11-12 να είναι πολλά και τα 25 να είναι φυσιολογική τιμή. Τώρα το πόσο αξίζουν όλα αυτά είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Εμένα δεν μου περισσεύουν τα 3 χιλιάρικα (βάλε αξεσουάρ) για το world raid και ούτε βρίσκω να μου καλύπτει κάτι παραπάνω σε σχέση με το απλό οπότε δεν το κοιτάω καν. Επίσης να πω κι εγώ ότι τα κόστη παραγωγής έχουν πάει στον θεό και μιλάμε από μια χώρα που ο βασικός μισθός είναι στα πατώματα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
το xadv της χόντα που αν δεν κάνω λάθος είναι στα 15 χιλιάρικα και είναι σκούτερ για όνομα του θεού.
STF σε ζητάνε στο κοντρόλ :D


Πάνω σε αυτό που λέει ο Δημήτρης πιο πίσω... F800GS αν δεν κάνω λάθος ήταν γερμανικό και εξ όσων θυμάμαι η τιμή του ήταν περίπου 15000 τα έχουμε πει με τα πενφέ δεν υπάρχει βασικό μοντέλο πουθενά "από 12000" ξέρω 'γω, όλα φουλ έξτρα έρχονται πλην ειδικών παραγγελιών. Αλλάζει σε F850GS με κινητήρα και δεν θυμάμαι πόσα ακόμα made in PRC μέρη και... τσιμπάει 3000 ευρώ στην τιμή. Η οικονομία, αν υπήρξε, δεν πέρασε στον πελάτη. Θα μου πεις δεν έχει τον ίδιο εξοπλισμό, κατά βάση όμως μόνο η ταμπλετοθόνη ήταν μεγάλη αλλαγή, οι βασικές αναρτήσεις παρέμειναν και τα ηλεκτρονικά είναι πολύ πιο απλά από τον φτηνότερο ανταγωνισμό. Και αυτά σε "καλές εποχές" πριν δούμε ελλείψεις σε τσιπς και ότι άλλο ζούμε πλέον. Αυτά τα έξυπνα έχουν γίνει από μαρκετίστες που θεωρούν ότι μπορούν να αρμέξουν το σηματάκι.


Το Raid δεν είναι τέτοια περίπτωση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αλλάζοντας λίγο πλεύση της συζήτησης, να πω ότι, παρακολουθόντας την ανακοίνωση του "χοντρού" Τ7 οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του απλού δείχνουν έτοιμοι να δώσουν τα απλά Τ7 για να τα αντικαταστήσουν με το world raid. Το πόσοι θα το κάνουν βέβαια δεν ξέρω. Οι ίδιοι που υποστήριζαν ότι διάλεξαν το τ7 για την απλότητα , το χαμηλό (για κάποιους έστω) κόστος και την λεπτή εντουράδικη του σιλουέτα ξαφνικά άλλαξαν γνώμη ( ; ). Κάτι το οποίο δεν είδα να γίνεται ούτε με την ανακοίνωση του norden ούτε με το tuareg. Εμένα αυτό με βγάζει στο συμπέρασμα ότι μια χαρά το πάει η yamaha. Απο θέμα μαρκετινκ ή από θέμα σχεδιασμού δεν ξέρω αλλά λίγους είδα να γκρινιάζουν για την τιμή. Βλέπω γενικά σχόλια κάτω από άρθρα περιοδικών μοτο να λένε τι τιμές είναι αυτές για μοτό μεσαίου κυβισμού, έχουμε ξεφύγει κτλ αλλά το 1250gs που κοστίζει τα διπλά και λεφτά είναι πρώτο στις ταξινομήσεις όπως επίσης αρκετά ψηλά είναι και το xadv της χόντα που αν δεν κάνω λάθος είναι στα 15 χιλιάρικα και είναι σκούτερ για όνομα του θεού.
Που θέλω να καταλήξω; Όλα είναι θέμα μάρκετινκ, δεν γίνεται τα 11-12 να είναι πολλά και τα 25 να είναι φυσιολογική τιμή. Τώρα το πόσο αξίζουν όλα αυτά είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Εμένα δεν μου περισσεύουν τα 3 χιλιάρικα (βάλε αξεσουάρ) για το world raid και ούτε βρίσκω να μου καλύπτει κάτι παραπάνω σε σχέση με το απλό οπότε δεν το κοιτάω καν. Επίσης να πω κι εγώ ότι τα κόστη παραγωγής έχουν πάει στον θεό και μιλάμε από μια χώρα που ο βασικός μισθός είναι στα πατώματα.
Το να κάνεις μια αγορά σωστή, πρέπει να γνωρίζεις και την χρήση που θα κάνεις.
Το μακρινό 2007 γνώριζα ότι θα μπορούσα να κάνω 2 μεγάλα δικαβαλα ταξίδια τον χρόνο και πολλές ονοφαδες και η επιλογή να δώσω 20000 για μηχανή ήταν συνειδητή.
Φτάνοντας σχεδόν 300000 χλμ μετά από σχετικά λίγα χρόνια και κρατώντας αναλυτικά έξοδα συντήρησης και όχι μόνο, κατάλαβα ότι το αρχικό ποσό απόκτησης ήταν αστείο μπροστά στο κόστος χρήσης.
Οπότε φυσιολογικό νούμερο, για εμένα πάντα, είναι αυτό που δικαιολογεί την χρήση

P s......τι κράξιμο είχα φάει στην αρχή από γνωστούς και φίλους, που ξόδεψα τόσα ευρα για 2 Ρόδες, δεν φαντάζεσαι.
Μετά από χρόνια βέβαια τα πήραν όλα πισω
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
640 Armageddon Τα οικονομικά μεγέθη σε μεγάλους ομίλους είναι ανοιχτά να τα δει ο καθένας. Απο μια πρόχειρη ματιά που έριξα οι μεγάλες Κινέζικες λειτουργούν με παρόμοια Μικτά περιθώρια κέρδους με τις Γιαπωνέζικες. 5-10% είναι.

Το πρόβλημα για Ελλάδα ξέρεις ποιό είναι?! Με μισθούς τρίτης χώρας πώς μπορείς να δείξεις καταναλωτική συνείδηση Ευρωπαίου?!

Δηλαδή με 600-700€ μισθό για έναν νέο ειδικά πώς μπορεί ποτέ να σκεφτεί να αγοράσει Ευρωπαϊκό μηχανακι μεγάλου κυβισμου??

Πράγματι η γηραιά ήπειρος έχει τεράστιο θέμα στην ανταγωνιστικότητα με χώρες όπως η Κίνα, η Ινδία και άλλες. Αλλά αυτά λύνονται με πολιτικές και εμάς οι πολιτικές της Ε.Ε. μας θέλουν να είμαστε οι φτωχοί της Ευρώπης με τα πιο ακριβά προϊόντα!

Έλληνας αναγκάζεται να ψάξει την ευκαιρία, αναγκάζεται να ψωνίσει σε προσφορά, αναγκάζεται να κάνει οικονομία αν θέλει να ζήσει. Σε αυτό το πλαίσιο θα αγοράσει Κινέζικα προϊόντα με το τσουβάλι.

Ειδικά όσο βλέπει Ευρωπαικές και Γιαπωνέζικες εταιρείες να κατασκευάζουν μοτοσυκλέτες στη Κίνα και στην Ινδία και στην Ταϊλάνδη και στη Μαλαισία και να στις πουλάνε σε τιμές Made in Germany. Η μεταφορά της παραγωγής σε τρίτες χώρες έφερε μεγάλο όφελος ΝΑΙ (στις εταιρείες όχι στον καταναλωτή όμως)
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Δεν διαφωνώ tc-drift . Εκεί είναι που πρέπει να εστιάσουμε. Όχι στα φθηνά προϊόντα. Αλλά στο πως θα γίνει να αυξηθεί ο μισθός, το κεφάλαιο του ιδιώτη, του εργαζόμενου κλπ.
Νομίζω ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη μπανανόφλουδα που πάτησε η Ευρώπη. Το Ευρωπαϊκό δηλαδή, που όμως φτιάχνεται στην Κίνα και το πουλάμε με τιμή Νορβηγίας.
Σε αυτό, το αγοραστικό κοινό θα είναι αμείλικτο και θα δουν τα αποτελέσματα μετά απο 10-15 χρόνια.
Εγω,. προσωπικά, το προτιμούσα όπως ήταν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα το έβλεπαν μετά 10-15 χρόνια αν δεν γινόταν η Πουτινιά που έγινε τώρα, το εβεργκριν πέρυσι και η μάχη με την Κίνα που ξεκίνησε ο Τραμπ και κάπως ξύπνησε τον υπόλοιπο κόσμο. Η φετινή συγκυρία έχει επισπεύσει κατά πολύ τα πράγματα (διαβάσαμε ότι σταμάτησε η παραγωγή της BMW στα αυτοκίνητα λόγω υλικών που έπαιρνε από Ουκρανία πχ, που ήταν ήδη περιορισμένη λόγω των τσιπς).

Το αστείο είναι ότι σε χώρες πρώην ανατολικού μπλοκ έχουν συναίσθηση και κάνουν πράξεις διόρθωσης αυξάνοντας τον μισθό από πέρυσι, θα χρειαστεί και άλλες κινήσεις τώρα λόγω της κατάστασης. Στην δική μας χώρα όλα είναι καλά, να σβήνετε τα φώτα, να κάνετε ντους με κρύο νερό και κυρίως να εμβολιάζεστε, επειδή έχετε αυτοκίνητο είστε πλούσιοι και τίποτα άλλο δεν χρειάζεται να γίνει. Ζούμε ακόμα επιτυχημένες ιστορίες και φαντασιωνόμαστε πλήθη τουριστών από πρώτης Απριλίου και μετά που θα πνίξουν την χώρα στο "συνάλλαγμα". Εκεί που πήγε να πάρει τα πάνω της η οικοδομή, θέλω να δω τι θα γίνει φέτος με τα Ρωσικά χρήματα να λείπουν και τα υλικά να καλπάζουν. Και δεν ξέρουμε ακόμα τι έχει στο μυαλό του για τους Κινέζους το δυτικό θινκ τανκ που είναι επίσης απειλή σε πολλά επίπεδα.

Μετά λέει ο φακόχοιρος για μεσήλικες με κρίση... Δεν θα τα πάρει κανείς μαζί του, καλύτερα σε μηχανάκι παρά στο ταμείο των πολιτικών :p
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Μετά λέει ο φακόχοιρος για μεσήλικες με κρίση... Δεν θα τα πάρει κανείς μαζί του, καλύτερα σε μηχανάκι παρά στο ταμείο των πολιτικών :p

Μαζί σου, μπραφ όλα μην μας τα φάνε γα καθίκια. Ασε που αμα γίνει πολεμος ο πληθωρισμός θα εξαφανίσει την οποία αξία όσων χρημάτων έχουμε. Τα μηχανάκια αν δεν τα φάει καμια βόμβα θα μείνουν
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φίλοι οδηγοί. (βάλατε φλάς στην μπαταρία? - για τους παλιούς...)

Δεν πρέπει να βλέπουμε το πράγμα μονοδιάστατα και μόνο οικονομικά.

Ο Κινέζος παράγει στην Κίνα, τρώει μόνο ρύζι και άμα την δώσει και στο αφεντικό, τον στέλνει σπίτι του, έχει ούτως ή αλλιώς, 5 δολλάρια μεροκάματο...
Ρωτάω λοιπόν. Voge. Τελική τιμή, με ΦΠΑ. 6195. 4995 Χωρίς Φπα. (κάπου τόσο τεσπα...) . Πάμε ότι εργάζεται με 10% ο dealer. 4500 περίπου. Βγάζω 400 μεταφορικά, και βγάζω κι άλλα 400 για εκτελωνισμούς, δασμούς και κέρατα. Πάμε ότι ο dealer το αγοράζει απο Κίνα περίπου 3700. Ο Κινέζος τώρα, στο 3700, βγάζει σίγουρα και εύκολα 40 με 60%. Μιλάμε για ένα κόστος της τάξεως των 2200 Ευρώ (με το 40%). Ο Κινέζος. Δηλαδή ρε παιδιά, πόσο θέλουμε να του κοστίζει? 154 Ευρώ για να φτάνει στην τσέπη μας εκεί που θέλουμε?? Φταίει το σύστημα. Αλλά δεν το τιμωρείς αν δεν αγοράσεις Γιαμαχα και πάρεις Κινεζία. Έτσι τιμωρείς την Γιαμάχα που δεν βλέπω τον λόγο.

Το αφήνω αυτό.
Ο Ευρωπαίος, καλώς (προσοχή, ΟΧΙ κακώς) ακόμα φτιάχνει πράγματα στην Ευρώπη για να μην τον αντιγράψει ο Κινέζος. Δείτε λίγο την μεγάλη εικόνα και όχι μόνο την μοτοσυκλέτα. Σε 40 χρόνια η Ευρώπη θα είναι η Κίνα της Κίνας με φθηνά εργατικά χέρια. Φεύγει τόσο απίστευτο χρήμα για χώρες Ανατολής που δεν το φαντάζεστε. Συμφωνώ απόλυτα με το στυλ των Γάλλων που είπε ο tc-drift και το κάνουν και οι Αγγλοι που έχω ζήσει 10 χρόνια εκει. Αυξάνει τις τιμές η Pub? Τον πούλο. Τις αυξάνει όμως γιατί του αυξήσαν τα Δημοτικά τέλη? Θα είμαστε εκεί κάθε μέρα να πίνουμε μπύρες.
Tο κόστος παιδιά μιας τέτοιας κατασκευής, δεν είναι μόνο τα υλικά της.
Να σας πω παράδειγμα δικό μας κι ας μην είμαστε σε καφέ. Αν εγώ πληρώνω 6 μήνες τρία άτομα για να φτιαχτεί ενα καλό (το τονίΖω) κιτ. Ας πούμε 800 τον μήνα (που δεν παίζει με τέτοιες γνώσεις που χρειάζονται, αλλά λέμε...) είναι 14,400 . Χωρίς να μιλάμε για τίποτα άλλο. Εδώ θα προσθέσουμε πρωτότυπα. Ας πούμε συν 5 χιλιάρικα. πήγαμε στα 2ο.οοο Ευρώ και δεν έχουμε βγάλει προϊόν, δεν έχουμε φτιάξει καλούπια, δεν έχουμε πάρει παραγγελία. Χρησιμοποιείται ωστόσο εξοπλισμός σε τέτοιες φάσεις που κάνει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που μπαίνει στα πάγια, οπότε δεν φαίνεται και τόσο στους ισολογισμούς. Αν τώρα βάλεις τους σωστούς μισθούς, τα πάγια αυτούς τους 6 μήνες που τρέχουν όσο εσυ σχεδιάζεις κλπ, βγαίνουν κάτι νούμερα να σας σηκωθούν τα μαλλιά και να πέσουν. Και πόσα κιτ να πουλήσεις παγκοσμίως? ΟεΟ? Κάντε αυτά τα νούμερα επι ''Χ'' για μια ολόκληρη μοτοσυκλέτα σαν το Τ7. Δεν είναι τυχαίο που η Yamaha έχει στραφει στα ηλεκτρικά μοτέρ κλπ. Είπαμε, το αυτοκίνητο είναι το μέλλον.
Δεν λέμε για φάσεις ανάκλησης που αυτές οι εταρίες έχουν το σύμπαν, για καταστάσεις τράκαρα κι έκανα μήνυση στην Yamaha που θα πληρώνει Lloyds τα μαλλιά της κλπ. Ναι ο Κινέζος είναι φθηνότερος. Για αντιπροσωπείες, guidelines σε αυτές, επικοινωνίες, διαφημίσεις, ξέρω γω. Μην συγκρίνουμε όμως ανώμια πράγματα. Η συμπεριφορά μας, κατ' εμέ έχει φτάσει να Κινεζοποιεί τον Ευρωπαίο. ΚΤΜ, BMW κλπ. Τις φτάνε σε σημείο (1) το κοινό και (2) η παγκοσμιοποίηση να κατεβάσουν τιμές. Τιμές όμως δεν κατεβάζεις αν νοικιάζεις στην Φρανκφούρτη ούτε αν τα φρένα στα κάνει η Nissin. Κατεβάζεις αν στα φτιάχνουν στην ΚουανΖονγκ και τα φρένα στα φτιάχνει η BB. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ΕΜΕΙΣ να πέρνουμε χειρότερη ποιότητα απο κατασκευαστές που ΔΕΝ θα έπρεπε. Και μετά να λέμε ''Πουλάει όνομα'' . Λάθος. Δεν πουλάει όνομα. Βλέπει τον Κινέζο να τουρχεται, και προσπαθεί να δει τι θα κάνει. Κι εμείς το ίδιο θα κάναμε.

Λύση? Δεν γνωρίζω. Και είναι πολύ δύσκολη η εξίσωση...
Είναι ωραία κουβέντα πάντως, με πολύ μεγάλους προβληματισμούς. Εγώ είμαι πολύ σκεπτικός για το τι θα δούμε την επόμενη δεκαετία. Απο όλους...
Δεν διαφωνώ tc-drift . Εκεί είναι που πρέπει να εστιάσουμε. Όχι στα φθηνά προϊόντα. Αλλά στο πως θα γίνει να αυξηθεί ο μισθός, το κεφάλαιο του ιδιώτη, του εργαζόμενου κλπ.
Νομίζω ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη μπανανόφλουδα που πάτησε η Ευρώπη. Το Ευρωπαϊκό δηλαδή, που όμως φτιάχνεται στην Κίνα και το πουλάμε με τιμή Νορβηγίας.
Σε αυτό, το αγοραστικό κοινό θα είναι αμείλικτο και θα δουν τα αποτελέσματα μετά απο 10-15 χρόνια.
Εγω,. προσωπικά, το προτιμούσα όπως ήταν.
Στο σπίτι μου συνεχίζω να προσπαθώ -δεν είναι και εύκολο πια-ούτε τα πλαστικά κουταλάκια να είναι Κινέζικα. Αυτήν την εμμονή την έχω από από τις αρχές τις δεκαετίας του '90 όπου άρχισαν δειλά-δειλά διάφορα μεγάλα brand name να μετατρέπονται σε πολυεθνικές και να μεταφέρουν τις γραμμές παραγωγής τους στη Κίνα. Αν και το παρόν θέμα δεν συνίσταται για περαιτέρω ανάλυση, είναι μια προσωπική θέση και στάση που δεν έχω αλλάξει εδώ και 30+ χρόνια.
Έχω ξαναγράψει χαριτολογώντας ότι φτάσαμε στο σημείο όπου οι Ιάπωνες κατασκευάζουν στην Ευρώπη και οι Ευρωπαίοι στη Κίνα. Πίσω από το χαριτολόγημα όμως υπάρχουν πολύ σοβαρά προβλήματα. Αυτά είναι τα αποτελέσματα που έφερε οι διαφθορά των πολιτικών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο όταν έδιναν γη και ύδωρ στους βιομήχανους. Για αυτό το λόγο κάπου παραπάνω έγραψα ότι με ενοχλεί περισσότερο το κινέζικο προϊόν με τη ταμπέλα μιας διάσημης πολυεθνικής από ένα καθαρά κινέζικο προϊόν που μπαίνει στην αγορά του ανταγωνισμού με ας το πούμε ίσους όρους. Το που βρήκε τη τεχνογνωσία και το χρήμα όμως η Κίνα είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο. Εκμεταλλεύτηκε τους εκμεταλλευτές της. Και ήδη το βρίσκουμε μπροστά μας, άσχετα αν δε γίνεται αντιληπτό από πολλούς. Οπότε για εμένα δεν είναι θέμα Κινεζιάς, είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Και χαίρομαι που εκτός από εμάς το βρίσκουν και μπροστά τους οι "έξυπνες" εταιρείες που έτρεξαν από τις πρώτες στο κυνήγι της μεγιστοποίησης των κερδών. Κάποιες από αυτές σήμερα σέρνονται πίσω από την αρχική ιδέα, όχι για υπερκέρδη αυτή τη φορά αλλά για να επιβιώσουν.
Αυτά τα πράγματα δεν τα έκαναν οι Ιάπωνες οι οποίοι εστίασαν στο να πουλάνε ποιοτικές αντιγραφές από τη πρώτη μέρα της παρουσίας τους και προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Δεν μπήκαν στη λογική να εξαγοράσουν ολόκληρο το πλανήτη.

Μπορεί να μη μας αρέσει η Ευρώπη όπως τη κάνανε, αλλά ως πολίτες της πρέπει να σκεφτόμαστε πως μας αρέσει δε μας αρέσει είναι η γειτονιά μας στην οποία έχουμε και εμείς τη γωνιά μας.
Νομίζω πως στα περισσότερα σχόλια που έκανα στο παρόν θέμα δεν ανέφερα μόνο το όνομα της Yamaha αλλά και άλλα ονόματα (έστω και με γενική αναφορά). Ναι και εγώ πιστεύω πως εταιρείες όπως η Yamaha εξαπατούν λιγότερο από ότι άλλες νεοσύστατες που έμαθαν εξαρχής να παίζουν στιγνά με όρους σκληρού κέρδους εμπορίου. Είχαμε μια κουβέντα και για την αξία της ιστορικότητας των εταιρειών, το αναφέρω γιατί για εμένα έχει τη σημασία του, έστω και μικρή. Δε μπορώ λοιπόν να διαβάζω πως μοτοσυκλέτες από εταιρείες όπως η Honda, η Yamaha, η Aprilia που παίζουν με μεσαία μοντέλα στις 10-11-12 χιλιάδες είναι ακριβές με ατέλειωτες δαπάνες σε εξέλιξη και promotion και να σου πλασάρουν ένα CFmoto με 9400€ (στην Ελλάδα, αλλού ακόμη πιο ακριβά) και να λέμε ωσαννά, επιτέλους μια φθηνή μοτοσυκλέτα.
Σέβομαι την επιλογή του κάθε ένα από εμάς, γιατί ακριβώς είναι η επιλογή ενός συναδέλφου. Αυτό σημαίνει πως σέβομαι και αυτόν που αγοράζει ένα VOGE αλλά και αυτόν που αγοράζει ένα Ducati, ο κάθε ένας για τους δικούς του λόγους. Μπορώ να αντιληφθώ και τον φραγκάτο που αγοράζει Κινέζικο και τον μπατίρη που αγοράζει Ιταλικό.

Τρελό θέμα το Yamaha Tenere 700 World Raid.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Στο σπίτι μου συνεχίζω να προσπαθώ -δεν είναι και εύκολο πια-ούτε τα πλαστικά κουταλάκια να είναι Κινέζικα. Αυτήν την εμμονή την έχω από από τις αρχές τις δεκαετίας του '90 όπου άρχισαν δειλά-δειλά διάφορα μεγάλα brand name να μετατρέπονται σε πολυεθνικές και να μεταφέρουν τις γραμμές παραγωγής τους στη Κίνα. Αν και το παρόν θέμα δεν συνίσταται για περαιτέρω ανάλυση, είναι μια προσωπική θέση και στάση που δεν έχω αλλάξει εδώ και 30+ χρόνια.
Έχω ξαναγράψει χαριτολογώντας ότι φτάσαμε στο σημείο όπου οι Ιάπωνες κατασκευάζουν στην Ευρώπη και οι Ευρωπαίοι στη Κίνα. Πίσω από το χαριτολόγημα όμως υπάρχουν πολύ σοβαρά προβλήματα. Αυτά είναι τα αποτελέσματα που έφερε οι διαφθορά των πολιτικών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο όταν έδιναν γη και ύδωρ στους βιομήχανους. Για αυτό το λόγο κάπου παραπάνω έγραψα ότι με ενοχλεί περισσότερο το κινέζικο προϊόν με τη ταμπέλα μιας διάσημης πολυεθνικής από ένα καθαρά κινέζικο προϊόν που μπαίνει στην αγορά του ανταγωνισμού με ας το πούμε ίσους όρους. Το που βρήκε τη τεχνογνωσία και το χρήμα όμως η Κίνα είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο. Εκμεταλλεύτηκε τους εκμεταλλευτές της. Και ήδη το βρίσκουμε μπροστά μας, άσχετα αν δε γίνεται αντιληπτό από πολλούς. Οπότε για εμένα δεν είναι θέμα Κινεζιάς, είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Και χαίρομαι που εκτός από εμάς το βρίσκουν και μπροστά τους οι "έξυπνες" εταιρείες που έτρεξαν από τις πρώτες στο κυνήγι της μεγιστοποίησης των κερδών. Κάποιες από αυτές σήμερα σέρνονται πίσω από την αρχική ιδέα, όχι για υπερκέρδη αυτή τη φορά αλλά για να επιβιώσουν.
Αυτά τα πράγματα δεν τα έκαναν οι Ιάπωνες οι οποίοι εστίασαν στο να πουλάνε ποιοτικές αντιγραφές από τη πρώτη μέρα της παρουσίας τους και προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Δεν μπήκαν στη λογική να εξαγοράσουν ολόκληρο το πλανήτη.

Μπορεί να μη μας αρέσει η Ευρώπη όπως τη κάνανε, αλλά ως πολίτες της πρέπει να σκεφτόμαστε πως μας αρέσει δε μας αρέσει είναι η γειτονιά μας στην οποία έχουμε και εμείς τη γωνιά μας.
Νομίζω πως στα περισσότερα σχόλια που έκανα στο παρόν θέμα δεν ανέφερα μόνο το όνομα της Yamaha αλλά και άλλα ονόματα (έστω και με γενική αναφορά). Ναι και εγώ πιστεύω πως εταιρείες όπως η Yamaha εξαπατούν λιγότερο από ότι άλλες νεοσύστατες που έμαθαν εξαρχής να παίζουν στιγνά με όρους σκληρού κέρδους εμπορίου. Είχαμε μια κουβέντα και για την αξία της ιστορικότητας των εταιρειών, το αναφέρω γιατί για εμένα έχει τη σημασία του, έστω και μικρή. Δε μπορώ λοιπόν να διαβάζω πως μοτοσυκλέτες από εταιρείες όπως η Honda, η Yamaha, η Aprilia που παίζουν με μεσαία μοντέλα στις 10-11-12 χιλιάδες είναι ακριβές με ατέλειωτες δαπάνες σε εξέλιξη και promotion και να σου πλασάρουν ένα CFmoto με 9400€ (στην Ελλάδα, αλλού ακόμη πιο ακριβά) και να λέμε ωσαννά, επιτέλους μια φθηνή μοτοσυκλέτα.
Σέβομαι την επιλογή του κάθε ένα από εμάς, γιατί ακριβώς είναι η επιλογή ενός συναδέλφου. Αυτό σημαίνει πως σέβομαι και αυτόν που αγοράζει ένα VOGE αλλά και αυτόν που αγοράζει ένα Ducati, ο κάθε ένας για τους δικούς του λόγους. Μπορώ να αντιληφθώ και τον φραγκάτο που αγοράζει Κινέζικο και τον μπατίρη που αγοράζει Ιταλικό.

Τρελό θέμα το Yamaha Tenere 700 World Raid.
Για το world raid και τα υπόλοιπα τενερε ειναι σχεδον σιγουρο οτι σχεδιαστικαν και απευθύνονται στο δυτικό κοινό.
Τα μοντέλα της vοge και της cfmoto όπως και το himalayan φτιαχτηκαν για το δυτικό κοινό? Ή για να καλύψουν τις ανάγκες τις ανατολής και μια μεσαια τάξη που έχει ανάγκες να καταναλώσει ? Πχ η κίνα έχει 1,5 δις πληθυσμό, μια πολύ μεγάλη χώρα και επίσης χώρο για tat , adv κλπ. Υποθέτω ότι φτιάχτηκαν για εσωτερική κατανάλωση και απο σπόντα ηρθαν ευρώπη σαν φτηνή λύση απέναντι στα δυτικά μοντέλα.
Οπως ανέφεραν και πολλοι άλλοι πριν η διαφορά στις τιμές απο χρόνο σε χρόνο είναι θέμα της ευρωπης, των διαταραχών στις αλυσίδες μεταφοράς και παραγωγής λόγο κοβιντ και των μισθων από χώρα σε χώρα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για το world raid και τα υπόλοιπα τενερε ειναι σχεδον σιγουρο οτι σχεδιαστικαν και απευθύνονται στο δυτικό κοινό.
Τα μοντέλα της vοge και της cfmoto όπως και το himalayan φτιαχτηκαν για το δυτικό κοινό? Ή για να καλύψουν τις ανάγκες τις ανατολής και μια μεσαια τάξη που έχει ανάγκες να καταναλώσει ? Πχ η κίνα έχει 1,5 δις πληθυσμό, μια πολύ μεγάλη χώρα και επίσης χώρο για tat , adv κλπ. Υποθέτω ότι φτιάχτηκαν για εσωτερική κατανάλωση και απο σπόντα ηρθαν ευρώπη σαν φτηνή λύση απέναντι στα δυτικά μοντέλα.
Οπως ανέφεραν και πολλοι άλλοι πριν η διαφορά στις τιμές απο χρόνο σε χρόνο είναι θέμα της ευρωπης, των διαταραχών στις αλυσίδες μεταφοράς και παραγωγής λόγο κοβιντ και των μισθων από χώρα σε χώρα.
Η απλότητα του Himalayan...σίγουρα φτιάχτηκε για Ινδία
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αλλάζοντας λίγο πλεύση της συζήτησης, να πω ότι, παρακολουθόντας την ανακοίνωση του "χοντρού" Τ7 οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του απλού δείχνουν έτοιμοι να δώσουν τα απλά Τ7 για να τα αντικαταστήσουν με το world raid. Το πόσοι θα το κάνουν βέβαια δεν ξέρω. Οι ίδιοι που υποστήριζαν ότι διάλεξαν το τ7 για την απλότητα , το χαμηλό (για κάποιους έστω) κόστος και την λεπτή εντουράδικη του σιλουέτα ξαφνικά άλλαξαν γνώμη ( ; ). Κάτι το οποίο δεν είδα να γίνεται ούτε με την ανακοίνωση του norden ούτε με το tuareg. Εμένα αυτό με βγάζει στο συμπέρασμα ότι μια χαρά το πάει η yamaha. Απο θέμα μαρκετινκ ή από θέμα σχεδιασμού δεν ξέρω αλλά λίγους είδα να γκρινιάζουν για την τιμή. Βλέπω γενικά σχόλια κάτω από άρθρα περιοδικών μοτο να λένε τι τιμές είναι αυτές για μοτό μεσαίου κυβισμού, έχουμε ξεφύγει κτλ αλλά το 1250gs που κοστίζει τα διπλά και λεφτά είναι πρώτο στις ταξινομήσεις όπως επίσης αρκετά ψηλά είναι και το xadv της χόντα που αν δεν κάνω λάθος είναι στα 15 χιλιάρικα και είναι σκούτερ για όνομα του θεού.
Που θέλω να καταλήξω; Όλα είναι θέμα μάρκετινκ, δεν γίνεται τα 11-12 να είναι πολλά και τα 25 να είναι φυσιολογική τιμή. Τώρα το πόσο αξίζουν όλα αυτά είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Εμένα δεν μου περισσεύουν τα 3 χιλιάρικα (βάλε αξεσουάρ) για το world raid και ούτε βρίσκω να μου καλύπτει κάτι παραπάνω σε σχέση με το απλό οπότε δεν το κοιτάω καν. Επίσης να πω κι εγώ ότι τα κόστη παραγωγής έχουν πάει στον θεό και μιλάμε από μια χώρα που ο βασικός μισθός είναι στα πατώματα.

Το βασικο λαθος σε αυτο τον συλλογισμο (μιλαω για τη συγκριση της τιμης του gs με το τενερε) ειναι οτι απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο. Αυτος που θα παρει το τενερε δεν ενδιαφερεται για το μπεμβε, και τουμπαλιν.

Οσο για τα κοστη παραγωγης, μια μεγαλη εταιρεια εχει πολλους ασσους στο μανικι της για να τα κρατησει χαμηλα. Υψηλη αυτοματοποιηση, μαζικη παραγωγη, μεγαλη επιλογη απο subcontractors για να βγαλουν τη δουλεια φτηνα, ελεγχος/παραγωγη πρωτων υλων, ιδιωτικα δικτυα διανομης κλπ κλπ. Το κοινο στις μοτο εχει αλλαξει και πλεον δεν ειναι 20αριδες πιτσιρικαδες που πανε απο τα περιοδικα στις βιτρινες.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Μόλις διάβασα στο Bikeit.gr ότι αυτός είναι ο καινούργιος τιμοκατάλογος και το 700 world raid κοστίζει 13.900€

Σχόλια κανείς; ambassador STF ?

 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Υποθέτω πως Γαλλία είναι αντίστοιχα κάτω η απλή έκδοση, 10.000€ να υποθέσω?

Σουηδία το απλό έχει 12.000€ και το word raid 14.700€
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Η απλή έχει 10200 και η ραλλυ 12000.
Ωστόσο το φπα είναι 20% εδω και όχι 24 που είναι στην ελλάδα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μόλις διάβασα στο Bikeit.gr ότι αυτός είναι ο καινούργιος τιμοκατάλογος και το 700 world raid κοστίζει 13.900€

Σχόλια κανείς; ambassador STF ?

Ναι, ο συλλογισμός μου ήταν ότι στις περισσότερες χώρες έπαιζε διαφορά 800€, εδώ αποφάσισαν να ανοίξουν τη ψαλίδα στα 1000€. Θα ήθελα να δω αντίστροφη πολιτική, διαφορά μικρότερη από των υπολοίπων χωρών.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ναι, ο συλλογισμός μου ήταν ότι στις περισσότερες χώρες έπαιζε διαφορά 800€, εδώ αποφάσισαν να ανοίξουν τη ψαλίδα στα 1000€. Θα ήθελα να δω αντίστροφη πολιτική, διαφορά μικρότερη από των υπολοίπων χωρών.
Θα ήθελες......!!!!!! :p
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Έξυπνη η κίνηση της yamaha:








Την τελευταία φωτο την έβαλα επειδή μου έκανε εντύπωση ο διακόπτης εναλλαγής μπρος/πίσω ντεπόζιτου: είναι από το Husqvarna 701 long range.
Αλλά μάλλον δεν ξέρουν ότι μαζεύει για πλάκα σκόνη και μετά δεν κάνει επαφή για να αλλάξεις ντεπόζιτο (ρωτήστε με που το ξέρω).
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έξυπνη η κίνηση της yamaha:

Την τελευταία φωτο την έβαλα επειδή μου έκανε εντύπωση ο διακόπτης εναλλαγής μπρος/πίσω ντεπόζιτου: είναι από το Husqvarna 701 long range.
Αλλά μάλλον δεν ξέρουν ότι μαζεύει για πλάκα σκόνη και μετά δεν κάνει επαφή για να αλλάξεις ντεπόζιτο (ρωτήστε με που το ξέρω).
Που το ξέρεις;

:roflmao:

Άπαξ και μπήκε σε Yamaha o διακόπτης μη φοβάσαι τίποτα, σκόνη τέλος!
 
Top Bottom