ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Και αρκετές φωτογραφίες εδώ:
































 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Η επανασχεδιασμενη εισαγωγή αέρα που λέγανε πού είναι ρε παιδιά;
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Η επανασχεδιασμενη εισαγωγή αέρα που λέγανε πού είναι ρε παιδιά;


Το μόνο που αλλάζει εδώ είναι ένα νέο φιλτροκούτι, σχεδιασμένο για πιο σκληρή off-road χρήση, με εισαγωγή που κοιτά μπροστά για να μη μαζεύει σκόνες και ό,τι άλλο φτύνει ο πίσω τροχός. Στην ουσία δηλαδή δεν αλλάζει σε κάτι η απόδοση του κινητήρα, απλά το φιλτροκούτι προσαρμόζεται σε πιο σκονισμένα δεδομένα με στόχο την προστασία του και όχι την ογκομετρική απόδοση.

Πηγή: bikeit.gr

Είχε πάει ο Τάκης Μανιάτης στην παρουσίαση Ισπανία
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690


Το μόνο που αλλάζει εδώ είναι ένα νέο φιλτροκούτι, σχεδιασμένο για πιο σκληρή off-road χρήση, με εισαγωγή που κοιτά μπροστά για να μη μαζεύει σκόνες και ό,τι άλλο φτύνει ο πίσω τροχός. Στην ουσία δηλαδή δεν αλλάζει σε κάτι η απόδοση του κινητήρα, απλά το φιλτροκούτι προσαρμόζεται σε πιο σκονισμένα δεδομένα με στόχο την προστασία του και όχι την ογκομετρική απόδοση.

Πηγή: bikeit.gr

Είχε πάει ο Τάκης Μανιάτης στην παρουσίαση Ισπανία
Αφού και το απλό το ίδιο φιλτροκουτι έχει. Ακριβώς όμως
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Στατικά που το καβάλησα χθες, είναι πιο ψηλό, πιθανόν λίγο πιο άνετη σέλα, πολύς όγκος το διπλό ρεζερβουάρ και το πιρούνι ακόμα και στατικά είναι σημαντικά πιο σφιχτό με προφορτιση. Για εμένα άκυρο που έφεραν το παγούρι διαστολής του ψυγείου εμπρος και χαμηλά, σε σημείο που τρώει πέτρα για πλάκα από τον εμπρός τροχό. Τα νέα μαρσπιε του αναβάτη πολύ καλύτερα, η εξάτμιση παραμένει το ίδιο χάλι και η ποδιά είναι από παχύτερο αλουμίνιο σε σχέση με τις παλιές. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά φαινόταν διπλάσια σε πάχος, αλλά όχι όσο χοντρή όπως μια ποδιά επώνυμη στα 4χιλ. Επίσης έφτιαξαν το εμπρός μούτρο με τους κραδασμούς που είχε το κοντέρ και το φανάρι και δείχνει πιο μασιφ με ελάχιστη κίνηση. Άλλο που πρόσεξα έχει δύο νεύρα δεξιά και αριστερά από τα ρεζερβουάρ που τα προστατεύει σε περίπτωση πτώσης, αλλά έχει πολύ πλαστικό εκτεθειμένο από κάτω που σπάει για πλάκα. Είμαι περίεργος πως είναι στο δρόμο με τη νέα κατανομή βάρους και τις αναρτήσεις.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Το 2ο ριβιου, από τέτοιο γκράντε κανάλι, που σε γενικές γραμμές δεν λέει πως πατάει κάτω το απλό… εκτός αν έχουν πάρει γραμμή να μην το κάνουν ώστε να πουλιούνται και τα απλά… (λέω γω ο καχύποπτος :happy: )
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Ένας σουηδός δημοσιογράφος μοτοσυκλετίστικου σάϊτ μόνταρε και έβαλε μπροστά (μαζί με τους τεχνικούς του καταστήματας) το Τ700 world raid:





Εδω μπαίνει στο διαγνωστικό για έλεγχο μετά το μοντάρισμα:



Άλλαξε σαμπρέλες με πιο ισχυρές και λάστιχα:























 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Και εδώ από το bikeit.gr

 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Όλα ωραία και καλά αλλά την εξάτμιση γιατί την άφησαν ίδια ?

Είναι φάουλ από τη γιαμαχα αυτό.
Και εγώ αυτό αναρωτιέμαι. Το μόνο πράγμα που ήθελε βελτίωση το άφησαν ίδιο...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όλα ωραία και καλά αλλά την εξάτμιση γιατί την άφησαν ίδια ?

Είναι φάουλ από τη γιαμαχα αυτό.
Και εγώ αυτό αναρωτιέμαι. Το μόνο πράγμα που ήθελε βελτίωση το άφησαν ίδιο...
Για να μη γίνει τέλειο. Σεβόμαστε τον ανταγωνισμό.
 
Top Bottom