ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Χθες το απόγευμα το πήγα και μια μικρή βόλτα, δυστυχώς στο κέντρο της Αθήνας, χωρίς να μπορώ να απομακρυνθω πολύ λόγω χρόνου. Καβάλα πλέον, το επιπλέον ύψος δεν με ενοχλησε, ίσως έχω συνηθίσει με το απλό αλλά παταγα -φυσικά- με τις μύτες. Η σέλα μου φάνηκε πιο άνετη και θύμιζε διάδρομο προσγείωσης, αφού διατρέχει σχεδόν όλη τη ράχη της μηχανής. Εδώ να σημειώσω ότι η μηχανή ήταν σχεδόν γεμάτη από καύσιμο (μια μπάρα σβηστή από γεμάτο), άρα πολύ κοντά στο μέγιστο βάρος. Το σχήμα και η θέση του ρεζερβουάρ είναι τελείως διαφορετικα και αλλάζει αρκετά την κατανομή βάρους. Ενώ έχει περισσότερο βάρος δεν γίνεται αντιληπτό εν κίνησει, η σε αλλαγές κατεύθυνσης. Το καταλαβαίνεις πιο πολύ να την φέρεις κάθετα από το πλαϊνό σταντ. Επίσης είναι σημαντικά χαμηλότερο το ψηλότερο σημείο του ρεζερβουάρ σε σχέση με το απλό. Οι τάπες είναι σχεδόν στο ύψος της τιμονιπλακας, όταν στο άλλο φτάνει (η και ξεπερνάει;) το τιμόνι. Ο κινητήρας είναι ίδιος αλλά με μια σημαντική διαφορά, δεν έχει λόξυγκα στο άνοιξε κλείσε του γκαζιού. Φαίνεται να το διόρθωσαν αυτό. Η οθόνη οκ, καλή και φωτεινή. Οι αναρτήσεις, αν και το μηχανάκι είχε ελάχιστα χιλιόμετρα, είναι πιο σκληρές και δείχνουν να διαχειρίζονται καλύτερα τη μηχανή και το συνολικό της βάρος. Ίσως βέβαια είναι και οι ρυθμίσεις που είχε, αλλά καταλαβαίνεις αμέσως τη διαφορά στην κύλιση, χωρίς όμως να έχει χάσει από άνεση. Είμαι πολύ περίεργος πως θα είναι σε ανοικτό δρόμο, αλλά φυσικά και εκτός. Επίσης ο επιπλέον όγκος από τα ρεζερβουάρ έχει κόψει αντίστοιχα και αέρα, ειδικά χαμηλά.

Ένα τελευταίο που μου άρεσε, που δεν είχε σχέση με το συγκεκριμένο μοντέλο, ήταν ένα έξτρα μακρύτερο μπράτσο για το συμπλέκτη που τον κάνει σημαντικά ελαφρύτερο. Με το ξεκίνησα ενώ θυμόμουν ότι είναι με ντιζα, κοίταξα κάτω να βεβαιωθω ότι δεν είναι υδραυλικός. Εκπληκτική διάφορα στο βάρος και στην αίσθηση, ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας με σταματά / ξεκινά, σκέψου στα εκτός δρόμου... Σκέφτηκα. Μετά γύρισα σπίτι και έβαλα παραγγελία από τα βάθη της Κίνας ένα. Για όσους έχουν Τ7, αξίζει.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Είχα την ευκαιρία να το οδηγήσω σήμερα για μια πολύ μικρή βόλτα εντός πόλης.
Είναι αισθητά πιο βαρύ αλλά ταυτόχρονα αισθητό είναι και το ότι το βάρος είναι πιο κάτω.
Δεν ξέρω τελικά σε βάθος χρόνου τι θα ήθελε κάνεις…
Επίσης οι αναρτήσεις ακόμα και σε αυτό το λίγο που οδήγησα φάνηκε πως είναι καλύτερες. Είχα πιο δεμένη αίσθηση της μηχανής. Άντε να τις βγάλει η Yamaha σαν έξτρα να τις αλλάξουμε χαχαχαχαχα!!
Αυτό που διαβάζω ότι το απλό είναι πιο nimble ενώ το WR πιο στιβαρό μάλλον ισχύει!
Το άνοιγμα του ρεζερβουάρ μπροστά θα το έλεγα μέχρι και υπερβολικό σε πρώτη μάτια αλλά σίγουρα θα παρέχει πολύ καλή προστασία από αέρα και κρύο τον χειμώνα. Με το απλό μου στο λίγο που χάλασε ο καιρός κάποια στιγμή απο τότε που το πήρα ένιωσα την λιγοτερη προστασία που δίνε σε σχέση με το στρομ που είχα … ξέρεις αυτό που όσο το έχεις δεν το καταλαβαίνεις και μετά λες Ωπ… το WR θεωρώ πως θα έχει πολύ καλύτερη από το στρομ μιας και το ρεζερβουάρ εκτείνεται πιο εξω.
Η οθόνη ωραία αν και δεν έκατσα να ψάξω τα μενού.
Εντελώς πρώτες εντυπώσεις φυσικά όλα τα πιο πάνω!

Αν μπορούσα να δώσω τα 14Κ μπορεί και να το έπαιρνα αλλά δεδομένου ότι έχω το απλό δεν μπαίνω στον πειρασμό σε καμία περίπτωση… άλλωστε είναι δεδομένο ότι οι δυνατότητες του «απλού» Τ7 είναι πολυυυυ πιο πάνω από τις δικές μου ικανότητες…
Ευχαριστώ πολύ τον Κο Χελιώτη για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ένα τελευταίο που μου άρεσε, που δεν είχε σχέση με το συγκεκριμένο μοντέλο, ήταν ένα έξτρα μακρύτερο μπράτσο για το συμπλέκτη που τον κάνει σημαντικά ελαφρύτερο. Με το ξεκίνησα ενώ θυμόμουν ότι είναι με ντιζα, κοίταξα κάτω να βεβαιωθω ότι δεν είναι υδραυλικός. Εκπληκτική διάφορα στο βάρος και στην αίσθηση, ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας με σταματά / ξεκινά, σκέψου στα εκτός δρόμου... Σκέφτηκα. Μετά γύρισα σπίτι και έβαλα παραγγελία από τα βάθη της Κίνας ένα. Για όσους έχουν Τ7, αξίζει.
Πραγματικά το μαραφετι αυτό κάνει φοβερή δουλειά… εδώ βλέπω υπάρχει ένα της Alt Rider που είναι πανάκριβο.
Το Camel δεν ξέρω πόσο βγαίνει με τελωνεία κλπ…. Έχεις λινκ για τα «βάθη»; :)
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πραγματικά το μαραφετι αυτό κάνει φοβερή δουλειά… εδώ βλέπω υπάρχει ένα της Alt Rider που είναι πανάκριβο.
Το Camel δεν ξέρω πόσο βγαίνει με τελωνεία κλπ…. Έχεις λινκ για τα «βάθη»; :)
Το καναδέζικο βγαίνει 115 € αν το πάρεις από rallymotor.nl . Της altrider δεν έχει κομμένο καρέ εσωτερικά και πρέπει να στραβωσεις και τον οδηγό...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Δεν έχω εικόνα αν έχει διαφορετικό στέλεχος το καινούργιο. Εγώ κατάλαβα ότι ήταν αλλαγμένο με aftermarket.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ναι aftermarket είναι το συγκεκριμένο παιδιά.. δεν ήταν OEM.
Δεν νομίζω πως βγάζει η γιαμαχα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Δεν αξίζει για το συγκεκριμένο αξεσουάρ να βάλεις κάτι φθηνό και πιθανόν κακής ποιότητας. Ούτως ή άλλως δεν θα το έβαζα τόσο για να μαλακώσει ο ήδη μαλακός συμπλεκτης όσο για να αλλάξει το εύρος της αποσυμπλεξης που είναι πιο χρήσιμο για το χώμα. Αν όμως το καρέ του άξονα πάθει ζημιά από κακής ποιότητας ανταλλακτικό τότε θα ξηλωθεις πολλά φράγκα. Εγώ όταν βάλω θα πάω για του καναδου που είναι πολύ καλής κατεργασίας και ποιότητας και δίνει και την βάση.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραία θέση οδήγησης, στιβαρότητα, ωραίες αναρτήσεις, σωστή κατανομή βάρους, ζωηράδα από τον κινητήρα, καλή προστασία ποδιών από τα τεποζιτα, πατούσα με τις μύτες (1,75).
Αν ήθελα να κάνω μεγάλο ονοφαδικο ταξίδι (stans pamir mongolia magadan κτλ ) θα ήταν η πρώτη μου επιλογή.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Tefatros

Μέλος
Όνομα
Polychronis
Μοτό
Tenere 700 world raid
Καλησπέρα στην παρέα. Σήμερα έδωσα την προκαταβολή κ την Παρασκευή το παραλαμβάνω. Χρώμα μπλε. Δεν έχω εμπειρία σε μεσαία η μεγάλη μηχανή. Ελπίζω γρήγορα να την συνηθησω. Πιστεύω θα τα λέμε συχνά από δω μιας που μπήκα στην παρέα σας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλησπέρα στην παρέα. Σήμερα έδωσα την προκαταβολή κ την Παρασκευή το παραλαμβάνω. Χρώμα μπλε. Δεν έχω εμπειρία σε μεσαία η μεγάλη μηχανή. Ελπίζω γρήγορα να την συνηθησω. Πιστεύω θα τα λέμε συχνά από δω μιας που μπήκα στην παρέα σας.
Καλοταξιδοι να είστε.
Χαλαρα μέχρι να την μάθεις και σε μάθει
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλησπέρα στην παρέα. Σήμερα έδωσα την προκαταβολή κ την Παρασκευή το παραλαμβάνω. Χρώμα μπλε. Δεν έχω εμπειρία σε μεσαία η μεγάλη μηχανή. Ελπίζω γρήγορα να την συνηθησω. Πιστεύω θα τα λέμε συχνά από δω μιας που μπήκα στην παρέα σας.
Καλοτάξιδο το εργαλείο!
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Είπα να το κάνω και εγώ μια βόλτα! Πολύ ωραίο το μηχανάκι εύκολο κάθομαι τέλεια λόγο ύψους, η σέλα μου φάνηκε άνετη, αναρτήσεις φρένα πολύ καλά, λίγο γκάζι για τον δρόμο να είχε παραπάνω και θα ήταν τέλειο!!


Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Είπα να το κάνω και εγώ μια βόλτα! Πολύ ωραίο το μηχανάκι εύκολο κάθομαι τέλεια λόγο ύψους, η σέλα μου φάνηκε άνετη, αναρτήσεις φρένα πολύ καλά, λίγο γκάζι για τον δρόμο να είχε παραπάνω και θα ήταν τέλειο!!


Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε σύγκριση με το δικο σου πως σου φάνηκε?

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Σε σύγκριση με το δικο σου πως σου φάνηκε?

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τα 2 πιο βασικα ειναι οτι ειναι πιο ψηλο απο το s που εχω εγω και λογο του υψους μου καθομαι καλυτερα ,το 2ο ειναι οτι δεν εχει το γκαζι του ktm και ειναι εκει που χανει πολυ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
το s που εχω εγω
Δεν υπάρχει 790 S.


Δεν υπήρχε ποτέ.


Ούτε 890 S.


Υπήρχε και υπάρχει 790/890 και 790R/890R

Επιτέλους δηλαδή με εσάς τους ΚΤΜάκηδες που δεν ξέρετε τι έχετε.
 
Top Bottom