ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Η DNA αναφέρει ότι μόνο για το φίλτρο (stage1) δεν χρειάζεται κάτι. Για το stage 2 (φίλτρο και καπάκι) χρειάζεται επαναρυθμιση.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Τώρα βάζεις δύσκολα στην εξίσωση. Αλλαγή τελικού και φίλτρου αέρα και stage 2 αρχίζεις και επηρεάζεις τα σεταρισμένα από το εργοστάσιο μίγματα. Παλιότερα η Yamaha παραδοσιακά είχε πλούσια μίγματα και συνήθως δουλεύαν αυτοί οι συνδυασμοί. Τώρα με τα Euro 5 έχουν φτωχύνει πολύ. Ξέρω ότι με το injection σε μεγάλο βαθμό τα εξισορροπούν λίγο αυτά. Το ιδανικό θα ήταν να βρεις κάπου να κάνεις μια καυσανάλυση να δεις που βρίσκονται τα μίγματα, μη τυχόν και το φτωχαίνεις πολύ.

Για αυτό λέω, μην τα πειράζετε αυτά, αυτό που κερδίζεις δεν αξίζουν το κόπο και το χρήμα στις σύγχρονες μοτοσυκλέτες.
Είναι πολύ κλειστό το τελικό Στέφανε από το εργοστάσιο. Αλλαγή τελικού και φίλτρο αέρα δεν θεωρείται πείραγμα. Η ίδια η εταιρεία το δίνει με τελικό akrapovic στην έκδοση rallye
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Είναι πολύ κλειστό το τελικό Στέφανε από το εργοστάσιο. Αλλαγή τελικού και φίλτρο αέρα δεν θεωρείται πείραγμα. Η ίδια η εταιρεία το δίνει με τελικό akrapovic στην έκδοση rallye
Τοτε και το τελικο ακραποβιτς θα ειναι πολυ κλειστο.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πιθανόν. Όλες οι σοβαρές εταιρείες αναφέρουν ότι όσο δουλεύει με το σιγαστήρα το τελικό δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Τώρα πόσο ισχύει αυτό ή και οι δυναμομετρησεις που δίνουν δεν ξέρω. Σίγουρα είναι 2-2.5 κιλά ελαφρύτερο από το μαμισιο. Η sc project που έχω παραγγείλει αναφέρει ότι αν βγάλεις τον σιγαστήρα χάνεις την εγγύηση
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Σε γενικες γραμμες η βελτιωση που βλεπεις με μαμα πραματα και καλο χαρτη καυσιμου ειναι κατα πολυ ανωτερη απο αυτη με στοκ χαρτη και αφτερ φιλτρα κι εξατμισεις. Και ερχεται και πιο οικονομικα.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Συμφωνώ με αυτό αλλά υπάρχει και το θέμα της εγγύησης στη μέση... Έχουμε μέλλον μπροστά μας για τα υπόλοιπα ;)
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Πάντως έχω διαβάσει αρκετές φορές τον Χελιώτη να γράφει οτι το stage 2 φίλτρο βοηθάει πολύ το μηχανάκι και να επιμένει να μην αλλαχθεί η χαρτογράφηση του ακόμα και με συνδιασμό αφτερμάρκετ τελικού και να αφήσουμε τον λάμδα να κάνει τις διορθώσεις.
Γιατί και πως θα δουλεύει το μηχανάκι δεν ξέρω μιας και δεν έχω αλλάξει αλλά επειδή πλησιάζει η ώρα για αλλαγή στο φίλτρο το σκέφτομαι αν θα ξαναβάλω το μαμά ή stage 1 ή stage 2 και κατά πόσο αν πάω για 2 θα χρειαστεί χαρτογράφηση.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πάντως έχω διαβάσει αρκετές φορές τον Χελιώτη να γράφει οτι το stage 2 φίλτρο βοηθάει πολύ το μηχανάκι και να επιμένει να μην αλλαχθεί η χαρτογράφηση του ακόμα και με συνδιασμό αφτερμάρκετ τελικού και να αφήσουμε τον λάμδα να κάνει τις διορθώσεις.
Γιατί και πως θα δουλεύει το μηχανάκι δεν ξέρω μιας και δεν έχω αλλάξει αλλά επειδή πλησιάζει η ώρα για αλλαγή στο φίλτρο το σκέφτομαι αν θα ξαναβάλω το μαμά ή stage 1 ή stage 2 και κατά πόσο αν πάω για 2 θα χρειαστεί χαρτογράφηση.
Εγώ έχω το DNA και κάνει ωραίο θόρυβο...Γλιτώνεις και το κόστος αλλαγής του χαρτινου...
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Εγώ έχω το DNA και κάνει ωραίο θόρυβο...Γλιτώνεις και το κόστος αλλαγής του χαρτινου...
Είδες καμία διαφορά στις επιδόσεις ή μόνο στον ήχο;
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
το σφουγκάρι της twin air είναι έξτρα πάνω από το κανονικό φίλτρο dna ή μη σε αντικατάσταση της προβοσκίδας;
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
το σφουγκάρι της twin air είναι έξτρα πάνω από το κανονικό φίλτρο dna ή μη σε αντικατάσταση της προβοσκίδας;
Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Η twin air δίνει φίλτρο τυπου σφουγγάρι μαζί με την βάση και τιμή γύρω στο 150αρι .Το φίλτρο της DNA είναι τύπου Γάζας και έχει περίπου 65 ευρώ αλλά χρησιμοποιείς το μαμισιο καπάκι. Αν πάρεις και το καπάκι που σου δίνει η DNA πας στο επόμενο επίπεδο (+65 ευρω)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πάντως έχω διαβάσει αρκετές φορές τον Χελιώτη να γράφει οτι το stage 2 φίλτρο βοηθάει πολύ το μηχανάκι και να επιμένει να μην αλλαχθεί η χαρτογράφηση του ακόμα και με συνδιασμό αφτερμάρκετ τελικού και να αφήσουμε τον λάμδα να κάνει τις διορθώσεις.
Γιατί και πως θα δουλεύει το μηχανάκι δεν ξέρω μιας και δεν έχω αλλάξει αλλά επειδή πλησιάζει η ώρα για αλλαγή στο φίλτρο το σκέφτομαι αν θα ξαναβάλω το μαμά ή stage 1 ή stage 2 και κατά πόσο αν πάω για 2 θα χρειαστεί χαρτογράφηση.
εκτιμω τον χελιωτη οπως και αλλους στον χωρο αλλα εχει τυχει πολλες φορες να παρω μηχανακια στα χερια μου που ειχαν περασει πρωτα απο τα.δικα τους για ρυθμισεις με αλλα φιλτρα, φιλτροκουτια κλπ και οταν τους εβαζα πανω οργανο wideband και τα εβγαζα βολτα οι ρυθμισεις ηταν αλλου γιαλου.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Η twin air δίνει φίλτρο τυπου σφουγγάρι μαζί με την βάση και τιμή γύρω στο 150αρι .Το φίλτρο της DNA είναι τύπου Γάζας και έχει περίπου 65 ευρώ αλλά χρησιμοποιείς το μαμισιο καπάκι. Αν πάρεις και το καπάκι που σου δίνει η DNA πας στο επόμενο επίπεδο (+65 ευρω)
Ναι μάλλον τα μπέρδεψα… νόμιζα πως το σφουγγάρι είναι προς αντικατάσταση του καπακιού/προβοσκίδας και το φίλτρο παραμένει από κάτω.. κάτι σαν τα pre-filter άλλων εταιρειών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
εκτιμω τον χελιωτη οπως και αλλους στον χωρο αλλα εχει τυχει πολλες φορες να παρω μηχανακια στα χερια μου που ειχαν περασει πρωτα απο τα.δικα τους για ρυθμισεις με αλλα φιλτρα, φιλτροκουτια κλπ και οταν τους εβαζα πανω οργανο wideband και τα εβγαζα βολτα οι ρυθμισεις ηταν αλλου γιαλου.
Να υποθέσω ότι ασχολείσαι επαγγελματικά με το θέμα των βελτιώσεων;
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Να υποθέσω ότι ασχολείσαι επαγγελματικά με το θέμα των βελτιώσεων;
οχι καθε αλλο, εξ αναγκης ξεκινησα οταν πηρα το 950 SE το οποιο ειχε αισχρο fueling απο καινουργιο και μετα εγινε χομπυ.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
οχι καθε αλλο, εξ αναγκης ξεκινησα οταν πηρα το 950 SE το οποιο ειχε αισχρο fueling απο καινουργιο και μετα εγινε χομπυ.
Ο μερακλής χομπιστας είναι συχνά πολύ καλύτερος από τον κορεσμένο επαγγελματία. Ωραίος!!!
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
έχει δοκιμάσει κανείς σφουγγαρένια φίλτρα τύπου twin air ή unifilter (αν δεν κάνω λάθος το τελευτάιο χρειάζεται και την προβοσκίδα ναι; )
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Έφυγε σήμερα, θα ταξιδέψει στην άλλη πλευρά της Σουηδίας την άλλη εβδομάδα (Στοκχόλμη).

Το Τ7 world raid το είχα παραγγείλει πριν 3 εβδομάδες.
Το βασικό χρώμα είναι το μπλε και το έχουν σχετικά διαθέσιμο. Το μαύρο δύσκολο.
Στην αρχή μου άρεσε το μπλε, αλλά μετά άλλαξα γνώμη. Πολυ μπλε για το γούστο μου. Μπλε σέλα, μπλε ζάντες.
Και το μαύρο όμως δεν με τρελαίνει, γενικά όλες οι μαύρες μηχανές μου κάνουν για batmobile.

ΥΓ: η αγορά στα μεταχειρισμένα δεν πάει καλά. Με την έννοια ότι κρατάνε πολυ ψηλά οι τιμές. Καλό για τον πωλητή, μείον για τον αγοραστή.
Το 701 το αγόρασα πριν 2 χρόνια 10.500 ευρώ και τώρα έφυγε όπως ήταν επιπλωμένο (με το ράλυ κιτ) στα 14.300 ευρώ.
Srider τι λέει το Göteborg από καιρό το ανεβαίνεις το μηχανάκι? Γιατί εγώ Στοκχόλμη δεν έβλεπα ήλιο με τπτ βασικά πολύ πάγο . Καλές βόλτες το καινούργιο το T7❤
 
Top Bottom