ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Θα συμφωνήσω με τα προηγούμενα και θα πω ότι τα τζόβενα που πήραν τα T7 και έσκαγαν Κονιόρδοι με full extra καγκελοβαλιτσοσίτες στα στενά όρια του Δήμου Αθηναίων και πέριξ ατσαλάκωτοι, θα πουλήσουν κάνα t7 'απλό' να κινηθεί η αγορά για να πάρουν το Raid να πουλάνε περισσότερη παπατζα και μούρη.

Good for us. :p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μίλησε και η κινέζικη μουσταλευριά...
Όταν θα σε κερνάω fortune cookies και σαύρα τηγανητη με το colove 800x μου θα κλαις τριτοξαδερφο της Μερκελ!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πήραν Τ7 δύο παιδιά εδώ στη δουλειά που δεν έχουν πατήσει ποτέ χώμα.

Σε μερικά χρόνια θα παιζουν καλά μεταχειρισμένα Τ7.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ δεν κατάλαβα αυτό με το φιλτροκουτι.
Αυτή δεν είναι η δουλειά όλων των φιλτροκουτιων;
Να μη μπαίνει άμμος και σκόνη μέσα;
Τι το διατυμπανιζουν δλδ σαν έξτρα.
Τι το διαφορετικό έχει;
Δλδ στο "απλό" εμπαζε και το βελτίωσαν στο raid;;
Έλα τώρα. Λες και δεν ξέρει κανείς τίποτα για ΚΤΜ... Εννοείται ότι είναι έξτρα αυτό που γράφουν
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πήραν Τ7 δύο παιδιά εδώ στη δουλειά που δεν έχουν πατήσει ποτέ χώμα.

Σε μερικά χρόνια θα παιζουν καλά μεταχειρισμένα Τ7.
Απλά να δούμε πως θα κινηθεί η αγοραία αξία τους γιατί τα 660 έκαναν 7.5 χιλιάρικα καινούργια και ακόμα και σήμερα ζητάνε 5 χιλιάρικα 14 χρόνων μηχανάκια!

Ο Κινέζος. Θα αλλάξει de facto και τις ισορροπίες στα μεταχειρισμένα.. Ήδη το κάνει. Κάποιος δηλαδή παίρνει voge 650dsx κούτα έτοιμο full extra στα 7300 και είναι καλό μηχανάκι.

Αυτά τα 5 χιλιάρικα σε tenere λιωμένα σαν να ναι το Άγιο δισκοπότηρο τελείωσαν. Και αντίστοιχα στα καινούργια tenere άμα κάνει 10.900 δεν θα μπορούν να πουλάνε 10.600!

Και αυτό μας αφορά φυσικά και σαν αγοραστές και σαν πωλητές.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
:ha:ha:ha

Όταν εγώ τα λέω...
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Και τα 2 βαριδια είναι.
Αν έχει πιο χαμηλά το κέντρο βάρους το καινούργιο, ισως να φαίνεται πιο ελαφρυ
Επειδή έχουμε τραβήξει "απλό" σε καμία περιπτωση δεν θα ήθελα να τραβήξω, το "περιπετειώδες" :laugh:
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Πήραν Τ7 δύο παιδιά εδώ στη δουλειά που δεν έχουν πατήσει ποτέ χώμα.

Σε μερικά χρόνια θα παιζουν καλά μεταχειρισμένα Τ7.
Δεν θά έχουν πατήσει χώμα και βροχή...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το βασικό ερώτημα...


Στα 10.500 είναι μονόδρομος για τουρισμό με έμφαση στο χώμα.


Στα 13500 είναι; Μοτοσυκλέτα χωρίς cruise control είναι όντως long range ταξιδιωτική στις μέρες μας; Το abs έχει τρεις κλίμακες λειτουργίας αλλά είναι μια γενιά πιο μπροστά από το τωρινό, για να συγκριθεί με των άλλων;


Επίσης στην λογική δεν σπάει δεν χαλάει δεν καίει είναι όμορφο (υποκειμενικό αυτό) γιατί μας ξενίζει ότι το πήρε και θα το πάρει κόσμος για "τρανσαλπ" κάθε μέρα στην δουλειά;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το βασικό ερώτημα...


Στα 10.500 είναι μονόδρομος για τουρισμό με έμφαση στο χώμα.


Στα 13500 είναι; Μοτοσυκλέτα χωρίς cruise control είναι όντως long range ταξιδιωτική στις μέρες μας; Το abs έχει τρεις κλίμακες λειτουργίας αλλά είναι μια γενιά πιο μπροστά από το τωρινό, για να συγκριθεί με των άλλων;


Επίσης στην λογική δεν σπάει δεν χαλάει δεν καίει είναι όμορφο (υποκειμενικό αυτό) γιατί μας ξενίζει ότι το πήρε και θα το πάρει κόσμος για "τρανσαλπ" κάθε μέρα στην δουλειά;
Τοσο απαραίτητο μωρέ μας έγινε ξαφνικά το cruise Control?!

Δηλαδη σε adventure μοτοσυκλέτα άλλη μια πλακέτα ready to fail σε καμία πτώση και ένα πιθανώς μέτριο σε αίσθηση ride by wire Δεν νομίζω να αποθαρρύνει τον πιθανό αγοραστή.

Οι αναβαθμίσεις σε αναρτήσεις, η προσθήκη steering dumper η αύξηση του clearance και η βελτίωση της κατανομής τιυ τεποζιτου με αύξηση της αυτονομίας νομίζω πως αυτές είναι οι αλλαγές ουσίας που μετράνε.
 

Agelis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Angelis
Μοτό
690 enduro R 12'
1090 adventure R 19'
Εγώ πάντως θα θυσίαζα την αυτονομία για λίγο λιγότερο βάρος. Θα μπορούσε το 23 λίτρο να είναι έξτρα Κιτ. Σπάνια κάποιος θα χρειαστεί 23 λίτρα σε τέτοιο μηχανάκι. Συνήθως θα κουβαλάει 7 λίτρα παραπάνω άνευ ουσίας
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τοσο απαραίτητο μωρέ μας έγινε ξαφνικά το cruise Control?!
Ταξίδι με cc; Ωωωωω ναι. Ναι. Ναι. Τόσο. Κάθε σημείο ανοιχτού δρόμου δηλαδή, ακόμα και στο πήγαινε έλα στην δουλειά κάνει μια χαρά διαφορά, κουμπί παντού. Αυτό με τα επικά φειλ των ηλεκτρονικών είναι ωραία καραμέλα που δεν την έχουμε δει. Δεν θα προλάβουν να χαλάσουν, θα τα φάει η Γκρέτα Φακιδομύτη πρώτα.


Δεν διαφωνώ με τα υπόλοιπα που λες. Προσπαθώ να δω τα 3000 ευρώ δηλαδή και... Είναι οριακά. Αφήνουν επαρκή απόσταση από το triumph rally pro και την βασική Άφρικα τουλάχιστον. Οι μαρκετιστες έκαναν καλή δουλειά πάλι.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το βασικό ερώτημα...


Στα 10.500 είναι μονόδρομος για τουρισμό με έμφαση στο χώμα.


Στα 13500 είναι; Μοτοσυκλέτα χωρίς cruise control είναι όντως long range ταξιδιωτική στις μέρες μας; Το abs έχει τρεις κλίμακες λειτουργίας αλλά είναι μια γενιά πιο μπροστά από το τωρινό, για να συγκριθεί με των άλλων;


Επίσης στην λογική δεν σπάει δεν χαλάει δεν καίει είναι όμορφο (υποκειμενικό αυτό) γιατί μας ξενίζει ότι το πήρε και θα το πάρει κόσμος για "τρανσαλπ" κάθε μέρα στην δουλειά;
Αν πήγαινα στα 13.500 θα κοίταγα το NORDEN.......όχι το 890, το NORDEN.....μόνο η αξιοπιστία είναι ανασταλτικός παράγοντας.......Τώρα όσοι το πήρανε σαν τρανσαλπ ή για ταξίδι, οι περισσότεροι τα πουλάνε μετά από λίγο γιατί το μηχανάκι αυτό με το μοτέρ και την σέλα που έχει δεν κάνει ούτε για ταξίδια, ούτε για κάθε μέρα......στα ταξίδι ξελιγώνεται το μοτέρ, η σέλα είναι στενή για πολύ ώρα ταξίδι και είναι και αρκετά ψηλό για να το κάνεις παπάκι για κάθε μέρα.......
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγώ πάντως θα θυσίαζα την αυτονομία για λίγο λιγότερο βάρος. Θα μπορούσε το 23 λίτρο να είναι έξτρα Κιτ. Σπάνια κάποιος θα χρειαστεί 23 λίτρα σε τέτοιο μηχανάκι. Συνήθως θα κουβαλάει 7 λίτρα παραπάνω άνευ ουσίας
Το βάρος της βενζίνη παίζει από ~0.71Kg/L με ~0.77Kg/L. Τα 23 λίτρα βενζίνης είναι ~16 με ~17 κιλά. Σε σχέση με τα ~11 με ~12 κιλά βενζίνης που κουβαλάει το απλό τα 5 κιλά διαφορά δεν είναι τίποτα. Τα εξαρτήματα που προσθέτουν βάρος νομίζω είναι το νεο abs, οι νεές αναρτήσεις, τα νεα προστατευτικά, οι στηρίξεις κλπ.
 
Top Bottom