ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δε νομίζω ότι για το υποπλαίσιο πρέπει να πας σε καλίμπρα. Αν έχει πάρει και το πλαίσιο τότε ναι, αλλά αν έχει πάρει το πλαίσιο... αφαιρούμενο ή μη το υποπλαίσιο, άστα/βράστα.
Πέφτεις με το tenere και η ουρά φεύγει μετά 2 πόντους αριστερά ξέρω γω. Δεν χει πάρει πλαίσιο, υποπλαισιο μόνο.

Πως μπορεί να επισκευαστεί άμα δεν μπει ηλεκτρονική καλιμπρα με λέιζερ να έρθει στην ευθυγράμμιση της 100%? Αν υποθέσουμε ότι μπορεί ποτε να γίνει ακριβώς όπως πρώτα γιατί τα μέταλλα έχουν μνήμη και μπορεί σε σημεια να υπάρξει σχίσιμο, ρωγμή, τσαλακωμα κλπ. Δηλαδή αντε δωστου tig δωστου σιδηροστοκο δωστου τρίψιμο βάψιμο και πάλι πρέπει να εμπιστευτείς μάστορα και να έχεις ένα όχημα από σοβαρή επισκευή.

Shit happens και ο σχεδιασμός ενιαίου πλαισίου υποπλαισιου είναι αναχρονιστικος, ακατάλληλος και έχει μονο λόγο τη μείωση κόστους. Μπορεί να γίνει δεκτός σε μότο των 5 χιλιάδων όχι των 12 και 14 και 15

 

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1200 GS Adv Rally
Spam on....

Όσα λίτρα ντεποζιτο και να έχουν τα μηχανάκια , όσο να είναι στα κιλά στατικά , στο αέρα όλα πούπουλα είναι ... μετά τι γίνεται ...









Spam OFF .

Το Τ7 μετά από αυτήν την αναβάθμιση πάει καθαρά να πάρει την αγορά στο κομματι HONDA της CRF1000- CRF1100! .Θα κρατήσει το (μικρο) και καλα εντουρο και κάνει καθαρά ταξιδιωτικές προσθήκες άνεσης και τεχνολογίας σε τρομερά ελκυστική τιμή, Οταν τα καινούργια μεγάλα on-off από κάθε εταιρία είναι από 20000€ και άνω.
Προσωπικά δεν μου άρεσε ούτε τότε , ούτε τώρα ! Φαίνεται πάντως πως θα συνεχίσει να πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι, γιατί εμείς οι καταναλωτές βλέπουμε την δυνατότητα από τα μηχανάκια και όχι την δική μας. Και πιστεύω πως σίγουρα η εταιρίες το βλέπουν και ξέρουν που απευθύνονται ! Πόσες φόρες θα σπάσει το υποπλαίσιο από ένα Τ7 σε αντίθεση με πόσες φωτογραφίες και βίντεο στον σωλήνα με αναβάτες να πηγαίνουν σε τουριστικά χώματα και να προμοτάρουν το υπέρτατο μηχανάκι από την YAMAHA. Η εταιρίες ξέρουν από που να κόψουν χρήματα και από που να βγάλουν για αυτό συνεχίσουν και αναπτύσσονται ! Και σίγουρα καθε χρονιά βγαίνουν και πιο εξελιγμένα μηχανάκια !Αλίμονο να συγκρίνουμε ένα μηχανάκι του 2000 με ενα του 2020 κτλ.
Όποτε είναι καθαρά θέμα ματιάς κάθε καταναλωτή και των δικών του δυνατοτήτων, είτε οδηγικών είτε χρηματικών......

Αυτα.... :friendship:
Άντε να έρθει η άνοιξη να αρχίσουν οι βόλτες μπας και σταματήσουν τα συγκριτικά !!:pce:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αφού λέμε όλα τα ωραία θετικά και πόσο καλό το tenere και πόσο Καλές οι προσθήκες..

Φτάσαμε αισίως τα 13.500 ευρό για ένα tenere και η Yamaha φρόντισε να το προικίσει με ενιαίο πλαίσιο-υποπλαισιο και μάλιστα δεν λέει να το αλλάξει!!

Έχεις αγοράσει δηλαδή μια μοτοσυκλέτα περιπέτειας 13.500 ευρό. Είσαι σε μια απλωτη φλαταδουρα και γλυστραει ο πίσω παραπάνω η ουρά φεύγει ο τροχός χτυπάει σε μια πέτρα εσύ φεύγεις από πάνω κομπλέ προστασίες δε χτυπάς ευτυχώς η μηχανή όμως φέρνει 2 τούμπες. Οκ το ήξερες ότι μπορεί να συμβεί χώμα κάνεις όλα φτιαχνονται.. Έχει προβλέψει ο κατασκευαστής!!

@ρχιδια καλαβρεζικα!! Σου πήρε το υποπλαισιο, έσπασε σε ένα σημείο μάντεψε!! Σου βγήκε η μηχανή ολική! Σκοπεύεις να πας στο Μπάμπη στη Θηβών να σου κάνει κόλληση?? Να βάλει και μια πλάκα από κάτω φίλε αθάνατο θα γίνει!!

Τρίχες κατσαρές yamaha και όλες οι εταιρείες που σχεδιάζετε μηχανάκια στο λογιστήριο. Μπούρδες κοροϊδεύεις τον κόσμο.

Το υποπλαισιο σε μια μηχανή ειδικά που πάει χώμα οφείλει να είναι αφαιρούμενο οσο οφείλει να έχει ρόδες. Πότε δεν θα αγόραζα μοτοσυκλέτα με ενιαίο πλαίσιο υποπλαισιο να κάνω χώματα.

Μάλιστα το f800gs έχει αφαιρούμενο από το 2008 που βγήκε. Africa 1100 αφαιρούμενο. 790-890R φευ γελάω. Εννοείται.

Μέχρι και το Κινέζικο Voge 650dsx έχει αφαιρούμενο!!
Όχι όμως το tenere πέφτεις μια γερή γερή και πάει για ολική!! Μαζί με τα καινούργια crf300l της Honda. Κι αυτά για πέταμα άμα πέσεις καλά και στραβώσει πίσω.

Αν κάποιος με ρώταγε μόνο γι αυτό δεν θα αγόραζα ΠΟΤΈ Tenere μέχρι να αποφασίσουν να απολύσουν το βλακα που δίνει τέτοιες οδηγίες για το project και να βάλουν ένα σοβαρό άνθρωπο να τους πει είστε βόδια που θα βάλουμε αυτό το πλαίσιο στη μηχανή.
Αγχωνεσαι εντελως αδικαιολογητα. Ατσαλινα πλαισια + υποπλαισια η ακομα και ενιαια πλαισιο-υποπλαισια ερχονται θαυμασια σε καλιμπρα και κολλουνται εξαιρετικα ευκολα και αποτελεσματικα ακομα και στον αμαζονιο. Αντιθετως, το αλουμινενιο υποπλαισιο που θα στραβωσει παει για πεταμα. Για τσεκαρε το κοστος του αλουμινενιου υποπλαισιου της αγαπημενης σου μηχανης με διαιρουμενο πλαισιο-υποπλαισιο....

Εδιτ.
Υποθετω πως σοβαροι κατασκευαστες εχουν προβλεψει failure points στη κατασκευη ωστε να μη συμβει το κακο σεναριο. Τελος να πω πως εχω παθει αυτο που περιγραφεις σε 950 και το υποπλαισιο πηγε για ανακυκλωση. Η εδραση πλαισιου υποπλαισιου στο συγκεκριμενο μηχανακι και σε ολα οσα το υποπλαισιο ειναι προσθαφαιρουμενο, πρεπει να ειναι αναγκαστικα πολυ ισχυρη και μαλλον αναιρει την φιλοσοφια του "failure point"
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αγχωνεσαι εντελως αδικαιολογητα. Ατσαλινα πλαισια + υποπλαισια η ακομα και ενιαια πλαισιο-υποπλαισια ερχονται θαυμασια σε καλιμπρα και κολλουνται εξαιρετικα ευκολα και αποτελεσματικα ακομα και στον αμαζονιο. Αντιθετως, το αλουμινενιο υποπλαισιο που θα στραβωσει παει για πεταμα. Για τσεκαρε το κοστος του αλουμινενιου υποπλαισιου της αγαπημενης σου μηχανης με διαιρουμενο πλαισιο-υποπλαισιο....
Ένα πρόχειρο παράδειγμα
Τσάμπα πράμα





advphone
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υποθετω καινουργιο θα κοστιζει οσο 3να Τ7
Ε ναι ...αλλά όταν έχεις να διαλέξεις τόσα μεταχειρω, δεν έχει νόημα πιστεύω να πας σε καινούργιο
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ε ναι ...αλλά όταν έχεις να διαλέξεις τόσα μεταχειρω, δεν έχει νόημα πιστεύω να πας σε καινούργιο
Σωστο αυτο και προφανως εξαρταται απο το ποσο καινουργιο ειναι και το μηχανακι. Αλλο να ειναι 16 ετων αλλο να ειναι ενος. Το 2007 το συγκεκριμενο υποπλαισιο ισως να κοστιζε 500 αντι 140.

Οπως και να χει σε βαρυ ονοφ που θα δει τουμπα προτιμω ατσαλια ολα και ας ειναι και ενιαια. Νεμα προμπλεμα.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ε ναι ...αλλά όταν έχεις να διαλέξεις τόσα μεταχειρω, δεν έχει νόημα πιστεύω να πας σε καινούργιο
Και στο Τ7 αν έβγαινε με αφαιρούμενο υποπλαίσιο (λέμε τώρα) θα είχες πάλι την επιλογή ανάμεσα σε πολλά φτηνά ίσια μεταχείρω υποπλαίσια? Σε κάααποια χρόνια ίσως και να έβρισκες.


Σε τούμπα που θα φάει κάποιος με χωμάτινο μηχανάκι 13500e, 180kg και πάρει υποπλαίσιο, είναι αρκετά πιθανό να μην τον νοιάζει ούτε το υποπλαίσιο ούτε η μεταπωλητική αξία. Αν φτάσει δε το μηχανάκι σε αυτή την κατάσταση, προφανώς και δεν θα είναι το μόνο που θα έχει πάθει καλή ζημιά. Καλά να είναι πρώτα όποιος το καταφέρει, θα βρει τρόπο και να το επισκευάσει και αξιοπρεπώς.
Έχω φάει άπειρες καλές σε χώμα και έχω σπάσει αρκετά και στο μηχανάκι και πάνω μου. Δεν είχα ποτέ την τιμή να δω στραβό υποπλαίσιο (φτου φτου!).
Θα προτιμούσα (και έχω) μηχανάκια με αφαιρούμενο εντούτοις για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.

υ.γ. "Αν δεν είσαι διατεθειμένος να κοπανήσεις κάτι που έχει στραβώσει στο μηχανάκι σου για να το φέρεις στα ίσια του, μην το βάζεις χώμα" -κάποιος σοφός κάποτε-
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Σωστο αυτο και προφανως εξαρταται απο το ποσο καινουργιο ειναι και το μηχανακι. Αλλο να ειναι 16 ετων αλλο να ειναι ενος. Το 2007 το συγκεκριμενο υποπλαισιο ισως να κοστιζε 500 αντι 140.

Οπως και να χει σε βαρυ ονοφ που θα δει τουμπα προτιμω ατσαλια ολα και ας ειναι και ενιαια. Νεμα προμπλεμα.
Με πρόλαβε ο κουμπάρος
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο καθένας έχει τις ιδιοτροπίες του.

Εγώ προσωπικά έχω την δική μου μηχανολογικη σκοπιά στο πράγμα και κοστολογικη τολμώ να πω.

Θεωρώ εκ των ουκ άνευ το αφαιρούμενο υποπλαισιο σε μια μοτοσυκλέτα ειδικά premium. Και στα 13 χιλιάρικα είσαι premium. Μπορώ να το ανεχτώ στο Daytona maverick 500 αλλά όχι στο tenere 700.

Ο καθένας μπορεί να εκφέρει στη θεωρία τη σκέψη του πως εντάξει ρε αδερφέ το πιο πιθανό είναι να μην σε απασχολήσει ποτέ δαύτο. Και ναι κατά 90% δεν θα με απασχολήσει. Αλλά γιατί να πληρώσω 13 χιλιάρικα αν πρέπει να κάνω υποχωρήσεις??

Ο μόνος λόγος να βάλει η yamaha ενιαίο υποπλαισιο ήταν η φτήνια τίποτα άλλο. Γιατί το πλαίσιο-υποπλαισιο γίνεται ένας κωδικός, χρειάζεται λιγότερες εργαλειομηχανες, λιγότερα στάδια κατασκευής, σώζει ένα κωδικό στα Logistics και παρακάμπτει το στάδιο στη παραγωγή της εφαρμογής του υποπλαισιο στο πλαίσιο.

Όλα αυτά για να βγάλει ΑΚΌΜΑ μεγαλύτερο κέρδος από μένα και να αυξήσει ακόμα περισσότερο τη μετοχή της και τα μερίσματα. Γιατί ξέρει πως ο μέσος αναβατης δεν θα το δει ΠΟΤΈ.

Εγώ λοιπόν δεν είμαι ο μέσος αναβατης. Εγώ έχω λύσει μηχανάκια μέχρι βίδας και εψω πάρει στα χέρια υποπλαισιο για να τα συντηρήσω, να τα βάψω αν χρειαστεί, να τα ρσφιναρω, να τα τροποποίησω.

Αν σε 10.χρονια θέλω να κάνω το tenere μου scrambler επειδή έτσι μου κ@υλωσε θα ξέρω πω; ότι κάνω είναι irreversible. Ενώ με ένα αφαιρούμενο πλαίσιο θα μπορώ να κάνω το μηχανάκι factory ανά πάσα στιγμή.

Αν με το tenere μου πέσει κάποιος από πίσω και μου σπάσει το υποπλαίσιο η ασφαλιστική θα μου βγάλει το μηχανάκι ολική και θα μου δώσει σκάρτο 70% της αγοραία αξίας της μοτοσυκλέτας μου. Μπορεί να έχω δώσει 15 χιλιάρικα και να πάρω πίσω 7 σε μηχανή 3ετιας. Καθώς καμία αντιπροσωπεία η σοβαρό μαγαζί δεν θα εγγυηθεί την επισκευή σπασμένου υποπλαισιου στα πλαίσια ασφαλιστικής αποζημίωσης.

Αν αύριο θέλω να ενισχύσω το υποπλαίσιο γισ μα το φορτώνω 50 κιλά πάνω από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή με το αφαιρούμενο το επαναφέρω στην εργοστασιακή κατάσταση με άλλο ανταλλακτικό σε 3 ώρες.

Και εν τέλει μια απλή ζημιά να πάθει το υποπλαίσιο. Ένα στραβωμα 1 πόντο επειδή μου το έριξε ένα αμάξι κάτω ξέρω πως υπάρχει τρόπος να κάνω το μηχανάκι πάλι 100% εργοστασιακό ενώ στο ενιαίο πλαίσιο θα έχει μπει χέρι και ματσακονι.

Τον παραδέχομαι δεν είμαι ο μέσος χρήστης και όταν βλέπω πως ένας κατασκευαστής επιλέγει την φτηνή λύση για μια ακριβή υλοποίηση νιώθω άβολα πως να το κάνουμε.

Το tenere πλασάρεται στην αγορά ως το πιο simple on off χωρίς ride by wire, χωρις modes, χωρίς cornering abs, χωρίς συνδεσιμοτητα, χωρίς cruise Control, χωρίς ρυθμίσεις σε ζελατίνες σέλες, χωρίς κάν βασικό εξοπλισμό στη βασική έκδοση. Προβαλωντας υποτίθεται την άρτια μηχανολογικη υλοποίηση.

Με ένα κακό πίσω αμορτισέρ, με ένα ενιαίο υποπλαισιο. Δεν βλέπω δηλαδή τα λεφτά στο μηχανάκι. Ήθελα το ρημάδι το αφαιρούμενο υποπλαισιο είναι ένδειξη μελέτης και αποφάσεων με σκέψη πιο ουσιαστική.

Η Honda και η triumph με τα crf 1000 και 800 το είδαν το σχεδιαστικό σφάλμα και και στα 1100 και 900 το άλλαξαν, το διόρθωσαν. Η yamaha εκεί όμως.

Για μένα ειναι σχεδιαστικό ελάττωμα και λόγος να μην πάρω το μηχανάκι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Yamaha σε παρακαλώ μην βγάλεις άλλο μηχανάκι …
Ή μπορεί απλά να μας ρωτήσουν-συμβουλευτούν πρώτα εδώ και μετά να ψαχτούν οι ντεμέκ επιστήμονες - σχεδιαστές κάθε εταιρείας..... Άντε να τον κάθε άμπαλο πχια!!!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εσένα STέFανε σε έβαλε η yamaha να ανοίξεις αυτό το νήμα. Καλά τα πας ως ambassador, πάνε να σου βάλουν κάτι τρικλοποδιές αλλά κάνεις το καθήκον σου κ φέρνεις επιχειρήματα.
(και ο tc-drift συμμετέχει ως guest star για να μας δείξει πως σπαμάρουμε ένα νήμα για συγκεκριμένο μοντέλο με άλλο κινέζικο :ha )

Πες μας τώρα STF , ψήνεσαι για το εν λόγω μοντέλο ή συζήτηση να κάνουμε και προμότιον στη yamaha?

Αν έπρεπε να είχες μια και μόνο μοτοσυκλέτα, θα είχες το τενερέ? Απλό ή world raid δεν έχει σημασία.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εσένα STέFανε σε έβαλε η yamaha να ανοίξεις αυτό το νήμα. Καλά τα πας ως ambassador, πάνε να σου βάλουν κάτι τρικλοποδιές αλλά κάνεις το καθήκον σου κ φέρνεις επιχειρήματα.
(και ο tc-drift συμμετέχει ως guest star για να μας δείξει πως σπαμάρουμε ένα νήμα για συγκεκριμένο μοντέλο με άλλο κινέζικο :ha )

Πες μας τώρα STF , ψήνεσαι για το εν λόγω μοντέλο ή συζήτηση να κάνουμε και προμότιον στη yamaha?

Αν έπρεπε να είχες μια και μόνο μοτοσυκλέτα, θα είχες το τενερέ? Απλό ή world raid δεν έχει σημασία.
Δε σπαμαρω μωρέ! Αμέσως χαχα

Βασικά οκ είναι μ@λακια να έχει ενιαίο πλαίσιο το tenere αλλά..

Πιο πολυ ενδιαφέρον έχει να βλέπεις τον οπαδό STF να αρνείται να δει οποιοδήποτε αρνητικό στο υπερεργαλειο yamaha!! Δηλαδή να φτάσει να σου λέει νταξει μωρέ και μια καλυμπρα κομπλέ είσαι που κοιτάζει τα μηχανάκια του να είναι με στοργή καια προδερμ και βιολογικά προϊόντα!! Αλλά εντάξει για να το κανε η yamaha δε πειράζει!

Εγώ από την άλλη γουστάρω πάντα τα outsider! Δηλαδή νέες εταιρείες να κάνουν άλματα και να χωνονται στους βολεμενους και τους 'παραδοσιακους'.

Με ενοχλεί βασικά το σημείο εκείνο της καμπύλης της κερδοφορίας των εταιρειών στο οποίο η εξαργύρωση του Brand name προσφέρει μεγαλύτερο έσοδο στην εταιρεία από την ίδια την τιμολογιακή δυναμική του προϊόντος. Προτιμώ την χρονική εκείνη στιγμή που οι εταιρείες έχουν λιώσει τους μηχανικούς στα εργαστήρια και συρρικνωνουν το πιθανό κέρδος τους για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.

Παραδείγματα πρόσφατα

CFMOTO clx700, 800mt
Η στα αμάξια

Όταν βγήκε το hyundai i30n 27 χιλιάρικα χάρισμα για ένα αμάξι που μόλις πήρε διθυραμβικές κριτικε; έχει πάρει η τιμή επάνω 7 χιλιάρικα.

Όταν εξαργυρωνουν την επιτυχία τους οι εταιρείες πάνω μου κάτι παθαίνω. Χαχα
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εσένα STέFανε σε έβαλε η yamaha να ανοίξεις αυτό το νήμα. Καλά τα πας ως ambassador, πάνε να σου βάλουν κάτι τρικλοποδιές αλλά κάνεις το καθήκον σου κ φέρνεις επιχειρήματα.
(και ο tc-drift συμμετέχει ως guest star για να μας δείξει πως σπαμάρουμε ένα νήμα για συγκεκριμένο μοντέλο με άλλο κινέζικο :ha )

Πες μας τώρα STF , ψήνεσαι για το εν λόγω μοντέλο ή συζήτηση να κάνουμε και προμότιον στη yamaha?

Αν έπρεπε να είχες μια και μόνο μοτοσυκλέτα, θα είχες το τενερέ? Απλό ή world raid δεν έχει σημασία.
ε το απλό θα είχε!!! minimal αφού ;)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ο καθένας έχει τις ιδιοτροπίες του.

Εγώ προσωπικά έχω την δική μου μηχανολογικη σκοπιά στο πράγμα και κοστολογικη τολμώ να πω.

Θεωρώ εκ των ουκ άνευ το αφαιρούμενο υποπλαισιο σε μια μοτοσυκλέτα ειδικά premium. Και στα 13 χιλιάρικα είσαι premium. Μπορώ να το ανεχτώ στο Daytona maverick 500 αλλά όχι στο tenere 700.

Ο καθένας μπορεί να εκφέρει στη θεωρία τη σκέψη του πως εντάξει ρε αδερφέ το πιο πιθανό είναι να μην σε απασχολήσει ποτέ δαύτο. Και ναι κατά 90% δεν θα με απασχολήσει. Αλλά γιατί να πληρώσω 13 χιλιάρικα αν πρέπει να κάνω υποχωρήσεις??

Ο μόνος λόγος να βάλει η yamaha ενιαίο υποπλαισιο ήταν η φτήνια τίποτα άλλο. Γιατί το πλαίσιο-υποπλαισιο γίνεται ένας κωδικός, χρειάζεται λιγότερες εργαλειομηχανες, λιγότερα στάδια κατασκευής, σώζει ένα κωδικό στα Logistics και παρακάμπτει το στάδιο στη παραγωγή της εφαρμογής του υποπλαισιο στο πλαίσιο.

Όλα αυτά για να βγάλει ΑΚΌΜΑ μεγαλύτερο κέρδος από μένα και να αυξήσει ακόμα περισσότερο τη μετοχή της και τα μερίσματα. Γιατί ξέρει πως ο μέσος αναβατης δεν θα το δει ΠΟΤΈ.

Εγώ λοιπόν δεν είμαι ο μέσος αναβατης. Εγώ έχω λύσει μηχανάκια μέχρι βίδας και εψω πάρει στα χέρια υποπλαισιο για να τα συντηρήσω, να τα βάψω αν χρειαστεί, να τα ρσφιναρω, να τα τροποποίησω.

Αν σε 10.χρονια θέλω να κάνω το tenere μου scrambler επειδή έτσι μου κ@υλωσε θα ξέρω πω; ότι κάνω είναι irreversible. Ενώ με ένα αφαιρούμενο πλαίσιο θα μπορώ να κάνω το μηχανάκι factory ανά πάσα στιγμή.

Αν με το tenere μου πέσει κάποιος από πίσω και μου σπάσει το υποπλαίσιο η ασφαλιστική θα μου βγάλει το μηχανάκι ολική και θα μου δώσει σκάρτο 70% της αγοραία αξίας της μοτοσυκλέτας μου. Μπορεί να έχω δώσει 15 χιλιάρικα και να πάρω πίσω 7 σε μηχανή 3ετιας. Καθώς καμία αντιπροσωπεία η σοβαρό μαγαζί δεν θα εγγυηθεί την επισκευή σπασμένου υποπλαισιου στα πλαίσια ασφαλιστικής αποζημίωσης.

Αν αύριο θέλω να ενισχύσω το υποπλαίσιο γισ μα το φορτώνω 50 κιλά πάνω από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή με το αφαιρούμενο το επαναφέρω στην εργοστασιακή κατάσταση με άλλο ανταλλακτικό σε 3 ώρες.

Και εν τέλει μια απλή ζημιά να πάθει το υποπλαίσιο. Ένα στραβωμα 1 πόντο επειδή μου το έριξε ένα αμάξι κάτω ξέρω πως υπάρχει τρόπος να κάνω το μηχανάκι πάλι 100% εργοστασιακό ενώ στο ενιαίο πλαίσιο θα έχει μπει χέρι και ματσακονι.

Τον παραδέχομαι δεν είμαι ο μέσος χρήστης και όταν βλέπω πως ένας κατασκευαστής επιλέγει την φτηνή λύση για μια ακριβή υλοποίηση νιώθω άβολα πως να το κάνουμε.

Το tenere πλασάρεται στην αγορά ως το πιο simple on off χωρίς ride by wire, χωρις modes, χωρίς cornering abs, χωρίς συνδεσιμοτητα, χωρίς cruise Control, χωρίς ρυθμίσεις σε ζελατίνες σέλες, χωρίς κάν βασικό εξοπλισμό στη βασική έκδοση. Προβαλωντας υποτίθεται την άρτια μηχανολογικη υλοποίηση.

Με ένα κακό πίσω αμορτισέρ, με ένα ενιαίο υποπλαισιο. Δεν βλέπω δηλαδή τα λεφτά στο μηχανάκι. Ήθελα το ρημάδι το αφαιρούμενο υποπλαισιο είναι ένδειξη μελέτης και αποφάσεων με σκέψη πιο ουσιαστική.

Η Honda και η triumph με τα crf 1000 και 800 το είδαν το σχεδιαστικό σφάλμα και και στα 1100 και 900 το άλλαξαν, το διόρθωσαν. Η yamaha εκεί όμως.

Για μένα ειναι σχεδιαστικό ελάττωμα και λόγος να μην πάρω το μηχανάκι.
αμα θελεις scrambler με διαιρουμενο πλαισιο-υποπλαισιο θα πάρεις XSR700...ή 900
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
αμα θελεις scrambler με διαιρουμενο πλαισιο-υποπλαισιο θα πάρεις XSR700...ή 900
Ε ναι τέλειο μηχανάκι για χώμα
 
Top Bottom