ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εσένα STέFανε σε έβαλε η yamaha να ανοίξεις αυτό το νήμα. Καλά τα πας ως ambassador, πάνε να σου βάλουν κάτι τρικλοποδιές αλλά κάνεις το καθήκον σου κ φέρνεις επιχειρήματα.
(και ο tc-drift συμμετέχει ως guest star για να μας δείξει πως σπαμάρουμε ένα νήμα για συγκεκριμένο μοντέλο με άλλο κινέζικο :ha )

Πες μας τώρα STF , ψήνεσαι για το εν λόγω μοντέλο ή συζήτηση να κάνουμε και προμότιον στη yamaha?

Αν έπρεπε να είχες μια και μόνο μοτοσυκλέτα, θα είχες το τενερέ? Απλό ή world raid δεν έχει σημασία.
Το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί αντικειμενικά διότι ακόμη δεν έχω περάσει στη φάση όπου μπορώ να κάνω μεγάλα ταξίδια. Απόδειξη ότι έχω δυο μοτοσυκλέτες που η κάθε μια μπορεί να κάνει μόνο ένα πράγμα καλά και δεν είναι αυτό που λέμε πολυχρηστικές όπως τα μεσαία On/Off. Μοτοσυκλέτες των 700cc θα μου ήταν επαρκέστατες ως πολυχρηστικές.
Αν όμως υποθετικά έπρεπε να σκεφθώ ότι τώρα πρέπει να ζήσω με μια πολυχρηστική μοτοσυκλέτα, τότε απλό η World Raid θα είχε σημασία γιατί ακόμη και το δεύτερο διατηρεί τα minimal χαρακτηριστικά με τα βασικά της στοιχεία στη καλή περιοχή της εκμετάλλευσης τους.
Αν υπήρχε μόνο το απλό Tenere 700, τότε σίγουρα θα αγόραζα το Aprilia Tuareg 660. Η παρουσίαση όμως του World Raid με τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει θα με έβαζε σε μεγάλο δίλλημα και "μάλλον" στο τέλος θα έγερνα προς το Yamaha λόγω της ευνοϊκής μεταχείρισης που θα είχα εγώ προσωπικά και κατά την αγορά της και μετέπειτα σε ότι θα ήθελα από αξεσουάρ και ανταλλακτικά. Πάντως το Aprilia είναι μια ιδιαίτερα καλή περίπτωση ως μοτοσυκλέτα. Στη Σουηδία όμως... μάλλον όχι.

Δε σπαμαρω μωρέ! Αμέσως χαχα

Βασικά οκ είναι μ@λακια να έχει ενιαίο πλαίσιο το tenere αλλά..

Πιο πολυ ενδιαφέρον έχει να βλέπεις τον οπαδό STF να αρνείται να δει οποιοδήποτε αρνητικό στο υπερεργαλειο yamaha!! Δηλαδή να φτάσει να σου λέει νταξει μωρέ και μια καλυμπρα κομπλέ είσαι που κοιτάζει τα μηχανάκια του να είναι με στοργή καια προδερμ και βιολογικά προϊόντα!! Αλλά εντάξει για να το κανε η yamaha δε πειράζει!

Εγώ από την άλλη γουστάρω πάντα τα outsider! Δηλαδή νέες εταιρείες να κάνουν άλματα και να χωνονται στους βολεμενους και τους 'παραδοσιακους'.

Με ενοχλεί βασικά το σημείο εκείνο της καμπύλης της κερδοφορίας των εταιρειών στο οποίο η εξαργύρωση του Brand name προσφέρει μεγαλύτερο έσοδο στην εταιρεία από την ίδια την τιμολογιακή δυναμική του προϊόντος. Προτιμώ την χρονική εκείνη στιγμή που οι εταιρείες έχουν λιώσει τους μηχανικούς στα εργαστήρια και συρρικνωνουν το πιθανό κέρδος τους για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.

Παραδείγματα πρόσφατα

CFMOTO clx700, 800mt
Η στα αμάξια

Όταν βγήκε το hyundai i30n 27 χιλιάρικα χάρισμα για ένα αμάξι που μόλις πήρε διθυραμβικές κριτικε; έχει πάρει η τιμή επάνω 7 χιλιάρικα.

Όταν εξαργυρωνουν την επιτυχία τους οι εταιρείες πάνω μου κάτι παθαίνω. Χαχα
Δεν είναι ότι δεν βλέπω τα αρνητικά. Αρνητικά έχουν όλες οι μοτοσυκλέτες, την τέλεια μοτοσυκλέτα ακόμη δεν την έχω βρει. Σε όλες κάπου ανακαλύπτεις κάποια αδυναμία. Έγραψα ότι ένα διαιρούμενο υποπλαίσιο είναι ΠΑΝΤΑ καλοδεχούμενο αλλά δε θα ήταν κάτι που θα ήταν αποτρεπτικό για εμένα αν μου άρεσε μοτοσυκλέτα οποιασδήποτε εταιρείας. Ίσως γιατί δεν μου έχει τύχει να είχα ποτέ αντιμετωπίσει πρόβλημα με κάτι τέτοιο.
Η εξαργύρωση ενός brand name είναι εξαργύρωση επενδύσεων πολλών ετών για να φτάσει μια εταιρεία να φτιάξει το brand name της. Κατά τη γνώμη μου τη καλύτερη εξαργύρωση brand name στο κόσμο της μοτοσυκλέτας την κάνει η BMW. Έχει επενδύσει πολλά στη σημασία του να χτίζεις ένα brand name και τώρα δικαίως το εξαργυρώνει. Είναι και η μόνη που καταφέρνει και σου πουλάει μαζί με το προϊόν και αέρα κοπανιστό σε μορφή παροχής υπηρεσιών όταν και αν τις χρειαστείς σε τιμές που αγγίζουν αρκετές χιλιάδες ευρώ.

Κάποτε στο ανάλογο θέμα με το Tenere 700 είχα γράψει για μια μικρή συνέντευξη που είχαν πάρει από τον CEO της Yamaha όπου εξηγούσε αρκετά πράγματα για το συγκεκριμένο project (αν θυμάμαι καλά πρέπει να είχα βάλει και link το οποίο δεν βρίσκω τώρα). Το αρχικό project λοιπόν ήταν κάτι σαν εξέλιξη του Tenere 660 με δυο κυλίνδρους. Όμως το ειδικό μοτοσυκλετιστικό κοινό με την φήμη του "νέου Tenere" άρχισε να αναφέρει έντονα την ανάγκη για ένα πιο χωμάτινο project. Έτσι αποφασίσαν να αλλάξουν τα σχέδια τους και να παρουσιάσουν ένα χωμάτινα στημένο On/Off με ενιαία τιμή πώλησης σε όλη την Ευρώπη τις 10.000 ευρώ. Αυτό ήταν η νέα πρόκληση, να το καταφέρουν χωρίς να ξεπεράσουν αυτό το ψυχολογικό όριο κόστους. Εκείνη τη χρονιά έγινε μια μεγάλη συνάντηση στην Ισπανία με προσκαλεσμένους όλους τους dealers της Ευρώπης. Εκεί ειπώθηκαν πολλά τέτοια με το Tenere 700 να πρωταγωνιστεί στις ομιλίες. Τελικά το δεκαχίλιαρο έπαιξε ως στάνταρ τιμή όχι σε όλες αλλά στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης ως τιμή για προπαραγγελία και ο φυσικός τρόπος στη κανονική ροή των πωλήσεων ήταν 500 ευρώ ψηλότερα. Ο CEO στη μίνι συνέντευξη που είχε δώσει άφηνε πολλά υπονοούμενα και υπαινιγμούς για εκδόσεις όπως ήταν και είναι τα Rally και World Raid καθώς και για ένα mega On/Off που δεν έχουμε δει ακόμη (περιμένω κάτι με τουριστάδικο χαρακτήρα με τον κινητήρα CP3). Όλα αυτά παρουσιάστηκαν τελικά με αρκετή χρονοκαθυστέρηση λόγω της πανδημίας.

Επιστρέφουμε στο Tenere 700. Η αλήθεια είναι πως η πορεία των προπωλήσεων του Tenere 700 αλλά και των κυρίων πωλήσεων το εξάμηνο από ΟΚΤ.'19 μέχρι και ΜΑΡ.'20 δεν ήταν οι προσδοκώμενες και υπήρξαν σκέψεις αν ήταν ορθή η πολιτική του πλασαρίσματος που βασιζόταν έντονα στις χωμάτινες δυνατότητες. Φαινόταν ότι ένα κοινό έφευγε καθώς δεν ενθουσιαζόταν με την εναλλακτική επιλογή ενός street όπως είναι το Tracer 700, και το Tenere τους φαινόταν πολύ επιθετικό, πολύ σπαρτιάτικο, πολύ ψηλό και με μικρές δυνατότητες για φόρτωμα διακοπών. Τελικά ο χρόνος τους δικαίωσε και φαίνεται πως το Tenere 700 έχει κάνει μεγάλη επιτυχία Πανευρωπαϊκά την οποία εξαργυρώνουν τώρα τσιμπώντας αρκετά τις τιμές αφού τους το επιτρέπει και ο ανταγωνισμός. Έτσι είναι. Στο καλό σενάριο που το World Raid έχει 13500 θα είναι 3100 ευρώ φθηνότερο από το ΚΤΜ 890R και το Tuareg 660 θα έχει απέναντι του ως φθηνότερη την απλή έκδοση με την οποία μοιάζουν πολύ στη σιλουέτα. Την ιστορία Tenere 700 την έχει παίξει πολύ καλά η Yamaha.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Έχει κάνει κλασσική ιαπωνική πεπατημένη.
Βγάζει ένα όμορφο μηχανάκι με μέτριες ικανότητες που θα ικανοποιήσουν το μεγαλύτερο ποσοστό των αναβατών.

Σου λέει μετά αν έχεις άλλες απαιτήσεις, σκασε τα και βάλε ohlins, αξεσουάρ, ιστορίες.

Με αυτή τη νοοτροπία βέβαια, φτάνεις να έχεις δώσει όσα σε ένα μαμά 890 adventure R το οποίο είναι ready to race, έτοιμο, στημένο και πρακτικά δεν χρειάζεται τίποτα για να το πάρεις και να κάνεις απαιτητικό travel enduro /adventure.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν συμφωνώ. Το Tenere 700 είναι ίσως το πρώτο Japan καταγωγής (όχι κατασκευής) με πολύ καλή ικανότητα σε όλα τα terren. Τσάμπα επιτυχία δεν υπάρχει.
Όπως είναι από το εργοστάσιο θα πάει όπου και ένα 890 R. Αλλά ακόμη και αν κάποιος θέλει να ρίξει τα λεφτά για να το φέρει στα ίδια επίπεδα με ένα 890 R και πάλι είναι πλεονέκτημα. Γιατί το κάνεις μόνο αν το χρειάζεσαι. Θα ήταν πρόβλημα αν έβγαινε ακριβότερα από ένα 890 R. Και όσο και αν μπορεί να μην συνηθίζεται σαν ιδέα θα το γράφω γιατί είναι αλήθεια: Το Tenere 700 έχει "κλέψει" από το πορτοκαλί ειδικό κοινό... πολλούς, σε όλη την Ευρώπη! Δεν εννοώ από αυτούς που έχουν βαρεθεί να ασχολούνται με τα θεματάκια, αλλά αυτούς που πηγαίνουν βουνό για να το ευχαριστηθούν. Δεν θυμάμαι άλλη Ιαπωνική να το έχει καταφέρει αυτό.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δεν συμφωνώ. Το Tenere 700 είναι ίσως το πρώτο Japan καταγωγής (όχι κατασκευής) με πολύ καλή ικανότητα σε όλα τα terren. Τσάμπα επιτυχία δεν υπάρχει.
Όπως είναι από το εργοστάσιο θα πάει όπου και ένα 890 R. Αλλά ακόμη και αν κάποιος θέλει να ρίξει τα λεφτά για να το φέρει στα ίδια επίπεδα με ένα 890 R και πάλι είναι πλεονέκτημα. Γιατί το κάνεις μόνο αν το χρειάζεσαι. Θα ήταν πρόβλημα αν έβγαινε ακριβότερα από ένα 890 R. Και όσο και αν μπορεί να μην συνηθίζεται σαν ιδέα θα το γράφω γιατί είναι αλήθεια: Το Tenere 700 έχει "κλέψει" από το πορτοκαλί ειδικό κοινό... πολλούς, σε όλη την Ευρώπη! Δεν εννοώ από αυτούς που έχουν βαρεθεί να ασχολούνται με τα θεματάκια, αλλά αυτούς που πηγαίνουν βουνό για να το ευχαριστηθούν. Δεν θυμάμαι άλλη Ιαπωνική να το έχει καταφέρει αυτό.
Αυτό έχει συμβεί γιατί η διαφορά τιμής ανάμεσα στα δυο είναι χαοτική. Σαν μηχανή το 890 είναι πολυ πιο ολοκληρωμένο. Για μένα το 700 το ελατωμα του είναι το πολυ ψηλό κέντρο βάρους. Σε πολυ μικρές ταχυτητες είναι εμφανεστατο μέχρι να ανοίξεις το γκάζι και να εξαφανιστεί αυτό.τωρα που στο παιχνιδι μπήκε η απριλια, η γιαμάχα θα χάσει από τις πωλησεις καθότι μ ενα χιλιάρικο πανω το Τουαρεγκ είναι πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι σ όλα τα σημεία.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για μενα το πιο ολοκληρωμενο ειναι αυτο που θα βλεπει το συνεργειο πιο σπανια, ειτε για τυπικα σερβις, ειτε για "θεματακια".
Αν μιλουσαμε για πιστιαρικο μηχανακι που ο μοναδικος σκοπος του ειναι η ...αυλα, τοτε θα σκεφτομουνα διαφορετικα. Αλλα μιλαμε για ταξιδιαρικα και σκληρης χρησης μηχανες που υποτιθεται θα περναμε πολλες ωρες στη σελα.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Για μενα το πιο ολοκληρωμενο ειναι αυτο που θα βλεπει το συνεργειο πιο σπανια, ειτε για τυπικα σερβις, ειτε για "θεματακια".
Δηλαδή μας λες παρτε χονδα? Προτιμώ να ανοίξω δικό μου συνεργείο :D
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δηλαδή μας λες παρτε χονδα? Προτιμώ να ανοίξω δικό μου συνεργείο :D
Μπορεις να παρεις ο,τι θες, ακομα και κτμ. Τα γιαπωνεζικα δε φτανουν για ολους :)
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Άλλο ιαπωνικό άλλο χονδα.δεν φτάνουν προφανως,γιατί έχω μαζέψει αρκετά στο γκαράζ.μονο ο Γκάντι αποτελεί εξαίρεση και εννοείται συλλεκτικό κομμάτι.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πέραν της πλακας πλεον για μένα από ιαπωνικά μόνο καβα και σουζουκι.τα άλλα κάπου προσωπικα με χαλάνε.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Υπάρχουν μηχανάκια για όλες τις τσέπες και γούστα, και αυτό μόνο καλό είναι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Doc στο χώμα τότε... Καλά και τώρα δεν μπορώ να έχω άποψη λόγω απειρίας αλλά στην άσφαλτο ήταν πολύ πολύ καλό το Τ7, δεν μου φάνηκε άσχημο το ζύγισμα και μιλάω τώρα ότι κατέβηκα από το fazer και ανέβηκα στο Τ7 που θα έπρεπε να το κάνει πολύ έντονο. Αυτό εδώ που έχει πιο χαμηλά τα ντεπόζιτα θα είναι ακόμα πιο ευέλικτο.


Ρε μούτρα έχετε προκύψει πιο συντηρητική φράξια και από το μλΚΚΕ να πούμε, πωπωπωπωπωπω
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Άλλο ιαπωνικό άλλο χονδα.δεν φτάνουν προφανως,γιατί έχω μαζέψει αρκετά στο γκαράζ.μονο ο Γκάντι αποτελεί εξαίρεση και εννοείται συλλεκτικό κομμάτι.
Να σε βάλω σε γκλομπαλ ομάδες των Χόντα , να δεις αξιοπιστία, να σου φύγουν τα εμφυτευματα:p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να σε βάλω σε γκλομπαλ ομάδες των Χόντα , να δεις αξιοπιστία, να σου φύγουν τα εμφυτευματα:p
Έλα γιατί και εδώ τα γράψαμε και πάει το cancel culture σύννεφο γιατί Χόντα
 
Top Bottom