ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτές τις μέρες στο Daytona Bike Week θα δείξει η Buell το δικό της 1190ADV με 175 άλογα, τρέλις πλαίσιο και γενικότερο πανικό και όλεθρο από τοπ εξοπλισμό επάνω του για να πάρει το στέμμα του πιο γρήγορου ονοφ, λένε από την εταιρεία. Ωραία σκέψη σε λάθος χρόνο, ξανά.



Επίσης κανείς δεν θα έλεγε όχι σε ένα μηχανάκι σαν το Τ7 στα 6500 με ABS, πλάκα κάνουμε τώρα; Το αν είναι εμπορικά εφικτό ή όχι είναι άλλο ζήτημα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ζουζουνάκι αν δεν σκοπεύεις να αγοράσεις, εννοείται ότι πάνω στην συζήτηση μπορείς να πεις οτιδήποτε θες. Θα το διαβάσω και αυτό με προσοχή αλλά δεν θα δώσω πολλή σημασία. Αυτόν που είναι σε φάση αγοράς σε σχετικά άμεσο χρόνο θα τον προσέξω παραπάνω γιατί κοιτάζει με άλλο μάτι από τον κοινό σπάμερ.

Την εταιρεία δεν την ενδιαφέρει αυτό που έχεις να πεις σε πολύ μεγάλο βαθμό, αν είναι εκτός οικονομοτεχνικού σχεδιασμού του μοντέλου. Ευτυχώς για όλους μας υπάρχουν πολλές επιλογές και όλες αξιόλογες, δεν σου κάνει αυτό πας στο άλλο και είσαι χαρούμενος.

Οι βελτιώσεις που έγιναν ήταν μέσα στα πλαίσια της λογικής εξέλιξης και των απαιτήσεων του κοινού. Και βλέπουμε ότι για να πλησιάσει το 890 σε εξοπλισμό και φιλοσοφία κατασκευής, το πλησίασε και σε κιλά. Κάποιοι θα είναι χαρούμενοι, κάποιοι όχι.
Διαφωνώ...σε κάποια πράγματα και νομίζω ότι ο χρήστης θα αξιολογήσει και θα βοηθήσει αυτόν που έχει απορίες για την αγορά που ετοιμάζεται να κάνει.
Και ο χρήστης θα πει αλήθειες, για τα σαμάρια των Πολωνών, την εξάτμιση του τ700, το κοκοράκι του Γκάντι κλπ κλπ κλπ.
Σπαμ οφ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Διαφωνώ...σε κάποια πράγματα και νομίζω ότι ο χρήστης θα αξιολογήσει και θα βοηθήσει αυτόν που έχει απορίες για την αγορά που ετοιμάζεται να κάνει.
Και ο χρήστης θα πει αλήθειες, για τα σαμάρια των Πολωνών, την εξάτμιση του τ700, το κοκοράκι του Γκάντι κλπ κλπ κλπ.
Σπαμ οφ
Μανιακέ έχεις συνειδητοποιήσει ότι συζητάμε προς το παρόν για μηχανάκι που ΘΑ βγει, ναι; Εκτός αν ήρθε κανένας πελάτης που ως πνεύμα μπορεί να ταξιδεύει στο μέλλον και σου είπε πραγματάκια, έχω μερικές απορίες να ρωτήσω θανόντες οικείους οπότε στείλε τον και από εδώ.

Μέχρι να το αγοράσει κάποιος και να το κυκλοφορήσει και να γράψει από εμπειρία, όλοι οι υπόλοιποι μιλάνε για ένα ΑΛΛΟ μηχανάκι που είδαν ή οδήγησαν και που έχει στενή σχέση -αλλά και όχι- με αυτό που θα πουληθεί. Τα υπόλοιπα είναι ευχολόγια και σπαμ-πασατέμπος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μανιακέ έχεις συνειδητοποιήσει ότι συζητάμε προς το παρόν για μηχανάκι που ΘΑ βγει, ναι; Εκτός αν ήρθε κανένας πελάτης που ως πνεύμα μπορεί να ταξιδεύει στο μέλλον και σου είπε πραγματάκια, έχω μερικές απορίες να ρωτήσω θανόντες οικείους οπότε στείλε τον και από εδώ.

Μέχρι να το αγοράσει κάποιος και να το κυκλοφορήσει και να γράψει από εμπειρία, όλοι οι υπόλοιποι μιλάνε για ένα ΑΛΛΟ μηχανάκι που είδαν ή οδήγησαν και που έχει στενή σχέση -αλλά και όχι- με αυτό που θα πουληθεί. Τα υπόλοιπα είναι ευχολόγια και σπαμ-πασατέμπος.
Συγνώμη....άλλα πολλά ποστ δεν είναι καθόλου σπαμ.
Ο κορυδαλιωτης για παράδειγμα έγραψε για το υποπλιασιο, που εγώ δεν ήξερα ότι ήταν αυτό που είναι.
Και πολλά ακόμα παραδείγματα.
Δεν είναι ακριβώς νέο μοντέλο, αλλά κάποια εξέλιξη στο υπάρχον
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συγνώμη....άλλα πολλά ποστ δεν είναι καθόλου σπαμ.
Ο κορυδαλιωτης για παράδειγμα έγραψε για το υποπλιασιο, που εγώ δεν ήξερα ότι ήταν αυτό που είναι.
Και πολλά ακόμα παραδείγματα.
Δεν είναι ακριβώς νέο μοντέλο, αλλά κάποια εξέλιξη στο υπάρχον
Αρνείσαι να καταλάβεις το απλό που σου λέω, δεν με πειράζει, να κάνω μιά προσπάθεια ακόμα.

Τ700. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ. Σου κάνει; Πάρε το. Δεν σου κάνει; Πάρε άλλο μηχανάκι, υπάρχουν για κάθε τσέπη (περίπου, τέλος πάντων, τα είπε ο Σωτήρης και ο Θοδωρής).

Είναι πολύ σοβαρή συζήτηση και διδακτική και ταπάνταόλα το θέμα πλαισίου, τι κολλιέται, τι ισιώνει κλπ. Αλλά αν δεν σου κάνει το Τ7, γιατί όχι ένα ωραίο νηματάκι "ενιαίο πλαίσιο, γιατί να το αποφύγεις". Αφού ΔΕΝ θα πάρεις Τ7 τελικά, το να αναλύσεις με τόση μεγάλη λεπτομέρεια αυτό που σε χαλάει, όταν δεν το έχεις κάνει ήδη εδώ και πόσα χρόνια για το απλό μοντέλο... Αξία θεωρητική υπάρχει, πρακτικά όχι και σίγουρα δεν αφορά το θέμα. Θα μου πεις μπορεί κάποιος να το δει και να πει ΩΩΩΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ και να μην πατήσει στο μαγαζί της Yam τελικά ούτε για το απλό ούτε για το Raid και να σωθεί από την καταστροφή. Και πάλι, επειδή το σπαμοτρόλιασμα είναι ωραίο και μαθαίνεις πράγματα και για το μηχανάκι και για τους συνομιλητές, δεν το κατηγορώ, αλλά... το ταμείο μετράει μόνο. Ούτε καν η ευχή "άντε να φτάσει 2030, να απαγορευτεί η πώληση βενζίνης από την Γκρέτα και να πάρουμε φτηνό πρες παπιέ 8 ετίας".


Πόσα απλά έχουν πάει για πέταμα από στραβό πλαίσιο και υποπλαίσιο μετά από πτώση σε ταξίδι, έχουμε ιδέα; Γιατί δεν έχω διαβάσει τέτοια βλάβη (ΟΚ, δεν ψάχνω το νήμα στο advrider όπως παλιότερα). Δεν μιλάμε για τρακάρισμα, πτώση σε φάση γλίστρησε κάπου λέμε. Προς το παρόν μόνο γρατσουνισμένα ψαλίδια έχουμε δει, από την εξάτμιση.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Δεν ειχαν failure points στο πλαίσο καποια στριτάδικα παλιότερα?
Ναι, τα σουζούκι που κοβόταν μόνο του :p
Eδω στο 701 βάζεις ποδιά αλουμινίου και κόβονται οι χυτές βάσεις του κινητήρα.

Δεν υπάρχει παιδιά τέτοια πρόβλεψη, και κανείς OEM δεν σκέφτεται με αυτήν την λογική ''αν πέσει, τι θα γίνει'' . Αν πέσεις έπεσες. Δεν μπορεί να βάλεις 3000 εξισώσεις αν πέσεις πχ και πετύχεις φυτεμένη πέτρα, πεζοδρόμιο χωρίς ράμπα, σταθερό αντικείμενο, μπαριέρα κλπ. Ιδίως στα street. Έχει failure point απο μόνο του το μηχανάκι. Στραβώνει το μπροστινό πχ. Στραβώνουν οι πλάκες.
Αυτό με το πλαίσιο, καταλαβαίνω την λογική κάποιων αναβατών, αλλά εγώ λέω ''δεν σου αρέσει? μην το πάρεις''. Πχ. Γιατί τρέμουν τα όργανα στο Τενερέ στο χώμα? Δεν το είδε η Γιαμάχα? Το είδαν, το αξιολόγησαν και έκριναν πως δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι, ή πως αλλαγή σχεδίου εκείνη την ώρα σήμαινε κάτι άλλο (επιπλέον κόστος κλπ).
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ναι, τα σουζούκι που κοβόταν μόνο του :p
Eδω στο 701 βάζεις ποδιά αλουμινίου και κόβονται οι χυτές βάσεις του κινητήρα.

Δεν υπάρχει παιδιά τέτοια πρόβλεψη, και κανείς OEM δεν σκέφτεται με αυτήν την λογική ''αν πέσει, τι θα γίνει'' . Αν πέσεις έπεσες. Δεν μπορεί να βάλεις 3000 εξισώσεις αν πέσεις πχ και πετύχεις φυτεμένη πέτρα, πεζοδρόμιο χωρίς ράμπα, σταθερό αντικείμενο, μπαριέρα κλπ. Ιδίως στα street. Έχει failure point απο μόνο του το μηχανάκι. Στραβώνει το μπροστινό πχ. Στραβώνουν οι πλάκες.
Αυτό με το πλαίσιο, καταλαβαίνω την λογική κάποιων αναβατών, αλλά εγώ λέω ''δεν σου αρέσει? μην το πάρεις''. Πχ. Γιατί τρέμουν τα όργανα στο Τενερέ στο χώμα? Δεν το είδε η Γιαμάχα? Το είδαν, το αξιολόγησαν και έκριναν πως δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι, ή πως αλλαγή σχεδίου εκείνη την ώρα σήμαινε κάτι άλλο (επιπλέον κόστος κλπ).
Κατανοητό! Κυρίως ήθελα να μάθω αυτό αν τα κομμένα πλαίσια ήταν σχεδιασμένο failure point ή απλά θέμα κατασκευής.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οι εταιρειες μαλλον θελουν οταν πεσεις να μη μεινει τιποτα και να πας να παρεις αλλο. Τα ονοφ πουλανε σα ζεστο ψωμι, στην περιοδο του κυκνειου ασματος της μοτοσυκλετας οπου οι τελευταιοι 50+ με κριση μεσης ηλικιας εχουν χρηματα και μια ζωη την εχουμε attitude για να παρουν αυτο που θελουν χωρις να μιζεριασουν ιδιαιτερα για τα +2 3 4κ που κοστιζει παραπανω απ οτι θα επρεπε να κοστιζει. Οι εταιρειες φυσικα δε θα αφησουν την ευκαιρια του υπερκερδους να περασει ετσι.

Προσωπικα, γλυκοκοιταω τα μηχανακια που θα ερθουν απο Κινα, με cfmoto να δειχνει τρομερα promising σο φαρ.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Εγώ για την ιστορία να θυμίσω πώς η πλατφόρμα MT φτιάχτηκε απο την Yamaha και λανσαρίστηκε ως budget πλατφόρμα (με ότι αυτό συνεπάγεται κοστολογικά και κατασκευαστικά)

Το 2015 το MT07 εκανε 5.990€

Απο εκεί φτάσαμε το 2022 στο Tenere RAID να πωλείται 12.700€

Ας κρίνει ο καθένας αν η Yamaha στα 5.990€ έμπαινε μέσα (Lol) και πώς φτάσαμε απο την ίδια πλατφόρμα στο 150% επάνω σήμερα σε τιμή λιανικής για το Tenere Raid. Είναι άραγε κατασκευαστικά 150% πιο ακριβό (φυσικά όχι).

Πουλάνε πολλά φύκια για μεταξωτές κορδέλες οι εταιρείες. Δεν είναι γκρίνια να λες πώς δεν έχει αφαιρούμενο πλαίσιο. Είναι υπενθύμιση πώς η πλατφόρμα MT είναι μια φτηνή πλατφόρμα, μια budget πλατφόρμα και όταν στην πλασσάρουν με όμορφα περιτυλίγματα σε τιμή τέτοια εμενα προσωπικά μου θυμίζει λίγο τους Ιθαγενείς με τις χάντρες..
Προσωπική άποψη.
Συγνώμη που επεμβαίνω, 2015? Επτά χρόνια πρίν? Το βασικό μοντέλο χωρίς ABS.
Την στιγμή που για να μεταφέρεις κάτι με SpeedeX (αν δεν στο χάσουν...) έχει 8 φορές πάνω, το container απο Κίνα το σαραντάρι έχει 15000 Ευρώ να έρθει Πειραιά και το αλουμίνιο ανεβαίνει κάθε βδομάδα.
Παιδιά έχετε εικόνα τι ζούμε (όχι. απαντάω μόνος μου). Κάρτες γραφικών για τα όργανα του SpeedoX, καθήστε, σερβιριστίτε και περιμένετε, 10, δέκα, δέ-κα φορές επάνω σε σχέση με 5 μήνες πριν.
Αν θες. Αν δεν θες, χρόνος παράδοσης (καθίστε πάλι, πάρτε ανάσες), 75 εβδομάδες. Στενοχωριέμαι σε βαθμό άσχημο που ο απλός καθημερινός άνθρωπος απλά κράζει για τις τιμές των προϊόντων. Έλα εσυ και πες μου, που η Yamaha πχ. αγόρασε 5000 ηλεκτρονικές πλακέτες και τα μηχανάκια αυτά φύγουν (λέμε τώρα) στο εξάμηνο, και πάει να αγοράσει ξανά με τιμή 150% πάνω, αν μπορεί να σου πει εσένα που έχεις δώσει προκαταβολή ''σορυ φίλε, θα στο πουλήσουμε τώρα 1000 Ευρώ παραπάνω''. Έχουν γίνει χρηματιστήριο όλα παιδιά. Προκαλώ έναν να έρθει στο μαγαζί να δει τι ζουν οι εταιρίες. Κι εγώ θα ήθελα να κάνω κιτ και να τα πουλάω 600 Ευρώ και να γεμίζει ο τόπος, όμως πήγα να πάρω αλουμίνιο απο τον Μανουσαρίδη και η τιμή έχει πάει σε άλλα επίπεδα. Εγω όμως στο site δεν αλλάζω τιμές κάθε μέρα. Την πατάτα δηλαδή την τρώει ο κάθε κατασκευαστής εκεί που έχουμε μπλέξει...

Και λέμε τώρα ότι έχουν κρατήσει το πράγμα σε τιμή 10k. Πήγαν απο τα 11 σχεδόν στα 12.7 . Και δίνουν ότι επιπλέον έχουν πει. Οργανα, ABS modes, νεα τεπόζιτα, άλλες αναρτήσεις και ότι άλλο έχουν αναφέρει επάνω. Το ξέρω τι θα θέλαμε. Να πουλάνε το Raid, 5.990 αφού έτσι ξεκίνησαν.
Ξεχνάμε βέβαια την Ιστορία...
Η Honda, κάποτε με τον μπαλαντέρ κινητήρα, έκανε τα ίδια και χειρότερα. Africa 650, Transalp 600, Bros, Steed, Africa 750, Revere, τα πάντα όλα. Και τότε το 650 είχε τεράστια διαφορά τιμής απο το Transalp το 600, και τότε ο κόσμος έβριζε για την πλαστική ποδιά, για το ταμπούρο πίσω κλπ.
Η κάθε εταιρία παιδία ζει τον γολγοθά της με πολύ αβέβαιες καταστάσεις και βλέπετε κινήσεις Yamaha-Τoyota κλπ και η Yamaha πάντα ήταν κοντά και στο αυτοκίνητο. Εκεί είναι το χρήμα.

Μεγάλη κουβέντα...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δημήτρη, συμφωνώ στο θέμα κόστους γενικότερα (παραγωγός κι εγώ) αλλά το καπέλο στην πλατφόρμα cp2 έρχεται από αρκετά νωρίτερα της ιστορίας που ζούμε σήμερα. Συμφωνώ με το point του tc-drift
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το θέμα είναι ότι δεν πήγε το απλό Τ7 πιο ψηλά σε τιμή, πήγε δηλαδή αλλά ένα 500ρικο στον κατάλογο είναι "αναμενόμενο" από χρονιά σε χρονιά. (Άλλα μηχανάκια πήγαν από τα 18ΧΧΧ στα 23ΧΧΧ έτσι απλά, πριν τις αυξήσεις υλικών).

Είναι ένα "άλλο" μοντέλο το Raid με κάμποσα έξτρα που δεν μπαίνουν στο απλό Τ7 από τον κατάλογο αξεσουάρ (σε αντίθεση με το προηγούμενο σπεσιαλάκι). Και με άλλο προσανατολισμό από το απλό Τ7. Δεν έχω καν καταλάβει τι θέλαμε ως κοινό από το Raid, μάλλον όλα αλλά στην τιμή και με τα κιλά του απλού.


Οκ ..το βλέπουμε διαφορετικά
Ναι. Συζητάμε πόσες σελίδες για μιά θεωρητικά πιθανή ζημιά, η οποία αν συνέβαινε με συχνότητα, διάολε αν συνέβαινε γενικότερα, θα είχε μαθευτεί. Φαντάζομαι όλοι αυτοί που λες ότι βολτάρουν και βλέπουν κλπ, έχουν φάει και κάμποσες ψιλές ή λιγότερο ψιλές με το μηχανάκι να γυρίζει σπίτι σε ένα κομμάτι και ίσιο. Ο κορυδαλλιώτης έχει δίκιο γιατί ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ, όπως εγώ δεν ανέχομαι την έλλειψη ρύθμισης συμπίεσης στο αμορτισέρ του Νόρντεν των 16000+ ευρώ. Οκτώ άτομα (τουλάχιστον) στην χώρα μας με βγάζουν "λάθος" γιατί το ψώνισαν, είναι χαρούμενοι και προφανώς δεν τους απασχόλησε και δεν θα τους απασχολήσει ποτέ το δικό μου κόλλημα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
640 Armageddon ρε συ μη συγκρίνεις την επιχείρηση σου με την yamaha.

Καλά έκανες και το έβγαλες από μέσα σου πίστεψε σε νιώθω με αυτά που ζούμε αλλά στο ίδιο ζουμί βράζουμε.

Οι εταιρείες και οι πολυεθνικές μπορεί να φτάσουν τα προϊόντα και 300% επάνω οκ απλά δεν θα μπορούμε να αγοράζουμε καθότι οι μισθοί μόνο πέφτουν και προέχουν τα είδη βασικής ανάγκης.

Η κουβέντα για την πλατφόρμα cp2 όπως ανέφερε και ο lospsi έρχεται από παλιά. Ακόμα θυμάμαι το σοκ όταν άκουσα 8700 για το mt07 tracer και το είδα μάλιστα από κοντά. 2700 πάνω από το γυμνό για μερικά πλαστικά. Εχει κάνει θηριώδες τιμολογιακά η yamaha!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
640 Armageddon ρε συ μη συγκρίνεις την επιχείρηση σου με την yamaha.

Καλά έκανες και το έβγαλες από μέσα σου πίστεψε σε νιώθω με αυτά που ζούμε αλλά στο ίδιο ζουμί βράζουμε.

Οι εταιρείες και οι πολυεθνικές μπορεί να φτάσουν τα προϊόντα και 300% επάνω οκ απλά δεν θα μπορούμε να αγοράζουμε καθότι οι μισθοί μόνο πέφτουν και προέχουν τα είδη βασικής ανάγκης.

Η κουβέντα για την πλατφόρμα cp2 όπως ανέφερε και ο lospsi έρχεται από παλιά. Ακόμα θυμάμαι το σοκ όταν άκουσα 8700 για το mt07 tracer και το είδα μάλιστα από κοντά. 2700 πάνω από το γυμνό για μερικά πλαστικά. Εχει κάνει θηριώδες τιμολογιακά η yamaha!
ρε βαγγο,αφου τα αγοραζει ο κοσμος οσο και να κανουν,γιατι να μην βγαλει χρημα η εταιρια,αν ηταν στα αζητητα θα επεφτε η τιμη
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Συγνώμη αν αρέσει ή όχι, αλλά αυτό λέγεται τιμολογιακή πολίτική της εταιρείας και η Yamaha θεωρώ ότι είναι πολύ καλή σε αυτό.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ όταν το ΜΤ-07 πουλιόταν 5.990€ και αγόραζες πολύ "περισσότερη" μηχανή από οτιδήποτε άλλο σε εκείνη την τιμή τότε.... Η τιμή αυτή ήταν προφανώς για να προσελκύσει αγοραστές στη νέα πλατφόρμα ΜΤ. Όταν αυτό επιτεύχθηκε, η τιμή άλλαξε, τόσο απλά.

Το Tenere πουλάει, προφανώς κάτι κάλο έχει κάνει η Yamaha, η τιμή φυσιολογικά ανεβαίνει... Ακόμα και για το Raid πάντως, δε μπορείς να πεις ότι τα extra χρήματα δεν είναι δικαιολογημένα για τα επιπλέον στοιχεία-εξοπλισμό που διαθέτει.

Κατά τη γνώμη μου, τα κόστη που ανέφερε ο Δημήτρης παραπάνω δεν επηρεάζουν τόσο την τελική τιμή, τουλάχιστον όχι ακόμα, αλλά τις υπερβολικές καθυστερήσεις παράδοσης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά ας είναι αυτό που πρέπει να είναι το cfmoto 800mt στα 9.χιλιαρικα όταν σε ευρωπαϊκό η Γιαπωνέζικο θα κόστιζε 15 χιλιάρικα και να δω πως θα συνεχίσουν να βγάζουν υπερκέρδη οι μεγάλοι..

Ώρα ήταν για ένα δυνατό ανταγωνισμό να βοηθήσει την αγορά και τον καταναλωτή. Φτάσαμε να πληρώνουμε Nc750 10 χιλιάρικα και tenere 13.5
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Καλά ας είναι αυτό που πρέπει να είναι το cfmoto 800mt στα 9.χιλιαρικα όταν σε ευρωπαϊκό η Γιαπωνέζικο θα κόστιζε 15 χιλιάρικα και να δω πως θα συνεχίσουν να βγάζουν υπερκέρδη οι μεγάλοι..

Ώρα ήταν για ένα δυνατό ανταγωνισμό να βοηθήσει την αγορά και τον καταναλωτή. Φτάσαμε να πληρώνουμε Nc750 10 χιλιάρικα και tenere 13.5
Δε σκαμπαζω απο οικονομικα αλλα δε μου φαινεται να μιλαμε για "υπερκερδη".
Αν καποιος μπορει να το αναλυσει περαιτερω θα με ενδιεφερε πολυ να ακουσω...
Η αισθηση μου για τους "μεγαλους" που λεμε ειναι οτι επιβιωνουν και περισσευει κατι για μια τυπικη εξελιξη, καλους μισθους, αλλα μεχρι εκει...

 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δε σκαμπαζω απο οικονομικα αλλα δε μου φαινεται να μιλαμε για "υπερκερδη".
Αν καποιος μπορει να το αναλυσει περαιτερω θα με ενδιεφερε πολυ να ακουσω...


Χωρις να ειμαι εξπερτ στη ζητημα, νομιζω πως οι παγκοσμιες πωλησεις μοτο εχουν πεσει, το δυναμικο κοινο νεων πλεον δεν αγοραζει μοτο, και ταυτοχρονα η πιτα εχει ξαναμοιραστει, με τους αλλoτε γιγαντες ιαπωνες να πουλανε καθε περσι και καλυτερα, ενω οι μικροι και ανυπαρκτοι (βλ. Μπεμβε, κτμ, ντουκατι κλπ) εγιναν απο τιποτα, καποιοι. Η αγορα πλεον εστιαζει περισσοτερο στην ακριβη/πριμιουμ κατηγορια, στοχευοντας σε κοινο που απλα δεν εχει οικονομικο προβλημα να αγορασει. Εδω δε λαμβανω υποψιν την ανερχομενη αγορα της Ασιας με τα διαφορα μικρα μοτοσυκλετακια, αλλα αναφερομαι περισσοτερο στις δυτικες/ανεπτυγμενες χωρες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
tc-drift . Μην νομίζεις ότι αυτοί ζουν άλλο πακέτο. Μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες. Και το λέω μετά λόγου γνώσεις γιατί μιλάω με ανθρώπους που είναι πολύ κοντά και στην Yamaha , Fantic και στην ΚΤΜ. Η τιμή, πχ. αν βγεί να πουληθεί 11.500, θα του βάλουν 1000 Ευρώ καπέλο στις μέρες που ζούμε, γιατί μετά απο δυο μηνες που θα μεταφερθούν, τα μεταφορικά θα έχουν πάρει τα πάνω τους. Δεν είναι να το βγάλω τόσο απο μέσα μου, όσο αυτά που ακούω κάθε μέρα απο πελάτες κι έχει καταντήσει αηδία.
Αν το raid αξίζει τα χρήματά του δεν μπορώ να γνωρίζω. Αυτό που ξέρω είναι ότι με την τιμή του, μπαίνει σε άλλη κατηγορία. Αλλά δεν δέχομαι να λέμε ρε φίλοι μεταξύ μας ότι η Yamaha μας κλέβει. Τι να πουμε δηλαδή ρε παιδιά για άλλες εταιρίες? Η κάθε εταιρία έχει την τιμολογιακή πολιτική της. Προσωπικά, εμένα το Τ700 μου φαίνεται το Transalp της δεκαετίας με λίγο παραπάνω συμβιβασμούς στην άσφαλτο (προστασία, άνεση - αν το συγκρίνω και με Vstorm που ήταν λεωφορείο...) . Το Raid μπήκε σε κατηγορία που προσωπικά με αφήνει αδιάφορο, οπότε δεν το βλέπω καν στον ορίζοντά μου.
lospsi - Ο μπαλαντέρ κινητήρας παιδιά, είναι λίγο το παραμύθι που ζούμε. Γι αυτό έφερα σαν παράδειγμα την Honda με το v2 της τότε. Τον είχε κάνει λάστιχο όσο δεν πάει. Μονο σε CBR δεν τον έβαλε τότε (μουχαχαχα). Ναι, οκ, έχει εναν κινητήρα. Αυτό είναι ακόμα χειρότερο σχεδιαστικά σας πληροφορώ. Να πρέπει να ''αγκαλιάσουμε'' χωρίς καμία σχεδιαστική ελευθερία πια, τον κινητήρα και να κάνουμε εντούρο, adventure, on-off, street, γυμνό, ημίγυμνο, κλπ. τουλάχιστον η Honda έβαλε ψύκτρες στο Steed/Shadow τότε... Εδώ είναι πολύ πιο δύσκολο να το κάνουν.

Θα ήταν η τιμή η ίδια αν δεν είχαμε το χάλι που έχουμε. Δεν μπαίνω σε υποθετικά σενάρια. Αυτό που γνωρίζω παιδιά είναι ότι έχει καταστραφεί ο παραγωγικός τομέας. Μιλάμε για καταστροφή ανεύ προηγουμένου. Έχω επαγγελματίες που εργάζονται σε R&D της Fox και της Specialized και τους έχει δώσει η Shimano, χρόνο παράδοσης (άκου τώρα...) 552 ημέρες. Έχει διπλασιαστεί η ζήτηση, έχει πακετωθεί η μεταφορά. Το κόστος σήμερα μιας μοτοσυκλέτας είναι μεγαλύτερο απο το 2020. Προσέξτε τι θα πω: όπου και να κατασκευάζεται. Ακόμα και Κίνα έχει αρχίσει και γίνεται ακριβή.

Βλέπω μια ''εκδικητική'' συμπεριφορά απο αγοραστές, (και δεν εννοώ εδω μέσα), όπου σκέφτονται ''με κλέβει η Honda, τώρα θα δει τι εστί βερύκοκο...'' . Πάρε το φθηνό. Δεν λέω. Αλλά και με 10κ το Γιαμάχα, πάλι το 90% των αγοραστών βρίζει. Για το υποπλαίσιο, για την εξάτμιση, για τα όργανα, για την σέλα, για για για... ίσως είναι η φύση μας, δεν ξέρω, αλλά δεν είναι όμως καλό για τις εταιρίες.
Να σας πω κάτι? Αν ο Ιάπωνας δεν είχε R&D, για να αντιγράψει ο Κινέζος, να δω τι θα βγάζανε. Και (2), μόλις ο κινέζος πάρει ''λίγο'' τ' απάνω του, τότε θα δείτε τιμές κοντά σε Ευρωπαϊκά και παραπάνω (Huawei, Xiaomi κλπ είναι παράδειγμα, LG για τους πιο παλιούς κλπ). Αν δώσουν και την αντίστοιχη βέβαια ποιότητα, να κοντραριστούν στα ίσα, δεν λέω. Αλλά δεν μπορώ να συγκρίνω το Zontes με το ΜΤ. Οι εταιρίες αυτές θα έπρεπε να στηρίζονται απο αγοραστές. Ιδίως η Γιαμάχα που μιά ζωή με το TDM? με το GTS? με το TDR? με το R1? Mε το άλλο το τρίροδο τώρα? Πάντα συνεχίζει να βγάζει μοναδικές μοτοσυκλέτες. Θυμάστε τότε που ήταν να το κλείσουν η Σουζούκι και η Καβασάκι το μαγαζί και άρχισαν και είχαν κοινά μοντέλα για να την παλέψουν? Δεν είναι τα πράγματα μάυρα ή άσπρα.

Θα το ξαναπώ μια φορά, λόγω δουλειάς. Για να σχεδιαστεί μία μοτοσυκλέτα χρειάζονται άπειρα χρήματα. Αν θέλετε σε κάποιο καφέ, καθίστε με φίλους και βάλτε κάτω τα έξοδα πχ. της Γιαμάχα να ταξιδεύει απο δω κι απο κει για τεστ, σχεδιαστές, προμηθευτές, καλούπια, υλικά, ξανα μανά σχεδιαστές, πρωτότυπα, λάθη κλπ. Το κεφάλαιο που χρειάζεται για να τα έχεις έτοιμα κλπ κλπ. Και θα δείτε, όπως είπαν και παραπάνω ότι κανένας δεν γίνεται ζάμπλουτος στην πλάτη του άλλου. Μια χαρά τιμές έχει η Γιαμάχα κατά την γνώμη μου και με την Ιστορία της και την αξιοπιστία της θα έπρεπε να είναι πολύ παραπάνω. 10κ το Γιαμάχα, και 6-7 χιλίαρικα τα Ανατολής. Που δεν έχω απολύτως τίποτα με την Ανατολή, αλλά ο άλλος θα κυκλοφορεί με τα ίδια λάδια και κινητήρα μέχρι να βγει ο πραγματικός terminator.

Θέλετε να πούμε για το DesertX που κάνει κοντά στα 16? :D Και έχει και ωραία χρηματοδότηση?
 
Top Bottom