ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ισχύει αλλά η γνώμη των κατόχων, γενικά και όχι μόνο για το τ700, από ότι φαίνεται δεν έχει βαρύτητα διότι χαλάει το αφήγημα της γκρίνιας και φυσικά τον χαβαλέ.
Πέρα από τον χαβαλε, ο οποίος είναι απαραίτητος, ο Βαγγέλης ο κορυδαλιωτης έχει ποσταρει αναλύσεις που είναι πραγματικά ενδιαφέρον και δεν γκρινιάζει μόνο για την γιαμαχα φυσικά.
Βέβαια κάτοχοι "χοντρού"τ700 ακόμη δεν υπάρχουν....για να μας πουν γνώμες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ βλέπω ότι η γιαμάχα τελικά πουλησε ελλειψη άλλης λύσης στα 11κ.εδωσε ένα άδειο αλλά σχετικά ικανό μηχανάκι, οχι φθηνά, αλλά πιο φθηνά από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορουσε.
Απλά τώρα το παιχνίδι αλλάζει και δεν θα είναι πια μονοπώλιο στα λεφτά αυτά. Με 1350 ακόμα υπάρχει το Aprilia, και πιθανολογω ότι σιγά σιγά έρχονται κ άλλες εταιρείες στη κατηγορία αυτή με παρεμφερείς τιμές. Όταν θα γίνει αυτό, λογικά η πιτα θα μοιραστεί σε όλους και εννοείται ότι εκεί θα φανεί πιο έντονα ότι το τ700 είναι λίγο για να καλύψει τις μοντέρνες απαιτήσεις που έχει η πλειοψηφία των καταναλωτών
Αγαπητέ Δημήτρη ξεκινώ σημειώνοντας πως αγαπώ την Aprilia, όχι μόνο το Tuareg 660 αλλά το brand name της γενικά.
Εσύ και εγώ θα αγοράζαμε το Tuareg 660, αλλά θα ανήκαμε σε ένα πελατειακό κοινό με πολύ συγκεκριμένο προφίλ που δεν εκπροσωπεί το μεγάλο τμήμα της αγοράς.
Δυστυχώς η Aprilia παρ' όλο που παράγει διαχρονικά πολύ όμορφες μοτοσυκλέτες, συνεχίζει να υπολείπεται σε άλλα θέματα. Όταν βλέπεις ότι έχει μηδενική παρουσία σε χώρες σαν τη Σουηδία μπορείς να συμπεράνεις πολλά. Γενικά το θέμα της υποστήριξης δεν είναι το δυνατό της σημείο. Αυτό ήλπιζα -με την ενσωμάτωση της στο group Piaggio- ότι θα άλλαζε, αλλά φαίνεται πως ο όμιλος συνεχίζει να επικεντρώνεται στη κερδοφορία που της φέρνουν τα σκούτερ. Μη περιμένεις λοιπόν να κλέψει σημαντικά μερίδια παρά το γεγονός πως είναι συνολικά μια -μάλλον- καλύτερη μοτοσυκλέτα από το Tenere 700, τουλάχιστον σε σχέση με το απλό.

Αν υπάρχει ένα microBrand -απέναντι στους γίγαντες- που αγαπώ, αυτό είναι της Aprilia για αυτά που έχει δώσει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
και γιατι να δωσει καποιος τοσα λεφτα για τενερε και να μην παρει ktm 1190 Adventure R μεταχειρο? πες Aldebaran !! :ha:ha

Εγω ξερω παντως πως αν ο αλλος ειναι μοτοσυκλετιστης και μια μοτοσυκλετα του αρεσει θα την παρει οσο και να εχει . Και μια χαρα πουλανε και τα τενερε και τα 890-790 και ολα και καλα κανουν οι εταιριες και μας δινουν και πολλες επιλογες ,και να ρωτησω και κατι? οι μοτοσυκλετες ειναι ακριβες ? ή εμεις οι φτωχοι ελληνες βγαζουμε λιγα?
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Αν ήταν να μιλάνε μόνο οι κάτοχοι τ700 , θα ήμασταν ομάδα στο φατσομπουκι;)
όλα τα σχολια δεχτά
με αυτο ξεκίνησα την κουβέντα μου απλα τα συγκεκριμένα σχολια νομίζω ξεφεύγουν
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πέρα από τον χαβαλε, ο οποίος είναι απαραίτητος, ο Βαγγέλης ο κορυδαλιωτης έχει ποσταρει αναλύσεις που είναι πραγματικά ενδιαφέρον και δεν γκρινιάζει μόνο για την γιαμαχα φυσικά.
Βέβαια κάτοχοι "χοντρού"τ700 ακόμη δεν υπάρχουν....για να μας πουν γνώμες.
Οι αναλύσεις είναι καλές να γίνονται αλλά ορισμένα στοιχεία και συμπεράσματα είναι θα έλεγα λίγο βιαστικά και καμιά φορά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Για παράδειγμα δεν γνωρίζουμε ποιος παράγοντας βάρυνε στο η γιαμάχα να επιλέξει ενιαίο πλαίσιο. Ούτε γνωρίζουμε την τιμολογιακή πολιτική. Οπότε υποθέτουμε για να κάνουμε κουβέντα.
Η εμπειρία όμως του χρήστη είναι κάτι πιο χειροπιαστό.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι αναλύσεις είναι καλές να γίνονται αλλά ορισμένα στοιχεία και συμπεράσματα είναι θα έλεγα λίγο βιαστικά και καμιά φορά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Για παράδειγμα δεν γνωρίζουμε ποιος παράγοντας βάρυνε στο η γιαμάχα να επιλέξει ενιαίο πλαίσιο. Ούτε γνωρίζουμε την τιμολογιακή πολιτική. Οπότε υποθέτουμε για να κάνουμε κουβέντα.
Η εμπειρία όμως του χρήστη είναι κάτι πιο χειροπιαστό.
Από την ανάλυση εγώ κατάλαβα ότι είναι θέμα κόστους και γενικά παλιά τεχνολογία .
Συμφωνώ βέβαια ότι ο χρήστης και οι βόλτες δείχνουν πόσα απιδια πιάνει ο σάκος .
Και έγραψα παραπάνω ότι μέσα από τις βόλτες μας , έχουμε δει ένα ικανό βαρύ δικυλινδρο ονοφ.
Το βάρος του το ένιωσα χωρίς να είμαι κάτοχος, αλλά "γερανός" σε ένα γκρεμό που το τραβήξαμε.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ισχύει αλλά η γνώμη των κατόχων, γενικά και όχι μόνο για το τ700, από ότι φαίνεται δεν έχει βαρύτητα διότι χαλάει το αφήγημα της γκρίνιας και φυσικά τον χαβαλέ.
Έχετε μπερδέψει τα τοπικ παιδιά.

Έχετε οι ιδιοκτήτες τοπικ για το tenere και την χρήση του και τα προβλήματα του και τις χαρές του και τα αξεσουάρ του.

Εδώ το τοπικ είναι επικαιρότητα-αγορά-νέο μοντελο.

Εσείς αγοράσατε τώρα απολαύστε το μηχανάκι σας. Κάνατε προφανώς μια εξαιρετική αγορά και αν κάποιος έχει να πει και κάτι αρνητικό για τη μοτοσυκλέτα σας δεν σας επηρεάζει σε τίποτα.

Μάλιστα η άποψη ενός ιδιοκτήτη σε ένα τέτοιο τοπικ η οποία στρέφεται ενάντια σχολίων που αφορούν την τιμολογηση του προϊόντος είναι φάουλ έτσι και αλλιώς καθώς ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να είναι αντικειμενικοςβστην υποστήριξη της απόφασης του και της επένδυσης του.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
O Έλληνας δεν είχε κατα πλειοψηφία ποτέ του ούτε αγοραστική συνείδηση, ούτε ιδιαίτερη γνώση και κρίση του πώς λειτουργεί η αγορά και πώς μπορεί ο καταναλωτής να αξιοποιήσει την ισχυρή θέση που έχει.

Και ξέρεις ποια είναι η λέξη κλειδί? Μαζικότητα. Ο Ελληνας λοιπόν είτε του αρέσει να τον ξεκωλιάζουν, είτε συνειδητά αγοράζει επιδεικτικά το ακριβό για να μπει στο μάτι του γείτονα. Έχει περιέργως μεγάλο ποσοστό fashion byuers για το μέσο κατα κεφαλή εισόδημα.

Απο τις μέρες έτσι πρόχειρα θυμάμαι που φύτεψαν ιδιώτες με διόδια σε όλη την επικράτεια και oi αντιδράσεις του κόσμου βρήκαν ισχυρή αντίδραση στους ιδιους τους συμπολίτες μας που επιδεικτικά πλήρωναν ότι ζητούσε ο Μπόμπολας, μέχρι την βενζίνη που σήμερα έχει φτάσει στις πιο υψηλές του κόσμου, μέχρι το κάθε προϊόν που μπορεί και υπερτιμολογείται στην υγειά του κορόιδου κουτόφραγκου. Αντίδραση μαζική και ουσιαστική καμία ποτέ.

Πριν απο πολλά χρόνια στην Γαλλία αν θυμάμαι καλά ακρίβυναν τον καπνό ένα μεγάλο ποσοστό πάνω. Ξέρεις τί έκαναν οι Γάλλοι? Μαζεύτηκαν στις πλατείες και πέταξαν επιδεικτικά τις πίπες τους (τις κανονικές όχι αυτές που πετάμε εμείς) στη μέση της πλατείας. Το αποτέλεσμα ήταν το επόμενο διάστημα η τιμή του καπνού να πάει πιο φτηνά και απ όσο ήταν πριν την αύξηση.

Μη μου κάνεις λοιπόν λογοκρισία σε ένα φόρουμ ανταλλαγής απόψεων για μοτοσυκλέτες αν θα έχω άποψη και την εκφράζω για την τιμολογιακή πολιτική μιας εταιρείας ή μιας εισαγωγικής εταιρείας. Εκτός αν είσαι μέτοχος της Μοτοδυναμικής και έχεις αντικρουόμενα συμφέροντα.
Βρε βαγγελη απο που και οσπου σου εκανα εγω λογοκρισία ? απλα θεωρώ οτι είναι λάθος να μιλας σαν να είσαι ιδιοκτήτης ενός τενερε ... εκει ειναι η μονη μου διαφωνία μαζι σου....
δλδ θα δεχόμουν το σχολιο σου αν ηταν σας ξεκολιαζει ..... το πληρώσατε ....γιατί αυτή είναι η άποψη σου

και βέβαια να ξερεις οτι θεωρώ τα λογια σου ειναι προσβλητικά προς τους ιδιοκτήτες... και αυτό ειναι προσωπική μου άποψη.

απο εκει και περα έχουμε πολλούς περισσότερους λόγους να βγουμε στους δρόμους απο την τιμη του νεου τενερε ...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πω για πολλοστή φορά ότι 200 κιλά δεν είναι τόσο βαρύ για μεσαίο δικύλινδρο On/Off, δε θα εστίαζα ποτέ τη κριτική μου στο βάρος μια μοτοσυκλέτας όταν αυτή πρέπει και να ταξιδεύει ευπρεπώς. Είναι αστείο να συζητάμε για κάτι που δεν αλλάζει ποτέ και με καμία εταιρεία και είναι ξεκάθαρο πως ένα ελαφρύ δικύλινδρο θα έφερνε άλλα προβλήματα μαζί του στο 70 με 80% της πραγματικής χρήσης του.
Όσοι δε θέλετε να σηκώνεται-σέρνεται βαριές μοτοσυκλέτες πάντοτε υπάρχει και η λύση του μικρού ή του μονοκύλινδρου. Σας υπόσχομαι ότι δικύλινδρο στα 160 κιλά γεμάτο δε θα δείτε ποτέ, ούτε στα 180.
Κριτική για το ζύγισμα μοτοσυκλέτας και τη κατανομή του βάρους ναι, μπορούμε να κάνουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Εμένα μου αρέσουν οι αναλύσεις γενικά και θαυμάζω την φαιά ουσία που ξοδεύουν αρκετοί φίλοι εδώ μέσα για να θέσουν τους προβληματισμούς και την εμπειρία αλλά και τις ανησυχίες τους.
Παρόλα αυτά έχω να πω όμως, ότι μου φαίνεται ότι μας πιάνει λίγο tunnel vision καμία φορά και χάνουμε την ουσία. Ο καθένας αξιολογεί την αγορά του σύμφωνα με τι κριτήρια και σκοπούς θέλει να καλύψει. Τέλεια λύση για όλους δεν υπάρχει. Εγώ αν είχα τα 14000 πχ δεν ξέρω αν θα έπαιρνα το raid από το χιμαλαιαν που έχω. Όχι γιατί είναι χειρότερο αλλά γιατί άλλο εχω εγω στο κεφάλι μου όταν σκέφτομαι την μηχανή που θέλω.
Ίσως χαρακτηρισμοί όπως «budget μηχανάκι» ή όχι premium ή κινεζος Γιαπωνέζος Ινδός Ιταλός να έχουν λίγη σημασία πια, δεν υπάρχει «καθαρό αίμα» πια ούτε στους ανθρώπους, ούτε στις μηχανές.
Peace!
Κανονίστε το τροφυ σύντομα να έχουμε να μιλάμε για πράγματα ουσίας που μας ενώνουν, πριν γίνει το ολοκαύτωμα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εμένα μου αρέσουν οι αναλύσεις γενικά και θαυμάζω την φαιά ουσία που ξοδεύουν αρκετοί φίλοι εδώ μέσα για να θέσουν τους προβληματισμούς και την εμπειρία αλλά και τις ανησυχίες τους.
Παρόλα αυτά έχω να πω όμως, ότι μου φαίνεται ότι μας πιάνει λίγο tunnel vision καμία φορά και χάνουμε την ουσία. Ο καθένας αξιολογεί την αγορά του σύμφωνα με τι κριτήρια και σκοπούς θέλει να καλύψει. Τέλεια λύση για όλους δεν υπάρχει. Εγώ αν είχα τα 14000 πχ δεν ξέρω αν θα έπαιρνα το raid από το χιμαλαιαν που έχω. Όχι γιατί είναι χειρότερο αλλά γιατί άλλο εχω εγω στο κεφάλι μου όταν σκέφτομαι την μηχανή που θέλω.
Ίσως χαρακτηρισμοί όπως «budget μηχανάκι» ή όχι premium ή κινεζος Γιαπωνέζος Ινδός Ιταλός να έχουν λίγη σημασία πια, δεν υπάρχει «καθαρό αίμα» πια ούτε στους ανθρώπους, ούτε στις μηχανές.
Peace!
Κανονίστε το τροφυ σύντομα να έχουμε να μιλάμε για πράγματα ουσίας που μας ενώνουν, πριν γίνει το ολοκαύτωμα.
Σωστός. Και η αλήθεια είναι πως όλες αυτές οι διαφορές στη προσέγγιση προκύπτουν γιατί δε θέλουμε να βλέπουμε τη μεγάλη εικόνα. Συζητάμε με φόντο τη δική μας επιλογή πράγμα που είναι λάθος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μην λέμε τα αυτονόητα, ότι κανείς δεν προσπαθεί να επιβάλλει την γνώμη του, γράφοντας την.
Κουβέντα κάνουμε ρε σεις....υψηλού καφενειακου επιπεδου :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σωστός. Και η αλήθεια είναι πως όλες αυτές οι διαφορές στη προσέγγιση προκύπτουν γιατί δε θέλουμε να βλέπουμε τη μεγάλη εικόνα. Συζητάμε με φόντο τη δική μας επιλογή πράγμα που είναι λάθος.
ρε παλαβέ, πρέπει να πας να σβήσεις το 80% των ποστ σου μετά από αυτή την δήλωση;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ρε παλαβέ, πρέπει να πας να σβήσεις το 80% των ποστ σου μετά από αυτή την δήλωση;
Μπορεί να είναι αλήθεια. Αλλά όσο και αν φαίνεται παράξενο προσπαθώ να βλέπω τη μεγάλη εικόνα όταν γράφω. Μπορεί και να μην βλέπω ότι δεν το καταφέρνω τελικά. Την ταμπέλα ξέρω ότι την έχω, αλλά συνεχίζω επίμονα να μην την δέχομαι, έχω εξηγήσει πως και γιατί. Θα ήταν γραφικό να το αναπαράγω σε κάθε μου post.
Θα πω μόνο πως μετά από 14 μοτοσυκλέτες που έχουν περάσει από τα χέρια μου η εταιρεία που έχει τη 2η θέση σε αριθμό είναι η Husqvarna, ακολουθούν και Kawasaki και Honda. Αν διαιρέσεις το σύνολο δια δυο η Yamaha είναι ακριβώς στη μέση, έχουν περάσει δηλαδή 7 από τα χέρια μου.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Από την ανάλυση εγώ κατάλαβα ότι είναι θέμα κόστους και γενικά παλιά τεχνολογία .
Συμφωνώ βέβαια ότι ο χρήστης και οι βόλτες δείχνουν πόσα απιδια πιάνει ο σάκος .
Και έγραψα παραπάνω ότι μέσα από τις βόλτες μας , έχουμε δει ένα ικανό βαρύ δικυλινδρο ονοφ.
Το βάρος του το ένιωσα χωρίς να είμαι κάτοχος, αλλά "γερανός" σε ένα γκρεμό που το τραβήξαμε.
Νομίζω ότι δεν είναι θέμα παλιάς η νέας τεχνολογίας. Οι λόγοι μάλλον είναι κατασκευαστικοί και έχουν να κάνουν με την χρήση και την επιθυμητή ακαμψία. Υποθέτω ότι και η επιλογή αποσπόμενου υποπλαισίου εξαρτάται από την επιλογή του πλαισίου.
Όσον αφορά το βάρος να πώ, πως έχοντας νιώσει τα ίδια κιλά στο πόδι, δεν πέρασα καλα. :ha
Όπως λές είναι και θέμα ικανοτήτων. Αλλά βάσει αυτού όπως και παραφράζοντας τον 640 Armageddon για μένα το τ700 θα είναι το vstrom της δεκαετίας με συμβιβασμούς στην άσφαλτο.
Για τα υπόλοιπα DR.

Έχετε μπερδέψει τα τοπικ παιδιά.

Έχετε οι ιδιοκτήτες τοπικ για το tenere και την χρήση του και τα προβλήματα του και τις χαρές του και τα αξεσουάρ του.

Εδώ το τοπικ είναι επικαιρότητα-αγορά-νέο μοντελο.
Έχουν γίνει τα τόπικ ένα κουβάρι. :roflmao: Μικρή σημασία έχει.

Εσείς αγοράσατε τώρα απολαύστε το μηχανάκι σας. Κάνατε προφανώς μια εξαιρετική αγορά και αν κάποιος έχει να πει και κάτι αρνητικό για τη μοτοσυκλέτα σας δεν σας επηρεάζει σε τίποτα.

Μάλιστα η άποψη ενός ιδιοκτήτη σε ένα τέτοιο τοπικ η οποία στρέφεται ενάντια σχολίων που αφορούν την τιμολογηση του προϊόντος είναι φάουλ έτσι και αλλιώς καθώς ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να είναι αντικειμενικοςβστην υποστήριξη της απόφασης του και της επένδυσης του.
Δέν είναι έτσι ακριβώς. Ο καθένας ξέρει τα υπέρ και τα μείον. Αλλά για χάρη του χαβαλέ παίρνουμε οπαδική προσέγγιση.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γκρινιάζουν κάποιοι......Το ΤΕΝΕΡΕ κάνει 10.500, το κινέζικο κανει 7.000, το ΚΤΜ κανει 14.000 και το DUCATI κάνει 16.000€.....Δηλαδή τι να πούμε.....Να κάνουν όλα όσο κάνει το κινέζικό???? Με αυτή τη λογική να κάνει και το BMW όσο το SKODA, αφού τα ίδια κάνουν πάνω κάτω........ΕΕΕΕΕΕ.....ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ.....τι να κάνουμε......Άμα βάλεις στην εξίσωση ότι το YAMAHA ζητάει μόνο λάδια/βενζίνη είναι τζάμπα !!!! Εμένα το δικό μου έχει 15.000κλμ.....Στα ίδια κμ στο ΚΤΜ είχα αλλάξει δυο φορές τρόμπα βενζίνης, μια φορά αντλία συμπλέκτη, 2πλάσια λάδια/βενζίνες, είχα γίνει κολλητός με τον μάστορα (εννοώ το πορτοφόλι μου είχε γίνει φίλος μαζί του, όχι εγω....), μια μπαταρία, ενα πίσω δίσκο φρένου γιατί έτριζε, είχα φάει τα νιάτα μου με χάρτες/φίλτρα αέρα κλπ γιιατί το μηχανάκι στην πολή δεν οδηγιότανε από το σκορτσάρισμα, όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε χαμένο χρόνο, ραντεβού με γερανό να το φορτώσει να το πάει στον μάστορα, άγχος γενικά χωρίς λόγο......Τέλος πάντων πιστεύω ότι είναι μια φάση που καλό είναι να την περάσεις μικρός για να κατασταλάξεις τι θές......Τώρα αν γινόντουσαν αυτά θα τους το έβαζα στο πρωκτό, θα το έφτιαχνα και θα το πούλαγα την ίδια μέρα.....Δεν απορώ με κάτι 50+ που παίρνουν ΚΤΜ1290 και τα πουλάνε δυο μήνες πρίν λήξει η εγγύηση.....πραγματικά δεν αξίζει, εκτός και αν είσαι κοπρόσκυλο και γυρνάς κάθε μέρα στα συνεργεία για να πιείς καφέ και να χαζεύεις.....Το θέμα με το ΤΕΝΕΡΕ είναι ότι σου δίνει ένα πολύ μάχιμο μηχανάκι και κάνεις το χόμπι σου χωρίς να χρειάζεται να δώσεις μια περιουσία........γιατί δεν παίρνεις ΧΤ660, ούτε VSTROM......παίρνεις μηχανή που κάθεται και στην άσφαλτο/στροφές και στο χώμα όπως τα ΚΤΜ.......
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για να μην απαντάω έναν προς ένα

STF
snpl
blast

Ούτε προσέβαλα ποτέ το Tenere ούτε τους ιδιοκτήτες (προφανώς). Ούτε γκρίνια υπάρχει και αν υπάρχει αφορά στην ουσιά την οικονομική μας κατάσταση ως άτομα και ως χώρα.

Δώστε χώρο και για κουβέντες αγοράς και για τεχνικές κουβέντες που έχουν μόνο όφελος να αλλάζουμε απόψεις και να αποκτάμε πιο σφαιρική εικόνα παίρνοντας απο τις εμπειρίες και την γνώμη του άλλου.

Ανήκουν στο παρελθόν και στα facebook οι απόψεις πώς κοιτα να δεις μίλησε για το μηχανάκι μου λες και μίλησα για τη γκόμενα σου. Εργαλεία είναι, μηχανήματα και πάνω απ όλα αφορούν εμάς και την απόλαυση που μας δίνουν και οι άλλοι περισσεύουν. Εγώ εξέφρασα γνώμη πως η Yamaha επέλεξε (κακώς) να βάλει ενιαίο υποπλαίσιο στο tenere και ήταν καθαρά για λόγους οικονομίας. Η εξέλιξη των Africa 1000 σε 1100 και το triumph 900 απο το 800 που υιοθετησαν το αφαιρούμενο πλαίσιο απέδειξε πως οι εταιρείες ακούνε και εξελίσσονται και αλλάζουν και διορθώνουν.

Όσο αφορά την συζήτηση για τους Κινέζους είναι επίκαιρη, θα μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια, η είσοδος τους στις μεγάλες κατηγορίες άλλαξε τις ισορροπίες και εν τέλει πιστευτώ θα είναι για καλό του καταναλωτή.

Διαφωνώ με την άποψη του Στέφανου πώς η CFmoto δεν έχει την δυναμική να αλλάξει την αγορά και σύντομα όπως και άλλα Κινέζικα Brand. Πρόσφατο παράδειγμα το Benelli TRK 502 που στην ώριμη και προχωρημένη αγορά των Ιταλών έχει άνετη πρώτη θέση σε πωλήσεις και δεν φτάνει η ιστορία της benelli σαν όνομα να φέρει αυτό το αποτέλεσμα.

η CFMOTO τον σεπτέβριο του 2021 έκανε τζίρο (revenue) ή αξία πωλήσεων τέλοσπαντων 2 δισεκατομύρια Κινέζικα Γουάν ή 300 εκατομμύρια ευρό (Σεπτέμβριο)


Η yamaha το αντίστοιχο διάστημα έκανε κάπου 800 εκατομμύρια ευρό

η LONCIN περίπου 500 εκατομμύρια ευρό

Ούτε λεφτά τους λείπουν, ούτε εγκαταστάσεις, ούτε τεχνολογία. Στο R&D επενδύουν πλέον και στο Brand name. Και η Ευρώπη πλέον με τις κρίσεις που περνά είναι δεκτική σε εναλλακτικά Brand, ψάχνει και το πιο Value for money και τις αναπτυσσόμενες εταιρείες.

Αυτό θα βάλει πίεση στα μεγάλα Brand να εξελιχθούν, να ελιχθούν και να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί.

Μια πρόβλεψη που μπορώ να κάνω είναι πώς στο μέλλον (σύντομο??) θα δούμε συγχωνεύσεις ή μεγάλες συμπράξεις τύπου αυτοκινητοβιομηχανίας κι άλλες..

Δηλαδή μην εκπλαγείτε αν στο μέλλον CF moto Και Yamaha είναι στο ίδιο Group. Ήδη το είδαμε με Bajaj και KTM
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δώστε χώρο και για κουβέντες
Θα το σκεφτούμε... Υπογράφουν οι εγκάθετοι της Toyota... :friend:

Αυτό θα βάλει πίεση στα μεγάλα Brand να εξελιχθούν, να ελιχθούν και να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί.
Φοβάμαι πως η ανταγωνιστικότητα στα πλαίσια της τιμής θα συνεπάγεται μείωση του ποιοτικού ελέγχου.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μεγάλες συμπράξεις τύπου αυτοκινητοβιομηχανίας κι άλλες
Yamaha-Toyota εδώ και χρόνια

Ηonda-Sony ανακοίνωσαν ηλεκτρικά οχήματα.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Φίλοι οδηγοί. (βάλατε φλάς στην μπαταρία? - για τους παλιούς...)

Δεν πρέπει να βλέπουμε το πράγμα μονοδιάστατα και μόνο οικονομικά.

Ο Κινέζος παράγει στην Κίνα, τρώει μόνο ρύζι και άμα την δώσει και στο αφεντικό, τον στέλνει σπίτι του, έχει ούτως ή αλλιώς, 5 δολλάρια μεροκάματο...
Ρωτάω λοιπόν. Voge. Τελική τιμή, με ΦΠΑ. 6195. 4995 Χωρίς Φπα. (κάπου τόσο τεσπα...) . Πάμε ότι εργάζεται με 10% ο dealer. 4500 περίπου. Βγάζω 400 μεταφορικά, και βγάζω κι άλλα 400 για εκτελωνισμούς, δασμούς και κέρατα. Πάμε ότι ο dealer το αγοράζει απο Κίνα περίπου 3700. Ο Κινέζος τώρα, στο 3700, βγάζει σίγουρα και εύκολα 40 με 60%. Μιλάμε για ένα κόστος της τάξεως των 2200 Ευρώ (με το 40%). Ο Κινέζος. Δηλαδή ρε παιδιά, πόσο θέλουμε να του κοστίζει? 154 Ευρώ για να φτάνει στην τσέπη μας εκεί που θέλουμε?? Φταίει το σύστημα. Αλλά δεν το τιμωρείς αν δεν αγοράσεις Γιαμαχα και πάρεις Κινεζία. Έτσι τιμωρείς την Γιαμάχα που δεν βλέπω τον λόγο.

Το αφήνω αυτό.
Ο Ευρωπαίος, καλώς (προσοχή, ΟΧΙ κακώς) ακόμα φτιάχνει πράγματα στην Ευρώπη για να μην τον αντιγράψει ο Κινέζος. Δείτε λίγο την μεγάλη εικόνα και όχι μόνο την μοτοσυκλέτα. Σε 40 χρόνια η Ευρώπη θα είναι η Κίνα της Κίνας με φθηνά εργατικά χέρια. Φεύγει τόσο απίστευτο χρήμα για χώρες Ανατολής που δεν το φαντάζεστε. Συμφωνώ απόλυτα με το στυλ των Γάλλων που είπε ο tc-drift και το κάνουν και οι Αγγλοι που έχω ζήσει 10 χρόνια εκει. Αυξάνει τις τιμές η Pub? Τον πούλο. Τις αυξάνει όμως γιατί του αυξήσαν τα Δημοτικά τέλη? Θα είμαστε εκεί κάθε μέρα να πίνουμε μπύρες.
Tο κόστος παιδιά μιας τέτοιας κατασκευής, δεν είναι μόνο τα υλικά της.
Να σας πω παράδειγμα δικό μας κι ας μην είμαστε σε καφέ. Αν εγώ πληρώνω 6 μήνες τρία άτομα για να φτιαχτεί ενα καλό (το τονίΖω) κιτ. Ας πούμε 800 τον μήνα (που δεν παίζει με τέτοιες γνώσεις που χρειάζονται, αλλά λέμε...) είναι 14,400 . Χωρίς να μιλάμε για τίποτα άλλο. Εδώ θα προσθέσουμε πρωτότυπα. Ας πούμε συν 5 χιλιάρικα. πήγαμε στα 2ο.οοο Ευρώ και δεν έχουμε βγάλει προϊόν, δεν έχουμε φτιάξει καλούπια, δεν έχουμε πάρει παραγγελία. Χρησιμοποιείται ωστόσο εξοπλισμός σε τέτοιες φάσεις που κάνει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που μπαίνει στα πάγια, οπότε δεν φαίνεται και τόσο στους ισολογισμούς. Αν τώρα βάλεις τους σωστούς μισθούς, τα πάγια αυτούς τους 6 μήνες που τρέχουν όσο εσυ σχεδιάζεις κλπ, βγαίνουν κάτι νούμερα να σας σηκωθούν τα μαλλιά και να πέσουν. Και πόσα κιτ να πουλήσεις παγκοσμίως? ΟεΟ? Κάντε αυτά τα νούμερα επι ''Χ'' για μια ολόκληρη μοτοσυκλέτα σαν το Τ7. Δεν είναι τυχαίο που η Yamaha έχει στραφει στα ηλεκτρικά μοτέρ κλπ. Είπαμε, το αυτοκίνητο είναι το μέλλον.
Δεν λέμε για φάσεις ανάκλησης που αυτές οι εταρίες έχουν το σύμπαν, για καταστάσεις τράκαρα κι έκανα μήνυση στην Yamaha που θα πληρώνει Lloyds τα μαλλιά της κλπ. Ναι ο Κινέζος είναι φθηνότερος. Για αντιπροσωπείες, guidelines σε αυτές, επικοινωνίες, διαφημίσεις, ξέρω γω. Μην συγκρίνουμε όμως ανώμια πράγματα. Η συμπεριφορά μας, κατ' εμέ έχει φτάσει να Κινεζοποιεί τον Ευρωπαίο. ΚΤΜ, BMW κλπ. Τις φτάνε σε σημείο (1) το κοινό και (2) η παγκοσμιοποίηση να κατεβάσουν τιμές. Τιμές όμως δεν κατεβάζεις αν νοικιάζεις στην Φρανκφούρτη ούτε αν τα φρένα στα κάνει η Nissin. Κατεβάζεις αν στα φτιάχνουν στην ΚουανΖονγκ και τα φρένα στα φτιάχνει η BB. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ΕΜΕΙΣ να πέρνουμε χειρότερη ποιότητα απο κατασκευαστές που ΔΕΝ θα έπρεπε. Και μετά να λέμε ''Πουλάει όνομα'' . Λάθος. Δεν πουλάει όνομα. Βλέπει τον Κινέζο να τουρχεται, και προσπαθεί να δει τι θα κάνει. Κι εμείς το ίδιο θα κάναμε.

Λύση? Δεν γνωρίζω. Και είναι πολύ δύσκολη η εξίσωση...
Είναι ωραία κουβέντα πάντως, με πολύ μεγάλους προβληματισμούς. Εγώ είμαι πολύ σκεπτικός για το τι θα δούμε την επόμενη δεκαετία. Απο όλους...
 
Top Bottom