Υπερχείλιση

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Husky TE630e
Μπορεί να φανεί χαζό αυτό που ρωτάω....αλλά μου φαίνεται οτι τρέχει πολλή βενζίνη (απο το σωληνάκι) όταν το μηχανάκι είναι πεσμένο/ξαπλωμένο. Είναι φυσιολογικό?
 
Μπορεί να φανεί χαζό αυτό που ρωτάω....αλλά μου φαίνεται οτι τρέχει πολλή βενζίνη (απο το σωληνάκι) όταν το μηχανάκι είναι πεσμένο/ξαπλωμένο. Είναι φυσιολογικό?
Φυσιολογικοτατο θα λεγα.
Αρκεί να σταματάει όταν σηκωθεί...
 
Φυσιολογικοτατο θα λεγα.
Αρκεί να σταματάει όταν σηκωθεί...
Σταματαει , εννοειται , αλλα δεν τολμώ να περιμένω βοήθεια αν πεσω :p:p:p
Τωρα διλημμα....γεματο ρεζερβουαρ και ας χανω ή μισοαδειο να χανω λιγοτερη βενζινη?
 
Σταματαει , εννοειται , αλλα δεν τολμώ να περιμένω βοήθεια αν πεσω :p:p:p
Τωρα διλημμα....γεματο ρεζερβουαρ και ας χανω ή μισοαδειο να χανω λιγοτερη βενζινη?
Όταν βρεθείς ξάπλα κλείσε τον διακόπτη της βενζίνης και απλά θα αδειάσει το καρμπυρατέρ... ;)
 
Όταν βρεθείς ξάπλα κλείσε τον διακόπτη της βενζίνης και απλά θα αδειάσει το καρμπυρατέρ... ;)
Θα'θελα πολυ να σε ειρωνευτω (φιλικά) και να σου πω οτι το κανω ηδη, αλλα οσες φορες βρεθηκα ξάπλα δεν το σκεφτηκα. Χαχαχαχαχ
 
Θα'θελα πολυ να σε ειρωνευτω (φιλικά) και να σου πω οτι το κανω ηδη, αλλα οσες φορες βρεθηκα ξάπλα δεν το σκεφτηκα. Χαχαχαχαχ
φρόντισε να πέφτεις λιγότερο Μητσε.. Κοστίζει πολλα γαλόνια βενζίνα.. :ha
 
φρόντισε να πέφτεις λιγότερο Μητσε.. Κοστίζει πολλα γαλόνια βενζίνα.. :ha
Ο κυριαρχος είναι φτιαγμένος να πέφτει και επιβάλλεται να σηκώνεται πιο δυνατός.. :wacky::cautious:
 
Φυσιολογικο.
My story:
Εχω πεσει με το domi σε ενα βουνο. Το τανκ μπαγκ εχει γυρισει απο τα αριστερα (μαγνητικο με εναν ιμαντα) και το εχει πλακωσει η μηχανη απο αριστερα.
Δεν βλεπω την διαρροη και δεν κλεινω τον διακοπτη της βενζινης.
Μεσα στο τανκ εχω 2 μπανανες 2 μπαρες ξηρους καρπους νερο.
Δεν σηκωνω την μηχανη και καθομαι λιγο πιο περα για τσιγαρο με τους φιλους για τσιγαρο.
Σε λιγοτερο απο ενα λεπτο μυριζουμε βενζινη. Σβηνω το τσιγαρο και σηκωνω το domi. Το τανκ μουσκεμα απο βενζινη. Τα παντα μεσα βρωμανε.
Δαγκωνω λιγο απ την μπαρα η οποια εχει γευση 95 RON οπως και οι μπανανες οι ξηροι καρποι αλλα και το νερο ακομη!
Εμεινα νυστικος μεχρι να φτασουμε σε κατοικημενο τοπο, ειδα και επαθα να βαλω μπρος την μηχανη κατοπιν γιατι ειχαν αδειασει απο το καρμπυρατερ και οι αναθυμιασεις.
Επαθα-εμαθα! :D:D:D:p
 
Ο κυριαρχος είναι φτιαγμένος να πέφτει και επιβάλλεται να σηκώνεται πιο δυνατός.. :wacky::cautious:
Ναι αλλά βρεγμενος... :p
 
φρόντισε να πέφτεις λιγότερο Μητσε.. Κοστίζει πολλα γαλόνια βενζίνα.. :ha
Η υπερχειλιση ειναι σαν την κοιλια...αρχοντιά! λεφτα δεν εχουμε να ξεχειλιζει απτα γιομισματα , αρα θα πεφτουμε!
 
Φυσιολογικο.
My story:
Εχω πεσει με το domi σε ενα βουνο. Το τανκ μπαγκ εχει γυρισει απο τα αριστερα (μαγνητικο με εναν ιμαντα) και το εχει πλακωσει η μηχανη απο αριστερα.
Δεν βλεπω την διαρροη και δεν κλεινω τον διακοπτη της βενζινης.
Μεσα στο τανκ εχω 2 μπανανες 2 μπαρες ξηρους καρπους νερο.
Δεν σηκωνω την μηχανη και καθομαι λιγο πιο περα για τσιγαρο με τους φιλους για τσιγαρο.
Σε λιγοτερο απο ενα λεπτο μυριζουμε βενζινη. Σβηνω το τσιγαρο και σηκωνω το domi. Το τανκ μουσκεμα απο βενζινη. Τα παντα μεσα βρωμανε.
Δαγκωνω λιγο απ την μπαρα η οποια εχει γευση 95 RON οπως και οι μπανανες οι ξηροι καρποι αλλα και το νερο ακομη!
Εμεινα νυστικος μεχρι να φτασουμε σε κατοικημενο τοπο, ειδα και επαθα να βαλω μπρος την μηχανη κατοπιν γιατι ειχαν αδειασει απο το καρμπυρατερ και οι αναθυμιασεις.
Επαθα-εμαθα! :D:D:D:p
Καλά άφησες το εργαλείο ξάπλα και άναψες τσιγάρο; Πολύ σκληρός :eek:
 
Back
Top Bottom