Υψηλη θερμοκρασια σε Transalp 650V

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Συμφωνώ μαζί σου, αλλά ο φίλος είναι ζορισμενος οικονομικά και γι'αυτό ψάχνω οικονομική λύση.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Όταν είχα αντίστοιχο πρόβλημα ήταν η τρόμπα. Για service manual δες εδώ Hellas Transalp Forum: Service manual xl650v 2006 βάζω το λινκ με όλη την συζήτηση από το transalp forum γιατί δεν θυμάμαι από που το είχα κατεβάσει. Το manual έχει και το 600 και το Africa 750.
Ευχαριστώ για το λινκ!
Είναι βέβαια λίγο κακής ευκρίνειας, θα περιμένω και του Κονκοστ

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οτι ειπε ο Κονκωστ πιο πανω, το ΤΑ650 εχει εξαιρετικη ψυξη και το βεντιλατερ θελει "αιτηση" για να μπει - και οταν μπει δουλευει συνηθως για μισο λεπτο και σταματαει. Το προβλημα σου ειναι ή αρκετα βουλωμενο ψυγειο (και για να εχει αλλαξει ο προηγουμενος το αλλο ψυγειο κατι εχει παιξει με τα ψυγεια) ή προβλημα αντλιας, αν και απ'οτι γνωριζω το τελευταιο ειναι πολυ σπανιο. Εχω κι'εγω το workshop manual και το haynes manual σε PDF. Καλα ξεμπερδεματα! :ok:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Συμφωνώ μαζί σου, αλλά ο φίλος είναι ζορισμενος οικονομικά και γι'αυτό ψάχνω οικονομική λύση.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν υπάρχει διαφορά στην ουσία
Ίδια λεφτά θα δώσει κ θα είναι σίγουρος.
Μεταχειρω με 100 ευρώ κ δοκιμή σε μάστορα άνετα φτάνεις τα 130ευρω.. κ πάντα
ΑΝ δεν χρειαστεί καμία κόλληση. Διότι
Αν θέλει τότε πας πάνω από την τιμή κατασκευής νέου... Για πλάκα.
Δεν ρισκάρεις με αυτά.
Άνετα αρπάζει φλάντζα κ μετά δίνεις τα 2πλα..
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για αρχη αδειασε το κυκλωμα βγαζοντας την 8αρα βιδα στο κατω μερος της τρομπας νερου και ανοιγοντας την ταπα του ψυγειου
Χωσε ενα λαστιχο συνδεμενο σε βρυση στο ψυγειο και ανοιξε την βρυση ωστε να τρεχει αρκετο νερο αλλα ΟΧΙ με πιεση
Αφησε να τρεξει αρκετη ωρα μεχρι που πλεον θα εισαι σιγουρος οτι θα βγαινει ολοκαθαρο το νερο απο την τρυπα αποστραγγισης της τρομπας
Ασε να στργγιξει το συστημα
Βιδωσε ξανα την 8αρα βιδα (12Nm!!!!!!!) Αν δε εχεις ροποκλειδο σφιξε με στοργη Καλυτερα να εχεις μια μικρη διαροη λογω μη αρκετου σφιξιματος παρα μια διαρροη απο κλωτσημενο σπειρωμα
Ριξε σιγα σιγα απιονισμενο νερο (αγορα απο το σουπερ μαρκετ) και γεμισε το κυκλωμα
Βαλε μπρος τον κινητηρα με ανοιχτη την ταπα του ψυγειου και περιμενε μεχρι να ανοιξει ο θερμοστατης και να κυκλοφορησει το νερο Θα αρχισουν να βγαινουν μπουρμπουληθρες τις οποιες θα βλεπεις απο την ανοιχτη ταπα Συμπληρωσε σισγα σιγα απιονισμενο νερο
Οταν σταματησουν οι μπουρμπουληθρες να βγαινουν τοτε το συστημα εχει εξαερωθει
Κλεισε την ταπα

Στο μεταξυ ελεγχεις κατα διαστηματα αν εχουν ζεσταθει και τα δυο ψυγεια Αν εισαι τυχερος και ζεσταθηκαν και τα δυο τοτε γλυτωνεις τα εξοδα για μαστορες η/και για καινουριο ψυγειο
Κανε αλλη μια πλυση με σκετο απιονισμενο νερο αυτη την φορα και κατοπιν βαλε ενα καταλληλο για αλουμινενιους κινητηρες ψυκτικο

Το καθαρο απιονισμενο νερο μπορεις να το αφησεις μεσα χωρις προβλημα τωρα που ειναι καλοκαιρι Το νερο εχει την καλυτερη θερμοχωρητικοτητα αλλα αλοιμονο αν παγωσει!!!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
-Χημικά. Ξέρουμε κάποιο δοκιμασμένο?
-Αν είναι βουλωμένο πάντως, θα κάνω και μια ερώτηση σε εναν ψυγειά τζιμάνι που εχω εδω Χαλκίδα, μπας και ανοιγει αυτό, για καθαρισμό..
-Ωραία, θα περιμένω και το μανιουαλ οταν μπορέσεις!
-Αν χρειαστεί τελικά ψυγείο, θα προσπαθήσω να του βρω κάποιο φθηνό και κάπως θα το στηρίξω πάνω.
Θα φτιάξω και καμια βάση αν χρειαστεί...


-Τρόμπα νερού θα είναι το αμέσως επόμενο που θα τσεκάρω!!
Xημικα υπαρχουν πολλα, πχ νομιζω το Πρακτικερ εχει το Prestone.

Εγω βαζω ξυδακι και το αφηνω καμια ωριτσα μεσα, κουνωντας το που και που. Μετα ξεπλενω με νερο βρυσης.
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Xημικα υπαρχουν πολλα, πχ νομιζω το Πρακτικερ εχει το Prestone.

Εγω βαζω ξυδακι και το αφηνω καμια ωριτσα μεσα, κουνωντας το που και που. Μετα ξεπλενω με νερο βρυσης.
Δλδ με σκέτο ξυδακι έχεις κάνει δουλειά??
Κόκα κόλα επίσης έχω σκεφτεί

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δλδ με σκέτο ξυδακι έχεις κάνει δουλειά??
Κόκα κόλα επίσης έχω σκεφτεί

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι, κανει δουλεια το ξυδι. Το θεμα ειναι να βγαλεις το ψυγειο που λες οτι δεν βλεπεις να ζεσταινεται σαν το αλλο. Με το ψυγειο στο χερι βαλε νερο με λαστιχο απο την εισοδο και δες εαν τρεχει απο την εξοδο. Εαν ναι, τοτε ξερεις οτι δεν ειναι θεμα καθαρισμου του ψυγειου αλλα καπου αλλου ειναι το προβλημα. Εαν δεν τρεχει, βαλε ξυδι/ασε/ξεπλυνε 2-3 φορες μεχρι να αρχισει να τρεχει.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Αν βρεθεί θα είναι προσωρινή νομίζω.

Στο βαραντέρο τρυπάνε τα ψυγεία από το αντιψυκτικό υγρό που βάζουν μέσα οι κάτοχοι με διαφορετικά πρόσθετα μη γνωρίζοντας το πρόβλημα και το αποδίδουν σε αστοχία υλικού. Δεν παίρνει μέσα τίποτε άλλο εκτός από το μπλε που δίνει η χόνδα. Και όντως έτσι είναι... 10 χρόνια τώρα που το έχω είναι τα υγρά του ψυγείου ακόμα μπλε διάφανα και ο κινητήρας χωρίς ίχνος διάβρωσης.

Η φάση δηλαδή αλλάζω υγρά (για καλό στα 2 χρόνια) και βάζω ό,τι να 'ναι (πράσινο εμπορίου κλπ) είναι η αρχή της επερχόμενης καταστροφής. Δεν ξέρω αν και άλλα χόνδα έχουν το ίδιο θέμα πάντως αυτό που γράφω για το βάρα και από κατόχους που έχουν τις μηχανές πολλά χρόνια, έχει διαπιστωθεί είναι γεγονός. Μήπως να το ψάξετε λίγο;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Ναι, έγινε τελικά δουλειά!
Ξεβουλωσα το αριστερό ψυγείο όπως είπε ο αγαπητός @kokos, με ξυδακι (παραγωγής μου παρακαλώ) και πλύσεις με νεράκι μετά.

Το ψυγείο είχε βουλώσει από ηλεκτρολυση που είχε κάνει απο παραφλου (του κιλού) που είχε μέσα παλαιότερα, γιατί τώρα του βρήκα σκέτο νεράκι.
Καθάρισε με την μια, άλλη στην πρώτη δοκιμή που το έκανα, πάλι ειχε κάμποση θερμοκρασία και είδα ότι μου ξαναβουλωσε το μισό.

Αυτό συνέβη, επειδή στο κύκλωμα είχε διάφορα κομμάτια σαν μικρές πέτρες από την ηλεκτρολυση, όπως και αλάτων!
Πιάνω 2η φορά και λύνω και τα 2 ψυγεία, επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία και λάστιχο με νερό στο υπόλοιπο κύκλωμα του μοτέρ και μετά όλα ήρθαν στη θέση τους .

Η θερμοκρασία πλέον είναι λίγο πριν τη μέση και το μηχανάκι να δουλεύει κάνα μισάωρο στο ρελαντί+ και το βεντιλατερ ρυθμίζει άψογα όλο αυτό! Στην πορεία μπορεί να πέσει και λίγο ποιο κάτω.

Σας ευχαριστώ ολους σας αγαπητοί μου συντροχοι για τις πολύτιμες πληροφορίες σας!
Εις το επανιδείν!!



Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Ναι, έγινε τελικά δουλειά!
Ξεβουλωσα το αριστερό ψυγείο όπως είπε ο αγαπητός @kokos, με ξυδακι (παραγωγής μου παρακαλώ) και πλύσεις με νεράκι μετά.

Το ψυγείο είχε βουλώσει από ηλεκτρολυση που είχε κάνει απο παραφλου (του κιλού) που είχε μέσα παλαιότερα, γιατί τώρα του βρήκα σκέτο νεράκι.
Καθάρισε με την μια, άλλη στην πρώτη δοκιμή που το έκανα, πάλι ειχε κάμποση θερμοκρασία και είδα ότι μου ξαναβουλωσε το μισό.

Αυτό συνέβη, επειδή στο κύκλωμα είχε διάφορα κομμάτια σαν μικρές πέτρες από την ηλεκτρολυση, όπως και αλάτων!
Πιάνω 2η φορά και λύνω και τα 2 ψυγεία, επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία και λάστιχο με νερό στο υπόλοιπο κύκλωμα του μοτέρ και μετά όλα ήρθαν στη θέση τους .

Η θερμοκρασία πλέον είναι λίγο πριν τη μέση και το μηχανάκι να δουλεύει κάνα μισάωρο στο ρελαντί+ και το βεντιλατερ ρυθμίζει άψογα όλο αυτό! Στην πορεία μπορεί να πέσει και λίγο ποιο κάτω.

Σας ευχαριστώ ολους σας αγαπητοί μου συντροχοι για τις πολύτιμες πληροφορίες σας!
Εις το επανιδείν!!



Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
..


Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αλατα και ηλεκτρολυση απο φτηνο παραφλου εμπορίου δεν μπορουν να δημιουργηθουν, εφοσον αυτο ειναι συμβατο για αλουμινιο, με λιγα λογια εαν δεν βαλεις μεσα το απλο παμφθηνο μπλε παραφλου για θερμοσίφωνες τετοια ζημια δεν θα παθεις. Επισης αυτο που κάνει αλατα και ηλεκτρολυση ειναι το απλο νερο βρύσης αντι για αποσταγμενο.

Το αλλο κακο που μπορει να συμβει ειναι λασπη/γλιτσα που βουλωνει τα παντα αν εχεις μεσα ξερω γω πρασινο κλασσικο Νοn-OAT παραφλου και ριξεις ροζ ΟΑΤ μακρας διαρκειας . Η αναμειξη των δυο δημιουργει γλοιωδες ιζημα που βουλωνει οδευσεις και κολλαει αντλίες.
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Αλατα και ηλεκτρολυση απο φτηνο παραφλου εμπορίου δεν μπορουν να δημιουργηθουν, εφοσον αυτο ειναι συμβατο για αλουμινιο, με λιγα λογια εαν δεν βαλεις μεσα το απλο παμφθηνο μπλε παραφλου για θερμοσίφωνες τετοια ζημια δεν θα παθεις. Επισης αυτο που κάνει αλατα και ηλεκτρολυση ειναι το απλο νερο βρύσης αντι για αποσταγμενο.

Το αλλο κακο που μπορει να συμβει ειναι λασπη/γλιτσα που βουλωνει τα παντα αν εχεις μεσα ξερω γω πρασινο κλασσικο Νοn-OAT παραφλου και ριξεις ροζ ΟΑΤ μακρας διαρκειας . Η αναμειξη των δυο δημιουργει γλοιωδες ιζημα που βουλωνει οδευσεις και κολλαει αντλίες.

-Η ηλεκτρόλυση εγινε γιατι προφανώς θα είχαν βάλει αυτο το απλό μπλέ παμφθηνο παραφλού (και μου έβγαζε μπλέ κομμάτια όταν ξέπλενα) και οι φλούδες αλάτων, έγιναν μετά, οταν το συνέχισαν με απλό νεράκι του Θεού γιατί μάλλον θα τους ηταν πιο εύκολο εκείνη την ωρα:p

-Αυτό πάντως με το απλό παραφλού των πρατηρίων που νομίζουν οτι δεν υπάρχει και άλλο και ολα τα ίδια είναι :D, σε αντίθεση με το κατάλληλο για αλουμινίου ψυγεία, έχει κάψει πολύ κοσμάκι που πέφτει στον πειρασμό και παίρνει το φτηνό :friendship:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Αν βρεθεί θα είναι προσωρινή νομίζω.

Στο βαραντέρο τρυπάνε τα ψυγεία από το αντιψυκτικό υγρό που βάζουν μέσα οι κάτοχοι με διαφορετικά πρόσθετα μη γνωρίζοντας το πρόβλημα και το αποδίδουν σε αστοχία υλικού. Δεν παίρνει μέσα τίποτε άλλο εκτός από το μπλε που δίνει η χόνδα. Και όντως έτσι είναι... 10 χρόνια τώρα που το έχω είναι τα υγρά του ψυγείου ακόμα μπλε διάφανα και ο κινητήρας χωρίς ίχνος διάβρωσης.

Η φάση δηλαδή αλλάζω υγρά (για καλό στα 2 χρόνια) και βάζω ό,τι να 'ναι (πράσινο εμπορίου κλπ) είναι η αρχή της επερχόμενης καταστροφής. Δεν ξέρω αν και άλλα χόνδα έχουν το ίδιο θέμα πάντως αυτό που γράφω για το βάρα και από κατόχους που έχουν τις μηχανές πολλά χρόνια, έχει διαπιστωθεί είναι γεγονός. Μήπως να το ψάξετε λίγο;
+1
Το ίδιο εφαρμόζα κ στο ΤΑ που είχα κ πάρα τα 13 έτη όλα ήταν λαμπίκο μέσα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν ξερω παιδες, φτηνο πρασινο παραφλου του Πρακτικερ βαζω στο ΧΤΖ εδω και 7 χρονια που το εχω και δεν βουλωτσε ποτε.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
+1
Το ίδιο εφαρμόζα κ στο ΤΑ που είχα κ πάρα τα 13 έτη όλα ήταν λαμπίκο μέσα.
Ετσι ακριβως. Χρειαζεται παραφλου silica-free για να μη διαβρωνει. Το μπλε της Χονδα ειναι τετοιο και σχετικα φτηνο, αυτο βαζω παντα στο δικο μου για 18 χρονια χωρις κανενα θεμα.
 
Top Bottom