Φίλτρο αέρα Pipercross. Yamaha tenere 660.

AlexovTenerovski

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Yamaha Tenere xt660z
Καλησπέρα παίδες, υπάρχει κάποιος με tenere η κάποιο άλλο μηχανάκι ο οποίος έχει φορέσει pipercross φίλτρο αέρα; Αν ναι, έχετε δει διαφορά; Η αν κάποιος έχει ακούσει καλά λόγια...

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Εγώ έχω βάλει pipercross.
Είναι υλικό σφουγγάρι όπως στα endouro φίλτρα.
Τα υπόλοιπα εινα με γάζα k/n
κ. τ. λ
Δεν ξέρω τι άλλο έχεις κάνει στην μότο σου, για να δεις αν έχεις διαφορά, όσο αφορά τις επιδόσεις!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

AlexovTenerovski

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Yamaha Tenere xt660z
Εγώ έχω βάλει pipercross.
Είναι υλικό σφουγγάρι όπως στα endouro φίλτρα.
Τα υπόλοιπα εινα με γάζα k/n
κ. τ. λ
Δεν ξέρω τι άλλο έχεις κάνει στην μότο σου, για να δεις αν έχεις διαφορά, όσο αφορά τις επιδόσεις!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια εξάτμιση έχω βάλει μόνο. Τίποτα άλλο. Και την μηχανή την δουλεύω 95% άσφαλτο. Άρα να φανταστώ δεν κάνει;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Μια χαρά κάνει!
Θεωρητικά έχεις καλύτερη αναπνοή κινητήρα και δεν αγοράζεις κάθε αλλαγή φίλτρου
το χάρτινο της yamaha.
Πλένεις το pipercross και το ξανά βάζεις!

Αν το μαμά δεν είναι ακριβό μην κάνεις τίποτα!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

AlexovTenerovski

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Yamaha Tenere xt660z
Μια χαρά κάνει!
Θεωρητικά έχεις καλύτερη αναπνοή κινητήρα και δεν αγοράζεις κάθε αλλαγή φίλτρου
το χάρτινο της yamaha.
Πλένεις το pipercross και το ξανά βάζεις!

Αν το μαμά δεν είναι ακριβό μην κάνεις τίποτα!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άρα με αυτό ο κινητήρας θα αναπνέει καλύτερα από το μαμά; Αυτό θέλω... Καλύτερη λειτουργία της μηχανής μου. Αν μου το προτείνεις να το πάρω θα το δοκιμάσω... Αν μ ρωτάς για την τιμή του μαματου είναι σαν να μου λες ότι δεν αξίζει;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Παρτο και δοκίμασε!
Αν το τενερε έχει φίλτρο σαν το xtx660 που είχα
έχει μια εισαγωγή αέρα πάνω του σαν χωνί, βγάλε και αυτό

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Είχα/έχω και από αυτό!
Όσον αφορά την απόδοση ή την διαφορά σε σχέση με το μαμά ή το DNA δεν κατάλαβα, όλα καλά είναι.
Απλά το σφουγγάρι είναι καλύτερο για το χώμα καί τό DNA που πιο ανοιχτό/ελεύθερο είναι καλύτερα για άσφαλτο.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Το δοκίμασα σε ένα σκούτερ πούχα HONDA SH 300.
Τόβγαλα για έλεγχο μετά από κανά 200άρι χλμ και μέσα στο φιλτροκούτι είχε αφήσει να περάσουν πολύ ψιλά πετραδάκια. :mad:
Πήγε άμεσα στα σκουπίδια, έβαλα DNA και ησύχασα.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Υ.Γ. Να συμπληρώσω για κάποιον που θα αναρωτηθεί σίγουρα το πού στο δαίμονα βρήκε το σκούτερ τα πετραδάκια ότι τότε δεν είχα άλλο μοτό και πήγαινα παντού με αυτό και βόλτες μεγάλες και χώμα αν τύχαινε και τα πάντα όλα.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Το δοκίμασα σε ένα σκούτερ πούχα HONDA SH 300.
Τόβγαλα για έλεγχο μετά από κανά 200άρι χλμ και μέσα στο φιλτροκούτι είχε αφήσει να περάσουν πολύ ψιλά πετραδάκια. :mad:
Πήγε άμεσα στα σκουπίδια, έβαλα DNA και ησύχασα.
Δεν στέκει να έχουν περάσει πετραδάκια με οποιοδήποτε φίλτρο και αν φοράς, εκτός κι αν έχει σκιστεί.. Μάλλον δεν είχε κουμπώσει/ πατήσει καλά για να αφήνει μεγάλα σωματίδια να περνάνε. Το πολύ πολύ να άφηνε πάρα πολύ λεπτή σκόνη όπως μου έκανε εμένα το K&N.
Θεωρητικά το pipercross σφουγγάρι αν είναι λαδωμένο κρατάει μικρότερα σωματίδια από τα K&N.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Το κν πάταγε καλύτερα πάντως στο φιλτροκουτι από το μαμά.
Τα μέτρησα στο ύψος και είναι λίγο ψιλοτερο το σφουγγαρακι του.
Επειδή είχα το ιδιο θέμα με τη σκόνη,τελικά εμπενε από την ένωση του φιλτροκουτιου.
Το οποίο περασα τους αρμούς στα πλαϊνά καπακια με λίγο ελάχιστο γράσο λιθίου και σρφαγισε τελείως
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το δοκίμασα σε ένα σκούτερ πούχα HONDA SH 300.
Τόβγαλα για έλεγχο μετά από κανά 200άρι χλμ και μέσα στο φιλτροκούτι είχε αφήσει να περάσουν πολύ ψιλά πετραδάκια. :mad:
Πήγε άμεσα στα σκουπίδια, έβαλα DNA και ησύχασα.
Θεωρώ απίθανο να πέρασαν πετραδάκια από το σφουγγαρένιο φίλτρο αέρος...
Το λέω γιατί τότε στο enduro που φοράει ίδιου τύπου θα έπρεπε να βρίσκω μέσα αρκούδες...:laugh:
Μάλλον θέμα εφαρμογής υπήρχε...
Να συμπληρώσω ότι στο πίσω μέρος της εφαρμογής του σφουγγαρένιου φίλτρου του enduro βάζω επίσης γρασσο όπως ο Μητσάρας παραπάνω...;)
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Θεωρώ απίθανο να πέρασαν πετραδάκια από το σφουγγαρένιο φίλτρο αέρος...
Το λέω γιατί τότε στο enduro που φοράει ίδιου τύπου θα έπρεπε να βρίσκω μέσα αρκούδες...:laugh:
Μάλλον θέμα εφαρμογής υπήρχε...
Να συμπληρώσω ότι στο πίσω μέρος της εφαρμογής του σφουγγαρένιου φίλτρου του enduro βάζω επίσης γρασσο όπως ο Μητσάρας παραπάνω...;)
Όντως δεν <<πάταγε>> καλά στο φιλτροκούτι. Κακός σχεδιασμός προφανώς για το μοντέλο.
Επιπλέον τα σημεία που βιδώνει στο φιλτροκούτι σκίστηκαν.
Μερικές φωτό πούχω από τότε (ελπίζω να φαίνονται) :
Το μαμά :


Το PIPERCROSS :
Εξωτερική πλευρά


Εσωτερική :


Μιά συγκριτική DNA-Μαμά :
Εσωτερική πλευρά (προς κινητήρα) :


Εξωτερική πλευρά :



Το DNA τοποθετημένο στο μηχανάκι :


Ευτυχώς τα μικροσκοπικά πετραδάκια είχαν κολλήσει στα λάδια των αναθυμιάσεων και δεν είχα θέμα στον κινητήρα αλλά αυτές ήταν οι προσωπικές μου εμπειρίες με αυτό δυστυχώς.
45 ευρώ πεταμένα στα σκουπίδια.
Δυστυχώς οι φωτό είναι από τις τοποθετήσεις και δεν έχω από το τότε σοκ και φωτό από αυτά που πέρασαν μέσα. Για αυτό δυστυχώς αν θέλετε θα πιστέψετε τον λόγο μου.

Μακάρι σε σας σύντροχοι να πάνε χαλάλι γιατί σε μένα πήγανε χαράμι οπότε καμένος στον χυλό δεν θέλω ούτε να τα βλέπω προσωπικά.
Χίλιες φορές το Ελληνικό DNA που δοκιμασμένα τα αξίζει (καμία σχέση με την εταιρεία μην νομίσει κανείς ότι έχω και κανά συμφέρον ε?).
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είναι εμφανής η διαφορά του επιπλέον όγκου αέρα που περνάει από το DNA σε σχέση με το πρώτης τοποθέτησης... ;)
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Όντως δεν <<πάταγε>> καλά στο φιλτροκούτι. Κακός σχεδιασμός προφανώς για το μοντέλο.
Επιπλέον τα σημεία που βιδώνει στο φιλτροκούτι σκίστηκαν.
Μερικές φωτό πούχω από τότε (ελπίζω να φαίνονται) :
Το μαμά :


Το PIPERCROSS :
Εξωτερική πλευρά


Εσωτερική :


Μιά συγκριτική DNA-Μαμά :
Εσωτερική πλευρά (προς κινητήρα) :


Εξωτερική πλευρά :



Το DNA τοποθετημένο στο μηχανάκι :


Ευτυχώς τα μικροσκοπικά πετραδάκια είχαν κολλήσει στα λάδια των αναθυμιάσεων και δεν είχα θέμα στον κινητήρα αλλά αυτές ήταν οι προσωπικές μου εμπειρίες με αυτό δυστυχώς.
45 ευρώ πεταμένα στα σκουπίδια.
Δυστυχώς οι φωτό είναι από τις τοποθετήσεις και δεν έχω από το τότε σοκ και φωτό από αυτά που πέρασαν μέσα. Για αυτό δυστυχώς αν θέλετε θα πιστέψετε τον λόγο μου.

Μακάρι σε σας σύντροχοι να πάνε χαλάλι γιατί σε μένα πήγανε χαράμι οπότε καμένος στον χυλό δεν θέλω ούτε να τα βλέπω προσωπικά.
Χίλιες φορές το Ελληνικό DNA που δοκιμασμένα τα αξίζει (καμία σχέση με την εταιρεία μην νομίσει κανείς ότι έχω και κανά συμφέρον ε?).
Κανείς δεν αμφισβήτησε το λόγο σου ούτε την παρατήρησή σου αλλά τον τρόπο με τον οποίο βρέθηκαν τα πετραδάκια εκεί μέσα... Προφανώς όπως λές κι εσύ λόγω κακής εφαρμογής, δε πάταγε όπως πρέπει και κάπου υπήρχε κενό.. Στο δικό μου από την άλλη με λίγο γράσο σιλικόνης πατάει τέλεια και μετά από πάρα πολλά km σε σκόνη της νότιας Κρήτης, στο εσωτερικό δεν υπάρχει καθόλου η πούδρα την οποία το ΚΝ άφηνε να περάσει.
Συμφωνώ για το DNA το οποίο είναι μακράν καλύτερο του αντίστοιχου ΚΝ (δυστυχώς δε βγάζει για το άφρικα το 750 αλλιώς θα το είχα πάρει), δε γνωρίζω όμως πόσο κατάλληλο είναι για χώμα και πάλι.. Δεν είναι τυχαίο πως τα περισσότερα καθαρά χωμάτινα μηχανάκια φοράνε σφουγγάρι, τόσο για καλύτερη κατακράτηση σωματιδίων όσο και για ευκολία καθαρίσματος.
Πάντα προσοχή στο σωστό λάδωμα και στην εφαρμογή γράσου εκεί που πατάνε, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Επιτρέψτε μου να προσθέσω κάτι που ξέχασα παραπάνω στις φωτογραφίες.

Αν παρατηρήσετε το εσωτερικό του <<μάνα>> - <<DNA>> είναι ακριβώς το ίδιο με το ίδιο <<αυλάκι>> γύρω γύρω ενώ στο PIPERCROSS είναι επίπεδο.
Επίσης όπως ανέφερα ξανά παραπάνω όταν το βίδωσα πάνω στο φιλτροκούτι η σιλικόνη πούναι φτιαγμένο το φίλτρο εκεί πούναι οι βίδες σκίστηκε χωρίς ιδιαίτερο σφίξιμο και από εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ότι <<δεν πάμε καθόλου καλά>>. Φτηνιάρικη εντύπωση σε κάτι που φαίνεται σαν να το σχεδίασαν στο πόδι.

Αυτό σε μένα λέει πως η PIPERCROSS τουλάχιστον για το συγκεκριμένο μοντέλο δεν μελέτησε καλά το τι γίνεται.
Αν είναι να βάζω γράσο κάθε φορά που το τοποθετώ όπου πατάει για να μην εισέρχονται ξένα σώματα δεν ξέρω πως να το θέσω αλλά για μένα αυτά είναι λιγάκι ας μου επιτραπεί η έκφραση <<μπακαλίστικα>> και δεν τα θέλω.
Πώς να της έχεις εμπιστοσύνη ξανά στο μέλλον μετά από αυτό? Προσωπικά δεν της έχω πλέον, την πάτησα μία και δεν έχει άλλη.


Όταν μπήκε το DNA και μετά βρήκα την υγιά μου και εγώ και ο νέος αδερφικός φίλος - ιδιοκτήτης του που τόχει ακόμα φυσικά.
Έχει βγει - καθαριστεί - λαδωθεί κλπ τόσες φορές και δεν κάνει κιχ.

Ελπίζω να βοήθησα για το συγκεκριμένο μοντέλο τουλάχιστον.

Υ.Γ. Σκεφτείτε να γινόταν και καμιά σοβαρή χωμάτινη (με το σκούτερ :fun) μιλάμε για καμιά Λίμνη Τσιβλού και τέτοια όχι κάτι σοβαρό.
 
Top Bottom