Φοράτε γάντια;

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Και μην το βλέπουμε μόνο απο την οπτική της πτώσης (που είναι το χειρότερο σενάριο).
Υπάρχουν και πετραδάκια, έντομα και λοιπά που αν πέσουν στα χέρια σου με 100+χλμ (για εμάς που δεν έχουμε χούφτες) στο τσάκισαν το δάχτυλο.
 

chrisf

Μέλος
Περιοχή
Πετρούπολη Αττικής
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
suzuki bandit 650
Να πω κ γω έναν παραπάνω λόγο:με την χρήση των γαντιών δεν φθείρονται τα γκριπ τόσο όσο με γυμνά χέρια.
Το μόνο κακό μέσα στην πόλη κ αν κανείς στάσεις είναι το βαλε βγάλε με ιδρωμένα χέρια
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Να πω κ γω έναν παραπάνω λόγο:με την χρήση των γαντιών δεν φθείρονται τα γκριπ τόσο όσο με γυμνά χέρια.
Το μόνο κακό μέσα στην πόλη κ αν κανείς στάσεις είναι το βαλε βγάλε με ιδρωμένα χέρια
Aκουσα οτι υπαρχουνε και καλοκαιρινα.:secret:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Δεν θα ξεχάσω ποτέ το παλικάρι με το Varadero που ήρθε έναν Αύγουστο πριν από μια δεκαπενταριά χρόνια στα επείγοντα του ΠαΓΝΗ. Είχε μια στενή επαφή με ένα ταξί στη Χερσόνησο και ανακάλυψε πως για κάποια μέτρα μπορούσε να πετάξει. Το κακό ήταν πως στην προσγείωση χρησιμοποίησε τις παλάμες για να σταματήσει με αποτέλεσμα να αφήσει στην άσφαλτο το δέρμα του και να έρχεται για αρκετό καιρό κάθε 2 μέρες για να του κάνουμε αλλαγές. Δεν μπορούσε μόνος του ούτε στο μπάνιο να πάει...
Από τότε γάντια χειμώνα - καλοκαίρι!
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Γάντια βαζω μονο σε ταξιδι ή αμα κανει κρυο, θεωρω πως ειναι εξίσου σημαντικό να παίρνεις μετρα προφύλαξης για την πτώση οσο και το να ξερεις να πέφτεις.
Πχ οταν πέσεις σε άσφαλτο με τάση να συρθεις δε βάζεις τα χερια να φρενάρεις, απλα πρεπει να κυλήσεις με μαζεμένα τα άκρα.
Πχ δεν τρέχουμε ούτως ώστε σε οποιοδήποτε ενδεχόμενο να εχουμε καλύτερες πιθανότητες για αντίδραση εστω και ενόσω πέφτουμε.
Για μενα τα γάντια ειναι απαραίτητα μεν, αλλα οχι οσο το κράνος, το μπουφάν η ο θώρακας με τις ενισχύσεις αγκώνα κλπ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γάντια βαζω μονο σε ταξιδι ή αμα κανει κρυο, θεωρω πως ειναι εξίσου σημαντικό να παίρνεις μετρα προφύλαξης για την πτώση οσο και το να ξερεις να πέφτεις.
Πχ οταν πέσεις σε άσφαλτο με τάση να συρθεις δε βάζεις τα χερια να φρενάρεις, απλα πρεπει να κυλήσεις με μαζεμένα τα άκρα.
Πχ δεν τρέχουμε ούτως ώστε σε οποιοδήποτε ενδεχόμενο να εχουμε καλύτερες πιθανότητες για αντίδραση εστω και ενόσω πέφτουμε.
Για μενα τα γάντια ειναι απαραίτητα μεν, αλλα οχι οσο το κράνος, το μπουφάν η ο θώρακας με τις ενισχύσεις αγκώνα κλπ.
Τι σημαίνει να ξέρεις να πέφτεις; Και πως μαθαίνεις να πέφτεις; Και πόσο και τι στοιχίζει -όχι απαραίτητα σε χρήμα- να μάθεις να πέφτεις; Ειλικρινά πιστεύεις πως το να πέφτεις είναι υπόθεση του ενός, ώστε να πέσεις με.... "στυλ";
 
Last edited by a moderator:

alx_k

Skipper
Περιοχή
Βόλος-Θεσσαλονίκη
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS '05
Δεν θα ξεχάσω ποτέ το παλικάρι με το Varadero που ήρθε έναν Αύγουστο πριν από μια δεκαπενταριά χρόνια στα επείγοντα του ΠαΓΝΗ. Είχε μια στενή επαφή με ένα ταξί στη Χερσόνησο και ανακάλυψε πως για κάποια μέτρα μπορούσε να πετάξει. Το κακό ήταν πως στην προσγείωση χρησιμοποίησε τις παλάμες για να σταματήσει με αποτέλεσμα να αφήσει στην άσφαλτο το δέρμα του και να έρχεται για αρκετό καιρό κάθε 2 μέρες για να του κάνουμε αλλαγές. Δεν μπορούσε μόνος του ούτε στο μπάνιο να πάει...
Από τότε γάντια χειμώνα - καλοκαίρι!
Τι μΕ θύμησες...

Πριν χρονια ειχα μια πτωση μετα απο συγκρουση με αυτοκινητο που ειχε βγει καθετα σε νησιδα στον δρομο και θυμάμαι ακομη τα δευτερόλεπτα που μετρούσα καθως πετουσα κυριολεκτικά!!!
Οταν δε προσγειωθηκα στην ασφαλτο και ξεκινησα να σερνομαι με στηθος, ΚΟΝΤΡΑ παλαμες για φρενα και λιγο απο σαγονι κρανους τοτε καταλαβα για πρωτη φορα ποσο σημαντικο ειναι να φορας εξοπλισμό!!! Τα γαντια, το μπουφάν και το κρανος με γλύτωσαν απο πολυ τσουξιμο και πονο...
Τα γαντια θυμαμαι έλιωσαν κυριολεκτικα αλλα οταν σηκώθηκα τα εβγαλα και απλα τα πεταξα. Ειχαν κανει την δουλεια τους αψογα!!! :)
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
:friendship:
Τι σημαίνει να ξέρεις να πέφτεις; Και πως μαθαίνεις να πέφτεις; Και πόσο και τι στοιχίζει -όχι απαραίτητα σε χρήμα- να μάθεις να πέφτεις; Ειλικρινά πιστεύεις πως το να πέφτεις είναι υπόθεση του ενός, ώστε να πέσεις με.... "στυλ";
Το στυλ βεβαια και μετράει :yew:
Υπαρχουν κάποιοι γενικοί "κανόνες" για το πως πέφτεις αλλα σαφως δεν ειναι εφαρμοσιμοι παντα..προφανως γιατι δεν ειναι θεμα μονο δικο μας.
Πχ πρεπει να αποφεύγουμε το σύρσιμο του σώματος μας στο οδόστρωμα προτιμώντας το να κυλάμε με μαζεμένα χερια και ποδια και αλλα..
Η εμπειρία λοιπον, που δε μεταβιβάζεται δυστυχως, αποκτάται μερα με τη μερα, και συλλέγοντας γνώση απο το δρομο, το φόρουμ, τους παλιότερους κλπ

:friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και το επάγγελμα μας.
Εγώ για παράδειγμα, δουλεύω με τα χέρια μου και η δουλειά μου είναι προσωποπαγη και είμαι αναντικαταστατος.....δυστυχώς.

Αυτό σημαίνει ότι προσέχω τα χεράκια μου ιδιαίτερα χειμώνα καλοκαίρι. ....έχοντας όλων των ειδών τα γάντια και για όλες τις εποχές.
Το νου μας. ....γενικα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
:friendship:

Το στυλ βεβαια και μετράει :yew:
Υπαρχουν κάποιοι γενικοί "κανόνες" για το πως πέφτεις αλλα σαφως δεν ειναι εφαρμοσιμοι παντα..προφανως γιατι δεν ειναι θεμα μονο δικο μας.
Πχ πρεπει να αποφεύγουμε το σύρσιμο του σώματος μας στο οδόστρωμα προτιμώντας το να κυλάμε με μαζεμένα χερια και ποδια και αλλα..
Η εμπειρία λοιπον, που δε μεταβιβάζεται δυστυχως, αποκτάται μερα με τη μερα, και συλλέγοντας γνώση απο το δρομο, το φόρουμ, τους παλιότερους κλπ

:friendship:
Ρε συ φιλε τι ειναι αυτα που λες? Η εμπειρια συλλεγεται απο τα φορουμ, τους παλιοτερους, και δεν ξερω γω τι αλλο θεωρητικο?
Η εμπειρια συσωρευεται δυστυχως μονο απο την πραξη Πχ αποκτω εμπειρια στην πιστα μονο οταν κανω απειρους γυρους, αποκτω εμπειρια στο ταξιδιωτικο χωμα μονο αν γραψω ικανο αριθμο χωματινων χλμ, αποκτω εμπειρια στην οδηγηση στην πολη μονο αν γραψω ικανο αριθμο χλμ σε αστικο περιβαλλον κλπ κλπ κλπ Με τον ιδιο τροπο το να μαθει (?) καποιος να πεφτει συμβαινει μονο αν εχει φαει απειρες σαβουρες σε ελεγχομενο περιβαλλον ή ...ειναι επαγγελματιας κασκαντερ
ΟΚ μπορω καταλαβαινω καποιον να μη γουσταρει να φοραει προστατευτικο εξοπλισμο, στην περιπτωση μας γαντια, γιατι δεν νοιωθει ανετα,γιατι ιδρωνει, γιατι του χαλαει το λουκ ή δεν ξερω γω τι αλλο, αλλα το δεν φοραω γαντια γιατι εγω ξερω να πεφτω απλα με ξεπερναει!
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Κυριοι,κανενας μας δεν ξερει να πεφτει και πολυ λιγο βοηθαει η εμπειρια στην πτωση.Καθε πτωση ειναι διαφορετικη.

Φορτεστε οσα περισσοτερα σας επιτρεπουνε οι συνθηκες,θα το βρειτε μπροστα σας.

Οσο για το look που πιστευουνε μερικοι οτι τους το χαλναει,τους εχω καλα νεα.Το αντιθετο φυλλο τρελενεται να βλεπει τους αντρες με στολες.;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε συ φιλε τι ειναι αυτα που λες? Η εμπειρια συλλεγεται απο τα φορουμ, τους παλιοτερους, και δεν ξερω γω τι αλλο θεωρητικο?
Η εμπειρια συσωρευεται δυστυχως μονο απο την πραξη Πχ αποκτω εμπειρια στην πιστα μονο οταν κανω απειρους γυρους, αποκτω εμπειρια στο ταξιδιωτικο χωμα μονο αν γραψω ικανο αριθμο χωματινων χλμ, αποκτω εμπειρια στην οδηγηση στην πολη μονο αν γραψω ικανο αριθμο χλμ σε αστικο περιβαλλον κλπ κλπ κλπ Με τον ιδιο τροπο το να μαθει (?) καποιος να πεφτει συμβαινει μονο αν εχει φαει απειρες σαβουρες σε ελεγχομενο περιβαλλον ή ...ειναι επαγγελματιας κασκαντερ
ΟΚ μπορω καταλαβαινω καποιον να μη γουσταρει να φοραει προστατευτικο εξοπλισμο, στην περιπτωση μας γαντια, γιατι δεν νοιωθει ανετα,γιατι ιδρωνει, γιατι του χαλαει το λουκ ή δεν ξερω γω τι αλλο, αλλα το δεν φοραω γαντια γιατι εγω ξερω να πεφτω απλα με ξεπερναει!
Τα φόρουμ δείχνουν καταστάσεις που έχουν συμβεί και παραδειγματιζουν -συμβουλεύουν. ...σε εισαγωγικά.
Η εμπειρία φυσικά συλεγεται με χλμ και καταστάσεις.


advφον!!
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Ειπα ρε παιδια και απο το δρομο, μην βαράτε!
Και το φόρουμ βοηθάει, πχ αν διαβάσεις καπου καποια εμπειρία κάποιου αλλου δε θα τη λάβεις ενα παραπάνω υπόψιν να προσεχεις μην την πατήσεις και εσυ;
Και δεν ειπα οτι μου χαλαει το στυλ το γάντι!
Μια χαρα στυλ ειναι απλα ειπα πως εγω το φοράω, καλως η κακώς, κυριως σε ταξίδια και κρύα! Γιατι ετσι με βολευει οχι γιατι ξερω να πέφτω και δε μου χρειάζεται!
Επιπλεον το να ξερεις να πέφτεις εννοειται πως δεν ειναι μονο δικο μας θεμα, ξαναλεω, αλλα εχει να κανει και με τις συνθηκες και την αντίληψη κιολας του καθενός.
Την αναφορα στο να ξερεις να πέφτεις στο θεμα αυτο την εκανα για να υποδείξω πως δεν πρεπει να βάζεις για φρένο τα χερια σου φοράς δεν φοράς γάντια!!
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Ας σκεφτούμε...
όταν σκοντάφτουμε, όταν πέφτουμε από το ποδήλατο ή από την μηχανή (μακριά από εμάς), ποια είναι η πρώτη μας κίνηση...;
Βάζουμε τα χέρια για να προφυλαχθούμε, ασυναίσθητα! Οπότε τα χέρια είναι αυτά που πρέπει να προστατεύσουμε εξίσου με το υπόλοιπό μας σώμα!
....συζητήσεις, αναλύσεις, μελέτες, όλα καταλήγουν σε έναν κοινό παρονομαστή!!! Η φυσική αντίδραση του ανθρώπου κατά την οποιαδήποτε πτώση είναι να στηριχθεί με τα χέρια......τη συνέχεια τη γνωρίζουμε !!!


africafon
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
....συζητήσεις, αναλύσεις, μελέτες, όλα καταλήγουν σε έναν κοινό παρονομαστή!!! Η φυσική αντίδραση του ανθρώπου κατά την οποιαδήποτε πτώση είναι να στηριχθεί με τα χέρια......τη συνέχεια τη γνωρίζουμε !!!


africafon
Υπάρχουν κιαλλα σχετικα βιντεο για το skate, πολεμικές τέχνες κλπ, για μηχανές δεν βρηκα κατι σοβαρο, ξερω ομως πως διδάσκονται σε σχολεία μονάδων μοτοσυκλετιστών αστυνομίας (απο φιλο που εχει βγάλει σχολή στο εξωτερικό) και σε σχολές ή σεμινάρια για ερασιτέχνες σαν εμένα.
Σε κανενα άθλημα παντως δεν διδάσκουν να βάλεις τα χερια σου πέφτοντας, οσο φυσικό και αν θεωρείται, το να βάλεις τα χερια σου ειναι λαθος και επικινδυνο.:friendship:
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
.....την επόμενη φορά που θα πέσω.....να θυμηθω να μην βάλω τα χέρια.....

africafon

Χαχαχα, οκ το εξαντλήσαμε!:friendship:

Μην πέσεις για να μη βάλεις χέρια!;)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
εγω προσωπικά για αρκετό καιρο δε φορούσα γάντια και καλοκαίρι και χειμώνα !!!!
Φυσικά αυτο δε με τιμά αλλα ετσι ηταν !!
απο καθαρή τύχη δε χτύπησα ποτε τα χέρια μου
Αναγκάστηκα να φοράω γάντια λογο του κρύου τον χειμώνα του 2014 και έκτοτε ευχαριστω τον θεό που τα συνήθισα !!!
Όσο αφορά τις πτώσεις οπως ολα στην ζωή ειναι θέμα προπόνησης και τεχνικής
Υπαρχουν διάφορες τεχνικές πτώσεις απο τις πολεμικές τέχνες μεχρι και η πτώση με το αλεξίπτωτο (την στιγμή που πατάνε τα πόδια στο έδαφος )
Οι κασκαντέρ περνάνε διαφορά σχολεία πτώσεων σε χώμα άσφαλτο και σε θάλασσα !!
Ειναι σιγουρο οτι το πως να πέφτεις ειναι πολυ εξειδικευμένο και τεχνικό κομματι που στην ελλαδα αναφέρετε σε ορισμένες ομάδες ανθρώπων που αφορούν τον στρατό ( ειδικές δυνάμεις )
Μια βασική αρχη που έχουν ειναι η συνεχής και ακριβής κατανοηςη της θεςης του σώματος στον χωρο ανα πάσα στιγμή
Ενα παραδειγμα ειναι και οι ενόργανιστες ,και ειδικα αυτοι που κάνουν κρίκους ,ασκήσεις εδάφους ,μονόζυγο ,ειδικα στο τελικό κομματι των εξόδων απο το όργανο
Ακομα ενα ,ειναι αυτη που βουτάνε απο βατήρες στο νερό όσο αφορά το σημείο εισόδου σε αυτο
Και πολλα αλλα
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Έχω πέσει σε φάση τύπου 'καταλαβαίνω τι γίνεται και προσπαθώ ανάλογα να κάνω κάτι στο σώμα-ακρα μου' έχω πέσει όμως και σε φάση 'είμαι πάνω στην μοτοσυκλέτα-είμαι κάτω απ'την μοτοσυκλέτα' χωρίς ενδιάμεση κατάσταση(σαν διακόπτης ονοφ).
Και λόγο των παραπάνω φοράω γάντια (και στην πόλη) χειμώνα-καλοκαίρι εκτός απο μικροαποστάσεις (πχ στο μαρκετ που είναι 600-700 μέτρα).
Η πλάκα είναι το καλοκαίρι που διάφοροι άσχετοι με το θέμα 'μοτοσυκλετα' με βλέπουν με μπουφάν-γάντια και μου λένε αν τα φοράω γιατί κρυώνω :banghead:
 
Reactions: STF
Top Bottom