ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Cowboy
Ανοίγω αυτο το θέμα βασιζόμενος στο πέσιμο που είχαμε το Σάββατο.
Οχι γιατί ψάχνω το γιατί εγω?
Ψάχνω το γιατί για να μην ξανασυμβεί το ιδιο λάθος.
Σκέφτηκα πολλά ενδεχόμενα που έπαιξαν τον ρόλο τους,ναι είχα χωμάτινα λάστιχα τα οποία δεν με ειχαν πουλήσει ποτέ σε όλες τις συνθήκες οδοστρώματος χωρίς να κάνω υπερβολές στο βρεγμένο εννοείτε.
Ναι ενστικτωδώς πάτησα ισως λανθασμένα λιιιιγο μπροστινό φρένο.
Ολα αυτά όμως δεν θα ειχαν συμβάλλει στο να πέσουμε γιατί εχω δοκιμάσει κ το μπροστινό μου φρένο σε βροχή για να ξέρω πως λειτουργεί η μηχανή μου κ πιστεύω οτι δεν ηταν εκεί ο λόγος.
Ψάχνω τον λόγο που στην στροφή η μηχανή μου ανοίχτηκε ίσα που να πάω λίγο εκτός πορείας έτσι που αναγκάστηκα να πατήσω εστω κ λανθασμένα για κάποιους μπροστινό φρένο κ σαν αποτέλεσμα να χάσω το μπροστινό της μηχανής κ να χτυπήσω με διερχόμενο οχημα.
Ο λόγος ηταν εμφανείς απο την ώρα που ξεκινήσαμε κ το είχα αναφέρει κ στην Γεωργία,συνεχίζουμε το βολτακι μας για Πενταγιους κ θα πάμε σιγά της είπα λόγο του βάρους που έχουμε βάλει στην ουρά της GS.
Όμως κ σιγά το κακό μπορεί να γίνει.
Ο κατασκευαστής ήξερα οτι δίνει MAX 5kg φορτίο στην ουρά της μοτο μου(λογικα το ίδιο ισχύει κ για άλλες μότο)σήμερα ζυγισα τις αποσκευές κ ειδα ότι ειχα11.5kg,
Συν διβαλιτσο συν δικαβαλο.
Ο μπροστά τροχός πιο πολύ πέταγε παρα παταγε στο δρόμο
Απλά το λέω γιατί νομίζω ότι έπαιξε ανασταλτικό παράγοντα κ να αποφευχθεί απο κάποιον αλλο συντροχο μια τέτοια κίνηση.
Να σημειώσω ότι η πίσω ανάρτηση ηταν στο τέρμα σκληρή.
Να προσθέσω οτι ο εξοπλισμός έπαιξε το ρολο του καθώς χωρίς μπότες θα είχα γερό χτύπημα ισως κ σπάσιμο.
Πέσαμε σηκωθηκαμε κοιταχτήκαμε......ολα οκ!!!!! μετά απο λίγο τσιγαράκι κ χαμόγελα.
Οχι γιατί ψάχνω το γιατί εγω?
Ψάχνω το γιατί για να μην ξανασυμβεί το ιδιο λάθος.
Σκέφτηκα πολλά ενδεχόμενα που έπαιξαν τον ρόλο τους,ναι είχα χωμάτινα λάστιχα τα οποία δεν με ειχαν πουλήσει ποτέ σε όλες τις συνθήκες οδοστρώματος χωρίς να κάνω υπερβολές στο βρεγμένο εννοείτε.
Ναι ενστικτωδώς πάτησα ισως λανθασμένα λιιιιγο μπροστινό φρένο.
Ολα αυτά όμως δεν θα ειχαν συμβάλλει στο να πέσουμε γιατί εχω δοκιμάσει κ το μπροστινό μου φρένο σε βροχή για να ξέρω πως λειτουργεί η μηχανή μου κ πιστεύω οτι δεν ηταν εκεί ο λόγος.
Ψάχνω τον λόγο που στην στροφή η μηχανή μου ανοίχτηκε ίσα που να πάω λίγο εκτός πορείας έτσι που αναγκάστηκα να πατήσω εστω κ λανθασμένα για κάποιους μπροστινό φρένο κ σαν αποτέλεσμα να χάσω το μπροστινό της μηχανής κ να χτυπήσω με διερχόμενο οχημα.
Ο λόγος ηταν εμφανείς απο την ώρα που ξεκινήσαμε κ το είχα αναφέρει κ στην Γεωργία,συνεχίζουμε το βολτακι μας για Πενταγιους κ θα πάμε σιγά της είπα λόγο του βάρους που έχουμε βάλει στην ουρά της GS.
Όμως κ σιγά το κακό μπορεί να γίνει.
Ο κατασκευαστής ήξερα οτι δίνει MAX 5kg φορτίο στην ουρά της μοτο μου(λογικα το ίδιο ισχύει κ για άλλες μότο)σήμερα ζυγισα τις αποσκευές κ ειδα ότι ειχα11.5kg,
Συν διβαλιτσο συν δικαβαλο.
Ο μπροστά τροχός πιο πολύ πέταγε παρα παταγε στο δρόμο
Απλά το λέω γιατί νομίζω ότι έπαιξε ανασταλτικό παράγοντα κ να αποφευχθεί απο κάποιον αλλο συντροχο μια τέτοια κίνηση.
Να σημειώσω ότι η πίσω ανάρτηση ηταν στο τέρμα σκληρή.
Να προσθέσω οτι ο εξοπλισμός έπαιξε το ρολο του καθώς χωρίς μπότες θα είχα γερό χτύπημα ισως κ σπάσιμο.
Πέσαμε σηκωθηκαμε κοιταχτήκαμε......ολα οκ!!!!! μετά απο λίγο τσιγαράκι κ χαμόγελα.