Εδω και ενα χρονο περιπου, οταν ειχα γυρω στα 160000 χλμ, τις πολυ κρυες μερες παρατηρουσα μια αρρυθμια στο ρελαντι......
Οταν η θερμοκρασια ανεβαινε, αυτη εξαφανιζοταν....
Αφου εγινε τσεκ σε Μπεκ, πολλαπλασιαστες, αισθητηρες και οτι συστημα μπορουσε να προκαλεσει προβλημα.....εμαθα να ζω με αυτη την αρρυθμια, γιατι δεν υπηρχε κατι αλλο να τσεκαρω
Φτανοντας τα 185000 χλμ.......και μετα απο σοβαρες κουβεντες με τον Φοινικα αποφασισα να ανοιξω για πρωτη φορα το μοτερ, για τσιμουχακια βαλβιδων, τριψιμο βαλβιδων κλπ
Η εργασια εγινε στο Boxergarage...στα ομορφοπαιδα
μερικες φωτο απο το λυσιμο
Οταν η θερμοκρασια ανεβαινε, αυτη εξαφανιζοταν....
Αφου εγινε τσεκ σε Μπεκ, πολλαπλασιαστες, αισθητηρες και οτι συστημα μπορουσε να προκαλεσει προβλημα.....εμαθα να ζω με αυτη την αρρυθμια, γιατι δεν υπηρχε κατι αλλο να τσεκαρω
Φτανοντας τα 185000 χλμ.......και μετα απο σοβαρες κουβεντες με τον Φοινικα αποφασισα να ανοιξω για πρωτη φορα το μοτερ, για τσιμουχακια βαλβιδων, τριψιμο βαλβιδων κλπ
Η εργασια εγινε στο Boxergarage...στα ομορφοπαιδα
μερικες φωτο απο το λυσιμο