"Φρεσκάρισμα" κεφαλών gs1200

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στο καρέ ?
Η μέσα εδώ ;
Το πολυσφηνο του αξονα με το πολυσφηνο του δισκου εγιναν χριστουγεννιάτικα!!! Μεσα ο αξονας ηταν αψογος.
Αλλαξα λοιπον δισκο και τον μισο αξονα, "αναγκαστικά"!
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Όλα εξαρτώνται από το πόσο παρατηρητικός είσαι
Και κατα πόσο μπορείς να καταλάβεις διάφορους θορύβους !!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όλα εξαρτώνται από το πόσο παρατηρητικός είσαι
Και κατα πόσο μπορείς να καταλάβεις διάφορους θορύβους !!!
Σωστοτατο! Το δυσκολο ειναι συνδιαστει και με το αυτι καποιου καλου και εμπειρου μηχανικου, που να μπορει να συμπερανει, αν ισχυουν ή οχι οι "ανησυχιες" του ιδιοκτητη!
 
Τελευταία επεξεργασία:

The Doctor

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναί
Όνομα
Σταύρος
Μοτό
BMW GS1200R(04-Yellow),
YAMAHA TTR250
Σωστοτατο! Το δυσκολο ειναι συνδιαστει και με το αυτι καποιου καλου και εμπειρου μηχανικου, που να μπορει να συμπερανει, αν ισχυουν ή οχι οι "ανυσηχιες" του ιδιοκτητη!
Άσχετο και σχετικό μαζί γιατί αφορά το αυτοκίνητο
Παραπονιούμουν σε εξουσιοδοτημένο service (Ford) για μειωμένη απόδοση του κινητήρα και "άρρυθμη" λειτουργία του κινητήρα, το έβαζε ατον εγκέφαλο όλα οκ μου έλεγε.
Αποτέλεσμα 3 βαλβίδες αλλαγή σε άλλο συνεργείο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αυτο με τους εγκεφαλους στα περισσοτερα συνεργεια, εχει καταντησει αηδια!
Δεν κλεινει καλα η βαλιτσα μου τους λες, "κατσε να το βαλουμε στον εγκεφαλο να δουμε" σου λενε:eek:!!!

Μεγαλη επιτυχια...
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Από καιρό ήθελα να γράψω κάτι για τις βαλβίδες.
Κάθε βαλβίδα τελικά θα φθαρεί μετά από κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα όπως όλα.
Αλλά κάποιοι παράγοντες τις οδηγούν σε πρόωρη γήρανση.
Συνήθως καίγονται και αυτές που καίγονται πρώτα είναι οι βαλβίδες της εξαγωγής και αυτό είναι φυσικό γιατί δέχονται περισσότερο θερμικό φορτίο από τις εισαγωγής. Τις εισαγωγής δροσίζονται από την εισαγωγή του μίγματος αέρα και καυσίμου και δουλεύουν στους 300 με 400 βαθμούς Κελσίου ενώ οι τις εξαγωγής γύρω στους 600 βαθμούς Κελσίου λόγο των καυσαερίων.
Πώς όμως ψύχονται;
Ψύχονται διαμέσου της επαφής τους με την έδρα και τον οδηγό. Το 25% της θερμότητας απάγεται από τον οδηγό και το υπόλοιπό 75% μέσω της επαφής με την έδρα. Σε εφαρμογές υψηλής απόδοσης χρησιμοποιούν βαλβίδες νατρίου όπου το στέλεχος είναι γεμισμένο με νάτριο που λιώνει με την θερμοκρασία και έτσι έχουμε μεγαλύτερη θερμοαπαγωγή μέσω στελέχους - οδηγού.
Οτιδήποτε έρχεται σε επαφή με την βαλβίδα βοηθά στην απαγωγή της θερμότητας και στην περίπτωση μη καλής επαφής η βαλβίδα οδηγείται σε πρόωρη γήρανση λόγο υπερθέρμανσης. Σε κακή επαφή βαλβίδας έδρας μπορεί να οδηγήσει επίσης και χαλαρό ελατήριο για ευνόητους λόγους.

Τέλος οι φθορές πάνω στην βαλβίδα δεν είναι γραμμική γιατί οποιαδήποτε φθορά έχει σαν αποτέλεσμα κακή επαφή άρα κακή ψύξη αρά μεγαλύτερη υπερθέρμανση άρα μεγαλύτερη φθορά και ακόμα πιο κακή επαφή.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Λογικά τίποτα του νατρίου σε κανένα αγωνιστικό μπαίνουν.
Πχ το τουρμπάτο δίλιτρο TFSI της Volkswagen πρέπει να φοράει νατρίου.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έψαχνα τόση ώρα και δεν μπόρεσα να βρω μια βαλβίδα που κόψαμε στη μέση .
Η βαλβίδα εξαγωγής είναι κούφια και υπάρχει μέσα ένα υλικό. ..που δεν θυμάμαι τι ακριβώς είναι.
Θα βρω την φώτο και θα την ποσταρω

advφον!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είναι στερεό υλικό. ...
Είχα διαβάσει παλιά σε διεθνές φόρουμ κάτι για φρέον. ...δεν ξέρω αν είναι δυνατον

advφον!!
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
OOPS!! και το GS φοράει, ψάξτε Sodium filled exhaust valves στο πιο κάτω link.
Ρε τι ανακαλύπτει κανείς λέω και εγώ ένα κατοστάρικο από χρυσάφι είναι.
Το νάτριο που έχει στερεό λένε ότι είναι, όταν ζεσταθεί λιώνει

http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-r1200-gs.htm


Valve face diameters have increased by 2 mm (0.79") on the intake and exhaust valves to 36.35 mm/1.43" and 31.0 mm/1.22", respectively. To ensure better and more efficient dissipation of heat, the exhaust valves are filled with sodium. Valve duct design has been modified to match the larger valve diameters and the duct contours have been improved in their dynamic flow conditions. In conjunction with the increase in engine capacity, these modifications contribute to the 18 percent increase in engine output (100 hp) and torque (85 lb-ft).
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Προς όλους:

Οι βαλβίδες εξαγωγής τωμ περισσότερων σύγχρονων κινητήρων περιέχουν νάτριο. Φυσικά για λόγους απαγωγής θερμότητας, αφού ένα στερεό που τήκεται, απορροφά θερμότητα. Τη θερμότητα δεν τη θέλουμε στα σημεία επαφής (έδρες) γιατί τότε δημιουργούνται καρβουνίλες (=μελλοντικά πειράκια) ;)

@gsmaniac , Κώστα μόνο νάτριο μπορεί να περιέχουν!!!! Αυτά τα "περί φρέον" άστα για ψυγεία κι aircondition:p:p:p:p:p
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Άζωτο παιζει ;;;;;
Η είπα μ........α
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Προς όλους:

Οι βαλβίδες εξαγωγής τωμ περισσότερων σύγχρονων κινητήρων περιέχουν νάτριο. Φυσικά για λόγους απαγωγής θερμότητας, αφού ένα στερεό που τήκεται, απορροφά θερμότητα. Τη θερμότητα δεν τη θέλουμε στα σημεία επαφής (έδρες) γιατί τότε δημιουργούνται καρβουνίλες (=μελλοντικά πειράκια) ;)

@gsmaniac , Κώστα μόνο νάτριο μπορεί να περιέχουν!!!! Αυτά τα "περί φρέον" άστα για ψυγεία κι aircondition:p:p:p:p:p
Έχω την αίσθηση ότι έχει στενέψει και το πάχος της επιφάνειας επαφής Βαλβίδας έδρας αυτό γιατί να έγινε αν έγινε.
Πάντως την συνολική επιφάνεια επαφής την αυξήσανε μεγαλώνοντας την διάμετρο της βαλβίδας, αν είναι σωστά αυτά που λέει ο μάστορας εδώ
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έχω την αίσθηση ότι έχει στενέψει και το πάχος της επιφάνειας επαφής Βαλβίδας έδρας αυτό γιατί να έγινε αν έγινε.
Πάντως την συνολική επιφάνεια επαφής την αυξήσανε μεγαλώνοντας την διάμετρο της βαλβίδας, αν είναι σωστά αυτά που λέει ο μάστορας εδώ
Αν είχαμε πρόσβαση στις μετρήσεις κατά την εξέλιξη (θερμοδυναμική εξέλιξη...), τότε θα μπορούσαμε να καταλάβουμε το "γιατί" στις επιλογές τους.
Θα ήταν -ίσως- προφανή όλα.....
Τώρα που δεν έχουμε πρόσβαση σ' αυτά τα στοιχεία, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.
Τα περί ψύξεως όμως με νάτριο (sodium αγγλιστί) των βαλβίδων, είναι γνωστά εδώ και πολλά χρόνια , ενώ πάνω από 20, μπορεί και 30 χρόνια, χρησιμοποιείται η μέθοδος και σε μοτέρ παραγωγής.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Αν είχαμε πρόσβαση στις μετρήσεις κατά την εξέλιξη (θερμοδυναμική εξέλιξη...), τότε θα μπορούσαμε να καταλάβουμε το "γιατί" στις επιλογές τους.
Θα ήταν -ίσως- προφανή όλα.....
Τώρα που δεν έχουμε πρόσβαση σ' αυτά τα στοιχεία, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.
Ωραία επειδή και το πάχος παίζει ρόλο και η γωνία και όλα όταν πάμε στο μηχανουργείο να τις πάρει η να αντικαταστήσει έδρες τι γίνεται έχω ψάξει το service manual και δεν έχω βρει δεδομένα για αυτά.
Ή μήπως είναι ψηλά γράμματα όπως τείνω να πιστεύω.
Μάλλον θα πρέπει να ψάχνω για κανένα βενζινάδικο με καλή βενζίνη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πολυ ψιλα γραμματα...
Αυτα, επειδη δεν εχουμε δυνατοτητες πειραματων και μετρησεων, τα αφηνουμε οπως τα εφτιαξαν αυτοι που μπορουν.
Με σωστη συντηρηση, καλη χρηση (που σημαινει οδηγω σ ολη την κλιμακα των στροφων, χωρις να καταπονω το μοτερ με υπερστροφια επι μακρον, ουτε το τηγανιζω με τερματα και στοπ στην πολη), καθαριστικο καυσιμου καθε τοσο και προσοχη στη βενζινη (δε βαζω την πιο φτηνη, καποιο λακο εχει η φαβα συνηθως...) το μοτερ θα αποδιδει παντα, οσα σχεδιαστηκε να αποδιδει. Τα 100 αλογα στο στροφαλο για τα gs, τα θεωρω πολλα. Δεν απαιτουνται περισσοτερα για την ευχαριστηση, αρκει να ξερει κανεις να τα χρησιμοποιει.
 
Top Bottom