Φρεσκάρισμα XRV 750 RD07A

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Λοιπόν,
Σειρά είχαν το κοστουμάκι μας και ντεπόζιτο.
Γενικά ήταν σε μέτρια κατάσταση απλά έχουν ψιλό-καεί από τον ήλιο, θέλουν βάψιμο και τα αυτοκόλλητά τους.
Μόνο το μούτρο και το δεξί πλαστικό του ψυγείου την είχαν ακούσει από τις κλασσικές πτώσεις με λίγα χιλιόμετρα στις πρώτες μου εξορμήσεις εκτός δρόμου (κατέβαινα Αγιοφάραγγο, για όσους ξέρουν, με σκοπό να φτάσω παραλία αλλά προσεγγίζοντας το φαράγγι έφαγα τα μούτρα μου, οπότε κατέβηκα με τα πόδια, άραξα μια εβδομάδα συνήλθα, ηρέμησα και εφυγα), δεν μπορώ να συνηθίσω το βάρος της σε σαθρό τερέν και προσπαθώ να βρω τρόπο να έχω καλύτερη αίσθηση του μπροστινού.
Είχαν σπάσει οι φωλιές και είχαν ραγίσει σε διάφορα σημεία οπότε τα κόλλησα και περιμένω τον φανοποιό μου να με πάρει να του τα πάω να βαφθούν, να περαστούν τα αυτοκόλλητα και να βερνικωθούν.
Edit:
Όσο για το ντεπόζιτο υπάρχουν 2 επιλογές και μάλλον για οικονομία θα επικρατήσει η δεύτερη:

1)Να αγοράσω από τον μηχανικό μου που είναι ίδιο χρώμα και σε πολύ καλή κατάσταση
2)Να βάψω το δικό μου που εσωτερικά είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.

Το δυσκολότερο κομμάτι της όλης ιστορίας είναι τα άτιμα τα αυτοκόλλητα.

Στη HONDA δεν υπάρχουν πια οπότε έκανα μία έρευνα αγοράς για πολλές μέρες έως ότου κατέληξα στον Ιταλό.
Το καλό με αυτόν το τυπά είναι ότι σου στέλνει ένα χρωματολόγιο και τότε εσύ πρέπει να σπαταλήσεις χρόνο,(ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χρόνο) και με όποιον τρόπο μπορείς να βρεις τα περίπου παρεμφερή χρώματα του μοντέλου σου. Επίσης μπορείς να του παραγγείλεις εκτός τους συνδυασμούς χρωμάτων της αρεσκείας σου και μεμονωμένα αυτοκόλλητα εφόσον
τα χρειάζεσαι για να μην αγοράζεις όλο το σετ.
Κατά την έρευνα για τα αυτοκόλλητα γνώρισα τυχαία στο δρόμο ενα παλικάρι με το ίδιο μηχανάκι και όταν είδα τη κατάσταση της μοτό του ζήλεψα.
Φαινόταν φρεσκοβαμμένη και τα αυτοκόλλητά της περιποιημένα κτλ, όταν του έκανα κομπλιμέντο για αυτά μου είπε ότι τα πήγε σε βαφείο και του τα έτριψαν, τα μονώσαν ένα-ένα και τα έβαψαν από πάνω. Πραγματικά δεν έπαιρνε κανείς χαμπάρι.
Όταν άρχισα να ρωτάω βαφεία για τον παραπάνω τρόπο επιδιόρθωσης μόνο που δεν φώναζαν τους φίλους τους να με κοροϊδέψουν
παρέα και όσοι δεν το έκαναν μου ζητούσαν υπέρογκα ποσά, έως και 400-500 ευρώ για το μούτρο και τα 2 πλαστικά στο πλάι.
Όπως καταλαβαίνετε ο Ιταλός ήταν τελικά μονόδρομος.
Παρακάτω θα δείτε τα πλάστηκα με τις κολλήσεις, δεν έχουν τριφτεί ούτε βαφεί ακόμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Έχω κάποιες απορίες για διάφορα πραματάκια που θα γίνονται σιγά σιγά από δω και μπρος.
Παράδειγμα:
Δεν μπορώ να βρω διαστάσεις για τις γκέτες, (φυσούνες) του μπροστινού.
Από τη Ηonda μου βγαίνουν γύρω στο 100άρικο και ενώ βρίσκω σε εξευτελιστικές τιμές αφτερ μαρκετ δεν ξέρω τις διαστάσεις τους. Δε θέλω να βάλω πάνω κάτι και να είναι χάλια, πιο φαρδιά ή πολύ πιο μακρυά, προτιμώ να αφήσω τα ίδια παρόλο που είναι ταλαιπωρημένα.
Αν τυχών έχει δοκιμάσει κανείς κάποιες αν μπορεί ας με ενημερώσει.

Επίσης το πίσω αμορτισέρ λέω για την ώρα να το αφήσω στην ησυχία του.. Βέβαια σαν τα ψυγεία έτσι και αυτό με ενοχλεί καθημερινά και με κάνει να σκέφτομαι τη καλύτερη λύση.
Να πάρω ένα νέο ελατήριο, πχ της hyper pro ή να το κρατήσω και βλέπουμε. Ο λόγος που τα σκέφτομαι αυτά είναι γιατί ότι έχω δει στο νετ σε σχέση με το service του είναι πολύ μπελαλίδικο όπως φαίνεται παρακάτω και δεν ξέρω αν κάποιος μάστορας θα κάτσει να ασχοληθεί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Παρακολουθούμε στενά, ωραία δουλειά με μεράκι
Τα ψυγεία είναι έτοιμα να χαιρετήσουν, πάνε πριν τα δέσεις Λιοσίων στους 3 Μάγους να φτιάξεις καινούργια, θα ησυχάσεις μια και καλή.
Αν είναι καινούργια όρμα, μην δισταζεις, τώρα που είναι λυμένη.
Αν δεν έχεις ψυγεία δεν έχεις μότο, οπότε όλος αυτός ο κόπος της επισκευής ο άδικος.
Στο λέω γιατί προσφάτως έκανα το ίδιο σε ενα Τενερε 660 του 1991 κ είχα το ίδιο θέμα με το ψυγείο, έφτιαξα νέο κ ηρέμησα.

Για δωσε info
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Μια καλή κ οικονομική λύση για αμορτισέρ είναι η Εγγλέζικη εταιρία Hagon.
Με ένα 500ρικο (ξέρω δεν είναι λίγα, αλλά ο ανταγωνισμός πάει άλλο τόσο) βάζεις φουλ εμπρός πίσω σετ. Τα φοράγα τυχαια στο ΤΑ650 κ μόνο καλά λόγια έχω να πω. Πολύ καλή σχέση ποιότητας τιμης
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Ωραία δουλειά! Καλή συνέχεια!!

Αμορτισέρ παίζει να βάλεις και από ktm. Το έχει κάνει ο kordix, εγώ και πολλοί άλλοι, απλά θέλει λίγο ψάξιμο, ίσως άλλο ελατήριο και σεταρισμα. πχ
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
το καρε του αξονα τουλαχιστον απο την φωτογραφια δεν το βλεπω σε τραγικη κατασταση.
Εχω δει τα χειροτερα σε ΤΑ και ΑΤ που χρειαστηκε αλλαγη και εχω δει επισης και επισκευη.
Το πως γινεται; Εγινε με γεμισμα και με ανθρωπο που επιανε τα μεταλλα και τα μετετρεπε σε κοσμηματα.
Καλη συνεχεια στην προσπαθεια.
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Ωραία δουλειά! Καλή συνέχεια!!

Αμορτισέρ παίζει να βάλεις και από ktm. Το έχει κάνει ο kordix, εγώ και πολλοί άλλοι, απλά θέλει λίγο ψάξιμο, ίσως άλλο ελατήριο και σεταρισμα. πχ
Ευχαριστώ πολύ!
Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, κάτι είχε πάρει το μάτι μου στο παρελθόν. Υπάρχει κάποιο ποστ για να δω περισσότερα;

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
το καρε του αξονα τουλαχιστον απο την φωτογραφια δεν το βλεπω σε τραγικη κατασταση.
Εχω δει τα χειροτερα σε ΤΑ και ΑΤ που χρειαστηκε αλλαγη και εχω δει επισης και επισκευη.
Το πως γινεται; Εγινε με γεμισμα και με ανθρωπο που επιανε τα μεταλλα και τα μετετρεπε σε κοσμηματα.
Καλη συνεχεια στην προσπαθεια.
Σίγουρα δεν είναι σε τραγική κατάσταση,
Απλά, εφόσον θα φτάσουμε σασμάν είναι αμαρτία να μην τον αλλάξω, αν όχι θα νοιώθω πάντα υποχρεωμένος να χρησιμοποιώ το γρανάζι του ΚΚbike.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το αμορτισέρ αν δεν έχει σπάσει επισκευαζεται με πολύ χαμηλό κόστος και γίνεται καινουργιο
Το έκανα στο domi με 150 ευρώ και δουλεύει πολύ καλα
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Πριν και μετα



Advphone....
Μ'αρέσει πολύ το αποτέλεσμα.
Εσύ το επισκευάσες ή υπάρχει κάποιος γνώστης που αναλαμβάνει;

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μ'αρέσει πολύ το αποτέλεσμα.
Εσύ το επισκευάσες ή υπάρχει κάποιος γνώστης που αναλαμβάνει;

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι φυσικά.. Είμαι εντελώς σκράπας και μαπας στα μηχανικα
Είμαι καλός στο να τα χαλαω

Ρεμουνδος... Λέγεται ο Γιώργος και κάνει πολύ καλή δουλειά.
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Όχι φυσικά.. Είμαι εντελώς σκράπας και μαπας στα μηχανικα
Είμαι καλός στο να τα χαλαω

Ρεμουνδος... Λέγεται ο Γιώργος και κάνει πολύ καλή δουλειά.
Βρήκα νούμερο και αύριο η μεθαύριο θα πάρω να μάθω λεπτομέριες.
Ωστόσο θα προσπαθήσω να μάθω λεπτομέριες και κόστος για την τοποθέτηση ανάρτησης από Ktm επίσης τι χρειάζεται για να μπει..

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Σίγουρα δεν είναι σε τραγική κατάσταση,
Απλά, εφόσον θα φτάσουμε σασμάν είναι αμαρτία να μην τον αλλάξω, αν όχι θα νοιώθω πάντα υποχρεωμένος να χρησιμοποιώ το γρανάζι του ΚΚbike.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι σωστά αν φτάσεις στην επισκευή επεμβενεις και στον άξονα για να είσαι σίγουρος για το μέλλον. Τό γρανάζι τού Ιταλού το έβαλα και εγώ σε ΤΑ και ΝΧ. Είναι πραγματικά πολύ καλή λύση για φαγωμενο άξονα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Φίλε μου μας δίκασες. Αυτό είναι φρεσκάρισμα; o_O Φρεσκάρισμα λέω εγώ όταν φυσήξω κανά φίλτρο και γράσαρω την αλυσίδα :laugh::roflmao:

Συγχαρητήρια, ωραία δουλεία με μεράκι
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Φίλε μου μας δίκασες. Αυτό είναι φρεσκάρισμα; o_O Φρεσκάρισμα λέω εγώ όταν φυσήξω κανά φίλτρο και γράσαρω την αλυσίδα :laugh::roflmao:

Συγχαρητήρια, ωραία δουλεία με μεράκι
χαχαχαχχα 5 λεπτά γελάω!
ευχαριστώ πολύ!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πριν 20 μέρες πήρα εν τέλη την απόφαση να το λύσουμε όλο και στη πορεία να αποφασίσω τι να κάνω με το μοτέρ.
Όταν έγινε αυτό, πήρα όλα τα πράματα που μπορούσα να μερεμετίσω σπίτι, βασικά στο σπίτι της συντρόφου μου η οποία με χέζει καθημερινά για τη κατάσταση που επικρατεί
στη μέση του σπιτιού της, αφού σκουντουφλάει πότε πάνω στο ψαλίδι, πότε πάνω σε κάγκελα και ψυγεία.
παρακάτω θα δείτε τη κατάσταση επικρατεί και τι μερεμέτια έκανα εγώ.
Καλή συνέχεια και το νου σου αν ανοίξεις το μοτέρ θα σου πάει αρκετά χρήματα για να το φρεσκάρεις ειδικά αν αλλάξεις άξονες και γρανάζι 2ας. Και πρέπει να ψάξεις φυσικά αν υπάρχουν καινούργια ανταλλακτικά.


Στα περιφερειακά πάντως το πας πολύ ωραία τα πράμα.
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Καλή συνέχεια και το νου σου αν ανοίξεις το μοτέρ θα σου πάει αρκετά χρήματα για να το φρεσκάρεις ειδικά αν αλλάξεις άξονες και γρανάζι 2ας. Και πρέπει να ψάξεις φυσικά αν υπάρχουν καινούργια ανταλλακτικά.


Στα περιφερειακά πάντως το πας πολύ ωραία τα πράμα.
Ναι, είμαι προετοιμασμένος για το χέρι που πρόκειται να μου βάλει η Honda.
Αυτό που έχω ήδη τσεκάρει είναι ότι ο άξονας υπάρχει αλλά η τιμή είναι φωτιά, γύρω στα 280-300 κάνει μόνος του..

Από εκεί και έπειτα ψάχνω και μοτέρ είτε για ανταλλακτικά είτε για αντικατάσταση απλά σκέφτομαι ότι έτσι και αλλιώς το πιο φρέσκο μοτέρ που μπορώ να βρω θα είναι ούτως ή άλλως 20αετίας και πέρα από το ορατό καρέ του άξονα δεν θα έχω καμία άλλη ένδειξη ότι είναι σε αξιόλογη κατάσταση.
Εκτός βέβαια εάν έχετε κάποιον γνωστό που να πουλάει κάποιο μοτέρ σε πραγματικά καλή κατάσταση, για να τα μιλήσουμε.
Το τελευταίο θα ήταν και το ιδανικότερο.
 
Top Bottom