Φρεσκάρισμα XRV 750 RD07A

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Χίλια μπράβο για την ανακατασκευή - συντήρηση της Αφρικάνας σου και επίσης που μπήκες στον κόπο να τη μοιραστείς μαζί μας! :friendship:

Μπας και πάρουμε κάποιες ιδέες... Πάντως εγώ ΔΕΝ!
Είναι η πολλοστή ανακατασκευή που έχω δει και δεν το αποφασίζω ακόμη να ξεκινήσω το Hondaκι SS50 '67 του πεθερού, που περιμένει σε... τεύχη στην αποθήκη να έρθει η σειρά του!
Και το workshop manual έχω και χώρο (λίγο ζορισμένα) και κυρίως διάθεση... να βάλω χέρι, χρόνο δεν έχω πολύ (αλλά θα βρω, σιγά-σιγά και βλέπουμε...) ούτε χρήμα να διαθέσω ιδιαίτερα, γι' αυτό πρέπει και θέλω να εμπλακώ σοβαρά σε ένα σημαντικό μέρος της ανακατασκευής και όχι μόνο στο λύσε-δέσε... όμως πρέπει να είμαι σίγουρος ότι μπορώ, ότι ξέρω τι να κάνω σε κάθε περίπτωση και τι αποτέλεσμα να περιμένω!!!

Συγνώμη αν σας κούρασα με τα εσώψυχά μου, απλά θέλω να πω ότι θα ήταν ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ, και όχι μόνο για μένα, αν είτε εσύ με αφορμή την ανακατασκευή σου είτε κάποιος άλλος γνώστης (υπάρχουν αρκετοί ανάμεσά μας...) που κατέχει το... άθλημα να κάτσει να γράψει κάποιες βασικές τεχνικές - διαδικασίες που θα αποτρέψουν από σύγχυση - λάθη όσους αποφασίσουν να κάνουν την πρώτη τους ανακατασκευή.

Ξεκινώντας από το λύσιμο και το καθάρισμα... πχ λύνω το το ψαλίδι και το μοχλικό, τα πλένω με scotchbrite και cif, φεύγει η μάκα χρόνων που έχει γίνει ένα σώμα πιθανόν με σκουριά; θα χαρακτεί η επιφάνεια αν είναι αλουμινένια; μετά τι κάνω; τρίβω με αλοιφές για να γυαλίσει; αν είναι ανοξείδωτος χάλυβας τι κάνω και τι απλό ατσάλι; γυαλόχαρτο ξηρό ή νερού πότε χρησιμοποιούμε; dremel πότε; με τι βούρτσες; αυτό πάλι με την αμμοβολή, υαλοβολή, δεν-ξερω-γω-τι-βολή πότε κάνουμε; μόνο για να αφαιρέσουμε το χρώμα ή και σε άλλες περιπτώσεις; τα πλαστικά (αν υπάρχουν) πως τα κολλάμε; Και πάμε στο βάψιμο.... κλπ... κλπ... κλπ... και χίλια δυο άλλα που κάπου τα χω διαβάσει και υπάρχουν ανάκατα στο μυαλό μου!!!

Τα φώτα σας ΠΛΙΖΖΖΖΖ....
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Χίλια μπράβο για την ανακατασκευή - συντήρηση της Αφρικάνας σου και επίσης που μπήκες στον κόπο να τη μοιραστείς μαζί μας! :friendship:

Μπας και πάρουμε κάποιες ιδέες... Πάντως εγώ ΔΕΝ!
Είναι η πολλοστή ανακατασκευή που έχω δει και δεν το αποφασίζω ακόμη να ξεκινήσω το Hondaκι SS50 '67 του πεθερού, που περιμένει σε... τεύχη στην αποθήκη να έρθει η σειρά του!
Και το workshop manual έχω και χώρο (λίγο ζορισμένα) και κυρίως διάθεση... να βάλω χέρι, χρόνο δεν έχω πολύ (αλλά θα βρω, σιγά-σιγά και βλέπουμε...) ούτε χρήμα να διαθέσω ιδιαίτερα, γι' αυτό πρέπει και θέλω να εμπλακώ σοβαρά σε ένα σημαντικό μέρος της ανακατασκευής και όχι μόνο στο λύσε-δέσε... όμως πρέπει να είμαι σίγουρος ότι μπορώ, ότι ξέρω τι να κάνω σε κάθε περίπτωση και τι αποτέλεσμα να περιμένω!!!

Συγνώμη αν σας κούρασα με τα εσώψυχά μου, απλά θέλω να πω ότι θα ήταν ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ, και όχι μόνο για μένα, αν είτε εσύ με αφορμή την ανακατασκευή σου είτε κάποιος άλλος γνώστης (υπάρχουν αρκετοί ανάμεσά μας...) που κατέχει το... άθλημα να κάτσει να γράψει κάποιες βασικές τεχνικές - διαδικασίες που θα αποτρέψουν από σύγχυση - λάθη όσους αποφασίσουν να κάνουν την πρώτη τους ανακατασκευή.

Ξεκινώντας από το λύσιμο και το καθάρισμα... πχ λύνω το το ψαλίδι και το μοχλικό, τα πλένω με scotchbrite και cif, φεύγει η μάκα χρόνων που έχει γίνει ένα σώμα πιθανόν με σκουριά; θα χαρακτεί η επιφάνεια αν είναι αλουμινένια; μετά τι κάνω; τρίβω με αλοιφές για να γυαλίσει; αν είναι ανοξείδωτος χάλυβας τι κάνω και τι απλό ατσάλι; γυαλόχαρτο ξηρό ή νερού πότε χρησιμοποιούμε; dremel πότε; με τι βούρτσες; αυτό πάλι με την αμμοβολή, υαλοβολή, δεν-ξερω-γω-τι-βολή πότε κάνουμε; μόνο για να αφαιρέσουμε το χρώμα ή και σε άλλες περιπτώσεις; τα πλαστικά (αν υπάρχουν) πως τα κολλάμε; Και πάμε στο βάψιμο.... κλπ... κλπ... κλπ... και χίλια δυο άλλα που κάπου τα χω διαβάσει και υπάρχουν ανάκατα στο μυαλό μου!!!

Τα φώτα σας ΠΛΙΖΖΖΖΖ....
Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Ένα ολόκληρο χρόνο κάθομαι και συλλέγω πληροφορίες για οτιδήποτε μπορώ να επιδιορθώσω μόνος για εξοικονόμηση χρημάτων στο συγκεκριμένο μηχανάκι.
Είχα βέβαια πριν αρκετά χρόνια μια πρώτη εμπειρία με ανακατασκευή μιας vespa px125 arcobaleno και μου αποτυπώθηκαν κάποια πράματα στο μυαλό.
Γενικά όμως, όπως θα δουν όλοι, στη πορεία της ανακατασκευής του Africa οι εργασίες που ασχολούμαι είναι οι πιο απλές χωρίς ιδιαίτερα εργαλεία, (ότι εργαλεία χρησιμοποιώ τα έχω ενημερώσει σε προηγούμενα ποστ) .

Παράδειγμα το μοχλικό :
Εφόσον είναι τα ρουλεμάν του ήταν σε καλή κατάσταση δεν το πήγα για ηλεκτροστατική ούτε για απλή βαφή αφού θα ήταν διαδικασία να αφαιρέσω και να πρεσάρω εκ νέου ρουλεμάν.
Τι έκανα;
Κάθισα ώρες διαβάζοντας τι είδους επεξεργασία χρειάζεται για να καθαριστεί και να βαφεί το αλουμίνιο και πως μπορώ να τη κάνω στο σπίτι, τι υλικά θα χρειαστώ και αν συμφέρει.

Έτσι λοιπόν με περίπου 25€ έβαψα δύο ψυγεία και το βεντιλατέρ, (κατά πάσα πιθανότητα θα αλλαχτούν βέβαια, η διάβρωση έχει κάνει καλή δουλειά δυστυχώς), το μοχλικό,
τις σίτες των ψυγείων και φρέσκαρα βάσεις κινητήρα, πατάκια συνοδηγού και δε ξέρω τι άλλο.
Σίγουρα δεν είμαι σε θέση να δέσω από την αρχή ως το τέλος τη μοτοσυκλέτα, (μπορώ να τη κάνω βίδες βέβαια:p:woot:o_O), ούτε να λύσω και να δέσω κινητήρα και οι γνώσεις μου είναι απλά εμπειρικές.
Όσο για τις ακριβείς διαδικασίες των όσων θα γίνουν από μένα στο μηχανάκι θα προσπαθήσω προς το τέλος να κάνω μία σούμα, κάτι σαν οδηγό για αρχάριους, μπας και βοηθήσει κάποιον στο μέλλον.
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Πάντως αν πάρει το αυτί σας κάποιον γνωστό σας ή κάποιον μηχανικό που πιθανώς έχει κάποιον κινητήρα σε καλή κατάσταση πείτε μου σας παρακαλώ.
Προτιμώ να γίνει κάποιου τέτοιου είδους αλισβερίσι και να γλυτώσω από το car αφού δεν υπάρχει και η δυνατότητα να ανέβω Αθήνα τώρα με Covid,
(όπως είναι και η κατάσταση δεν το επιδιώκω κιόλας.).
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πάντως αν πάρει το αυτί σας κάποιον γνωστό σας ή κάποιον μηχανικό που πιθανώς έχει κάποιον κινητήρα σε καλή κατάσταση πείτε μου σας παρακαλώ.
Προτιμώ να γίνει κάποιου τέτοιου είδους αλισβερίσι και να γλυτώσω από το car αφού δεν υπάρχει και η δυνατότητα να ανέβω Αθήνα τώρα με Covid,
(όπως είναι και η κατάσταση δεν το επιδιώκω κιόλας.).
Στο Ηράκλειο βρίσκεται ο Σπύρος enkefalos ο οποίος διαθέτει συνεργείο μοτοσυκλετών...
Λογικά τηλέφωνο υπάρχει στο προφίλ.
Εάν δεν πες μου να στο δώσω.
Δεν χάνεις κάτι να μιλήσεις μαζί του... ;)
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Στο Ηράκλειο βρίσκεται ο Σπύρος enkefalos ο οποίος διαθέτει συνεργείο μοτοσυκλετών...
Λογικά τηλέφωνο υπάρχει στο προφίλ.
Εάν δεν πες μου να στο δώσω.
Δεν χάνεις κάτι να μιλήσεις μαζί του... ;)
Κατά πάσα πιθανότητα τον γνωρίζω .

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Θέλω εδώ και μέρες να γράψω και δεν προλάβαινα!
Χαρά στο μεράκι σου σύντεκνε!!

Η τιμή που την πήρα ήταν γύρω στο χιλιάρικο και αυτό διότι είχε το σχετικά γνωστό θέμα με το άτιμο το γρανάζι της δευτέρας..
Ο πρώην της είναι πολύ καλός φίλος και την είχε χρόνια, με το ίδιο πρόβλημα και απλά αγνοούσε τον θόρυβο.
Όταν μου μπήκε η σκέψη αυτή ο μηχανικός που εμπιστεύομαι προσπάθησε, (και ακόμα προσπαθεί), να με συνετίσει και να το αφήσω ήσυχο το μηχανάκι όπως ήταν, αφού έχει χρόνους ακόμα αλλά εγώ κάθε φορά που έβαζα δευτέρα κάτι έσπαγε στη καρδούλα μου.
Τα ίδια ακριβώς πέρασα κι εγώ αλλά αρκετά χρόνια μετά που την πήρα και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Πολύ μπελαλίδικη η επισκευή (η πιο μπελαλίδικη που μπορέι να γίνει σε αυτό το μηχανάκι) για μια πατάτα.....
Παρουσιάζεται μόνο σε κάποια RD07A λόγω λάθους εκκεντρότητας των δοντιών του γραναζιού ως προς τον άξονά του (πρόβλημα στη γραμμή παραγωγής).
Γρανάζι / κιβώτιο να βάλεις αυστηρά από 95 μοντέλο και πριν (RD07).

Έχω κάποιες απορίες για διάφορα πραματάκια που θα γίνονται σιγά σιγά από δω και μπρος.
Παράδειγμα:
Δεν μπορώ να βρω διαστάσεις για τις γκέτες, (φυσούνες) του μπροστινού.
Από τη Ηonda μου βγαίνουν γύρω στο 100άρικο και ενώ βρίσκω σε εξευτελιστικές τιμές αφτερ μαρκετ δεν ξέρω τις διαστάσεις τους. Δε θέλω να βάλω πάνω κάτι και να είναι χάλια, πιο φαρδιά ή πολύ πιο μακρυά, προτιμώ να αφήσω τα ίδια παρόλο που είναι ταλαιπωρημένα.
Αν τυχών έχει δοκιμάσει κανείς κάποιες αν μπορεί ας με ενημερώσει.

Επίσης το πίσω αμορτισέρ λέω για την ώρα να το αφήσω στην ησυχία του.. Βέβαια σαν τα ψυγεία έτσι και αυτό με ενοχλεί καθημερινά και με κάνει να σκέφτομαι τη καλύτερη λύση.
Να πάρω ένα νέο ελατήριο, πχ της hyper pro ή να το κρατήσω και βλέπουμε. Ο λόγος που τα σκέφτομαι αυτά είναι γιατί ότι έχω δει στο νετ σε σχέση με το service του είναι πολύ μπελαλίδικο όπως φαίνεται παρακάτω και δεν ξέρω αν κάποιος μάστορας θα κάτσει να ασχοληθεί.
Ωραία δουλειά! Καλή συνέχεια!!



Αμορτισέρ παίζει να βάλεις και από ktm. Το έχει κάνει ο kordix, εγώ και πολλοί άλλοι, απλά θέλει λίγο ψάξιμο, ίσως άλλο ελατήριο και σεταρισμα. πχ
Φισούνες μπροστινού μπορείς να πάρεις φτηνά από αυτούς. Αν ψάξεις σε ebay ισως βρεις διάφορες.

Το πίσω WP από KTM 640 το έκανα κι εγώ αλλά εν τέλει δεν ξέρω αν άξιζε.
Αν σκεφτείς οτι τα κόστη είναι: 100ε κόστος WP + 100ε ελατήριο για τα κιλά του άφρικα + 100ε για service κλπ, το κόστος θα σου βγει ένα 300αρι στην καλύτερη, με σχετικά μέτριο αποτέλεσμα (σαφώς πολύ καλύτερο από το μαμά όμως, δεν το συζητάω...). Ίσως να άξιζε τελικά να επενδύσεις κάτι παραπάνω αν σε ενδιαφέρει πραγματικά η αναβάθμιση των αναρτήσεων καθώς μεταμορφώνουν τελείως αυτό το μηχανάκι. Προσωπικά κατέληξα σε ολόκληρο aftermarket για να βρω αυτό που ήθελα.

Σίγουρα δεν είναι σε τραγική κατάσταση,
Απλά, εφόσον θα φτάσουμε σασμάν είναι αμαρτία να μην τον αλλάξω, αν όχι θα νοιώθω πάντα υποχρεωμένος να χρησιμοποιώ το γρανάζι του ΚΚbike.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι, είμαι προετοιμασμένος για το χέρι που πρόκειται να μου βάλει η Honda.
Αυτό που έχω ήδη τσεκάρει είναι ότι ο άξονας υπάρχει αλλά η τιμή είναι φωτιά, γύρω στα 280-300 κάνει μόνος του..

Από εκεί και έπειτα ψάχνω και μοτέρ είτε για ανταλλακτικά είτε για αντικατάσταση απλά σκέφτομαι ότι έτσι και αλλιώς το πιο φρέσκο μοτέρ που μπορώ να βρω θα είναι ούτως ή άλλως 20αετίας και πέρα από το ορατό καρέ του άξονα δεν θα έχω καμία άλλη ένδειξη ότι είναι σε αξιόλογη κατάσταση.
Εκτός βέβαια εάν έχετε κάποιον γνωστό που να πουλάει κάποιο μοτέρ σε πραγματικά καλή κατάσταση, για να τα μιλήσουμε.
Το τελευταίο θα ήταν και το ιδανικότερο.
Άξονα μπορείς να πάρεις καινούργιο αυτόν. Είναι από άλλο μοντέλο αλλά είναι ακριβώς ο ίδιος με μόνη διαφορά στα εξωτερικά σπειρώματα (δεν επηρεάζει πουθενά). Τον έχουν βάλει αρκετοί.

Να έχεις υπόψιν σου οτι αν αποφασίσεις να ανακατασκευάσεις το μοτέρ ίσως να δυσκολευτείς αρκετά - έως και να μην καταφέρεις να βρεις κάποια ανταλλακτικά. (δες εδώ και μετά). Αν αναλογιστείς αυτή την αβεβαιότητα μαζί με το κόστος, σίγουρα αξίζει να πάς σε ολόκληρο μοτέρ (βέβαια το μεγάλο θέμα σε αυτή την περίπτωση είναι πως είναι δύσκολο να ξέρεις τι μοτέρ παίρνεις όπως λες κι εσυ...).
Δυστυχώς από τη στιγμή που η honda σταμάτησε την παραγωγή ανταλλακτικών για τα xrv, τα πράγματα έχουν γίνει αρκετά δύσκολα. Αν καταφέρεις να ολοκληρώσεις ανακατασκευή μοτέρ θα είσαι από τους τελευταίους...


Για ότι χρειαστείς ρώτα,

Καλή συνέχεια!
:friendship:
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Oρέστη mxersraz, να ξέρεις, σε έχω παρακολουθήσει εδώ μέσα αρκετά και σε ευχαριστώ για τη βοήθεια!

Λοιπόν το μοτέρ έχει λυθεί και χθες τσέκαρα το γρανάζι και τα μέρη που κινητήρα. Ο μηχανικός γενικά ήταν αρκετά ικανοποιημένος με την κατάσταση του μοτερ.

Έχουν σταλεί για μέτρημα και γυάλισμα οι κύλινδροι ήδη. Ωστόσο το γρανάζι ήταν σε πολύ κακή κατάσταση από τη μία μεριά, τόσο κακή κατάσταση που 3 δόντια είχαν φαγωθεί τόσο πολύ, (τόσο τα "εξωτερικά" δόντια όσο και τα "εσωτερικά" που πιάνουν στον άξονα), που πιστεύω αν ζόριζα τη δευτέρα κάποια στιγμή θα κούρευε ή θα έσπαγε.
Περιμένω να μου πει ο μηχανικός τη γνώμη του για το σασμάν και τον άξονα, τι θα κάνουμε δηλαδής, αν θα βρούμε κάποιο ολόκληρο σασμάν σε τέλεια κατάσταση από παλιότερο μοντέλο ή πάμε για την αγορά νέου.
Δυστυχώς δεν είχα κινητό μαζί μου και δεν πήρα φωτογραφίες. :ttw:.

Όσο για την πίσω ανάρτηση αποφάσισα να κρατήσω τη μαμά, να τη μερεμετίσω και από το νέο έτος θα ψαχτώ πρώτα για το μπροστινό που είναι τρόμπα, (είτε να επενδύσω στη μετατροπή Andreani για ένα full ρυθμιζόμενο μπροστινό, είτε στα emulators της racetech), και αν τέλος της σεζόν έχω δουλέψει όπως πρέπει θα πάω σε κάποια aftermarket πίσω ανάρτηση για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για τα επόμενα χρόνια..
Γενικά πολλοί μου λένε έλα μωρέ τώρα που θα χώσεις λεφτά στις αναρτήσεις του Africa κτλ, κτλ, αλλά για μένα είναι το μοναδικό μου όχημα με το οποίο κάνω πολλά, γρήγορα και δυστυχώς στη Κρήτη, πολύ επικίνδυνα χιλιόμετρα. Και στη τελική μ 'αρέσει αυτό το όχημα και θέλω να το καβαλάω άνετα..
 
Τελευταία επεξεργασία:

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Καλησπέρα παιδιά,

Σήμερα έχει σειρά το κοντέρ, τα φανάρια, οι βάσεις, κτλ.
Το κοντέρ το άνοιξα να το καθαρίσω και να το μονώσω με σιλικόνη για σκάφη, (θαλάσσης), περιμετρικά και τα φανάρια θα τα περιποιηθώ όσο πιο προσεκτικά μπορώ.


Αυτό που μπορώ να πω, σχεδόν σίγουρος πλέον είναι ότι το κοντέρ το είχαν πειράξει. Στις παρακάτω φωτο φαίνεται ότι μάλλον στη προσπάθεια τους να γυρίσουν τα χλμ χάραξαν το πρώτο κυλινδράκι, πάνω ακριβώς στο νούμερο 8.
Ήμουν τόσο σίγουρος που δεν με απασχολεί καθόλου..
 
Τελευταία επεξεργασία:

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Καλημέρα σε όλους,
Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη.
Μακάρι να γίνουμε άνθρωποι αν και δε το βλέπω.

Λοιπόν όσο για το φρεσκάρισμα βρισκόμαστε σε αυτή τη κατάσταση:


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Επιτέλους μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα σασμαν κομπλέ, σε κατάσταση καινούριου.. Πραγματικά όταν άνοιξα το δέμα επιβεβαίωσα τα λόγια του πωλητή που μου είχε πει ότι είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση..
Μερικές φωτογραφίες, (Δεν είναι και τέλειες οι φώτο βέβαια):


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Καλημέρα σε όλους,
Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη.
Μακάρι να γίνουμε άνθρωποι αν και δε το βλέπω.

Λοιπόν όσο για το φρεσκάρισμα βρισκόμαστε σε αυτή τη κατάσταση:


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ολο γερμανοαυστριακα το περιτριγυριζουν βλεπω...!!!
Προσεξε μην το κολλησουν τιποτα "ασθενειες"...!!!!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Σε "ζηλεύω" με την καλή έννοια γιατί κάνεις ακριβώς οτι δεν έχω κάνει και χρειάζεται να κάνω στη δικιά μου!

Πολλά χαιρετίσματα στο Βαγγέλη και το Σπύρο!
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Ήρθαν τα πράματα!!!
Και φύγαν τα καπάκια του κινητήρα για βάψιμο επειδή είχαν ψωριάσει!


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Πω πω ο μηχανικός μου έφτιαξε τη μέρα σήμερα!! Αν και δεν μπορώ να βρίσκομαι εκεί μου κάνει λάιβ μετάδοση με φωτογραφίες!!


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Σπυράκος και Βάγγος εξαιρετικοί απλά!Δώστους τα χαιρετίσματα μου!Κούκλα θα βγεί η africaνα!Άντε καλή συνέχεια και να σας δούμε απο κοντά σε βόλτα!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σπυράκος και Βάγγος εξαιρετικοί απλά!Δώστους τα χαιρετίσματα μου!Κούκλα θα βγεί η africaνα!Άντε καλή συνέχεια και να σας δούμε απο κοντά σε βόλτα!
Φτιάχνει ο εγκέφαλος τζαπαν??
Ο μοντιε
 

makrys4

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
GEORGE
Μοτό
Honda XRV750 Africa Twin
Σπυράκος και Βάγγος εξαιρετικοί απλά!Δώστους τα χαιρετίσματα μου!Κούκλα θα βγεί η africaνα!Άντε καλή συνέχεια και να σας δούμε απο κοντά σε βόλτα!
Είναι όντως πολύ καλά παιδιά!
Άντε να δούμε, σήμερα που με πήρε να πάω να πάρω τα καπάκια για βάψιμο κατουρήθηκα από τη χαρά μου!

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είναι όντως πολύ καλά παιδιά!
Άντε να δούμε, σήμερα που με πήρε να πάω να πάρω τα καπάκια για βάψιμο κατουρήθηκα από τη χαρά μου!

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα δέοντα στον Σπύρο...!
 
Top Bottom