Φωτογραφική μηχανή

apache

Μέλος
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Yamaha tracer 900 2018
Επειδή είμαι τελείως άσχετος με το θέμα φωτογραφία και επειδή αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο περισσότερο με το άθλημα, τώρα στα γεράματα, βλέποντας φωτογραφίες συναδέλφων από τις βόλτες παύλα ταξίδια τους, πραγματικά ζηλεύω στο πως τις έχουν αποτυπώσει οι περισσότεροι, θέλω να φύγω από το κλασσικό κινητό-φωτογραφία, θέλω να πάρω μία φωτογραφική μηχανή η οποία να κουβαλιέται στην τσέπη, εννοείται να βγάζει καλύτερες φωτογραφίες από το κινητό, να έχει μεγάλη μπαταρία δηλαδή να βγάζει μια εκδρομή άνετα, θα προτιμούσα επαναφορτιζόμενη και να έχει όσο το δυνατόν καλύτερες νυκτερινές λήψεις.
¨Εχω και μια Canon SX20is (την είχα αγοράσει το 2010) αλλά δεν την παίρνω μαζί γιατί είναι γκουμούτσα και θέλει την δική της τσάντα που συνήθως ξεχνάω φεύγοντας.
Προτιμόμενο budget εως 400 €. αλλά αν είναι πραγματικά καλή και λίγο παραπάνω είναι ΟΚ.
Επαναλαμβάνω είμαι παντελώς άσχετος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η φωτογραφία είναι το μεγαλύτερο hobby στον κόσμο.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος, που υπάρχουν άπειρες επιλογές σε μηχανές.
Εγώ δεν έχω ασχοληθεί με compact, αλλά με μια σύντομη αναζήτηση στο YouTube, είδα αρκετά συγκριτικά και θεωρώ ότι εκεί θα πάρεις μια πρώτη ιδέα.
Το μονο σίγουρο βέβαια σε αυτή την κατηγορία των compact, είναι η ασύγκριτα χαμηλότερη ποιότητα από την κατηγορία dslr και mirroless

Έτσι και αλλιώς έχει ενδιαφέρον αυτή η αναζήτηση και εύχομαι καλές ληψεις:photo:
 

Giwrgos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Θα συμφωνήσω και εγώ με το gsmaniac, τεράστια διαφορά ποιότητας ειδικά στο χρόνο. Κοίτα σε mirroles μου είναι πιο μικρές σε μέγεθος.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το παρακατω σχολιο το εχω γραψει και στο θεμα με τις mirrorles.