Φώτα μεσαία σκάλα πρόβλημα βοήθεια

venumis

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
DL650 vstrom 2006
Χαιρετώ την παρέα.

Αντιμετωπίζω σε vstrom 650cc 2006 το εξής πρόβλημα.

Πριν κάμποσο καιρό άρχισαν να μου κάνουν κόλπα τα φώτα ,συνήθως όταν ξεπαρκαρα και εστριβα το τιμόνι για να την βγάλω από το πάρκινγκ.
Σε κάποια φάση έσβησαν.
Κοίταξα την φισα που βρίσκεται στο τιμόνι ανάμεσα στο φερινκ, ένα pin φαινόταν αρκετά ταλαιπωρημένο, έριξα καθαριστικό επαφών και έστρωσε.
Μετά από λίγο καιρό άρχισε τα ίδια κόλπα μέχρι που ένα βράδυ δεν άναψαν ποτέ.
Κοίταξα πάλι την συγκεκριμένη φισα και το ίδιο pin είχε καεί με αποτέλεσμα να μην κάνει σώμα.
Έκανα by-pass με δικό μου καλώδιο παρακάμπτοντας για το συγκεκριμένο καλώδιο την φισα..
Αφού για κάμποσο καιρό δεν είχα πρόβλημα ξαφνικά άρχισαν πάλι οι διακοπές στα φώτα μέχρι που πάλι μια μέρα έσβησαν.
Ψάχνοντας διαπίστωσα ότι το πρόβλημα δεν υπάρχει πλέον στην μπροστινή φισα, αρχίζω να ψάχνω και να γδύνω όλη την μηχανή ακολουθώντας τα καλώδια. Αφού έβγαλα ρεζερβουάρ και φιλτροκουτι βρίσκω μια φισα με πάλι καμένο pin. Τα καλώδια στο συγκεκριμένο σημείο που κουμπώνουν πίσω από το ψυγείο δυστυχώς είναι τσίμα τσίμα και αφού αγόρασα νέα φισα για να την αλλάξω δεν το έκανα γιατί κόβοντας τα καλώδια για την νέα φισα δεν θα έφταναν για να κουμπώσουν .
Τελικά έκανα και στο καμένο pin για την μεσαία σκάλα και εκεί by-pass με δικό μου καλώδιο.

Πάλι είχα φώτα για κάμποσο καιρό μέχρι που πριν 4 μέρες πάλι δεν έχω μεσαία σκάλα. Τα φώτα πάλι έσβησαν.

Αυτή την στιγμή έχω γδύσει όλη την μοτοσυκλέτα και δεν μπορώ να εντοπίσω που χάνει το ρεύμα.

Υπάρχει κάπου αλλού κάποια φισα που να περνάει ρεύμα για την μεσαία σκάλα?

Παιδιά ακούω γνώμες, συμβουλές και προτάσεις.
Όλα τα υπόλοιπα όσο αφορά τα ηλεκτρικά και τα φώτα λειτουργούν κανονικότατα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
φιλε εχουμε τον μαρκο που πρεπει να κοντευει τις 300000 χλμ !!! αυτος σιγουρα ξερει ,πρεπει να του εχουν τυχει ολα!!!!!!!!
αν δεν βρεις ακρη εδω με την μαστορατζα μας στειλε του πμ markos v καπως ετσι γραφει
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Τα καλώδια στα πέριξ του τιμονιού,στον κεντρικό διακόπτη,στα χειριστήρια κλπ τα είδες καλά;μήπως εκεί έχει κοπεί κάποιο εξωτερικό περίβλημα;
 

venumis

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
DL650 vstrom 2006
Ναι από την φισα που βρίσκεται πίσω από το ψυγείο και κάτω από το φιλτροκουτι ανεβαίνει το καλώδιο, κάπου το χάνω αλλά μετά φτάνει στον διακόπτη που αλλάζεις σκάλα στα φώτα, σινιάλο, κόρνα, φλας. Έχω λύσει τον διακόπτη και φαίνονται μέσα μια χαρά τα καλώδια.

Αν και όσο αφορά τα φωτα κάτι με μπερδεύει εκεί, για το πως λειτουργουν εννοώ. Όχι για το πρόβλημα.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
φιλε εχουμε τον μαρκο που πρεπει να κοντευει τις 300000 χλμ !!! αυτος σιγουρα ξερει ,πρεπει να του εχουν τυχει ολα!!!!!!!!
αν δεν βρεις ακρη εδω με την μαστορατζα μας στειλε του πμ markos v καπως ετσι γραφει
https://advride.gr/members/markos-v.269/#about εδω σχετικα με το μαρκο....

το στρωμα το πουλησε..
αγορασε το καινουργιο στρωμα ''κουτα''...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ενα σημειο που πονανε ολα τα Στρομ ειναι ο διακοπτης της μιζας, γιατι οταν δινεις μιζα ο ιδιος διακοπτης ανοιγει το κυκλωμα για να μην τραβανε ρευμα τα διπλα φωτα στο μιζαρισμα και να παιρνει πιο ευκολα. Δοκιμασε λοιπον αν εκει ειναι το θεμα σου, ανοιξε τον και καθαρισε τον και κοιτα τις επαφες εκει , αν εχουν πιασει μακα δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους. Τριψ΄τες με ψιλο γυαλοχαρτο να καθαρισουν.
 

venumis

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
DL650 vstrom 2006
Ναι το ξέρω αλλά η μεγάλη σκάλα λειτουργεί κανονικά και όταν πατάω μίζα σβήνουν.

Άλλα θα τον ανοίξω να τον καθαρίσω και αυτόν.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Η κίτρινη φύσα είναι..ξαναδεστο..
Αν όχι ο διακόπτης, τότε κάπου έχεις κομμένο καλώδιο Δυστυχώς...Θέλει παραπάνω ψάξιμο αλλά με υπομονή θα το βρεις
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν θυμαμαι καλα στο διακοπτη της μιζας μεσα εχει επαφες και για τη μεγαλη και για τη μεσαια, δεν ειναι μαζι σε ενα. Εσυ καθαρισε τες ολες.

Αλλιως βγαλε την ασφαλεια της μεσαιας σκαλας, πιασε πολυμετρο, βαλτο στη μετρηση συνεχειας και ξεκινα το καλωδιο των φωτων απο ασφαλειοθηκη και μετα, τμηματικα απο φισα σε φισα. Θες να βλεπεις συνεχεια 1 στην οθονη. Σε οποιο τμημα δεις 0 εχεις κομμενο καλωδιο, οπου δεις οτιδηποτε αλλο εκτος απο 1 ή 0 εχεις βραχυκυκλωμα.

Ερωτηση: τι λαμπες φορας? Μηπως ειναι τιποτε HID ή 100αρες αλογονου?
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Ειναι ο διακόπτης της μίζας
.το είχα πάθει ακριβώς το ίδιο εγώ

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

venumis

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
DL650 vstrom 2006
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, μου δίνετε κουράγιο και μπούσουλα.

Θα κοιτάξω αυτά που μου λέτε ξεκινώντας από την μίζα. Ελπίζω να είναι εκεί γιατί εκεί που έχω φτάσει είναι το πιο εύκολο και δεν χρειάζονταν όλο αυτό το ξεμονταρισμα αλλά βάση του ιστορικού που είχα έψαχνα αλλού.

Πάντως η κίτρινη φισα κάτω από το φιλτροκουτι όπως και οι υπόλοιπες φισες που υπάρχουν δεν είναι σε καλή κατάσταση. Και πως θα ήταν εξάλλου αφού το συγκεκριμένο σημείο είναι και πολύ δύσκολα προσβάσιμο και χωροταξικα έχει τα χάλια του. Πίσω από το ψυγείο, πάνω από τον κιλυνδρο και στριμωγμενο στον μηχανισμό με τις πεταλούδες του injection.
Και από πάνω σκάει η ταφόπλακα από το φιλτροκουτι με την χαριστική βολή το ρεζερβουάρ! Μιλάμε για πολύ χάλια σημείο! Σκέφτομαι να τα μεταφέρω πακέτο κάπου αλλού αλλά που?

Όταν σχολάσω από την δουλειά λοιπών κοιτάω την μίζα και αν φάω άκυρο από εκεί θα ακολουθήσω την συμβουλή με το πολυμετρο από την ασφαλειοθηκη.

Ελπίζω να έχω θετικά νέα!
 

venumis

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
DL650 vstrom 2006
Ά να προσθέσω σαν απάντηση στην ερώτηση ότι οι λάμπες είναι οι μανισιες, οι κλασικές αλογονου. Δεν έχω βάλει κάποιες στιλ xenon ή οτιδήποτε άλλο. Ούτε προβολακια έχω.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Αφού πιάνουν τα χέρια σου και λύνεις τα πάντα, θα τη βρεις την άκρη μην αγχώνεσαι :)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aδερφε αφου πιανουν τα χερια σου, κατσε και περνα καλωδιωση απευθειας απο μπαταρια με ρελε, παρακαμπτωντας τελειως το ρδελο της Σουζουκι. Και ΠΟΛΥ καλυτερα φωτα θα εχεις (γιατι η μαμα καλωδιωση ειναι με καλωδια ηχειων...) και θα παψει να σου κανει τετοιες ζημιες, αφου το υπαρχον χαλια κυκλωμα θα χρησιμοποιειται μονο για να κλεινει κυκλωμα στο ρελε, δλδ μηδαμινο ρευμα.
 

venumis

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
DL650 vstrom 2006
Aδερφε αφου πιανουν τα χερια σου, κατσε και περνα καλωδιωση απευθειας απο μπαταρια με ρελε, παρακαμπτωντας τελειως το ρδελο της Σουζουκι. Και ΠΟΛΥ καλυτερα φωτα θα εχεις (γιατι η μαμα καλωδιωση ειναι με καλωδια ηχειων...) και θα παψει να σου κανει τετοιες ζημιες, αφου το υπαρχον χαλια κυκλωμα θα χρησιμοποιειται μονο για να κλεινει κυκλωμα στο ρελε, δλδ μηδαμινο ρευμα.
Έχουν σκουριάσει λίγο οι γνώσεις μου πάνω στα ηλεκτρονικά.
1ον εντολή στον ρελε από που θα παίρνει?

2ον Τα ρεύματα δεν περνάνε από κάποιον ανόρθωτη ? Βλακείες λέω?

3ον Δεν έχω πλήρη εικόνα από τον διακόπτη της μίζας με ποιόν τρόπο γίνεται το σβήσιμο των φώτων! Με ποιόν τρόπο ανοίγει το κύκλωμα για να σβήσουν τα φώτα?Είναι ενωμένη η γείωση και με το που πατάω το μπουτον φεύγουν οι επαφές από το κλειστο κύκλωμα και ανοίγει?
Είναι η γείωση?

Έτσι όπως το σκέφτομαι αν κάνω αυτό που λες θα χρησιμοποιήθει και κομμάτι όπως και καλώδια από την υπάρχουσα καλωδιωση..

Και πες ότι το κάνω, με προβληματίζει ότι αν κάποια στιγμή πουλήσω την μηχανή ο νέος ιδιοκτήτης σε πιθανό πρόβλημα θα βρεθεί αντιμέτωπος με πατέντες και ίσως να χάσει τα αυγά και τα πασχάλια β
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
1) Kαλωδιο (+) απο μπαταρια προς εισοδο ρελε, εξοδος ρελε προς φωτα. Οι εργοστασιακες φισες θα χρησιμοποιηθουν για να δινουν εντολη στο ρελε (θες δυο ρελε, ενα για μεσαια, ενα για μεγαλη), οποτε εκει που ειναι το + της μεσαιας σκαλας παει στο + εντολης του ρελε και η γειωση στο - του ρελε. Υπαρχουν ετοιμα σετακια στο ebay με ελαχιστα χρηματα, ετοιμη καλωδιωση και ρελε με ασφαλειες, τα κουμπωνεις πανω στην υπαρχουσα φισα.

2) Τα ρευματα περνανε απο ανορθωτη απο τα πηνια πριν φτασουν στην μπαταρια/κυκλωμα, επειδη τα πηνια βγαζουν εναλλασσομενο ενω το κυκλωμα θελει συνεχες.

3) Ο διακοπτης της μιζας ειναι σαν να εχει δυο θεσεις. Οταν δεν πατας μιζα, οι επαφες του γεφυρωνουν το ρευμα προς τα φωτα. Οταν πατας μιζα, οι ιδιες επαφες γεφυρωνουν το ιδιο ρευμα που πριν πηγαινε στα φωτα να παει στη μιζα. Δοκιμασε αν θες το εξης, ανοιξε τον διακοπτη σου και κουνα πανω-κατω-περα-δωθε το κουμπακι της μιζας και δες μηπως αναψουν τα φωτα σου. Σιγουρεψου οτι δεν εχει καει ασφαλεια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ενα πολυ αναλυτικο how to ειναι αυτο>

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Top Bottom