ΧΩΜΑΤΙΝΟ UNICORN ΜΕΣΗΛΙΚΑ

  • Thread starter Thread starter Asxetos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πιθανότατα το βρήκε κάπου "τσάμπα". Σάμπως θα το δούμε και στο δρόμο αύριο μεθαύριο;

Όλοι αυτοί φτιάχνουν content όχι μηχανάκια. Οπότε όπως και στα αμάξια παίζει αυτό το πράγμα να είναι πλήρες και σωστό λειτουργικά μόνο εμφανισιακά. Μετά το τέλος των βίντεο να το ξεμοντάρει και επιστρέφει ότι του έστειλαν για pr, να πουλάει και ότι αγόρασε και παμε για το επόμενο project /content. There is no business like showbusiness!;)
Ο άνθρωπος είπε το μηχανάκι είναι της παρέας το πήρε κάποιος στην αρχή και απλά το παίρνει ο επόμενος που κάνει τα εισαγωγικά του βήματα στο χώμα και έχει γυρίσει όλους της παρέας με 2000 λίρες που το πουλάει ο ένας στον άλλο. Αυτός μάλλον ήταν ο τελευταίος της παρέας ο οποίος μπήκε στο χώμα με το μηχανάκι με το οποίο έμαθε όλη η παρέα να οδηγεί. Λίγο ντροπή ότι το πούλησαν σε αυτή την κατάσταση στον φίλο τους αλλά τι να πεις.
 
Ωραίο αλλά γιατί να μην πάρεις ενα Rieju Aventura Rally 307 ....
Ετσι και αλλιώς το συνολικό κοστος πάνω κάτω το ίδιο είναι ....
ΔΕΝ είναι καθόλου το ίδιο.
4,700 € το Rieju Aventura Rally 307 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ
5.809.45 Λίρες Αγγλίας ,το συνολικό κόστος σε χρήμα ,το αναφερει στα τελειώματα του βίδεο.
6701,64 € σημαίνει αυτό.
Και ΔΕΝ έχουν υπολογιστεί πουθενά ,οι ΠΟΛΛΕΣ εργατώρες που χρειάστηκαν γι αυτό.

Αν ο ιδιοκτήτης θα έπρεπε να πληρώσει γι αυτές ,τότε θα ήταν + άλλα Πόσα € ???
Ο ιδιοκτήτης του εν λόγω ,το παρατησε χρέπι ,κ το παρέλαβε έτοιμο ,χαριν του πρότζεκτ βιδεο κλπ κλπ
ΑΝ έπρεπε να πληρώσει την ανακατασκευή με εργατώρες μηχανικού Αγγλίας ,τότε άλλα τόσα δεν του εφταναν.
ΑΝ !!! έβρισκε επαγγελματία μηχανικό στην Αγγλία που να αναλάβει κάτι τέτοιο.

Για να & αν το κάνει κάποιος μόνος του ,χρειάζεται ,χώρο - χρόνο - γνώσεις -εργαλεία ...
Και ,κυρίως ο Χρόνος ,μεταφράζεται πάντα σε χρήμα.
Εκτός κι αν το κάνεις για ΨυχοΘεραπεία (οπως ξανα-ματα-πα) ,οπότε ξέρεις γιατί πληρώνεις.

Αν προσθεσεις κοστολογικά κ τις εργατώρες ,'επαιρνες (Ελλάδα) έτοιμο μεταχείρω 690 11-13 με Ραλλύ πύργο κλπά καλούδια ,χωρις να ψαχτείς κ χωρίς να ιδρώσεις.
Αν υπολογίσεις Ευρωπαικές εργατώρες μηχανικού ,έπαιρνες 690 19-20 με Ραλλύ πύργο κλπά καλούδια ,χωρις να ψαχτείς κ χωρίς να ιδρώσεις.

Οπότε ,καμία σχεση με το "ADV Affordable Bike" του προτζεκτ δεν διακρίνω.
 
Θέλετε φθηνό adventure μηχανάκι; Η πακιστάν τελεσόπιν έχει τη λύση.


 
Θέλετε φθηνό adventure μηχανάκι; Η πακιστάν τελεσόπιν έχει τη λύση.


Αυτό το bmw, μάλιστα!!! :ha
Θα βγάλει τουλαχιστον μια πενταετία χωρίς προβλήματα!!!! :muted:
 
ΔΕΝ είναι καθόλου το ίδιο.
4,700 € το Rieju Aventura Rally 307 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ
5.809.45 Λίρες Αγγλίας ,το συνολικό κόστος σε χρήμα ,το αναφερει στα τελειώματα του βίδεο.
6701,64 € σημαίνει αυτό.
Και ΔΕΝ έχουν υπολογιστεί πουθενά ,οι ΠΟΛΛΕΣ εργατώρες που χρειάστηκαν γι αυτό.

Αν ο ιδιοκτήτης θα έπρεπε να πληρώσει γι αυτές ,τότε θα ήταν + άλλα Πόσα € ???
Ο ιδιοκτήτης του εν λόγω ,το παρατησε χρέπι ,κ το παρέλαβε έτοιμο ,χαριν του πρότζεκτ βιδεο κλπ κλπ
ΑΝ έπρεπε να πληρώσει την ανακατασκευή με εργατώρες μηχανικού Αγγλίας ,τότε άλλα τόσα δεν του εφταναν.
ΑΝ !!! έβρισκε επαγγελματία μηχανικό στην Αγγλία που να αναλάβει κάτι τέτοιο.

Για να & αν το κάνει κάποιος μόνος του ,χρειάζεται ,χώρο - χρόνο - γνώσεις -εργαλεία ...
Και ,κυρίως ο Χρόνος ,μεταφράζεται πάντα σε χρήμα.
Εκτός κι αν το κάνεις για ΨυχοΘεραπεία (οπως ξανα-ματα-πα) ,οπότε ξέρεις γιατί πληρώνεις.

Αν προσθεσεις κοστολογικά κ τις εργατώρες ,'επαιρνες (Ελλάδα) έτοιμο μεταχείρω 690 11-13 με Ραλλύ πύργο κλπά καλούδια ,χωρις να ψαχτείς κ χωρίς να ιδρώσεις.
Αν υπολογίσεις Ευρωπαικές εργατώρες μηχανικού ,έπαιρνες 690 19-20 με Ραλλύ πύργο κλπά καλούδια ,χωρις να ψαχτείς κ χωρίς να ιδρώσεις.

Οπότε ,καμία σχεση με το "ADV Affordable Bike" του προτζεκτ δεν διακρίνω.
Πες τα ρε μάστορα....μας έχει κάψει αυτός ο σωλήνας
 
Και χωρίς abs ας πούμε. Αίντε να έρθει και αυτο το 307 να δούμε τσουλάει καθόλου Εθνική μέχρι το χώμα ή 450 ΜΤ ο θησαυρός;
 
Για να & αν το κάνει κάποιος μόνος του ,χρειάζεται ,χώρο - χρόνο - γνώσεις -εργαλεία ...
Και ,κυρίως ο Χρόνος ,μεταφράζεται πάντα σε χρήμα.

Δυστυχώς στο γκαπιταλιζμό που ζούμε όλα αυτά μεταφράζονται σε χρήμα και ΜΟΝΟ
Κάποτε πλήρωσες για το χώρο (και πληρώνεις κι ΕΝΦΙΑ)
Κάποτε αγόρασες τα εργαλεία
Πλήρωσες και για τις γνώσεις (σε βιβλία και σε ζημιές όταν τα έκανες πουτάνα ΟΛΑ.... )
Άσε για το χρόνο δεν το συζητάω.

Όπως και να χει έτσι ή γιουβέτσι θα τα σκάσεις
Το ερώτημα είναι ΜΟΝΟ που γουστάρεις (να τα σκας)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περίμενα πολλά να δω και να ακούσω σε αυτό το φόρουμ, ποτέ όμως ένα frenchcore κομμάτι... :roflmao: :roflmao:
 
Και χωρίς abs ας πούμε. Αίντε να έρθει και αυτο το 307 να δούμε τσουλάει καθόλου Εθνική μέχρι το χώμα ή 450 ΜΤ ο θησαυρός;
Δηλαδή το ότι ήρθε από Ισπανία για το Hellas οδικώς δεν λέει κάτι, ο Τάκης από την Καρδιτσομαγούλα θα μας πει "πήγα τετραήμερο μέχρι τον Μπάρο επικό ταξίδι δεν έγινε ποτέ ξανά, το 307 δεν είναι καλό παιδιά"
 
Το αν ήρθε και πως ήρθε το λένε οι άνθρωποι της εταιρίας που συμπάθαμε αλλά δεν μου κάνει και πολύ αντικειμενική η γνώμη τους.

Δε λέω ότι είναι λαμόγια αλλά άμα πιανόταν και ο κόλος τους ή χαροπάλευαν για να πηγαίνουν με 90 θα στο λέγανε;
 
Δεν τα λες άσχημα, βέβαια δεν πιστεύω κανέναν για τίποτα γιατί έχω διαβάσει "ναι οκ σπάει αλλά εγώ μόνο αυτήν την μάρκα θα ψωνίζω".

Οπότε όλα είναι κουβέντα να γίνεται.

Θυμάμαι κιόλας ένα μεγκα τεστ με 690 που χόρευε Τουίστ, ο κόσμος το θεωρεί τέλειο παρά ταύτα...
 
Και χωρίς abs ας πούμε. Αίντε να έρθει και αυτο το 307 να δούμε τσουλάει καθόλου Εθνική μέχρι το χώμα ή 450 ΜΤ ο θησαυρός;

Σίγουρα δεν θα παίρνεις κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα στα γρήγορα κομμάτια της εθνικής
 
Δε ξέρω αν ο Χρήστος ο Σύμηδας είναι ο τυπικός μεσήλικας (από τον τίτλο του νήματος), αλλά το EXC500 που έστησε θα στοιχειώσει πολλών τα όνειρα...


Προσωπικά δεν είμαι γκατζετάκιας, αλλά περισσότερο της λογικής "όχι δεν υπάρχει, απλά δε χαλάει", όμως δε μπορώ να μην αναγνωρίσω πόσες καινοτομίες έχει το συγκεκριμένο ως καθαρόαιμο εντούρο (και όχι rally bike). Έχουμε και λέμε... Διπλά τεπόζιτα που κατεβαίνουν μέχρι χαμηλά, real-time mapping, αντλία αέρα για αυξομείωση της πίεσης του πίσω ελαστικού και φυσικά τον πύργο της Aurora!
 
Αυτα τα διπλα τεποζιτα θα ηθελα να τα δω!!!!
 
Δε ξέρω αν ο Χρήστος ο Σύμηδας είναι ο τυπικός μεσήλικας (από τον τίτλο του νήματος), αλλά το EXC500 που έστησε θα στοιχειώσει πολλών τα όνειρα...


Προσωπικά δεν είμαι γκατζετάκιας, αλλά περισσότερο της λογικής "όχι δεν υπάρχει, απλά δε χαλάει", όμως δε μπορώ να μην αναγνωρίσω πόσες καινοτομίες έχει το συγκεκριμένο ως καθαρόαιμο εντούρο (και όχι rally bike). Έχουμε και λέμε... Διπλά τεπόζιτα που κατεβαίνουν μέχρι χαμηλά, real-time mapping, αντλία αέρα για αυξομείωση της πίεσης του πίσω ελαστικού και φυσικά τον πύργο της Aurora!

Τι ωραίο πράγμα να βλέπεις μια ελληνική εταιρεία να φτάνει τόσο μακριά!
 
640 Armageddon έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες για τα ντεπόζιτα;;;

Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ευχαριστώ άπαντες για τα καλά λόγια, με τον Chris έχουμε γνωριστεί πολύ παλιά και είναι μαγικό να συνεργαζόμαστε επιτέλους σε ένα project όλοι μαζί.
Εμείς είμαστε επί του πύργου και θα βοηθήσουμε στα τεποζιτα όσον αφορά την εξέλιξη τους και στην τοποθέτηση τους και σε άλλες μοτοσυκλέτες. Είναι αρκετά δύσκολο project, κι επειδή έχουμε αρκετή εμπειρία με του Dx αλλά και με όλα τα Xplorer που κάνουμε, τα προβλήματα, τις θερμοκρασίες, τις τούμπες , την αναπνοή και τόσα κι άλλα τόσα , κάναμε μια κουβέντα με τον Chris και την εταιρία που τα φτιάχνει , για να μπορέσουμε να επιταχύνουμε την διαδικασία .

Fingers crossed, πριν τα Χριστούγεννα ίσως έχουμε εδώ για τεστ.


Όλα τα άλλα που έχει επάνω είναι τρελά, απλά αυτό με την πίεση στα ελαστικά με τρομάζει λίγο. Πάντως τους ρώτησα και είπαν ότι το δουλεύουν για 640 Adventure. Βρε λες?

640 Armageddon έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες για τα ντεπόζιτα;;;

Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ευχαριστώ άπαντες για τα καλά λόγια, με τον Chris έχουμε γνωριστεί πολύ παλιά και είναι μαγικό να συνεργαζόμαστε επιτέλους σε ένα project όλοι μαζί.
Εμείς είμαστε επί του πύργου και θα βοηθήσουμε στα τεποζιτα όσον αφορά την εξέλιξη τους και στην τοποθέτηση τους και σε άλλες μοτοσυκλέτες. Είναι αρκετά δύσκολο project, κι επειδή έχουμε αρκετή εμπειρία με του Dx αλλά και με όλα τα Xplorer που κάνουμε, τα προβλήματα, τις θερμοκρασίες, τις τούμπες , την αναπνοή και τόσα κι άλλα τόσα , κάναμε μια κουβέντα με τον Chris και την εταιρία που τα φτιάχνει , για να μπορέσουμε να επιταχύνουμε την διαδικασία .

Fingers crossed, πριν τα Χριστούγεννα ίσως έχουμε εδώ για τεστ.


Όλα τα άλλα που έχει επάνω είναι τρελά, απλά αυτό με την πίεση στα ελαστικά με τρομάζει λίγο. Πάντως τους ρώτησα και είπαν ότι το δουλεύουν για 640 Adventure. Βρε λες?
Άρα δεν είναι γνήσια factory ρεζερβουάρ? Είναι αφτερμαρκετ και φτιάχνουν βάσεις για τον κάθε σκελετό ξεχωριστά;;; Μετά θα πάρουμε όλοι exc 450 και αντίο τα kove χαχαχα

Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μετά θα πάρουμε όλοι exc 450 και αντίο τα kove χαχαχα

Αποστόλη αδερφέ μου, μάλλον ξεχνας πόσο κάνουν τα μεγάλα μονοκύλινδρα εντούρο ... + τα γύρω γύρω πας εύκολα στα 15-16Κ ...
το αναφέρω μιας και γνωριστήκαμε ... :laugh:
πράγμα που σημαίνει, τα KOVE πλέον θα ζουν ανάμεσά μας ...
 
Back
Top Bottom