Χαμηλό φτερό σε KTM 640 adventure

Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
ωραιο μεν αλλα αν περασεις μια φορα απο βαρια λασπη θα εχεις θεμα. στην περιπτωση αυτη να εχεις προχειρο κλειδακι για να βγαλεις το φτερο. απο την αλλη στην εθνικη εχεις λιγοτερα κουνηματα απο τις ταλαντωσεις του ψηλου φτερου...
ποσο σου στοιχισε?
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
Έχει χώρο..δεν είναι κολλητό όπως το μαμα. Στην εθνική έχει σημαντική διαφορά.. στη λάσπη δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα..
50 ευρώ αγορά συν 15 χρωμα και στοκος..εργατικά δεν βάζω διότι το έκανα με ένα φίλο που πιανουντα χέρια του περισσότερο με τα μέταλλα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από εμπειρία που είχα με άλλους χαμηλόφτερους συναδέλφους, τα 2-3 εκατοστά επιπλέον ύψους σε χαμηλά φτερά δε σε σώνουν σε καλή λάσπη. Πρόσεχε, μην το εμπιστευτείς εξ' αρχής. Κρίμα είναι να το σπάσεις, εξ' άλλου συνήθως αφαιρούνται γρήγορα και εύκολα!
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
Εξάλλου είναι τόσα αλλά adventure με χαμηλό φτερό που τα καταφέρνουν μια χαρά..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Με λάσπη-πηλό και χαμηλό φτερό κανένας δεν τα καταφέρνει μια χαρά, πίστεψε με. Στο κανόνα μια εξαίρεση υπάρχει και ακούει στο όνομα BMW για ανεξήγητους λόγους :p
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
πριν απο μερικα χρονια παρεα με ενα 950 και ενα 990 πεσαμε σε λασπη που πραγματικα εχτιζε... τα φτερα των δυο λιγο ελειψε να ξηλωθουν. γεμισαν τα στεφανια και φρακαραν ολα. αν δε βγαζαμε τα φτερα ακομα εκει θα ημασταν...
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
Βρε σεις... μήπως είναι θέμα οδηγού;;;:)
Αν σπάσει στη μάχη, χαλάλι...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με λάσπη-πηλό και χαμηλό φτερό κανένας δεν τα καταφέρνει μια χαρά, πίστεψε με. Στο κανόνα μια εξαίρεση υπάρχει και ακούει στο όνομα BMW για ανεξήγητους λόγους :p







Ετσι ;)
Μόνο GS1200 ! (τα 1150 μπουκώνουν και σπάνε).


Εσύ τωρα Γιώργη @Giorgio , μπήκες εδώ στους χωματάδες και περιμένεις να τους αρέσει το χαμηλό φτερό σου;;;:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
Όλοι προσπαθούν να βάλουν ψηλά φτερά:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Και πάλι καλώς ήρθες και βάστα γερά στις ασφάλτινες επιλογές σου, γιατί θα μολυνθείς άσχημα εδώ:D:D:D:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βρε σεις... μήπως είναι θέμα οδηγού;;;:)
Αν σπάσει στη μάχη, χαλάλι...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μπααα
Μπουκώνουν τα χαμηλόφτερα... Αρκεί να βρεθείς στην καλή λασπίτσα.
Κι η Άφρικα και τα 990 και τα 1150, όλα. Πλην 1200 που λέει κι ο Στεφ πιο πάνω. Και σ αυτά , κάποιες φορές που ξέρουμε ότι πάμε γυρεύοντας, τα βγάζουμε τα φτεράκια ;)
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Eιναι πολυ πιο εμφανισιμο απο πριν ;)
αν δεν κανω λαθος τα νεοτερα με το διπλο δισκοφρενο δεν βγαινουν απο εργοστασιο με χαμηλο φτερο? ή κι αυτα μετατροπη ειναι?
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
Eιναι πολυ πιο εμφανισιμο απο πριν ;)
αν δεν κανω λαθος τα νεοτερα με το διπλο δισκοφρενο δεν βγαινουν απο εργοστασιο με χαμηλο φτερο? ή κι αυτα μετατροπη ειναι?
Τα νεότερα βγαίνουν μαμα με χαμηλό.. η μετατροπή είναι να βάλεις ψηλό... καθένας αυτό που του λείπει


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Eιναι πολυ πιο εμφανισιμο απο πριν ;)
αν δεν κανω λαθος τα νεοτερα με το διπλο δισκοφρενο δεν βγαινουν απο εργοστασιο με χαμηλο φτερο? ή κι αυτα μετατροπη ειναι?
εκεινα Νικο η ΚΤΜ τα ελεγε traveller edition γι' αυτο και εβγαιναν με χαμηλο φτερο, διπλο δισκοφρενο και βαλιτσες σαν του 950...
προσωπικα με ψηνει η ιδεα ενος χαμηλου φτερου για τα ασφαλτινα ταξιδακια μου...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εάν είναι γρήγορη η μετατροπή, έχε και τις 2 επιλογές και χρησιμοποίησέ τις κατά το δοκούν.
Μπορείς να έχεις το ψηλό μόνο όταν είναι να πάρεις μέρος σε χειμερινές χωμάτινες και το χαμηλό σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση.

Εξ'άλλου με χωμάτινα ελαστικά ταξιδεύεις με max 120χ.α.ω, οπότε οι ταλαντώσεις του ψηλού θα είναι μειωμένες.
 
Top Bottom