Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
-
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Την Κυριακή που μας πέρασε, αφου (δεν) ψήφησα, είπα να κανω ένα απολαυστικό βολταράκι σε δημοφιλή προορισμούς που δεν έχω επισκευτεί στο νησί του Πέλλοπα. Σκοπός ήταν να χορτάσει το μάτι πράσινο, το μηχανάκι χιλιόμετρα και η ψυχή ελευθερία.
Σβέλτο ξύπνημα το πρωί, ντύσιμο την αγαπημένη μου φορεσά, μάζεμα τα σέα μου τα μέα μου (και ένα τσουβάλι μαύρο λέει το άσμα) και δρόμο.
Σκοπός ήταν να τραβήξω πορτάδα από την παλιά Εθνική αλλά λόγω του ότι θα ήτο τα χιλιόμετρα πολλά, αποφάσισα να πάω από την Νέα δεδομένου ότι και τα διόδια θα ήταν δωρεάν λόγω εκλογών. #tzampatzis_edition
Ύστερα λοιπόν από παρατεταμένες 180άρες και διαρκή σλάλομ ανάμεσα στους αυτοκινητησταί, φτάνω στον κόμβο της Νεμέας, περνώ τους γραφικούς αμπελώνες στον ομώνυμο κάμπο και αρχίζω να ανηφορίζω για Ψάρι, κάνοντας παράλληλα μια στάση για τσιγάρο.
Στις παρατεταμένες ευθείες της Εθνικής, η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά ευχάριστη δεδομένου ότι προσφέρει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες (αφού κάθεσαι σωστά και όχι σταυροπόδι), έχει αρκετά καλή ανεμοκάλυψή αφού του προσθέσεις ζελατινάκι και πάντα για το δικό μου σωματότυπο στα 175 εκατοστά (και κάτι χιλιοστά) ύψος, και καμιά 40αριά μέτρα περιφέρεια. Νταξ' δεν είμαι ο Αμπεντοκουμούντο, αλλά ούτε και ο Φρόντο (όπως λενε μερικοί μερικοί, ονόματα δε λέμε υποληψίες δε θίγουμε).
Θα προτιμούσα ίσως μια πιο μεγάλη 6η, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε με ικανοποιεί το παρόν γρανάζωμα. Στις 5,5Κ σαλ, η μοτοσυκλέτα έχει 150 κοντερίσια χλμ και στιγμιαία κατανάλωση 5,7 λτ/100χλμ. Not bad cruising speed/consumption ratio θα έλεγε η γιαγιά μου η Παρασκευούλα.
Ο κάμπος της Νεμέας και οι δρόμοι του κρασιού.
Αφου δεν έκανα τσιγάρο γιατί το έχω κόψει, καβαλάω το εργαλείο και ξεκινώ για το πάσο.
Το κομμάτι πριν το διάσελο προσφέρει καλή σχετικά ασφαλτο και ωραία κάδρα, χαουέβερ (οξφόρδη γαρ) δε μπορούσα να σταματήσω για φωτό, γιατι το tracerάκι είχε ζεστάνει τις γόμες του και πρόσφερε απλόχερα οδηγική ηδονη σε κάθε γύρισμα του γκρίπ και σε κάθε μετατόπιση του κορμού πριν τη στροφή.
Με το που καβάλησα το διάσελο, αίφνης ξεπροβάλει το χωριό της Κανδήλας στο γκάμπο, μαζί με μια συμπαθητική οπτική των κορυφών γύρωθεν αυτής.
Στάση για γρήγορη φωτό και βαθιές ανάσες οξυγόνου μεγάλου υψομέτρου (λέμε τώρα), και βουρ για την κατάβαση.
Megara to Megara
www.google.gr
Σβέλτο ξύπνημα το πρωί, ντύσιμο την αγαπημένη μου φορεσά, μάζεμα τα σέα μου τα μέα μου (και ένα τσουβάλι μαύρο λέει το άσμα) και δρόμο.
Σκοπός ήταν να τραβήξω πορτάδα από την παλιά Εθνική αλλά λόγω του ότι θα ήτο τα χιλιόμετρα πολλά, αποφάσισα να πάω από την Νέα δεδομένου ότι και τα διόδια θα ήταν δωρεάν λόγω εκλογών. #tzampatzis_edition
Ύστερα λοιπόν από παρατεταμένες 180άρες και διαρκή σλάλομ ανάμεσα στους αυτοκινητησταί, φτάνω στον κόμβο της Νεμέας, περνώ τους γραφικούς αμπελώνες στον ομώνυμο κάμπο και αρχίζω να ανηφορίζω για Ψάρι, κάνοντας παράλληλα μια στάση για τσιγάρο.
Στις παρατεταμένες ευθείες της Εθνικής, η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά ευχάριστη δεδομένου ότι προσφέρει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες (αφού κάθεσαι σωστά και όχι σταυροπόδι), έχει αρκετά καλή ανεμοκάλυψή αφού του προσθέσεις ζελατινάκι και πάντα για το δικό μου σωματότυπο στα 175 εκατοστά (και κάτι χιλιοστά) ύψος, και καμιά 40αριά μέτρα περιφέρεια. Νταξ' δεν είμαι ο Αμπεντοκουμούντο, αλλά ούτε και ο Φρόντο (όπως λενε μερικοί μερικοί, ονόματα δε λέμε υποληψίες δε θίγουμε).
Θα προτιμούσα ίσως μια πιο μεγάλη 6η, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε με ικανοποιεί το παρόν γρανάζωμα. Στις 5,5Κ σαλ, η μοτοσυκλέτα έχει 150 κοντερίσια χλμ και στιγμιαία κατανάλωση 5,7 λτ/100χλμ. Not bad cruising speed/consumption ratio θα έλεγε η γιαγιά μου η Παρασκευούλα.
Ο κάμπος της Νεμέας και οι δρόμοι του κρασιού.
Αφου δεν έκανα τσιγάρο γιατί το έχω κόψει, καβαλάω το εργαλείο και ξεκινώ για το πάσο.
Το κομμάτι πριν το διάσελο προσφέρει καλή σχετικά ασφαλτο και ωραία κάδρα, χαουέβερ (οξφόρδη γαρ) δε μπορούσα να σταματήσω για φωτό, γιατι το tracerάκι είχε ζεστάνει τις γόμες του και πρόσφερε απλόχερα οδηγική ηδονη σε κάθε γύρισμα του γκρίπ και σε κάθε μετατόπιση του κορμού πριν τη στροφή.
Με το που καβάλησα το διάσελο, αίφνης ξεπροβάλει το χωριό της Κανδήλας στο γκάμπο, μαζί με μια συμπαθητική οπτική των κορυφών γύρωθεν αυτής.
Στάση για γρήγορη φωτό και βαθιές ανάσες οξυγόνου μεγάλου υψομέτρου (λέμε τώρα), και βουρ για την κατάβαση.
Τελευταία επεξεργασία: