Χορταστική Κυριακάτικη βόλτα στην κεντρική Πελλοπόνησο (Ίσως και μίνι review του Tracer).

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Την Κυριακή που μας πέρασε, αφου (δεν) ψήφησα, είπα να κανω ένα απολαυστικό βολταράκι σε δημοφιλή προορισμούς που δεν έχω επισκευτεί στο νησί του Πέλλοπα. Σκοπός ήταν να χορτάσει το μάτι πράσινο, το μηχανάκι χιλιόμετρα και η ψυχή ελευθερία.


Σβέλτο ξύπνημα το πρωί, ντύσιμο την αγαπημένη μου φορεσά, μάζεμα τα σέα μου τα μέα μου (και ένα τσουβάλι μαύρο λέει το άσμα) και δρόμο.
Σκοπός ήταν να τραβήξω πορτάδα από την παλιά Εθνική αλλά λόγω του ότι θα ήτο τα χιλιόμετρα πολλά, αποφάσισα να πάω από την Νέα δεδομένου ότι και τα διόδια θα ήταν δωρεάν λόγω εκλογών. #tzampatzis_edition

Ύστερα λοιπόν από παρατεταμένες 180άρες και διαρκή σλάλομ ανάμεσα στους αυτοκινητησταί, φτάνω στον κόμβο της Νεμέας, περνώ τους γραφικούς αμπελώνες στον ομώνυμο κάμπο και αρχίζω να ανηφορίζω για Ψάρι, κάνοντας παράλληλα μια στάση για τσιγάρο.
Στις παρατεταμένες ευθείες της Εθνικής, η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά ευχάριστη δεδομένου ότι προσφέρει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες (αφού κάθεσαι σωστά και όχι σταυροπόδι), έχει αρκετά καλή ανεμοκάλυψή αφού του προσθέσεις ζελατινάκι και πάντα για το δικό μου σωματότυπο στα 175 εκατοστά (και κάτι χιλιοστά) ύψος, και καμιά 40αριά μέτρα περιφέρεια. Νταξ' δεν είμαι ο Αμπεντοκουμούντο, αλλά ούτε και ο Φρόντο (όπως λενε μερικοί μερικοί, ονόματα δε λέμε υποληψίες δε θίγουμε).
Θα προτιμούσα ίσως μια πιο μεγάλη 6η, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε με ικανοποιεί το παρόν γρανάζωμα. Στις 5,5Κ σαλ, η μοτοσυκλέτα έχει 150 κοντερίσια χλμ και στιγμιαία κατανάλωση 5,7 λτ/100χλμ. Not bad cruising speed/consumption ratio θα έλεγε η γιαγιά μου η Παρασκευούλα.

Ο κάμπος της Νεμέας και οι δρόμοι του κρασιού.



Αφου δεν έκανα τσιγάρο γιατί το έχω κόψει, καβαλάω το εργαλείο και ξεκινώ για το πάσο.
Το κομμάτι πριν το διάσελο προσφέρει καλή σχετικά ασφαλτο και ωραία κάδρα, χαουέβερ (οξφόρδη γαρ) δε μπορούσα να σταματήσω για φωτό, γιατι το tracerάκι είχε ζεστάνει τις γόμες του και πρόσφερε απλόχερα οδηγική ηδονη σε κάθε γύρισμα του γκρίπ και σε κάθε μετατόπιση του κορμού πριν τη στροφή.

Με το που καβάλησα το διάσελο, αίφνης ξεπροβάλει το χωριό της Κανδήλας στο γκάμπο, μαζί με μια συμπαθητική οπτική των κορυφών γύρωθεν αυτής.



Στάση για γρήγορη φωτό και βαθιές ανάσες οξυγόνου μεγάλου υψομέτρου (λέμε τώρα), και βουρ για την κατάβαση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επόμενη στάση στο Λεβίδι, για να πάρω την πρώτη και απαραίτητη δόση καφείνης στην πλατεία του χωριού.
Μακρυά πάντοτε από τον κόσμο, έκατσα μονάχος σε ένα καφενεδάκι μοναχικό και αυτό, δίχως ψυχή για πελάτη παρά μόνον εγώ και η σερβιτόρα. Είναι ωραίο να είσαι ένας απλός, μακρυνός παρατηρητής της ενοχλητικής ενίοτε βουής των ανθρώπων που πήραν το αμαξάκι τους, έβαλαν μέσα τα παιδάκια τους και πήγαν στο Λεβίδι να κάτσουν ΟΛΟΙ στην ιδια καφετέρια/ες να πιούνε καφέ, και μετά να πάνε ΟΛΟΙ στην ίδια ταβέρνα/ες να φάνε κοψίδια. Νομίζω πως το Λεβίδι έχει γίνει σαν το Νάπλι ένα πράμα. Συγνώμη αλλά δε θα πάρω.

Αφού λοιπόν ρούφηξα και την στερνή γουλιά του διπλού ελληνικού, ή οποία μου έκατσε βαριά γιατί μάλλον έφαγα και το μισό κατακάθι, σηκώθηκα, έβαλα τη μπουφανιά μου, καβάλησα τη σελάρα μου, γύρισα τη μιζάρα μου και ψέκασα εξαφανιζόλ.

Επόμενη στάση θα ήταν η Φολόη μέσω του γνωστού 111, τον οποιο ρούφηξα απολαυστικά χιλιόμετρο προς χιλιόμετρο, μέχρι τη Λάμπεια, στην οποία είπα να κάνω μια στάση για φωτογραφίες αλλά ανυπομονούσα να φτάσω στο περίφημο εκείνο δάσος που όλοι λένε τα καλύτερα, οπότε την προσπέρασα με συνοπτικές διαδικασίες.

Και ναι, μετά από λίγο βγαίνω από τον 111 για Κούμανη και Φολόη. Στάση για ανεφοδιασμό λίγο πριν τη στροφή για Κούμανη γιατί ήμουν στην προτελευταία μπάρα πριν τη ρεζέρβα και δεν ήξερα μετά τι θα συναντήσω.
Να πω εδώ ότι το Tracer έχει έναν εκπληκτικα ελαστικό κινητήρα, με διαθέσιμη ροπή σε όλο το εύρος των στροφών, κυριολεκτικά μπορείς να κινηθείς με μία τρίτη σε κλειστό ασφάλτινο στροφιλίκι πηγαίνοντας τουριστικά έως και φουλ επιθετική οδήγηση. Το τράβηγμα είναι από χαμηλά και σου δίνεται η επιλογή να παίξεις ηλεκτρονικά με την απόκριση του γκαζιού σε τρία modes.
Περισσότερα αργότερα.

Και φτάνουμε επιτέλους στο περίφημο δάσος της Φολόης. Θα αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max






 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max




 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χώθηκα σε έναν χωματόδρομο και οδήγησα λίγο μέσα στο δάσος, όσο με έπαιρνε βέβαια γιατί οι λαιμοί απ'κατ είναι εκτεθημένοι, αν και 2-3 φορές άκουσα κάτι περίεργα γκαπ γκαπ απ'κει απ'κατ.

Χώθηκα μέσα, βαθειά, και έσβησα τη μηχανή. 'Εβγαλα κράνος, έβγαλα μπουφάν, έβγαλα τη φωτογραφική από το tankbag και ξεκίνησα να πάω να τραβήξω φωτογραφίες. Όμως...κάτι δε μου άρεσε...Περπατούσα με τις μπότες, με βαριά βήματα πάνω σε ξεραμένα φύλλα, έκανα βιαστικές κινήσεις για να προλάβω να τραβήξω όσες πιο πολλές μπορώ, να κάνω γρήγορα, να πάω εδώ, να πάω εκεί, και πως θα την τραβήξω αυτήν, και που θα στηθώ και αν θα βγει ωραία η φωτό........ένας πόλεμος μέσα στο νου από σκέψεις. Σκέψεις που κάνουμε όταν ζούμε στην πόλη......να τα κάνουμε όλα και γρήγορα, ρουτίνα, αγχος.

Σταματώ επιτόπου ότι έκανα και σκέφτομαι. Ρεεεεεεεε......ξεκόλα το μυαλό σου, είσαι μέσα στο δάσος, μέσα στην υσηχία, μέσα στη γαλήνη, μέσα στους γνήσιους αρχαίους εκείνους ήχους όταν η φύση αναγενάται και είναι σε οργασμό, είναι σε Δημιουργία. Ρεεεεεεεε....σκέφτομαι. Σου μιλάει το δάσος, δεν το ακούς....κάνε υσηχία. Κάνε παύση στη διαρκή αλυσίδα των σκέψεων σου, σε αυτό το δηλητήριο που σε ποτίζει καθημερινά η συγχρονη κοινωνία των ανθρώπων. Κάνε υσηχία, καθάρισε το νου από τα πάντα, μην σκέφτεσαι τίποτα και εστιάσου, δώσε όλη σου την παρατήρηση σε μία μόνο αίσθηση. Την ακοή.
Άκουσε τι σου λέει το δάσος, ο άνεμος, το θρόισμα των φύλλων και οι ομιλίες των πουλιών. Όλα εκείνα που είναι ατόφια, γνήσια και αμόλυντα και επιβεβαιώνουν την ύπαρξή μας σε αυτόν τον τετραδιάστατο κόσμο.
Άκουσε λοιπόν το δάσος. Κάνε έναν μικρό διαλογισμό. Απλά καθάρισε το νου από σκέψεις και άκου. Είναι τόσο εύκολο, αλλά και τόσο δύσκολο.

Κάτι τέτοιες στιγμές είναι πολύ δυνατές. Αυτές οι ανώτερες καταστάσεις συνείδησης είναι που βοηθούν τον άνθρωπο να μεγαλουργήσει γιατί τον φέρνουν πιο κοντά στο δημιουργό του. Εάν ο άνθρωπος δε μπορεί να φτάσει σε τέτοιες καταστάσεις δε μπορεί να δημιουργήσει τέχνη. Τέχνη όπως το χαμόγελο της Τζοκόντα του Χατζιδάκη, ή το περίφημο βαλς των ονείρων, ή το
Death is the road to awe, του Clint Mansell και ένα σωρό άλλα αριστουργήματα...που τα ακούς και σε ταράζουν συθέμελα, σε κάνουν να αναθεωρείς για ό,τι θεωρείς άπιαστο και ανεκπλήρωτο....
Δεν είναι τυχαία όλα αυτά.

Τέσπα, ίσως πλάτιασα πολύ και ζητώ συγνώμη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Φεύγω γεμάτος από εικόνες, ακούσματα, μυρωδιές και συναισθήματα από το δάσος της Φολόης και κατευθύνομαι προς όστρια, για το χωριό Βασιλάκι, το οποίο βρίσκεται πάνω στον κεντρικό ασφάλτινο δρόμο 74, ο οποίος συνδέει τον Πύργο με την Τρίπολη, μέσω του 111.

Εκπληκτικός δρόμος, ο οποίος διασχίζει κάθετα τον ποταμό Ερύμανθο και συμπορεύται παραποτάμια με ένα κομματι του Λάδωνα.
Επίσης, είναι ο κεντρικος δρόμος που ενώνει τα χωριά των γύρω περιοχών, όπως Αετόραχη και Κοντοβάζαινα, με τα υπέροχα απότομα πάσα τους.
Σε ορισμένα σημεία είναι τόσο στενός ο δρόμος, που νιώθεις ότι είσαι στην Κορσική αλλά χωρίς τη θάλασσα. Εκπληκτικό.

Επόμενη στάση στα Λαγκάδια μόνο για φωτό, γιατί η εκπληκτική γραφικότητα και η αρχιτεκτονική του δεν είναι ικανή να με κάνει να σταματήσω λόγω της πολυκοσμίας.
Ο δρόμος όμως συνεχίζει και δίνει ένα πολύ ωραίο σημείο για πανοραμική φωτογράφιση του χωριού.



Η συνέχεια εξελίσεται άκρως εντυπωσιακή, δίνοντας ολοένα υπέροχα κάδρα για φωτογράφηση αλλα δε σταματώ γιατι αν σταματούσα κάθε φορά που ήθελα να φωτογραφήσω, θα ήμουν ακόμα στην Κανδήλα.
Με αυτά και με αυτά και μετά από μια πολλή όμορφη διαδρομή, καταλήγω στο σταυροδρόμι που το ένα του μέρος συνεχίζει για Βυτίνα - Λεβίδι και το άλλο του μέρος διασχίζει τις παρυφές του Μαίναλου από τα πανέμορφα χωριά Ελάτη και Χρυσοβίτσι, για να καταλήξει στην Τρίπολη. Φωτό δεν έβγαλα πολλές, γιατί ήμουν σε οδηγικό αναβρασμό και όποτε συμβαίνει αυτό επικεντρώνομαι στην οδήγηση και οι στάσεις είναι ελάχιστες.









Εδώ να προσθέσω ότι έχω ήδη κάμποσες ώρες πάνω στη σέλα και δεν έχω ιδιαίτερες ενοχλήσεις. Βέβαια για να είμαστε και αντικειμενικοί, έχω κάνει μπόλικες στάσεις για φωτογραφίες, ξεκούραση, να βγάλω χελώνες από τον δρόμο (πάρα πολλές) οπότε δεν ξέρω πόσο αντικειμενική είναι η άποψη μ ου σε αυτόν τον τομέα. Ε, έχω και λίγα ψΖαχνά παραπάνου, είμαι και λίγο σιδηροκώλης..... οπότε βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πέρασμα Τρίπολη, στάση για να φάω σοκοφρέτα και ξανακαβάλα πάλι για τις επερχόμενες ανοιχτές καμπές του Αχλαδόκαμπου και το κλωθογύρισμα του κωλοσούρτη.

Ρε φίλε....τελικά το γουστάρω πολύ αυτό το μηχάνημα.
Θέλεις τουριστική οδηγηση?, την έχεις.
Θέλεις γρήγορη οδήγηση? την έχεις.
Θες οικονομική? την έχεις.....
Δηλαδή τι άλλο να ζητήσει κανείς?

Μπαίνω Αχλαδόκαμπο, γυρνάω στο mode A και ξεκινάει το παιχνίδι. Κλίσεις με 160 χλμ, η μηχανή καλά κρατάει, αλλά όχι τέλεια. Νιώθεις ότι ίσως εκεί είναι τα όρια, όχι του πλαισίου, όχι των ελαστικών βέβαια αλλά των αναρτήσεων δεδομένου ότι ο αχλαδόκαμπος είναι ύπουλος και ορισμένες ανοιχτές καμπές είναι λίγο bumpy (οξφόρδη#2), στις οποίες το Tracer δε συμφιλιώνεται εύκολα, κυρίως λόγω του σχετ. μαλακού set up και των προοδευτικών ελατηρίων τα οποία στα δύσκολα γίνονται κάπως νευρικά, κάτι που δε συμβαίνει τόσο στις πιο κλειστες στροφές, και με καλή άσφαλτο όπως είναι το μεγαλύτερο κομμάτι του κωλοσούρτη, στον οποίο σε κάθε στροφή ακούς τα μαρσπιέ να βρίσκουν στην άσφαλστρο.



Η χαρά του Tracer. To ιδανικό σύμπλεγμα στροφών γι αυτό το μοτέρ, γι αυτό το γρανάζωμα, γι αυτό το πλαίσιο, γενικά γι αυτήν τη φιλοσοφία. Τη φιλοσοφία, όχι του sport, όχι του touring, αλλά του sport touring, ένα πετυχημένο υβρίδιο το οποίο σου δίνει ένα μηχανάκι που τα κάνεις όλα, με πολύ τιμιότητα και καλές αξιώσεις, με καλή κατανάλωση και αρκετά καλή εργονομία,

Δε θα σε μεταφέρει στην πόλη σαν ένα παπί, αλλά θα το κάνει πιο εύκολα από ένα mega on off.
Δε θα το φορτώσεις και θα κάνεις 15000 χλμ στην Ευρώπη και Ρωσία, αλλά θα σε ταξιδέψει πολύ εύκολα μέχρι τα πάσα των Άλπεων και το Transfagarasan, και αναλόγως την τρέλλα θα πας και στο Βόρειο Ακρωτήρι.
Δε θα πετύχεις χρόνους στην πίστα όπως ένα supersport, παρόλα αυτά θα κάνεις αξιόλογες μετρήσεις και την επόμενη μέρα με το ίδιο μηχανάκι θα πας στη δουλειά σου και το επόμενο ΣΚ θα φύγεις τριήμερο στα Τζουμέρκα με το έτερον ήμιση.

Προσωπικά το θεωρώ εκπληκτικό value for money, γιατί με 13Κ παίρνεις ένα μηχανάκι να κάνεις όλα τα παραπάνω + ότι έχει έναν κινητήρα ο οποίος δικάζει πολλούς κινητήρες στη ίδια ή και δυνατότερη κατηγορία.

Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά για το Tracer, αλλά θα προσπαθήσω να ενημερών το άλλο νήμα με τα reviews όποτε βρω χρόνο.

Κλείνοντας, βάζω κάποιες φωτό από το καντράν με το που μπήκα στο γκαράζ.








Κατανάλωση 29,6 λτ για 560 χλμ = 5,29 λτ / 100χλμ.
Τρόπος οδήγησης, στις Εθνικές πορεία 160-190 χλμ, επιθετική οδήγηση σε αχλαδόκαμπο - κωλοσούρτη και κάποια κομμάτια ενδιάμεσα, και το υπόλοιπο κανονικά (όχι τουριστικά, δεν μπορώ να οδηγήσω τουριστικά).
Κοινώς, 280 χλμ αυτονομία μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα (3λτ).

Αυτά.
Φιλιά και πάντα όρθιοι μάγκες.

 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραίος ο καπτεν και ο "ανιχνευτής" του.
2 φορές έχεις έρθει στο μάζεμα μανιταριών και τις 2 δεν έφτασες στο δάσος.
Την άλλη φορά θα κατέβουμε με "τακούνια" να στο δείξω καλύτερα.
Να είσαι καλά να τριγυρνάς.
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Πρωινό, καφεδάκι, τσιγάρο (εγώ δεν το έκοψα) και ταξιδεύω με τοβ γραπτό λόγο αλλά και τις εικόνες!

Υπέροχος!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ωραίος!
Κάποια κομμάτια τα έχω κάνει και εγώ, μου λείπει ο 111 που ακούω τα καλύτερα....

Καλό το Tracer ε? Το σκέφτομαι πολύ σοβάρα, όχι βέβαια για το καινούργιο αλλά το πρώτης γενιάς!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
:friendship::brv:
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
αυτη η διαδρομη την ειχα κανει με τον τιγρη μονο που στην φολοη με επιασε καταιγιδα με κεραυνους μεσα στο δασος και εφυγα απο αρον αρον....
να το χαιρεσαι το τρικυλινδρο!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ζωγραφίζεις κάπταιν... ;)
:brv:
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Εντάξει, απολαυστικός. Respect που ότι κάνεις το κάνεις καλά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Mας ταξίδεψες πάλι Γιάννο. :l2:
Να'σαι πάντα καλά ρε φίλε ,να σεργιανάς όπου γουστάρεις κι αγαπάς.:friendship:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραίος ο καπτεν και ο "ανιχνευτής" του.
2 φορές έχεις έρθει στο μάζεμα μανιταριών και τις 2 δεν έφτασες στο δάσος.
Την άλλη φορά θα κατέβουμε με "τακούνια" να στο δείξω καλύτερα.
Να είσαι καλά να τριγυρνάς.
Ε την τρίτη φορά θα μπούμε και θα το απολαύσουμε φίλε.... Αυτη την σούπα πρέπει κάποτε να τη φάμε γκαμωτο
 
Top Bottom