Χουφτες αλουμινιου

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
καλησπέρα, ψάχνοντας δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο.

Το λοιπόν, επειδή τις 2 φορές που έπεσε το 640 σταματημένο στο χωμα ΚΑΙ τις 2 έσπασε η μανετα του συμπλέκτη, ψάχνω για χουφτες με αλουμινένια μπάρα + την πλαστική τους προστασία.

είδα πως υπάρχουν πολλές επιλογές για όλα τα βαλάντια αλλά διαβάζοντας διαπίστωσα πως αρκετές στραβώνουν με το παραμικρό ενώ κάποιες που λένε ότι είναι πιο στιβαρές (enduro engineering, moose racing κλπ) δεν είναι και τόσο εύκολες να τις βρεις ή είναι πανάκριβες.

για ρίξτε καμια πρόταση ρε παιδιά για τιμονι fatbar..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για το αλουμινένιο τμήμα Barkbusters ή SW-motech (βασικά το ίδιο είναι). Για τις πλαστικές χούφτες Barkbusters (είναι πιο μαλακά πλαστικά από τα SW-Motech και δεν σπάνε).

 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
καλες οι χουφτες να τις παρεις ! αλλα για τις μανετες ενα πραγμα που κανουμε οσοι ασχολουμαστε με χωμα ειναι να εχουμε χαλαρη ( ξεβιδωμένη) την βαση του συμπλεκτη και του φρενου ωστε στο σαβουρι οταν βρουν αντισταση να κανουν πανω η κατω!
επισης παιζουν και μανετες σπαστες!
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Στα χωμάτινα πήρα από Κίνα με αλουμινένια μπάρα... και συμπεριφέρονται μια χαρά σε χωμάτινες βουτιές.
Επίσης, όπως είπαν παραπάνω, βάλε και μανέτες διπλόσπαστες.....
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Για τις μανετες βγάζεις την βάση από το τιμόνι, περνάς λίγο τεφλον (2-3 στρώσεις) και ξανασφιγγεις την βάση πάνω από το τεφλον.
Επίσης (αν υπάρχει χώρος) οι μανέτες μπορούν να τοποθετηθούν πιο μέσα απο το άκρο του τιμονιού ώστε να προστατεύονται επιπλέον από το τελευταίο.

Αν και το ζητούμενο σου είναι χούφτες με μεταλλική μπάρα προσωπικά έχω προσέξει ότι δίνουν παραπάνω κραδασμούς στο τιμόνι σε σχέση με τις πλαστικές .
Για χρόνια χρησιμοποιώ τις πλαστικές Acerbis Rally Brush.Εχουν φάει πολύ ξύλο (ακόμα και πτώσεις στην άσφαλτο) και δεν σπάνε.
Νομίζω δεν είναι τυχαίο που οι εργοστασιακές ομάδες στο Dakar τις χρησιμοποιούν χρόνια και ας είναι σχέδιο του κάποτε.
Παίρνουν και έξτρα σποϊλερ που βοηθάει αρκετά και στο κρύο (πέρα από τον χώρο για τα αυτοκόλλητα των χορηγών).


Στάλθηκε από το RMX3472 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Συμφωνώ απολύτως. Οι αλουμινενιες εκτός από κραδασμούς προσθέτουν και ένα κιλό περίπου βάρος στο τιμόνι. Αν ταιριάζουν οι πλαστικές προτίμησε τες...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επισης αν δεν υπαρχει ηδη δημιουργουμε μια τομη περιπου 3 εκ απο το ακρο της μανετας και σχεδον στο ημισι της δια τομης της ετσι ωστε αν σπασει αυτο να γινει ακριβως εκει και ετσι να παραμενει λειτουργικη
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
ευχαριστώ για τα σχόλια.

αρχικά να πω πως το 640 φοράει ήδη της μαμά πλαστικες χουφτες γιαυτο και σκεφτομαι αλουμινίου. Λογικά οι της ktm φλεξάρουν και την ακούν οι μανέτες Λευκάδιος λες οι acerbis να ειναι σκληρότερες εκεί?

Η μανέτα είναι- λόγω και της χουφτας- πιο μέσα από το άκρο του τιμονιού. Και τις 2 φορες που εσπασε/στραβωσε ηταν σε στατικη πτωση όπου απλα αφησα την μηχανή να πέσει. Δεν ξέρω αν σε αυτή την περιπτωση θα βοηθούσε να ειναι λιγοτερο σφιγμένη παρόλα αυτά ήδη εβαλα τεφλόν. Για το πιο χαλαρή το σκεφτομαι γιατί λογω κραδασμων στο 640 το πιο πιθανο είναι να χαλαρωσει τελείως.

Στην 1η φωτό φαίνεται πώς στράβωσε την πρώτη φορά. Αφου την άλλαξα η νέα κόπηκε στην εγκοπή.
Στη 2η φωτο φαίνεται αυτή που έβαλα τώρα που είναι λίγο πιο κοντή.

Αν με ένα 40άρι που κάνουν οι acerbis γλυτώνω τις μανετες χωρίς το έξτρα βάρος φυσικά θα τις προτιμουσα. Αλλιώς θα παίξει το κλασικό δίλημμα, φθηνο και ίσως vfm ή ακριβότερο και θεωρητικά ποιότητα.


Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
ευχαριστώ για τα σχόλια.

αρχικά να πω πως το 640 φοράει ήδη της μαμά πλαστικες χουφτες γιαυτο και σκεφτομαι αλουμινίου. Λογικά οι της ktm φλεξάρουν και την ακούν οι μανέτες Λευκάδιος λες οι acerbis να ειναι σκληρότερες εκεί?


Αν με ένα 40άρι που κάνουν οι acerbis γλυτώνω τις μανετες χωρίς το έξτρα βάρος φυσικά θα τις προτιμουσα. Αλλιώς θα παίξει το κλασικό δίλημμα, φθηνο και ίσως vfm ή ακριβότερο και θεωρητικά ποιότητα.


Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ξέρω τις χούφτες τις ΚΤΜ αλλά οι Acerbis ναι είναι σκληρές .Τόσο σκληρές που απορώ πως δεν έσπασαν σε 2 πτώσεις που είχα στην άσφαλτο .
Αν αποφασίσεις να πάρεις αυτές προτίμησε να είναι κομπλέ με το κιτ στήριξης για fatbar (που λογικά τέτοιο τιμόνι έχεις) γιατί το κιτ από μόνο του κοστίζει κάνα 40αρι ευρώ.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Έχω βάλει τις acerbis rally pro ,με αλλουμινενια μπάρα εσωτερικά , πιάνουν σε δύο σημεία , δοκιμασμένες και σε πτώσεις δεν καταλαβαίνουν τίποτα !!
Στην αρχή χαλαρωνα τις βίδες στις μανέτες αλλά είχα φάει πολύ ξύλο από τα κλαδιά των δέντρων,όπου μια μέρα περνώντας από πεσμένα δέντρα λόγω χιονιά μου πατάει το μπροστινό φρένο και με γυρνάει προς το γκρεμό .....εεε στο γυρισμό σταμάτησα και πήρα τις χούφτες :roflmao::roflmao::roflmao:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στην αρχή χαλαρωνα τις βίδες στις μανέτες αλλά είχα φάει πολύ ξύλο από τα κλαδιά των δέντρων,όπου μια μέρα περνώντας από πεσμένα δέντρα λόγω χιονιά μου πατάει το μπροστινό φρένο και με γυρνάει προς το γκρεμό .....εεε στο γυρισμό σταμάτησα και πήρα τις χούφτες :roflmao::roflmao::roflmao:
Στην πόλη έφτασες από δρόμο ή απ'τον γκρεμό;;; :ha
 
Top Bottom