Χρήση πολυμέτρου για εντοπισμό ηλεκτρικής βλάβης.

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλησπέρα.

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα στο πίσω φανάρι του 640, συγκεκριμενα ενώ ανάβει το φως φρενου και φως πινακίδας, δεν ανάβει το πίσω φως πορείας και τα φλας.

Έχω εντοπίσει την καλωδίωση που πηγαίνει στο κάθε φωτιστικό σώμα και στις διασταυρώσεις έως σχεδόν στην πλεξουδα, αλλά αυτό που ζητάω είναι να μου πει κάποιος τον τρόπο λειτουργίας του πολυμέτρου για να μπορέσω να βρω έως που περνάει ρεύμα έτσι ώστε να δω/αντικαταστησω την καλωδίωση σε εκείνο το σημείο, ή ότι άλλο είναι αναγκαίο να γίνει.

Θα μπορούσα να πάρω δύο φίλους να μου εξηγήσουν την λειτουργία του πολυμέτρου ή να δω κάποια βίντεο στο YouTube, αλλά είναι προτιμότερο να γραφτεί εδώ η διαδικασια έτσι ώστε να βοηθηθεί και ο επίδοξος χομπιστας που θέλει να μάθει τη διαδικασία μαζί με εμένα.

Στην πρώτη φωτογραφία ο διακόπτης είναι γυρισμένος στα Volts και στη δεύτερη στην αντίσταση Ω.

Ας γράψει κάποιος γνώστης και αν δε βαριέται βεβαίως, τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί έτσι ώστε να διαπιστωθεί σε ποιο σημείο μιας καλωδίωσης δεν περνάει ρεύμα, δεδομένου ότι από την πλεξουδα έως το φωτιστικό σώμα μεσολαβούν 2 κλεμες.

Σε ποια θέση βάζουμε το πολυμετρο?
Σε ποια σημεία ακουμπάμε τους ακροδέκτες στην κλεμα της φωτό?
Τι πρέπει να δούμε στο πολυμετρο εάν περνάει ρεύμα και τι όταν δεν περνάει?

Ας υποθέσουμε ότι στην πλεξουδα όλα είναι σωστά.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
ανάβει το φως φρενου
εξακολουθεις ετσιιιιι ???? ......
το παταμε μονο οταν θελουμε να φρεναρουμε....
ρε φρεναριστε , τι θα γινει επιτελους ????



υπογραφη...

sugarias ο αφρεναριστοοοοοοος !!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν περνάει θα δεις 12V. Οπότε βάλε το στο DCV 20

Αλλά για αυτήν την δουλειά καλύτερο είναι το "τζιτζίκι", να κάνει μπιπ όταν περνάει ρεύμα. Πχ ανάβεις φώτα και δεν ακούς ήχο, πατάς φρένο και δεν ακούς ήχο, δεν έχεις ρεύμα στην γραμμή.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Όταν περνάει θα δεις 12V. Οπότε βάλε το στο DCV 20

Αλλά για αυτήν την δουλειά καλύτερο είναι το "τζιτζίκι", να κάνει μπιπ όταν περνάει ρεύμα. Πχ ανάβεις φώτα και δεν ακούς ήχο, πατάς φρένο και δεν ακούς ήχο, δεν έχεις ρεύμα στην γραμμή.
ρε βρουτε...
για το ''φρενο'' ουτε λεξη εεεεεε???

:friend:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
ρε βρουτε...
για το ''φρενο'' ουτε λεξη εεεεεε???

:friend:
Το φως φρενου δουλευει ειπε.
Αφου δεν το παταει, πως να χαλασει!! :p
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
εμένα πάντως το πίσω φρένο δουλεύει, αλλά δεν ανάβει το φως πίσω :fun:fun:fun

βέβαια, φταίει ο αισθητήρας, αλλά δε βαριέσαι??KTM είναι... δε μπορεί να δουλεύουν όλα....
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μη σπαμαρετε ρε qφαλες μπας και βγάλουμε κάποια άκρη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όταν περνάει θα δεις 12V. Οπότε βάλε το στο DCV 20

Αλλά για αυτήν την δουλειά καλύτερο είναι το "τζιτζίκι", να κάνει μπιπ όταν περνάει ρεύμα. Πχ ανάβεις φώτα και δεν ακούς ήχο, πατάς φρένο και δεν ακούς ήχο, δεν έχεις ρεύμα στην γραμμή.
Κατανοητό :ok:.
Μπορείς να κάνεις κάτι παρόμοιο βάζοντας το πολυμετρο να μετράει αντίσταση?
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Νομιζω αν το βαλεις στο hFE, ακουμπώντας τους δυο ακροδεκτες θα σφυριζει.
Αν ναι, ακουμπας οπου θελεις και καταλαβαινεις εαν εχεις εδιαμεσα στα δυο σημεια προβλημα.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Κατω απο τον επιλογεα και δεξια αναμεσα στο 200 και το hFE υπαρχει ενα σηματακι μεσα στο κοκκινο πλαισιο.Δεν το βλεπω καλα αλλα αυτο ειναι η ηχητικη ενδειξη για το βραχυκυκλωμα.Βαζοντας το και βραχυκυκλωνοντας τους ακροδεκτες θα ακουσεις καποιον ηχο.

Μετα βαζεις τον εναν ακροδεκτη στην φυσα και τον αλλο στο φαναρι.Αν ακουσεις ηχο σημαινει οτι ειναι καμμενη η μια σκαλα της λαμπας.Αν οχι με τον εναν ακροδεκτη στο φαναρι και τον αλλο σε καποιο αλλο σημειο το ψαχνεις.

ΥΓ Πριν κανεις οτιδηποτε βαλε ενα καλωδιο απευθειας απο την μπαταρια στο φαναρι για να σιγουρευτεις οτι εχει να κανει με το καλωδιο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Pan-dvs

Κατανοητά Παναγιώτη, θα τα δοκιμάσω.
Ευχαριστώ.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλησπέρα.
.
.
.
Ας γράψει κάποιος γνώστης και αν δε βαριέται βεβαίως, τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί έτσι ώστε να διαπιστωθεί σε ποιο σημείο μιας καλωδίωσης δεν περνάει ρεύμα, δεδομένου ότι από την πλεξουδα έως το φωτιστικό σώμα μεσολαβούν 2 κλεμες.

Σε ποια θέση βάζουμε το πολυμετρο?
Σε ποια σημεία ακουμπάμε τους ακροδέκτες στην κλεμα της φωτό?
Τι πρέπει να δούμε στο πολυμετρο εάν περνάει ρεύμα και τι όταν δεν περνάει?
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βρε τι πάθαμε μέρες που είναι!!!!
Δεν μας έφταναν τα μαθήματα στα σχολεία που γίνονται μέσω «κομπουτερ», τώρα θα κάνουμε και μαθήματα ηλεκτρολογίας μέσω «φορουμς»!!!! :tzt:

:tk:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κατανοητό :ok:.
Μπορείς να κάνεις κάτι παρόμοιο βάζοντας το πολυμετρο να μετράει αντίσταση?
Με την αντίσταση τι θα μετρήσεις; Από την στιγμή που θες να δεις αν φτάνει το σήμα από το Χ σημείο στο Ψ, εφαρμόζεις τάση στην αρχή και βλέπεις αν φτάνει στο τέλος. Αν όχι, βλέπεις μέχρι ποιό σύνδεσμο φτάνει. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει πχ να ξέρεις ότι το πίσω φως είναι το κίτρινο με την μπλε ρίγα και όλη του την διαδρομή.


Και φαντάζομαι ότι πριν κάνεις αυτά έχεις ελέγξει για το ότι η λάμπα δεν έχει πρόβλημα, ότι το ντουί είναι καθαρό και δεν έχει πρόβλημα.

Το τελευταίο δεν το γράφω τυχαία, στον Πήγασο ας πούμε το θέμα είναι στο ντουί του που οξειδώνονται οι επαφές και θέλει χάδια με γυαλόχαρτο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εαν θες να δεις εαν καποιο καλωδιο εχει κοπει, βρισκεις την φισα της αρχης του και τη φισα εκει που καταληγει.
Βαζεις το πολυμετρο στη θεση με το συμβολο της διοδου, οπως ειπε ο Παναγιωτης. Εκει κανει ενα σφυριγμα οταν οι δυο ακροδεκτες του πολυμετρου κλεινουν κυκλωμα.
Σε καποια πολυμετρα αυτο το μπιπ το κανουν σε μια επιλογη αντιστασης, δεν εχουν ξεχωριστη θεση για τη διοδο, εαν αυτο ρωτας.

Βαζεις τον ενα ακροδεκτη στην αρχη του καλωδιου που θες να μετρησεις, και τον αλλο στο τελος. Εαν το καλωδιο δεν ειναι κομμενο, ή εαν η φισα δεν εχει θεμα , θα κλεισει το κυκλωμα και θα ακουσεις μπιπ. Για να δεις πως ειναι το μπιπ, ακουμπα τους ακροδεκτες μεταξυ τους.

Εαν θες να μετρησεις αντισταση, για να δεις μηπως ναι μεν το καλωδιο δεν εχει κοπει αλλα μπορει να εχει φθαρει και να εχει λεπτυνει σε εκεινο το σημειο, βαλε τους ακροδεκτες σε χαμηλη αντισταση, ξερω γω στο 200. Οταν μετρας ενα καλο καλωδιο, η αντισταση του ειναι πολυ χαμηλη. Εαν το καλωδιο ειναι φθαρμενο, θα δεις την τιμη της αντιστασης να ανεβαινει πολυ ψηλα. Και αυτο μπορει να φταιει στο να μην αναβει μια λαμπα.

Τελος, για να δεις εαν εχεις ρευμα σε ενα σημειο, οπως ειπε ο Γιαννης, βαζεις στο 20DCV , τον ενα ακροδεκτη στο σασι ή στο (-) της μπαταριας, και με τον αλλο χτυπας στα σημεια που περιμενεις να δεις ρευμα. Εαν ερχεται ρευμα, το πολυμετρο θα γραψει ταση, απο 10V και πανω. Εαν δεν εχει ρευμα, θα δειχνει 0.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εαν θες να δεις εαν καποιο καλωδιο εχει κοπει, βρισκεις την φισα της αρχης του και τη φισα εκει που καταληγει.
Βαζεις το πολυμετρο στη θεση με το συμβολο της διοδου, οπως ειπε ο Παναγιωτης. Εκει κανει ενα σφυριγμα οταν οι δυο ακροδεκτες του πολυμετρου κλεινουν κυκλωμα.
Σε καποια πολυμετρα αυτο το μπιπ το κανουν σε μια επιλογη αντιστασης, δεν εχουν ξεχωριστη θεση για τη διοδο, εαν αυτο ρωτας.

Βαζεις τον ενα ακροδεκτη στην αρχη του καλωδιου που θες να μετρησεις, και τον αλλο στο τελος. Εαν το καλωδιο δεν ειναι κομμενο, ή εαν η φισα δεν εχει θεμα , θα κλεισει το κυκλωμα και θα ακουσεις μπιπ. Για να δεις πως ειναι το μπιπ, ακουμπα τους ακροδεκτες μεταξυ τους.

Εαν θες να μετρησεις αντισταση, για να δεις μηπως ναι μεν το καλωδιο δεν εχει κοπει αλλα μπορει να εχει φθαρει και να εχει λεπτυνει σε εκεινο το σημειο, βαλε τους ακροδεκτες σε χαμηλη αντισταση, ξερω γω στο 200. Οταν μετρας ενα καλο καλωδιο, η αντισταση του ειναι πολυ χαμηλη. Εαν το καλωδιο ειναι φθαρμενο, θα δεις την τιμη της αντιστασης να ανεβαινει πολυ ψηλα. Και αυτο μπορει να φταιει στο να μην αναβει μια λαμπα.

Τελος, για να δεις εαν εχεις ρευμα σε ενα σημειο, οπως ειπε ο Γιαννης, βαζεις στο 20DCV , τον ενα ακροδεκτη στο σασι ή στο (-) της μπαταριας, και με τον αλλο χτυπας στα σημεια που περιμενεις να δεις ρευμα. Εαν ερχεται ρευμα, το πολυμετρο θα γραψει ταση, απο 10V και πανω. Εαν δεν εχει ρευμα, θα δειχνει 0.
Ευχαριστώ Κώστα, αύριο με το καλό θα δοκιμάσω αυτά που γράφεις.
Γενικά τα lc4 υποφέρουν σε εκείνο το σημείο όπως διαβάζω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια, είτε Duke είτε Enduro με σβηστό πίσω φως είναι τα περισσότερα.
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια, είτε Duke είτε Enduro με σβηστό πίσω φως είναι τα περισσότερα.
Για να μην διαβάζετε εύκολα η πινακίδα..................(αν υπάρχει...........)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και τα 1150GS υπεφεραν το ιδιο, εκαιγε το ντουι το πλαστικο περιβλημα και το λιωμενο πλαστικο εμπαινε μεταξυ ντουγιου και λαμπας, με αποτελεσμα να μην κανει επαφη. Το ειχα παθει και στο δικο μου. Για ανοιξε μπας και παιζει κατι τετοιο.
 
Top Bottom